Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41803086 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-кт. Д. Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Салін Сергій Вікторович +380509339313 salinsv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2018 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2018 19:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2018 19:26 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2018 12:19 |
Очікувана вартість: | 4 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 127800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2018 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2018 15:04 |
перелік змін | |
14 грудня 2018 15:04 |
samarsk.doc |
14 грудня 2018 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2018 15:04 |
перелік змін
|
|||
14 грудня 2018 15:04 |
samarsk.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-29-000011 ● 830ffa38349144ccbafeefb764032818
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2018 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.12.2018 № 172
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О.ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 172
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-26-002375-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-11-26-002307-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-11-26-002238-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-19-001746-а 19.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-06-001104-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2018-12-06-001275-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2018-12-06-001273-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2018-12-06-001096-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2018-12-06-001271-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2018-12-06-005170-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2018-12-06-001276-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2018-12-06-001105-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2018-11-28-002047-b 28.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2018-12-04-000791-c 04.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-29 14:47:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-06-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Комунальним підприємством "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2018-12-06-001271-b очікуваною вартістю 4 260 000,00 грн. на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону, наслідком чого є порушення терміну проведення процедури закупівлі (менше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) так як очікувана вартість закупівлі на 06.12.2018 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро? (курс валюти НБУ 31,76356000 х 133000 = 4 224 553,48)
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-03 20:16:22
пояснення
Відповідно до вашого запиту надаємо наступну інформацію
Протоколом тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель кп «інформаційні системи» ДМР від 05 грудня 2018 року № 90/05-12 (у разі необхідності Замовник надасть копію протоколу відповідно до чинного законодавства) було затверджено річний план на закупівлі:
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 - Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Амур-Нижньодніпровського району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Індустріального району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Новокодацького району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Самарського району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Соборного району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Центрального району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Чечелівського району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Шевченківського району
5 грудня 2018 року, відповідно до курсу НБУ зазначені закупівлі було вирішено проводити шляхом відкритих торгів (без публікації англійською мовою).
Відповідно до п.1 ст.4 Закону України “Про публічні закупівлі” річний план, додаток до нього та зміни оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначені терміни було дотримано.
Керуючись планом закупівель було затверджено рішення про процедуру відкритих торгів (без публікації англійською мовою) та більше к питанню оцінювання вартості та кількості предмета закупівель комітет з організації та проведення процедур закупівель кп «інформаційні системи» ДМР не повертався.
6 грудня 2018 року відповідно до Наказу МЕРТ № 680 від 13.04.2016 та необхідних технічних характеристик продукції була затверджена тендерна документація без показників вартості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст.253 Цивільного Кодексу України надаємо вам наступну інформацію. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Відповідно до ст. 10 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. Згідно із Положенням про тендерний комітет КП «Інформаційні системи» ДМР тендерний комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій: - планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; - здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення. Відповідно до методики обрахунку та оприлюднення курсу Національним банком України Оновлений офіційний курс гривні до долара США публікується до 16:00, а до 18:00 з’являється офіційний курс гривні до євро та до інших іноземних валют та банківських металів. Національний банк публікує офіційний курс гривні як на поточний день, так і на наступний. Щоденно оновлюється саме значення офіційного курсу на наступний день. Для поточного дня залишається актуальним курс, оприлюднений напередодні. Так, на підставі вищезазначеного головою тендерного комітету КП «Інформаційні системи» ДМР 05 грудня 2018 року скликано засідання тендерного комітету, де винесено на порядок денний затвердження річних планів та вибору процедур закупівель на придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів в районах міста Дніпро. У зв’язку із тим, Національний банк публікує офіційний курс гривні до євро на наступний день до 18:00, головою тендерного комітету на засіданні зазначено курс НБУ станом на 05.12.2018 (повідомлення Національного банку України додається). Відповідно до інформації наданої головою, тендерним комітетом вирішено: затвердити річні плани щодо закупівель придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів в районах міста Дніпро. Вибір процедур закупівлі, як відкриті торги (без публікації англійською мовою). К питанню оцінювання вартості та кількості предмета закупівель тендерний комітет КП «Інформаційні системи» ДМР більше не повертався Відповідно до п.1 ст.4 Закону річний план, додаток до нього та зміни оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, терміни щодо публікації річних планів дотримано. Згідно із ст. 10 Закону Замовник оприлюднює оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. 06 грудня 2018 року відповідно до Наказу МЕРТ № 680 від 13.04.2016 та необхідних технічних характеристик продукції була затверджена тендерна документація без показників вартості. Разом з цим, Законом не визначено термін протягом якого повинна здійснюватися публікація оголошення про проведення процедури закупівлі з дня його затвердження. Так, в даній частині Замовником не порушено умови Закону. Відповідно до Закону відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника. Згідно із внутрішнім розпорядком КП «Інформаційні системи» ДМР, оприлюднення документів на веб-порталі Уповноваженого органу, які стосуються виконання законодавства про закупівлі, безпосередньо здійснював секретар тендерного комітету, а за достовірність інформації відповідав голова тендерного комітету Відповідно до вищенаведеного, з урахуванням вимог ст. 253 Цивільного Кодексу України, КП «Інформаційні системи» ДМР повідомляє Східний офіс Держаудитслужби про здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: 1. Наказом Замовника звільнено голову тендерного комітету. 2. Відповідно до пункту 6 і пункту 11 частини першої статті 8 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель (далі – система). Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в системі в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації тендерний комітет може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. Зазначена інформація міститься на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA. На підставі вищезазначеного, Замовником може підготувати протоколи щодо виправлення механічної технічної помилки в оголошеннях про закупівлю на придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів в районах міста Дніпро.
2019-01-22 17:49:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "І.М.-БЕСТ" |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕЛІНЕС |
4 098 000,00
UAH з ПДВ
|
4 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТРАНСРЕСУРС КОМПАНІ |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛІГА РЕСУРС |
4 260 000,00
UAH з ПДВ
|
4 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "І.М.-БЕСТ" #37974630 |
Переможець |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2018 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 15:43
|
допугода 3 до договору 2.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 11:43
|
Доп.угода 2 до договору _ 2.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 22:27
|
доп.jpg | зміни до договору |
21 березня 2019 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2019 15:28
|
Договір 2.pdf | укладений |
08 січня 2019 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строків поставки в межах терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни юридичних та банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |