Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єкту (Код ДК 021:2015 79710000-4,Охоронні послуги)
Очікувана вартість
359 174,00 UAH
UA-2018-12-06-001096-c 08497e37821d4876adb43ac387087d68
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Григорівна

+380564921313 uns_mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39600213
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Контактна особа: Ольга Григорівна
+380564921313
uns_mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 13:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 11:13
Очікувана вартість: 359 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 359,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Охорона споруд цивільного захисту за адресою: м. Кривий Ріг вул. Вахтангова,8 , чергування у робочі дні з 20:00 по 8:00 у вихідні і святкові 24 години.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту (Код ДК 021:2015 79710000-4,Охоронні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, площа Молодіжна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:22
Відповідь на повідомлення.doc
11 грудня 2018 16:22
Тендерна Документація Вахтангова2019 нова редакція.docx
06 грудня 2018 11:10
протокол охорона.pdf
06 грудня 2018 11:10
Тендерна Документація Вахтангова2019.docx
06 грудня 2018 11:10
Договір.docx
06 грудня 2018 11:10
Key-6.dat
11 грудня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:22
Відповідь на повідомлення.doc
11 грудня 2018 16:22
Тендерна Документація Вахтангова2019 нова редакція.docx
06 грудня 2018 11:10
протокол охорона.pdf
06 грудня 2018 11:10
Тендерна Документація Вахтангова2019.docx
06 грудня 2018 11:10
Договір.docx
06 грудня 2018 11:10
Key-6.dat

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Офіс в Кривому Розі
Дата подання: 11 грудня 2018 12:39
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:20
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Кривому Розі. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Кривому Розі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Кривому Розі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Кривого Рогу, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Кривому Розі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога у тендерній документації про наявність у учасника офісу у Кривому Розі була внесена для можливості уявляти наскільки швидко мобільна група прибуде від місця дислокації до об’єкту охорони, тому що замовлення послуги передбачає охорону складських приміщень. Та враховуючи вимогу можливого учасника процедури, тендерний комітет Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради прийняв рішення внести зміни до тендерної документації, а саме, викласти Форми 2 Додаток 2 « Кваліфікаційні критерії для учасників…» у новій редакції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-06-001096-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ТОКО ПАРИТЕТ, Код ЄДРПОУ:36607719
Дата подання: 04 січня 2019 08:21
Щодо скасування рішення про визначення переможця
Приватне підприємство «ТОКО ПАРИТЕТ» приймало участь в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c.
Згідно протоколу № 29 від 02.01.2019 р. засідання тендерного комітету управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій з предмету закупівлі: Послуги з охорони об’єкту (код ДК 021:2015 79710000-4, Охоронні послуги) переможцем торгів визначено приватне підприємство «Охоронно-юридична компанія «Шериф».
ПП «ТОКО ПАРИТЕТ» не згодне з вказаним рішенням, оскільки тендерним комітетом, в порушення вимог п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу 5 Тендерної документації, не відхилена тендерна пропозиція ПП «Охоронно-юридична компанія «Шериф».
Підстави наступні:
Підпунктом 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації визначено завантаження інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 2 до документації.
Серед іншого, в Додатку № 2 передбачено, що інформація про досвід виконання аналогічного договору подається у вигляді довідки згідно Форми 1.
Формою 1 передбачено, що для документального підтвердження даної інформації, учасник повинен надати копію цього договору з підтверджуючими документами про його виконання, а саме акти наданих послуг.
В підтвердження інформації про виконання аналогічного договору ПП «Охоронно-юридична компанія «Шериф» було надано копію договору від 07.11.2017 р. № 74/14/2017 про надання охоронних послуг, укладений з Фондом соціального страхування України, та вказано період надання послуг з 01.11.2017 р. по 31.12.2017 р.
Пунктом 3.1 Договору визначено, що ціна Договору становить 189 383,04 грн. (Додаток № 1, Додаток № 2 до цього Договору).
Згідно актів виконаних робіт від 30.11.2017 р. № 101 та від 18.12.2017 р. № 102 загальна вартість наданих послуг склала 175 035,84 грн.
Таким чином, фактична вартість наданих послуг за Договором не відповідає загальній вартості Договору, що визначена в п. 3.1.
Аналіз інформації з відкритих джерел (веб-портал Уповноваженого органу prozorro.gov.ua) вказує на те, що Договір від 07.11.2017 р. № 74/14/2017 про надання охоронних послуг було укладено за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2017-10-05-000764-a.
До вказаного Договору вносились зміни, а саме:
• Додатковий договір № 1 від 07.11.2017 р. до Договору № 74/14/2017 від 07.11.2017 р. про надання охоронних послуг, яким сума за Договором була зменшена до 175 035,84 грн., а Додатки № 1 та № 2 викладені в новій редакції. Пунктом 3 визначено, що Додатковий договір № 1 є невід’ємною частиною Договору;
• Додатковий договір № 2 від 29.12.2017 р. до Договору № 74/14/2017 від 07.11.2017 р. про надання охоронних послуг, яким була збільшена сума за Договором до 209 469,12 грн., збільшено строк дії Договору до 12.01.2018 р. та Додатки № 1 та № 2 викладено в новій редакції. Пунктом 7 визначено, що Додатковий договір № 1 є невід’ємною частиною Договору.
Таким чином, у складі пропозиції ПП «Охоронно-юридична компанія «Шериф» відсутні невід’ємні частини до вищезазначеного договору.
Вказані обставини свідчать, що тендерну пропозицію ПП «Охоронно-юридична компанія «Шериф» слід відхилити на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу 5 Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника:
1. скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 29 від 02.01.2019 р., про визначення переможцем в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c приватне підприємство «Охоронно-юридична компанія «Шериф»;
2. прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Охоронно-юридична компанія «Шериф»;
3. продовжити розгляд тендерних пропозицій інших учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 січня 2019 14:34
З вимогою згодні, протокол тендерного комітету №29 відмінено.
Номер вимоги: UA-2018-12-06-001096-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ТОКО ПАРИТЕТ, Код ЄДРПОУ:36607719
Дата подання: 16 січня 2019 12:38
Вимога відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Приватне підприємство «ТОКО ПАРИТЕТ» приймало участь в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c.
Згідно протоколу від 08.01.2019 р. засідання тендерного комітету управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій з предмету закупівлі: Послуги з охорони об’єкту (код ДК 021:2015 79710000-4, Охоронні послуги) пропозицію приватного підприємства «ТОКО ПАРИТЕТ» відхилено з підстав невідповідності вартості наданих послуг за актами наданих послуг вартості послуг за умовами, наданого підприємством, аналогічного договору з підтверджуючими документами про його виконання, а саме акти наданих послуг.
ПП «ТОКО ПАРИТЕТ» не згодне з вказаним рішенням, оскільки воно не відповідає вимогам тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави наступні:
Пунктом 3 Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2)переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Підпунктом 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації визначено завантаження інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 2 до документації.
Серед іншого, в Додатку № 2 передбачено, що інформація про досвід виконання аналогічного договору подається у вигляді довідки згідно Форми 1.
Формою 1 передбачено, що для документального підтвердження даної інформації, учасник повинен надати копію цього договору з підтверджуючими документами про його виконання, а саме акти наданих послуг.
В підтвердження інформації про виконання аналогічного договору ПП «ТОКО ПАРИТЕТ» було надано копію договору від 02.10.2017 р. № 3 про закупівлю послуг. Предметом договору визначено надання охоронних послуг. Договір укладений з Управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради, та вказано період надання послуг з 02.10.2017 р. по 31.12.2017 р. (пункт 9.1 Договору).
Пунктом 3.1 Договору визначено, що ціна Договору становить 40 900 грн. Згідно Додатку № 2 до цього Договору при розрахунку вартості послуг за договором визначено період з 30.09.2017 р. по 31.12.2017 р. При цьому фактично послуги надавалися з 02.10.2017 р., що відображено в п. 9.1 Договору та акті виконаних робіт 139 від 10.10.2017 р.
Саме у зв'язку з вище вказаним обставинами вартість наданих послуг згідно актів виконаних робіт не відповідає вартості послуг згідно п. 3.1 Договору.
Необхідно звернути увагу, що жодних інших додатків та/або додаткових угод, крім наданих підприємством, між сторонами укладено не було.
Крім того, відповідно до п. 3.2. Договору визначено, що ціна договору може бути змінена за взаємно згодою сторін, в т.ч. в залежності від дати початку надання послуг.
Отже, ПП «ТОКО ПАРИТЕТ» послуги за аналогічним договором надано в повному обсязі, що підтверджено відповідними актами виконаних робіт. Тобто, підприємством дотримано вимоги тендерної документації щодо надання копії аналогічного договору з доказами його виконання. Підстави для відхилення пропозиції підприємства відсутні.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника:
1. скасувати своє рішення, оформлене протоколом від 08.01.2019 р., про відхилення пропозиції приватного підприємства «ТОКО ПАРИТЕТ» в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c;
2. прийняти рішення про визначення переможцем приватне підприємство «ТОКО ПАРИТЕТ» в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 січня 2019 12:44
Причина: У зв'язку передчасним поданням та необхідністю спочатку розгляду вимоги
Номер вимоги: UA-2018-12-06-001096-c.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП ТОКО ПАРИТЕТ, Код ЄДРПОУ:36607719
Дата подання: 16 січня 2019 12:49
Вимога відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Приватне підприємство «ТОКО ПАРИТЕТ» приймало участь в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c.
Згідно протоколу від 08.01.2019 р. засідання тендерного комітету управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій з предмету закупівлі: Послуги з охорони об’єкту (код ДК 021:2015 79710000-4, Охоронні послуги) пропозицію приватного підприємства «ТОКО ПАРИТЕТ» відхилено з підстав невідповідності вартості наданих послуг за актами наданих послуг вартості послуг за умовами, наданого підприємством, аналогічного договору з підтверджуючими документами про його виконання, а саме акти наданих послуг.
ПП «ТОКО ПАРИТЕТ» не згодне з вказаним рішенням, оскільки воно не відповідає вимогам тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави наступні:
Пунктом 3 Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2)переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Підпунктом 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації визначено завантаження інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 2 до документації.
Серед іншого, в Додатку № 2 передбачено, що інформація про досвід виконання аналогічного договору подається у вигляді довідки згідно Форми 1.
Формою 1 передбачено, що для документального підтвердження даної інформації, учасник повинен надати копію цього договору з підтверджуючими документами про його виконання, а саме акти наданих послуг.
В підтвердження інформації про виконання аналогічного договору ПП «ТОКО ПАРИТЕТ» було надано копію договору від 02.10.2017 р. № 3 про закупівлю послуг. Предметом договору визначено надання охоронних послуг. Договір укладений з Управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Криворізької міської ради, та вказано період надання послуг з 02.10.2017 р. по 31.12.2017 р. (пункт 9.1 Договору).
Пунктом 3.1 Договору визначено, що ціна Договору становить 40 900 грн. Згідно Додатку № 2 до цього Договору при розрахунку вартості послуг за договором визначено період з 30.09.2017 р. по 31.12.2017 р. При цьому фактично послуги надавалися з 02.10.2017 р., що відображено в п. 9.1 Договору та акті виконаних робіт 139 від 10.10.2017 р.
Саме у зв'язку з вище вказаним обставинами вартість наданих послуг згідно актів виконаних робіт не відповідає вартості послуг згідно п. 3.1 Договору.
Необхідно звернути увагу, що жодних інших додатків та/або додаткових угод, крім наданих підприємством, між сторонами укладено не було.
Крім того, відповідно до п. 3.2. Договору визначено, що ціна договору може бути змінена за взаємно згодою сторін, в т.ч. в залежності від дати початку надання послуг.
Отже, ПП «ТОКО ПАРИТЕТ» послуги за аналогічним договором надано в повному обсязі, що підтверджено відповідними актами виконаних робіт. Тобто, підприємством дотримано вимоги тендерної документації щодо надання копії аналогічного договору з доказами його виконання. Підстави для відхилення пропозиції підприємства відсутні.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника:
1. скасувати своє рішення, оформлене протоколом від 08.01.2019 р., про відхилення пропозиції приватного підприємства «ТОКО ПАРИТЕТ» в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c;
2. прийняти рішення про визначення переможцем приватне підприємство «ТОКО ПАРИТЕТ» в процедурі закупівлі UA-2018-12-06-001096-c.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-12-06-001096-c.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП ТОКО ПАРИТЕТ, Код ЄДРПОУ:36607719
Дата подання: 18 січня 2019 19:42
Скарга
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "ТОКО ПАРИТЕТ", відповідно до положень ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

04 січня 2019 08:21
Додатковий договір 2.pdf
04 січня 2019 08:21
Додатковий договір 1.pdf

Документи подані скаржником

18 січня 2019 19:42
скарга.pdf
18 січня 2019 19:42
платіжне доручення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 285 600,00
UAH з ПДВ
284 000,64
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТОКО ПАРИТЕТ 313 151,92
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 12:53
Електронний підпис
21 грудня 2018 12:46
трудові та свідоцтва.pdf
21 грудня 2018 12:46
трудові в кольорі.pdf
21 грудня 2018 12:46
технічне.pdf
21 грудня 2018 12:46
Стаття 17.pdf
21 грудня 2018 12:46
Пропозиція.pdf
21 грудня 2018 12:46
Проект.pdf
21 грудня 2018 12:46
Повноваження підпису.pdf
21 грудня 2018 12:46
матбаза.pdf
21 грудня 2018 12:46
Ліцензія.pdf
21 грудня 2018 12:46
Довідки інші.pdf
21 грудня 2018 12:46
аналогічний досвід.pdf
21 грудня 2018 12:46
Акти оригінал.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 11:33
посилання на статут.pdf
21 грудня 2018 11:33
Оборот-сальдовая 22_112.PDF
21 грудня 2018 11:33
Оборотно сальдовая 10.PDF
21 грудня 2018 11:33
техн_завд.pdf
21 грудня 2018 11:33
ліцензія.pdf
21 грудня 2018 11:33
статут.pdf
21 грудня 2018 11:33
Договір (проект).pdf
21 грудня 2018 11:33
довідка_підприємство.pdf
21 грудня 2018 11:33
протокол зборів_наказ.pdf
21 грудня 2018 11:33
аналогічний договір.rar
21 грудня 2018 11:33
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

ПП ТОКО ПАРИТЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Рішення скасоване 284 000,64
UAH з ПДВ
08 січня 2019 14:26
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Відхилено 284 000,64
UAH з ПДВ
08 січня 2019 14:29
ПП ТОКО ПАРИТЕТ
#36607719
Відхилено 285 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 17:41

Документи

02 січня 2019 13:30
Електронний підпис
02 січня 2019 13:25
протокол.pdf

Документи

08 січня 2019 14:29
Електронний підпис

Документи

08 січня 2019 17:41
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
08 січня 2019 17:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі