Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
2 222 200,00 UAH
UA-2018-12-06-000887-a fdaceb8e76124a28bf7bd3247cbd23d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рой Євгенія Володимирівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Рой Євгенія Володимирівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 13:25
Очікувана вартість: 2 222 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 222,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
542 т
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 16:36
тендерна документація паливні брикети 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-06-000887-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 10 січня 2019 00:25
Замовником були порушені принципи здійснення закупівель
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Славресурс» та визначення переможцем Процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 02.01.2019 №01/01 було безпідставно дискваліфіковано найнижчу тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення стосовно визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем оскаржуваного тендеру та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.

Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 02.01.2019 №01/01 На думку Замовника За результатами перевірки відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» ст..16, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Славресурс» не відповідає кваліфікаційним вимогам:
Відповідно до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Додаток 2 «Технічні вимоги (специфікації)», тендерний комітет відділу освіти Вінницької РДА вимагав надання/підтвердження якості біопаливних брикетів типу «Піні-Кей» (або еквівалент) з твердих сортів деревини сертифікатом відповідності або паспортом/сертифікатом якості, або декларацією про відповідність, або зареєстрованими технічними умовами на виготовлення товару тощо. Товариство з обмеженою відповідальністю «Славресурс» надало зареєстровані технічні умови «Гранули та брикети паливні з відходів деревини» в яких не визначено, що біопалевні брикети виготовлені саме з твердих сортів деревини. Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «Славресурс» не виконало вимогу тендерної документації, щодо технічних вимог на біопаливні брикети типу «Піні-Кей» (або еквівалент) з твердих сортів деревини
Зауважимо що:
Додатком 2 до ДКТ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) зазначена
Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Код за ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо. Так, запропонований учасником товар повинен відповідати таким вимогам:
1. Товар – біопаливні брикети типу «Піні-Кей» (або еквівалент) з твердих порід дерев. Розмір брикетів орієнтовно 350*55 мм.
2. Якість товару повинна відповідати умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів та має бути підтверджена сертифікатом відповідності або паспортом/сертифікатом якості, або декларацією про відповідність, або зареєстрованими технічними умовами на виготовлення товару тощо. Копії відповідних документів надаються при поставці товару.


Таким чином, Замовник надав визначений перелік документів якими учасники закупівлі надають підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимог Замовника. На виконання даної вимоги Замовника до складу нашої цінової пропозиції подані наступні документи (файл технічна інформація.pdf) Копія діючих технічних умов виробника, протокол випробовувань, лист органу сертифікації, висновок державної санепідем служби. Так, відповідно до Технічних умов ТУ.У.16.1-37939071-001:2015 «Гранули та брикети паливні з відходів деревини» Пункт 1 вказує на те що брикети виготовляються з відходів деревини різноманітних порід деревообробної промисловості (тирси, стружки, щепи) чи низькосортної деревини шляхом її пресування та термічної обробки.
пунктом 3.3.1 вказаних технічних умов зазначено що матеріалами для виготовлення палива може бути сировина(відходи) хвойних та листяних порід деревини відповідно до ДСТУ2034, (до листяних порід деревини входить деревина твердих порід) крім того в технічних умовах виробника таблиця 2.1 та 2.2. надає чітку інформацію про фізико-механічні властивості запропонованих брикетів, зокрема нижчу теплоту згоряння, механічну міцність та щільність брикетів. Тобто, сировиною для виготовлення паливних брикетів може бути відходи різних порід деревини в тому числі і твердих порід. Проте, замовником не було вказано граничних вимог до якісних показників твердого палива таких як, зольність, волога, нижча теплота згоряння та інші. Єдиним критерієм оцінки якості палива відповідно до технічної документації Замовника (Додаток 2) є – біопаливні брикети типу «Піні-Кей» (або еквівалент) з твердих порід дерев. Розмір брикетів орієнтовно 350*55 мм. Учасник ТОВ «Славресурс» надає пропозицію на брикети паливні які виготовляються з різних порід деревини, в тому числі із деревини твердих порід. Крім того доданий протокол випробовувань №0067 від 10.01.2018 дає змогу Замовнику пересвідчитися що нижча теплота згоряння запропонованих брикетів становить не менше 4340 ккал/кг, (а теплота згоряння деревини твердих порід наприклад дубових дров становить 3600 ккал/кг). Також наша цінова пропозиція (лист №300/27 від 19.12.2018) містить посилання на те що учасник бере зобов’язання поставити замовнику паливні брикети саме з деревини твердих порід.

Отже, Замовник безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію.

Враховуючи викладене вище, пропозиція ТОВ «Славресурс» повністю відповідає умовам Документації, зокрема, наведеним вище, вказаний учасник належним чином підтвердив свою відповідність встановленим у статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника.

Разом з цим, учасник Процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та його тендерна пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам.
Слід зазначити, що у учасника переможця торгів ПрАТ «Вінницяоблпаливо» на підтвердження даних вимог Замовника подана копія аналогічних технічних умов ТУ.У. 16.2-36311007-001:2013 «Паливо тверде формоване з відходів деревини». Слід зауважити що вказані тех.умови розроблені 24.10.2013 та є чинними до 24.10.2018. Пункт 1 даних ТУ вказує на те що брикети виготовляються з відходів деревини різноманітних порід деревообробної промисловості (тирси, стружки, щепи) чи низькосортної деревини шляхом її пресування та термічної обробки.
пунктом 3.3.1 вказаних технічних умов зазначено що матеріалами для виготовлення палива може бути сировина(відходи) хвойних та листяних порід деревини відповідно до ДСТУ2034 Тобто, в учасника переможця сировиною для виготовлення паливних брикетів також можуть бути відходи різних порід деревини, та відсутня інформація про виготовлення брикетів виключно з деревини твердих порід. Проте в даному випадку Замовник не «побачив» підстав для дискваліфікації учасника із максимальною ціновою пропозицією.


Безпідставна дискваліфікація пропозиції ТОВ «Славресурс» свідчить про порушення Замовником одних з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.

При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція суб'єкта оскарження у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам Замовника, також учасник ТОВ «Славресурс» надав відповідне документальне підтвердження (у складі своєї завантаженої тендерної пропозиції) вимогам встановленим Замовником.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Після завершення аукціону пропозиція суб'єкта оскарження є найбільш економічно вигідною після пропозиції ФОП Ковальчук, та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерної пропозиції даного учасника, ТОВ «Славресурс» мало бути визначене переможцем Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, безпідставно відхилив нижчу за ціною тендерну пропозицію ТОВ «Славресурс» та визначив переможцем процедури закупівлі учасника з максимальною вартістю.

Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс», а також визначення переможцем Процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на його перемогу в Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші наші права та законні інтереси.

Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити органом оскарження наявні порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем процедури закупівлі та про намір заключити договір про закупівлю із ПрАТ «Вінницяоблпаливо».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2019 14:25
Тендерний комітет відділу освіти розглянув скаргу ТОВ «Славресурс» щодо дискваліфікації ТОВ «Славресурс» та визнання переможцем ПрАТ «Вінницяоблпаливо»
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації повідомляє наступне:
1. ТОВ «Славресурс» надав Технічні умови ТУ У 16.1-37939071-001:2015 «Гранули та брикети паливні з відходів деревини». Відповідно цих Технічних умов, паливні брикети виготовляються з відходів деревини (різноманітних порід) деревообробної промисловості (тирси, стружки, щепи) чи низькосортної деревини шляхом пресування і термічної обробки. Розміри брикетів: довжина від 100 до 260 мм, ширина (діаметр) від 40-100мм, висота від 15 до 70мм. Для виготовлення палива використовується така сировина:
- відходи деревообробної промисловості (з хвойних та листяних порід)
- лісоматеріали
- тирса деревна
- стружка деревна
- тріска технологічна
В Технічних умовах «Гранули та брикети паливні з відходів деревини», які заявлені ТОВ «Славресурс», застосовуються такі види нормативних документів, як: ГОСТ 9463, ГОСТ 9462 для сировини, з якої виготовляються брикети паливні. Відповідно до даних державних стандартів, для виготовлення брикетів використовуються відходи хвойних порід деревини, а саме сосни та ялини (ГОСТ 9463), що не є твердими породами деревини; згідно ГОСТ (9462) – листяні породи деревини за виключенням твердих порід деревини.
Тендерний комітет вимагав, відповідно до ст16 ЗУ «Про публічні закупівлі», біопаливні брикети типу «Піні-Кей» (або еквівалент) з твердих сортів деревини, які підтверджуються сертифікатом відповідності або паспортом/сертифікатом якості, або декларацією про відповідність, або зареєстрованими технічними умовами на виготовлення товару тощо.
Таким чином, згідно заявленим технічним умовам, ТОВ «Славресурс» не виконав технічні вимоги тендерного комітету відділу освіти.
2. Тендерний комітет відділу освіти провівши більш ретельну перевірку документів ТОВ «Славресурс», виявив не відповідність Цінової пропозиції, яка була надана в електронному вигляді через електронну систему закупівель (2152824,00 грн. з ПДВ) та початковою ставкою (2046483,60 грн. з ПДВ) , яку запропонував ТОВ «Славресурс». Відповідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації тощо», тобто цінова пропозиція ТОВ «Славресурс» не відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Тендерний комітет відділу освіти вимагав такі технічні вимоги «Якість товару повинна відповідати умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів та має бути підтверджена сертифікатом відповідності або паспортом/сертифікатом якості, або декларацією про відповідність, або зареєстрованими технічними умовами на виготовлення товару тощо. Копії відповідних документів надаються при поставці товару.». ПрАТ «Вінницяоблпаливо» надало Копію Технічних умов ТУ.У.16.2-36311007-001:2013 «Паливо тверде формоване з відходів деревини», які є чинними до 24.10.2018 р. та копію Сповіщень про зміну №1:2014 ТУ.У.16.2-36311007-001:2013 «Паливо тверде формоване з відходів деревини» з датою надання чинності 29.09.2014 р.. Таким чином, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію», продовження терміну дії Технічних умов, автоматично складає 29.09.2019 р. Тобто, ПрАТ «Вінницяоблпаливо» відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Законом.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації прийняв колегіальне рішення,яке оформлене протоколом,про відповідність пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішили:
– Рішення щодо визнання ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем закупівлі залишити без змін
– Вимогу/звернення за роз'ясненнями щодо неправомірного обрання переможця закупівлі не задовольнити
Номер вимоги: UA-2018-12-06-000887-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 22 лютого 2019 15:52
Щодо неправомірних дій Замовника
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі UA-2018-12-06-000887-а, оголошеній Відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації (надалі-«Замовником»).

При цьому Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подали скаргу на неправомірне рішення Замовника.

За результатами розгляду скарги постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Славресурс" від 14.01.2018 № UA-2018-12-06-000887-a.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, постановила зобов'язати Відділ освіти Вінницької районної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СЛАВРЕСУРС" та рішення про визначення приватного акціонерного товариства "Вінницяоблпаливо" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-06-000887-a, проте Замовник, нехтуючи нормами Закону, проігнорував рішення Антимонопольного комітету, та провів повторне розкриття пропозицій конкурсних торгів, чим призвів до неможливості усунення раніше виявлених порушень під час проведення процедури закупівлі, які все ж таки мали місце.

В результаті неправомірних дій Замовника переможцем торгів знову було безпідставно визначено пропозицію учасника із максимальною вартістю.
Незважаючи на подану скаргу від учасників, які взяли участь у даних торгах, та в свою чергу звертались до органу оскарження, оскаржуючи аналогічне неправомірне рішення Комітету, Замовником повторно було прийнято рішення про визначення переможця в супереч прямому рішенню органу оскарження по даній закупівлі.
Як випливає із перебігу подій, рішення органу оскарження не завадило Замовнику в наступній кваліфікації учасників даної процедури закупівлі застосовувати ті ж самі дискримінаційні підходи, які вже застосовувались тендерним комітетом, що й призводило в подальшому до оскаржень по даній процедурі закупівлі. Однак, Замовник у будь-який спосіб намагається заключити договір про закупівлю із заздалегідь обраним учасником, який запропонував максимальну вартість.
При повторному розгляді пропозицій учасників з’ясовувалось, що порушення законодавства під час оцінки поданих пропозиції знову мали місце. При цьому, ТОВ «Славресурс» в поданих документах, самостійно змогли усунути формальні помилки шляхом подання оновленої цінової пропозиції приведеної у відповідність за результатами проведеного аукціону. Отже, підстави для дискваліфікації найбільш економічно вигідної цінової пропозиції були цілком необґрунтованими.
Натомість комітет з конкурсних торгів Відділу освіти Вінницької РДА пішов на прямі порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі", відхиливши економічно вигідну пропозицію учасника, пропозиція якого відповідає вимогам встановленим документацією конкурсних торгів. Та, відповідно до якого було наявне рішення органу оскарження від 14.01.2018 № UA-2018-12-06-000887-a., про відповідність поданої пропозиції вимогам Замовника вказаним в розробленій ним же документації.
Отже, Замовником знову були порушені основні принципи здійснення Публічних закупівель визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі наведеного вище просимо тендерний комітет Замовника:
1. Усунути наявні порушення законодавства під час здійснення даної Процедури закупівлі;
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури.

В випадку ігнорування наших законних вимог, вважаємо за необхідне звернутися до правоохоронних органів з вимогою надати відповідну кваліфікацію діям членів тендерного комітету Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2019 15:46
Відповідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 1115-р/пк-пз від 01.02.2019 р., щодо закупівлі ДК 021:2015-09110000-3 – Тверде паливо Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-000887-а тендерний комітету відділу освіти Вінницької РДА скасував рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Славресурс» закупівлі ДК 021:2015-09110000-3 – Тверде паливо Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-000887-а та розглянув повторно пропозицію ТОВ «Славресурс» закупівлі ДК 021:2015-09110000-3 – Тверде паливо Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-000887-а.
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької РДА виявив невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Тобто, у складі тендерної пропозиції учасника наявна заповнена (паперова) форма цінової пропозиції із зазначенням правильної ціни, а в електронній формі пропозиції зазначена зовсім інша, помилкова ціна (Цінова пропозиція, яка була надана в електронному вигляді через електронну систему закупівель (2068727,00 грн. з ПДВ) та початковою ставкою (2068272,00 грн. з ПДВ) , яку запропонував ТОВ «Славресурс»). Відповідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації тощо».
Таким чином, початкова ціна пропозиції не відповідає ціні, зазначеній у ціновій формі учасника, формально таку помилку назвати не можна. ТОВ «Славресурс» не відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерним комітетом не була порушена ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі»

Голосували:
«ЗА» - 4 голоси , член тендерного комітету Санарова О.А. - відпустка

Вирішили:
Вимогу ТОВ «Славресурс» щодо оскарження рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «Вінницяоблпаливо» не задовольнити.

Документи подані скаржником

10 січня 2019 00:25
Скарга UA-2018-12-06-000887-a.pdf

Документи

14 січня 2019 14:25
Протокол

Документи подані скаржником

Документи

25 лютого 2019 15:45
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-06-000887-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 14 січня 2019 15:53
Замовником було порушено законодавство у сфері Публічних закупівель
Замовником було порушено законодавство у сфері Публічних закупівель.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2019 11:46
Рішення від 16.01.2019 № 481 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 січня 2019 11:46
Рішення від 01.02.2019 № 1115.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 1115-р/пк-пз від 01.02.2019 р., щодо закупівлі ДК 021:2015-09110000-3 – Тверде паливо Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-000887-а тендерний комітету відділу освіти Вінницької РДА скасовує рішення про визнання переможцем ПАТ «Вінницяоблпаливо»
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2019 14:29

Документи подані скаржником

14 січня 2019 15:53
Скарга UA-2018-12-06-000887-a.pdf

Документи подані замовником

11 лютого 2019 14:29
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 2 068 727,00
UAH з ПДВ
2 046 483,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 2 092 120,00
UAH з ПДВ
2 092 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 2 152 824,00
UAH з ПДВ
2 152 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 14:05
пропозиція.pdf
20 грудня 2018 12:49
Електронний підпис
20 грудня 2018 12:46
7 тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2018 12:34
7 тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2018 12:34
6 проект договору.pdf
20 грудня 2018 12:34
5 інші документи.pdf
20 грудня 2018 12:34
3 технічна інформація.pdf
20 грудня 2018 12:34
2 відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 17:18
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:14
Реєстр документів.pdf
21 грудня 2018 17:14
35 Відгук Деражня.pdf
21 грудня 2018 17:14
33 Вiдгук ВЧ оригiнал.pdf
21 грудня 2018 17:14
6 Витяг з ЄДР.pdf
21 грудня 2018 17:14
5 Витяг_з_ДФС оригiнал.PDF
21 грудня 2018 17:14
23 техпаспорта авто.pdf
21 грудня 2018 17:14
4 Виписка оригiнал.pdf
21 грудня 2018 17:14
3 IПН оригiнал.PDF
21 грудня 2018 17:14
2 Паспорт_оригiнал.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Рішення скасоване 2 046 483,60
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 14:29
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Рішення скасоване 2 092 120,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 14:29
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Рішення скасоване 2 152 824,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 14:29
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 2 046 483,60
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 15:37
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Відхилено 2 092 120,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 15:41
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 2 152 824,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 16:59

Документи

02 січня 2019 13:28
Електронний підпис

Документи

02 січня 2019 15:59
Електронний підпис
02 січня 2019 13:28
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 січня 2019 10:03
Електронний підпис
04 січня 2019 09:56
Протокол

Документи

11 лютого 2019 15:36
Електронний підпис

Документи

12 лютого 2019 15:40
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

12 лютого 2019 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
2 152 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 09:52
дод.угода 2.pdf зміни до договору
15 березня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 11:50
дод.угода.pdf зміни до договору
13 березня 2019 10:41
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 14:33
брикети.pdf укладений
26 лютого 2019 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості товару за тонну не більше як на 10% без зміни загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 1020-2275-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-2275-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 1020-2275-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-2275-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 152 816,06
UAH (в тому числі ПДВ 358 802,67 UAH)