Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина.
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-12-05-004138-c 27fe4b09e41447829f9232055f4bbaac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовченко Наталія Віцентіївна

380414324171 ray-osvita.brd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бердичівської Районної Державної Адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143005
Місцезнаходження: 13341, Україна , Житомирська обл., с.Мирославка, Шевченка,55
Контактна особа: Вовченко Наталія Віцентіївна
380414324171
ray-osvita.brd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 16:40
Початок аукціону: 21 грудня 2018 14:47
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 метри кубічні
Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Житомир, Садова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000019 ● c20b911f275c4a578665f3f18a6d6943
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
31.01.2019
№6

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2019 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2018-12-05-004138-c від 05.12.2018 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 13:42:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-05-004138-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, яким чином переможець закупівлі повинен подати документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону № 922.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 09:31:47

Щодо моніторингу (UA-M-2019-01-31-000019; c20b911f275c4a578665f3f18a6d6943) по закупівлі згідно оголошення № UA-2018-12-05-004138-c про проведення відкритих торгів по закупівлі Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина, повідомляємо наступне.

ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Щодо моніторингу (UA-M-2019-01-31-000019; c20b911f275c4a578665f3f18a6d6943) по закупівлі згідно оголошення № UA-2018-12-05-004138-c про проведення відкритих торгів по закупівлі Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина, повідомляємо наступне.
Згідно тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету №37 від 05 грудня 2018 року, додатку 6, Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику особисто, поштою або шляхом завантаження до змісту тендерної пропозиції через систему електронних закупівель «Prozorro», повинен подати документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника-переможця, а саме:
1. Документ, який підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
2. Документ, який підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
3. Зведену довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови учасникові у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону
4. Остаточну тендерну пропозицію за результатами електронного аукціону
29.12.2018 у о 10:50 год. Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу.
04.01.2019 року о 16:00 год. вх.№ 5, Учасник-переможець ФОП Малишенко А.Є. особисто надав до відділу освіти Бердичівської районної державної адміністрації документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника-переможця, а саме:
- остаточну тендерну пропозицію за результатами електронного аукціону;
- зведену довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови учасникові у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та остаточну тендерну пропозицію за результатами електронного аукціону;
- документ, який підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- документ, який підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-13 10:52:46

Запит про надання пояснень

Відповідно до наданої відповіді на запит, просимо надати супровідний лист з відміткою замовника про отримання документів які вимагалися від учасника-переможця для підтвердження відповідності визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону № 922.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 14:28:42

Супровідний лист

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-25 16:12:01

Щодо моніторингу (UA-M-2019-01-31-000019; c20b911f275c4a578665f3f18a6d6943) по закупівлі згідно оголошення № UA-2018-12-05-004138-c про проведення відкритих торгів по закупівлі Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина,

Щодо моніторингу (UA-M-2019-01-31-000019; c20b911f275c4a578665f3f18a6d6943) по закупівлі згідно оголошення № UA-2018-12-05-004138-c про проведення відкритих торгів по закупівлі Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина, надаємо пояснення про наступне.

Щодо встановлення порушень вимог частини 1 статті 17 Закону №922.
Замовник в Додатку 6 тендерної документації дійсно зазначає вимоги, встановленні статтею 17 Закону та визначає перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким вимогам, про надання довідки у довільній формі. Також у кінці додатку №6, в останньому абзаці вказано, а саме:
У разі, якщо інформація, що запитується, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник надає довідку у довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації.


Щодо встановлення порушень вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону №922.
Відповідно до додатку 6 Замовник зазначає вимоги, встановлені статтею 17 Закону та визначає перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким вимогам, в п.10 додатку Замовник не вимагав від Учасника надання антикорупційної програми, а довідку у довільній формі про наявність (відсутність) антикорупційної програми, тим паче, дана стаття стосується юридичної особи. А також жодних скарг, щодо встановлених вимог, зі сторони Учасників не надходило.

Щодо встановлення порушень підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно Додатку №6 тендерної документації Замовник встановлює один з кваліфікаційних критеріїв – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме, не менше 2-х аналогічних договорів, які виконувалися (виконуються) протягом 2016 або 2017 років.
*Аналогічними договорами в розумінні документації є договори на постачання паливної деревини, що складає предмет закупівлі, що укладені із замовниками за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі.
Учасник торгів надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та копії договорів аналогічного виконання умов договору, як зазначав Замовник, а додатки чи інші підтверджуючі документи замовником не вимагалися.
Згідно статті 180 Господарського кодексу істотні умови вказуються саме у договорі, це предмет договору, ціна та строк дії договору, а не в додатках до договору.
Щодо надання підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник надав 4 аналогічні договори за 2018 рік, при цьому слід зауважити, що особливі преференції, тобто, учасник, який почав свою діяльність по аналогічним договорам, з кінця 2017 року, та успішно здійснював поставку товару відповідного предмету закупівлі у 2018 році, тому договори були подані в систему прозорро, саме за 2018 рік.
В разі відхиленні пропозиції учасника торгів, замовник встановив би дискримінаційні вимоги.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-03-04 12:25:57

Відповідь щодо надання роз'яснення

Щодо надання роз'яснення до змісту висновку, його зобов’язань та подальшого порядку дій, то Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) оприлюднено 18.02.2019 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, відділом освіти Бердичівської районної державної адміністрації оприлюднено на веб порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 25.02.2019, тобто лише на 5 робочий день.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кучерявий Сергій Іванович 1 710 000,00
UAH з ПДВ
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 1 799 460,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Герасимчук Анна Вікторівна 1 720 000,00
UAH з ПДВ
1 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛИШЕНКО АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ" 1 795 000,00
UAH з ПДВ
1 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 12:45
Електронний підпис
20 грудня 2018 12:41
Електронний підпис
05 грудня 2018 17:20
Електронний підпис
05 грудня 2018 17:05
контактна інформація.docx
05 грудня 2018 17:05
паспортні дані.pdf
05 грудня 2018 17:05
виписка з ЄДР.pdf
05 грудня 2018 16:59
Електронний підпис

Публічні документи

06 грудня 2018 11:06
Електронний підпис
06 грудня 2018 11:05
Реєстраційні дані.pdf

Публічні документи

09 січня 2019 10:45
Довідка налоговая.pdf
09 січня 2019 10:45
Довідка МВС.pdf
29 грудня 2018 12:18
статья 17.pdf
20 грудня 2018 16:35
Технічна частина.pdf
20 грудня 2018 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2018 16:35
Протокол.pdf
20 грудня 2018 16:35
Документи архів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучерявий С.І.

ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ФОП Герасимчук А. В.

ФОП "МАЛИШЕНКО АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Кучерявий Сергій Іванович
#2876105259
Відхилено 1 430 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 09:32
ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3125301538
Відхилено 1 440 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 11:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Герасимчук Анна Вікторівна
#3326913009
Відхилено 1 720 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 11:39
ФОП "МАЛИШЕНКО АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ"
#3401107778
Переможець 1 795 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 10:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 грудня 2018 09:30
Електронний підпис
26 грудня 2018 09:29
протокол дрова.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3125301538

№ рішення у справі

60/48-р/к

Дата рішення у справі

08.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

28 грудня 2018 11:24
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:21
протокол 49.pdf
27 грудня 2018 12:59
Електронний підпис
26 грудня 2018 09:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

28 грудня 2018 11:36
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:34
протокол 49.pdf
28 грудня 2018 11:33
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:31
протокол 49.pdf
28 грудня 2018 11:30
протокол 49.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "МАЛИШЕНКО АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ" #3401107778

№ рішення у справі

60/48-р/к

Дата рішення у справі

08.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

29 грудня 2018 10:49
Електронний підпис
29 грудня 2018 10:47
протокол 51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЛИШЕНКО АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ"
#3401107778
1 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2018 10:49
Електронний підпис
29 грудня 2018 10:47
протокол 51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 08:55
додаткова 9 дрова.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 08:54
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:06
8.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:03
7.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:02
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 09:03
дод угода дрова 6.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 09:00
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 12:56
дод угода 5 дрова.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 11:44
додаткова угода №4.jpg зміни до договору
14 травня 2019 11:27
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2019 09:51
додаткова 3.jpg зміни до договору
06 березня 2019 09:48
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 12:41
додаткова2 дрова.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 12:37
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 14:47
дод.уг.1 дрова.jpg зміни до договору
15 січня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 14:36
договір дрова.pdf укладений
15 січня 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити Розділ 2 Договору « Ціна і загальна сума договору»пунктом 2.7. та викласти в наступній редакції: «2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під постійний кошторис сума становить 26000 грн. 00 коп. (Двадцять шість тисяч гривень нуль копійок). Без ПДВ. При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобов’язань може змінюватись.» 2. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від 15 січня 2019 року. 5. Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною Додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 6. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Розділ 2 Договору « Ціна і загальна сума договору» пункт 2.7. та викласти в наступній редакції: «2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під кошторисні призначення сума збільшилася на 500 000 грн. 00 коп. (П’ятсот тисяч гривень нуль копійок) та становить 526 000 грн.00 коп. (П’ятсот двадцять шість тисяч гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 87666 грн. 66 коп. При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобов’язань може змінюватись.» 2. Сторони вирішили внести зміни до Розділу 14 Договору « Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін» Замовника та викласти в наступній редакції: Відділ освіти Бердичівської районної державної адміністрації Юридична адреса: 13341, Житомирська обл. Бердичівський район, с.Мирославка, вул.Шевченка, 55 Поштова адреса: 13300, м.Бердичів, Житомирська обл. вул.Садова, 3 ЄДРПОУ 02143005 Державна казначейська служба України Р/р__________________________________ _____________________________________ МФО 820172 тел. (04143) 4-22-93 Е-mail: ray-bugalteria1@ukr.net 3. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 4.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від 15 січня 2019 року. 6. Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною Додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 7. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Розділ 2 Договору « Ціна і загальна сума договору» пункт 2.7. та викласти в наступній редакції: «2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під кошторисні призначення сума збільшилася на 300 000 грн. 00 коп. (Триста тисяч гривень нуль копійок) та становить 826 000 грн.00 коп. (Вісімсот двадцять шість тисяч гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 137 666 грн. 66 коп. При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобов’язань може змінюватись.» 2. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від 15 січня 2019 року. 5. Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною Додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 6. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони вирішили внести зміни до Розділ 2 Договору "Ціна і загальна сума договору" пункт 2.7 та викласти в наступній редакції: "2.7. Для реєстрації бюджетних зобовязань під кошторисні призначення суса збільшилася на 120 000 грн. 00 коп. (Сто двадцять тисяч гривень нуль копійок) та становить 946 000 грн. 00 коп. (Девятсот сорок шість тисяч гривень нуль копійок), без ПДВ, При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобовязань може змінюватись." 2.Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3.Інші умови Договору не змінено даною додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобовязання. 4.Ця додаткова угода є невідємною частиною договору №4 від 15.01.2019р. 5.Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 6.Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 .Сторони вирішили внести зміни до Розділ2 Договору « Ціна і загальна сума договору» пункт 2.7. та викласти в наступній редакції: « 2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під кошторисні призначення сума збільшилась на 84950,75 грн (вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 75 коп) та становить 1030950,75 грн ( Один міліон тридцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 75 кой) 2. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, но одному для кожної із сторін. З.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова уг ода є невід’ємною частиною Договору № 19 від 18 січня 2019р. 5. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Розділ 2 Договору « Ціна і загальна сума договору» пункт 2.7. та викласти в наступній редакції: «2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під кошторисні призначення сума збільшилася на 230 000 грн. 00 коп. (Двісті тридцять тисяч гривень нуль копійок) та становить 1 260 095 грн.75 коп. (Один міліон двісті шістдесят тисяч гривень нуль копійок), без ПДВ. При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобов’язань може змінюватись.» 2. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від 15 січня 2019 року. 5. Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною Додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 6. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Розділ 2 Договору « Ціна і загальна сума договору» пункт 2.7. та викласти в наступній редакції: «2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під кошторисні призначення сума збільшилася на 76 720 грн. 00 коп. (Сімдесят шість тисяч сімсот двадцять гривень нуль копійок) та становить 1 336 815 грн.75 коп. (Один міліон триста тридцять шість тисяч вісімсот п’ятнадцять гривень 75 копійок), без ПДВ. При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобов’язань може змінюватись.» 2. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від 15 січня 2019 року. 5. Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною Додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 6. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Розділ 2 Договору « Ціна і загальна сума договору» пункт 2.7. та викласти в наступній редакції: «2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під кошторисні призначення сума збільшилася на 103 624 грн. 50 коп. (Сто три тисячі шістсот двадцять чотири гривні 50 копійок) та становить 1 440 440 грн. 25 коп. (Один міліон чотириста сорок тисяч чотириста сорок гривень 25 копійок), без ПДВ. При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобов’язань може змінюватись.» 2. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від 15 січня 2019 року. 5. Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною Додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 6. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Розділ 2 Договору « Ціна і загальна сума договору» пункт 2.7. та викласти в наступній редакції: «2.7. Для реєстрації бюджетних зобов’язань під кошторисні призначення сума збільшилася на 10 958 грн. 28 коп. (Десять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 28 копійок) та становить 1 451 398 грн. 53 коп. (Один міліон чотириста п’ятдесят одна тисяча триста дев’яносто вісім гривень 53 копійок), без ПДВ. При зміні кошторисних призначень сума для реєстрації бюджетних зобов’язань може змінюватись.» 2. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від 15 січня 2019 року. 5. Сторони дійшли згоди, вважати умови Договору зміненими даною Додатковою угодою, та діючими з дати укладання Додаткової угоди. 6. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №4
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML