Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу "D" та багаторівневого паркінгу ДП МА "Бориспіль"
Cleaning of D passenger Terminal internal premises and multilevel parking BIA
Очікувана вартість
31 360 000,00 UAH
UA-2018-12-06-001039-a b190588af19d4ece815be31292b9573b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєляєва Марина Володимирівна

281-79-52 m.belyaeva@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бєляєва Марина Володимирівна
281-79-52
m.belyaeva@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Bieliaieva Maryna Volodimirivna
281-79-52
m.belyaeva@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 13:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 11:36
Очікувана вартість: 31 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 940800 UAH
Publication date: 06 грудня 2018 17:54
Enquiries until: 15 січня 2019 13:00
Complaints submission until: до 21 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 січня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 31 360 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,16 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
детально наведено в Додатку 1 Тендерної документації. (Площа прибирання - 125 587,50 м2)
it is resulted in Annex 1 of the tender documentation. (Square сleaning - 125 587.50 m2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125588 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу "D" та багаторівневого паркінгу ДП МА "Бориспіль"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning of D passenger Terminal internal premises and multilevel parking BIA
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 11:48
Оголошення_англ_ред_3.docx
04 січня 2019 15:27
Оголошення_англ_ред_2.docx
06 грудня 2018 17:51
Оголошення_англ_ред.docx
17 січня 2019 11:48
ТД_ред 03_Прибирання внутрішніх приміщень т.D та багаторівневого паркінгу ДП МА Бориспіль .doc
04 січня 2019 15:27
Тендерна документація_редакція 02_Прибирання внутрішніх приміщень т.D та багаторівневого паркінгу ДП МА Бориспіль.doc
06 грудня 2018 17:51
Тендерна документація_Прибирання внутрішніх приміщень т.D та багаторівневого паркінгу ДП МА Бориспіль.doc
17 січня 2019 11:48
Перелік змін від 16.01.19_Прибирання внутрішніх приміщень т.D та багаторівневого паркінгу ДП МА Бориспіль .docx
04 січня 2019 15:27
Перелік змін від 04.01.19_Прибирання внутрішніх приміщень т.D та багаторівневого паркінгу ДП МА Бориспіль .docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-06-001039-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ТЕРСІ, Код ЄДРПОУ:34979326
Дата подання: 12 лютого 2019 14:28
скарга
СКАРГА На дії Замовника 06.12.2018 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" (надалі - Замовник) було оприлюднене оголошення № UA-2018-12-06-001039-a про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Послуги з прибирання ( Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та багаторівневого паркінгу ДП МА «Бориспіль»)» (код ДК 021:2015 - 90910000-9) (надалі – процедура закупівлі). Посилання на процедуру закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-06-001039-a. ПП «ТЕРСІ» є Учасником вказаної публічної закупівлі, чиї права та охоронювальні законом інтереси були грубо порушені прийнятим Замовником незаконним протокольним рішенням від 06.02.2019р. № 15-02-39 зважаючи на нижче наведене: У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь 4 (чотири) учасника: ПП «ТЕРСІ», ТОВ «ШЕН-СЕРВІС»,ТОВ «БІОКЛІНІНГ», ТОВ «ІНВАЙТ». Пропозиція ПП «ТЕРСІ» та ТОВ «БІОКЛІНІНГ» на думку тендерного комітету не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником. У свою чергу ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» були допущені до аукціону. ПП «ТЕРСІ» не може погодитись з вказаним рішенням та вважаємо його незаконним та вимагаємо Замовника відновити наші порушені права шляхом скасування незаконного протокольного рішення Замовника та не допущення до аукціону ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» оскільки подані тендерні пропозиції вказаних учасників не відповідають кваліфікаційним критеріям, що ставляться Замовником. Вважаємо, що подана пропозиція Учасника ТОВ «ШЕН - СЕРВІС» складена з порушенням вимог тендерної документації в частині Вимога ТД Додаток №2 перелік* документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та пропозиції умовам тендерної документації Учасником надається Паспорт робочого місця* по кожній групі приміщень (внутрішні приміщення: площі загального використання, виробничі приміщення, сантехнічні приміщення), які потребують прибирання, надається окремо, де передбачити: 1. графік** роботи та кількість персоналу по кожній групі прибирання приміщень окремо. (**не допускається робоча зміна більше 12 годин) Кількість персоналу повинна бути у відповідності вимог Замовника, а саме: Площі загального використання – не більше 2073,60 м2 на одну людину в зміну, при наданих об’ємах прибирання площ загального використання; Виробничі приміщення - не більше 970,70 м2 на одну людину в зміну, при наданих об’ємах прибирання виробничих приміщень; Сантехнічні приміщення – не більше 216,00 м2 на одну людину в зміну, при наданих об’ємах прибирання сантехнічних приміщень. 2. найменування, модель та кількість інвентарю (для інвентарю модель зазначається у разі наявності), техніки для прибирання***; *** На підтвердження інформації стосовно техніки для прибирання обов’язково надається оборотно-сальдова відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що перелічене в паспортах техніка для прибирання приміщень наявна у Учасника та знаходиться на балансі. Оборотно-сальдова відомість повинна у повному обсязі підтверджувати інформацію стосовно найменування, моделі та кількості техніки для прибирання. У порушення вказаної вимоги, ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» в кожному паспорті робочого місця надає інформацію про «ПЛОЩІ ЗАГАЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ»,на яких будуть надаватись послуги, а не про площі по кожній групі приміщень як вимагалось Замовником. За вимогою Технології прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та багаторівневого паркінгу ДП МА «Бориспіль». Миття фасадів пасажирського терміналу «D» від 29.10.2018 № 59-06-6. –Учасник зобов’язаний забезпечити наявність техніки для прибирання (…спеціальна машина для прибирання ескалаторів та траволаторів)… Та за вимогою до додатку №2 до технології рекомендації з прибирання підйомно – транспортного обладнання (ліфти, ескалатори, траволатори) – прибирання сходів ескалаторів та полет траволаторів виконувати в ручну та спеціальною машиною з точним дотриманням «Інструкції по експлуатації» даного виробу. У порушення вказаної вимоги ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не надає у оборотно-сальдовій відомості інформацію про наявність у нього на балансі вказаної спеціальної машини. Також учасник жодним іншим документом (зазначенням в паспортах робочих місць, договором оренди т.і.) в складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив наявність та можливість надання послуг з дотриманням технології за допомогою спеціальної машини для миття траволаторів, ескалаторів, ліфтів. За вимогою Технології прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та багаторівневого паркінгу ДП МА «Бориспіль» Учасник зобов’язаний забезпечити розміщення в сантехнічних приміщеннях карманів з графіками для внесення відміток про здійснення прибирання. У порушення вказаної вимоги Тендерної документації ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не надає у оборотно-сальдовій відомості інформацію про наявність у нього на балансі карманів та не вказує про їх наявність в паспортах робочих місць. Також Учасник жодним іншим завантаженим документом в складі своєї тендерної пропозиції не підтверджує можливість забезпечення Замовника вказаним інвентарем. ДОДАТОК 2 ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Містить вимогу підтвердження виконання аналогічного договору за наступними критеріями: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору, аналогічного предмету закупівлі (за одним договором): Договір повинен підтверджувати: 1) досвід прибирання приміщень з цілодобовим режимом роботи; 2) площу, що прибиралася (прибирається): - внутрішніх приміщень - не менше, ніж 35 000 м2; - миття конструкцій фасаду будівлі - не менше, ніж 15 000 м2 Відомості про такий договір надається за наступною формою: Назва контрагенту, якому Учасник надавав (є) послуги з прибирання № та дата договору Режим прибирання Площа, що прибиралась (прибирається) (м2) Площа внутрішніх приміщень Площа конструкцій фасаду зазначається площа(м2 ) зазначається площа(м2) На підтвердження наданої інформації Учасник надає: - договір або витяг з договору**; - акт наданих послуг (за будь-який один місяць). Тобто, Учасник мав надати договір в якому виконується весь спектр послуг за одним договором. У порушення вказаної вимоги Тендерної пропозиції ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» надав копію двох окремих договорів укладених з ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», що не відповідають вимогам, що ставились Замовником. Відповідно до Довідки відомості про досвід виконання аналогічних договорів режим прибирання по договору У-17-107 від 01.09.2017р – Щоденно, за договором № 01/04-2018р від 01.04.2018р. – згідно заявок. Тобто, Учасник підтверджує порушення вимог тендерної документації, адже за її вимогою для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагалось надання послуг з цілодобовим режимом. 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1) організаційна структура компанії; 2) чисельність технічного (обслуговуючого) персоналу; 3) інформація про наявність працівників, які виконують верхолазні роботи/роботи на висоті (обов’язково зазначити перелік працівників (прізвище, ініціали)) На підтвердження пункту 3) надаються: 1) відповідні документи про проходження навчання на допуск до виконання вищевказаних робіт (відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво (посвідчення тощо) або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП та/або назву курсу та/або таке інше) або таке інше); 2) копії окремих сторінок трудової книжки (1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або іншого документу, який засвідчує відносини працівників з Учасником в тому числі субпідрядної організації у разі її залучення). Iнструкцiї про порядок ведення трудових книжок працiвникiв, затвердженої наказом Мiнпрацi, Мiн’юсту, Мiнсоцзахисту України вiд 29.07.93 р. № 58 (далi – Iнструкцiя), передбачено, що пiд час влаштування на роботу працiвники зобов’язанi подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку. На першiй сторiнцi трудової книжки працiвника, який уперше став до роботи, зазначаються такi основнi вiдомостi: – прiзвище, iм’я, по батьковi, якi записуються на пiдставi паспорта або свiдоцтва про народження. Такi вiдомостi зазначаються повнiстю, iм’я та по батьковi iнiцiалами не скорочуються; – дата народження, яка записується на пiдставi паспорта або свiдоцтва про народження; – дата заповнення трудової книжки. Пiсля того, як зазначенi вiдомостi внесенi, працiвник своїм пiдписом завiряє правильнiсть унесених до його трудової книжки вiдомостей. У порушення вказаної норми законодавства, ТОВ «ШЕН - СЕРВІС» подає копії трудових книжок Тижененко Д.В., Назаренко Л.Л., Лендяк Т.В., Гаврильчик О.В.,Глушко М.М., що не містять підпису власника трудової книжки. Оскільки трудова книжка оформлена з порушеннями норм чинного законодавства, вона не може вважатися належним підтвердженням наявності працівників у ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» на вимогу умов тендерної документації. Також звертаємо увагу на той факт, що учасником завантажено в складі своєї тендерної пропозиції два рази копію Назаренко Л.Л. (одного і того ж працівника), проте візуально копії трудових книжок різняться, адже в одній скан копії учасником здійснені виправлення. В обох скан копіях відсутній підпис власника трудової книжки, що порушує порядок оформлення вказаного документу. У відповідності до Розділу №2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Тендерної документації вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції на наступних умовах: «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 940 800,00 (дев’ятсот сорок тисяч вісімсот) гривень. строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:. застереження, щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику: відповідно частини 3 статті 24 Закону та у пункті 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї Документації.» У відповідності до Розділу №2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Тендерної документації вказано, що «Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Недотримання учасниками вимоги цього абзацу вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою у випадку, якщо на вимогу Замовника буде завантажені відповідні документи після кінцевого строку подання тендерної пропозиції». У порушення вказаних вимог Тендерної документації ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" надало електрону банківську гарантію, яка видана ПАТ «БАНК ВОСТОК». Від імені ПАТ «БАНК ВОСТОК» електронну банківську гарантію підписав Заступник Голови Правління ПАТ «БАНК ВОСТОК» Свобода Ганна Олегівна та на підведення її повноважень додана нотаріальна довіреність від 22 травня 2017 року, посвідчена приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Брандіс А.Б., зареєстровано в реєстрі за №883 (надалі- Довіреність). Детально ознайомившись з вищевказаною довіреністю, вважаємо її такою, що не підтверджує повноваження Свободи Г.О. на підписання поданої банківської гарантії . Відповідно до п.2 (пп. 2.1 та пп. 2.1.1) Довіреності закріплене наступне: «2. Від імені ПАТ «БАНК ВОСТОК» укладати, ставити печатку, а також змінювати та розривати наступні договору з юридичними особами (у т.ч. з банками), фізичними особами та фізичними особами-підприємцями»: 2.1. На умовах, зазначених у рішенні колегіальних органів (комітетів) та/або органів управління ПАТ «БАНК ВОСТОК» відповідно до їх повноважень: 2.1.1. Кредитні договори, договори про надання овердрафту, договорів про надання гарантій, контр гарантій, акридитива, генеральні договори про надання гарантії , контргараній, акредитивів та будь-яких змін, додаткові договори та додаткові угоди до них (у тому числі підписання текстів гарантії, контргарантій, акредитивів та змін до них), договорів про факторингове обслуговування (у якості фактору); Таким чином, Свобода Г.О. має право підпису текстів банківських гарантій лише при умові попереднього погодження даних дій відповідним рішенням колегіальних органів (комітетів) та/або органів управління ПАТ «БАНК ВОСТОК» відповідно до їх повноважень. Самостійного права у Свобода Г.О. видавати та підписувати банківські гарантії у відповідності до Довіреності немає, а копій документів на погодження дій Свободи Г.О. відповідним рішенням колегіальних органів (комітетів) та/або органів управління не надавалися. Крім того, при перевірці електронного цифрового підпису на електронній банківській гарантії, стало відомо, що в даній гарантії відрізняється дата виписки банківської гарантії та дата її реального підписання представником Банка. Вказане порушення в подальшому призведе до неможливості отримання по ній гарантійної суми, зокрема: У тексті (PDF файлі) банківської гарантії №КГ2018-0001, вказана дата її видачі від 23 січня 2019 року вих.: 27/532-1. Відповідно до перевірки чинності кваліфікаційного підпису, щодо часу підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) зазначено: 24.01.2019 16:06:10 Відповідно до п. 25 «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банк-гарант, перевіривши прийнятність умов договору про надання гарантії і правильність оформлення поданих документів та отримавши підтвердження принципала про згоду з умовами договору про надання гарантії, підписує гарантію і надсилає/передає гарантію згідно з інструкціями, зазначеними в заяві про надання гарантії, протягом строку, визначеного договором про надання гарантії. У відповідності до п. 26 «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Гарантія повинна містити такі у тому числі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; Відмінності у даті випуску банківської гарантії та даті її реального підписання, є порушенням законодавчого порядку її оформлення, та підставою не здійснення Банком-гарантом сплати тендерного забезпечення у випадках передбачених Тендерною документацією, а тому не може вважатися належним документом. Зауважимо, що завантажені тендерні пропозиції і ТОВ «ІНВАЙТ» і ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника та підлягають відхиленню у зв’язку з порушенням порядку надання тендерної пропозиції, оскільки останні завантажені в систему електронних публічних закупівель без дотримання вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасники не завізували подані тендерні пропозиції шляхом накладання Електронного цифрового підпису/Кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи вище викладене та допущення учасниками значної кількості помилок при оформленні Тендерної пропозиції, що не можуть розцінюватись, як формальні помилки, вважаємо, що пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника, порушують чинне законодавство та підлягають негайному відхиленню. Згідно з ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» «за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника, повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.» Керуючись ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі ”, Конституцією України та чинним законодавством у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення Замовником порушень процедури закупівлі. 3. Перевірити на відповідність кваліфікаційним критеріям подані документи ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН – СЕРВІС. 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення № 15-02-39 від 06.02.2019р. в частині допущення до аукціону ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН – СЕРВІС.» Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги. 2. Скан – копії завантажених ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» паспортів робочого місця. 3. Скан – копії завантажених ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» відомостей про виконання аналогічних договорів. 4. Скан – копії завантажених ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» копій трудових книжок. 5. Скан – копії завантаженої ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» банківської гарантії та документів на підтвердження повноважень підписанта. Директор ПП «ТЕРСІ» Сірий А.В. / ________________ М.П. «12» лютого 2019 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 17:25
Рішення від 15.02.2019 № 1623.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 17:25
Рішення від 04.03.2019 № 2329.pdf
Дата публікації: 07 березня 2019 20:49

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 14:28
Скарга
12 лютого 2019 14:28
Додатки
12 лютого 2019 14:28
Докази оплати

Документи подані замовником

26 лютого 2019 13:49
Додатки.pdf

Документи Органу Оскарження

15 лютого 2019 17:25
Рішення від 15.02.2019 № 1623.pdf
07 березня 2019 20:49
Рішення від 04.03.2019 № 2329.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 лютого 2019
UA-2018-12-06-001039-ab190588af19d4ece815be31292b9573b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ПП ТЕРСІ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІОКЛІНІНГ" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 18:50
статут ПП 2015.doc
24 січня 2019 18:50
стат2.jpeg
24 січня 2019 18:50
стат1.jpeg
24 січня 2019 18:50
витяг Терсі.rtf
24 січня 2019 18:50
свидетельство Терсі.doc
24 січня 2019 18:50
витяг_ПДВ.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 21:01
18. Оборотно сальдова..pdf
24 січня 2019 21:01
8. Дозвіл висотників.pdf
24 січня 2019 21:01
15. Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2019 21:01
5. Копія Акту.pdf
24 січня 2019 21:01
4. Копія договору 2.pdf
24 січня 2019 21:01
3. Копія договору 1.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 13:43
Калькуляція_Зміни.pdf
13 березня 2019 20:55
комерційна пропозиція.pdf
13 березня 2019 20:55
калькуляція.pdf
25 січня 2019 12:50
Висотник.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 12:56
протокол №1.pdf
25 січня 2019 12:56
статут.pdf
25 січня 2019 12:56
тендерна пропозиція.pdf
25 січня 2019 12:56
структура.pdf
25 січня 2019 12:56
протокол №9.pdf
25 січня 2019 12:56
перелік витрат.pdf
25 січня 2019 12:56
паспорт раб. місц.pdf
25 січня 2019 12:56
оборотно сальдова.pdf
25 січня 2019 12:56
лист.pdf
25 січня 2019 12:56
д гарантия.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТЕРСІ

ТОВ " І Н В А Й Т"

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

ТОВ "БІОКЛІНІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" 31 359 000,00
UAH з ПДВ
29 169 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 29 177 700,00
UAH з ПДВ
29 177 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 13:43
Калькуляція_Зміни.pdf
13 березня 2019 20:55
комерційна пропозиція.pdf
13 березня 2019 20:55
калькуляція.pdf
25 січня 2019 12:50
Висотник.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 21:01
18. Оборотно сальдова..pdf
24 січня 2019 21:01
8. Дозвіл висотників.pdf
24 січня 2019 21:01
15. Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2019 21:01
5. Копія Акту.pdf
24 січня 2019 21:01
4. Копія договору 2.pdf
24 січня 2019 21:01
3. Копія договору 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

ТОВ " І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"
#38013278
Переможець 29 169 700,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"
#38013278
29 169 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 08:41
35.1-14_8-24,2.pdf укладений
26 лютого 2020 08:41
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 15:47
Договір 35.1-14_8-24_5ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:47
Договір 35.1_14_8-24_4ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:47
Договір 35.1-14_8-24_3ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:47
Договір 35.1-14_8-24_2ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:47
Договір 35.1-14_8-24_1ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни у договір відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №35.1-14/8-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 01 травня 2020
Сума оплати за договором: 24 750 837,32
UAH (в тому числі ПДВ 4 125 139,55 UAH)