Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери офісні
Очікувана вартість
152 242,80 UAH
UA-2018-12-06-000645-c 572659abf4084d53b13c59a2f34e6a20
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Скворцова

+380976126411 skvort.tv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Тетяна Скворцова
+380976126411
skvort.tv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 08:00
Очікувана вартість: 152 242,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 522,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 одиниця
Комп’ютери офісні (Конкретний перелік товару, вид, характеристика, тощо зазначен у додатку 2 документації електронних торгів допорогової закупівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 07 грудня 2018 10:30
Дата відповіді: 07 грудня 2018 10:36
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. У додатку 2 документації допорогової закупівлі зазначено, що у випадку, якщо тендерна документація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Учасник, у разі якщо ним запропоновано відповідні еквіваленти, у складі тендерної пропозиції обов’язково надає таблиці з зазначенням порівняльних характеристик відносно предмету закупівлі. Еквівалент – (від англ. equal - однаковий) — «рівнозначний», «рівноцінний», однаковий за величиною товар, який за технічними, якісними, кількісними та ціновими показниками є рівнозначний товару, що потребується, або кращий, економічно вигідніший. Отже, за вищезазначеними умовами учасник може надати еквівалент. Дякуємо за запитання!

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій