Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень Спеціалізованої школи № 200 за адресою: вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2018-12-05-005168-c ● 78f19c35505c4f4ab69e27ea7fcbb97d
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2018 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт приміщень Спеціалізованої школи № 200 за адресою: вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт приміщень Спеціалізованої школи № 200 за адресою: вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2018 20:29 |
Договiр_КР_2018 УОМС .docx |
05 грудня 2018 20:29 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ .docx |
05 грудня 2018 20:28 |
Оголошення 200 приміщ. доп.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-05-005168-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:34980441
Дата подання: 06 грудня 2018 16:39
порушення Статті 32 Закону України про публічні закупівлі
Поясніть, будь-ласка як можна виконати роботи передбачені предметом закупівлі до 20.12.2018р. (згідно Оголошення про закупівлю), якщо термін подачі пропозицій до 13.12.2018р., а аукціон буде визначено електронною системою 14.12.2018р. без укладеного договору ???, який повинен бути укладений не раніше 25.12.2018р. відповідно до частини 2-ї Стаття 32 Закону України про публічні закупівлі (Прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), а саме: "Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.". Прошу внести зміни відповідно до Закону України про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛВЕС ГОЛД" #40630927 |
Переможець |
1 349 936,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 11:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 грудня 2018 12:11 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність фінансування |
Документи:
18 грудня 2018 12:08
|
Скасування 200.PDF |