Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Автоматичний гематологічний аналізатор)
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2018-12-05-004937-c 0e976198185d4919854006d58867e147
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартич Надія Миколаївна

+380508260459 stryicentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико- санітарної допомоги м. Стрия"
Код ЄДРПОУ: 42224043
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Львівська обл., м. Стрий, вул. Охримовича,6
Контактна особа: Мартич Надія Миколаївна
+380508260459
stryicentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 18:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 18:28
Початок аукціону: 14 грудня 2018 12:04
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Автоматичний гематоглогічний аналізатор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, Львівська обл., м. Стрий, вул. Охримовича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 13:57
Тендерна документація 2018 ( оновлена).docx
05 грудня 2018 18:24
Тендерна документація 2018(5).docx
10 грудня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 13:57
Тендерна документація 2018 ( оновлена).docx
05 грудня 2018 18:24
Тендерна документація 2018(5).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови бюджетної закупівлі
Дата подання: 09 грудня 2018 20:14
Дата відповіді: 10 грудня 2018 13:40
Чітка привязка до одного виробника і до конкретного приладу, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах є недопустимими при укладанні тендерної документації в процесі відкритих бюджетних закупівель. Тим паче що члени тендерного комітетуСтрийського центру ПМСД Стрийської міської ради, мяко кажучи полінувались і просто скопіювали інформацію з Медико-технічних вимог постачальника Інтермедика в тендерну документацію навіть не стараючись внести правки і розширити коло учасників..... Вибачте, але це відкриті торги на тендерному майданчику Прозорро які регламентуються певними законодавчими актами, а не купівля по договору у фірми напряму.... Адже при використані електронної системи закупівель Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. А з вашої документації видно що ви керувались зовсім іншим.... Оскільки більшість положень тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Прохання розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки та у визначеному порядку. Проте не потрібно копіювати у відповідь витяги з закону "Про державні закупівлі", а надати обгрунтувану відповідь на вище викладені положення....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув предмет Вашого запитання. І повідомляє з цього приводу наступне. Відповідно до заявленої очікуваної вартості згідно ст. 2 Закону України"Про публічні закупівлі" ( далі Закон), а саме 197 000,00 грн., дана закупівля вважається "допороговою", а від так статті вищезгаданого Закону на умови та вимоги до даної закупівлі не розповсюджуються. Однак, при детальному розгляді технічних вимог, дійсно виявлено посилання на певну торгову марку, що не відповідає в певній мірі принципам проведення допорогових закупівель, які б мали відповідати вимогам, викладеним у ч. 1 ст. 3 Закону. Дана ситуація виникла, у зв'язку з тим, що в нашій установі наявний такий прилад, а від так медичний персонал має певні вироблені навички роботи саме на такому апараті. Проте, з метою уникнення дискримінації учасників нами прийнято рішення викласти документацію в новій редакції, вказавши "або еквівалент, який не знижує технічних вимог до предмету закупівлі". Дана редакція дозволяє розширити коло учасників. Дякуємо за те, що зацікавились нашою закупівлею. Сподіваємось на плідну співпрацю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-05-004937-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУКАЧ СВІТЛАНА ЯРОСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2870014400
Дата подання: 07 грудня 2018 21:05
Порушення умов закупівель, Дискримінаційні умови
Шановний замовнику, переглянувши тендерну документації по закупівлі гематологічного аналізатора, нами було виявлено порушення всіх основоположних принципів проведення публічних закупівель, зазначених в частині 1, статті 3 "Закону №922" "Про Публічні закупівлі". Адже коли ви зазначаєте конкретно марку приладу, а саме гематологічний аналізатор Micro CC 20+, і відповідно постачальника даної продукції, а саме компанію Інтермедика, тим самим ви порушуєте принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням тощо.... Навіщо використовувати тендерний майданчик Прозорро, який стрворений для мінімізації корупційної складової, для здійснення процедури закупки даного обладнання, якщо доля тендеру уже вирішена завчасно, тобто по суті ми бачимо пряму угоду між Стрийським центром ПМСД та копманією постачальником обладнання Інтермедика, що є на нашу думку неприпустимим і суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.....
Нагальна вимога до замовника, привести тендерну документацію в належний вигляд, а саме забрати з документації ті пункти, які дискримінують інших учасників і обмежують здорову конкуренцію. А саме пункт який вказує на обєм проби крові необхідний для аналізу, це не впливає на якісну роботу приладу, також параметри лінійності та точності прописані конкретно під прилад, що не дозволяє приймати участь іншим учасникам.
Прохання в найкоротші терміни внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги розширивши коло учасників. В разі не задоволення наших законних вимог, будемо змушені зверттатись до Антимонопольного комітету України задля вірегулювання законості проведення закупівлі.....
Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2018 16:07
Частково задоволено. Завантажено нову редакцію Оголошення про проведення допорогових закупівель
Номер вимоги: UA-2018-12-05-004937-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Бойків Роман Володимирович, Код ЄДРПОУ:3272504756
Дата подання: 20 грудня 2018 10:51
Скарга на рішення про переможця закупівлі від 19.12.2018р
Компанія ТОВ "РАД Фарм" відредагувала інструкцію на аналізатор МС-3600 конкретно під дану закупівлю і таким чином ввела замовника в оману.ТОВ "РАД ФАРМ"самостійно додали в п. 7.1 інструкції наявність україномовного меню, хоча фактично аналізатор МС-3600 взагалі не русифікований, тобто меню на англійській мові. Також аналізатор МС-3600 не має сенсорного дисплея і керується лише за допомогою додаткових пристроїв. Також прошу звернути увагу, що компанія ТОВ "РАД ФАРМ" не надала посилання на сторінки інструкції в таблиці відповідності медико-технічним вимогам.
В якості прикладу просимо розглянути протокол відхилення та п.7.1 інструкції завантаженої компанією ТОВ "РАД ФАРМ" в закупівлі UA-2018-10-26-002557-c. Зважаючи на вищенаведені факти, просимо змінити рішення стосовно обрання переможцем закупівлі компанію ТОВ "РАД ФАРМ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2018 18:56
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами серед учасників: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Як вбачається зі змісту до ст. 28 даного Закону замовник оцінює пропозиції, починаючи з учасника, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.

Проте пропозиція ТОВ "Рад Фарм" на даний момент є найбільш економічно вигідною і дає змогу суттєво зекономити кошти місцевого бюджету, що відповідає вимогам законодавства та принципам публічних закупівель.

Щодо відсутності русифікованого меню в автоматичному гематологічному аналізаторі, то це було спростовано ТОВ «Рад Фарм». Постачальник запевнив, що меню аналізатора русифіковане, в аналізатора наявний сенсорний дисплей і керується не лише за допомогою додаткових пристроїв.

Рішення про визначення переможця було визначено членами тендерного комітету КНП «ЦПМСД м.Стрия».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАД ФАРМ" 141 400,00
UAH з ПДВ
137 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБСВІТ" 190 000,00
UAH з ПДВ
137 998,97
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойків Роман Володимирович 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 13:16
Електронний підпис
14 грудня 2018 13:15
цінова2.pdf
13 грудня 2018 14:47
Електронний підпис
13 грудня 2018 14:46
6.витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2018 14:46
ведомости ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2018 14:46
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2018 14:46
виписки.pdf
13 грудня 2018 14:46
витяг ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2018 14:46
Гарантійний лист (3).pdf
13 грудня 2018 14:46
Гарантійний лист (4).pdf
13 грудня 2018 14:46
паспорт инн.pdf
13 грудня 2018 14:46
Паспорт.pdf
13 грудня 2018 14:46
статут.pdf
13 грудня 2018 14:46
статутк.pdf
13 грудня 2018 14:46
МТВ.pdf
13 грудня 2018 14:46
цінова.pdf

Публічні документи

13 грудня 2018 14:03
ЦП.pdf
13 грудня 2018 14:03
ГЛ відповідність МТВ.pdf
13 грудня 2018 14:03
Сертифікат ISO.pdf
13 грудня 2018 14:03
ГЛ виробник.pdf
13 грудня 2018 14:03
ГЛ поставка.pdf
13 грудня 2018 14:03
ГЛ монтаж та навчання.pdf
13 грудня 2018 14:03
ГЛ термін поставки.pdf
13 грудня 2018 14:03
Статут.pdf
13 грудня 2018 14:03
Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2018 14:03
АвторизаціяГ.pdf
13 грудня 2018 14:03
Виписка з ЄДР.pdf
13 грудня 2018 14:03
Лист 4ОПП.pdf
13 грудня 2018 14:03
Витяг з РПП.pdf
13 грудня 2018 14:03
Наказ директора.pdf
13 грудня 2018 14:03
Довіреність Манасович.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАД ФАРМ"

ТОВ "ЛАБСВІТ"

ФОП Бойків Роман Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
Переможець 137 460,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 18:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 18:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
137 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 09:07
Договір №22 укладений
26 грудня 2018 17:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 137 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 910,00 UAH)