Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти меблів для кабінетів української мови
Очікувана вартість
283 872,00 UAH
UA-2018-12-05-003365-c ● 4483cbe8c1c34e07b73431b4dfd9629f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мангушської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142715 |
Місцезнаходження: | 87400, Україна , Донецька обл., смт Мангуш, проспект Миру, буд. 64 |
Контактна особа: |
Юлія Олександрівна Іващенко +380975270957 uivashenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 283 872,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 419,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
комплект меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87400, Україна, Донецька область, смт. Мангуш, пр. Миру, буд. 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2018 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2018 15:20 |
договор-меблі укр.мова додаток 3.docx | |
05 грудня 2018 15:20 |
Меблі для кабінетів української мови 05.12.2018.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 06 грудня 2018 14:27
Дата відповіді: 06 грудня 2018 15:43
Доброго дня.
Підкажіть будь-ласка монтаж меблів проводиться Учасником?
Відповідь: Так
Оплата
Дата подання: 07 грудня 2018 13:54
Дата відповіді: 07 грудня 2018 18:40
В якому місяці Ви плануєте здійснити оплату?
Відповідь: цю закупівлю скоріш за все буде скасовано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-05-003365-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 07 грудня 2018 16:14
Строк постачання!
Шановний замовнику! Відповідно до п.4 Загальних положень тендерної документації строк поставки товарів - з дня укладення договору до 27.12. 2018 року.
Відповідно до відомостей електронної системи закупівель дата проведення аукціону – 21.12.2018 року.
Згідно з ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч.1 ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі», договір, укладений з порушенням строків, передбачених ч.2 ст.32 цього Закону є нікчемним.
Таким чином Ви вимагаєте здійснити постачання у строк, коли навіть не може бути укладений договір про закупівлю.
Зазначаємо, що вимога здійснити постачання товару у строк до 27.12.2018 року порушує вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до відомостей електронної системи закупівель дата проведення аукціону – 21.12.2018 року.
Згідно з ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч.1 ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі», договір, укладений з порушенням строків, передбачених ч.2 ст.32 цього Закону є нікчемним.
Таким чином Ви вимагаєте здійснити постачання у строк, коли навіть не може бути укладений договір про закупівлю.
Зазначаємо, що вимога здійснити постачання товару у строк до 27.12.2018 року порушує вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2018 18:38
на данний час вирішується питання щодо актуальності цієї закупівлі, якщо не можливо буде завершити її у поточному році, з урахуванням роботи казначейської служби. закупівлю буде скасовано .
Інформація про відміну
Дата відміни
20 грудня 2018 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій