Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код Дк 021 2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куріче)
Очікувана вартість
32 695,00 UAH
UA-2018-12-05-003239-c a411e88cb6f94a088805d0c38b793f20
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Улько Дар'я Володимирівна

380958678576 02142661@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142661
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО ІЛЛІНІВКА, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, БУДИНОК 65
Контактна особа: Улько Дар'я Володимирівна
380958678576
02142661@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 15:30
Початок аукціону: 12 грудня 2018 15:03
Очікувана вартість: 32 695,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код Дк 021 2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куріче)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 штуки
Код Дк 021 2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куріче)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85110, Україна, Донецька область, Костянтинівка, пр. Ломоносова,156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 15:11
Куряче яйце 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-05-003239-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 17 грудня 2018 13:41
Незаконно прийняте рішення щодо визначення переможцем ФОП Мухін Євген Юрійович
17.12.2018 10:51 було оприлюднено рішення засідання комітету Замовника про визначення переможцем ФОП Мухін Євген Юрійович (далі за текстом Учасник 1).
Вважаю прийняте рішення незаконним з наступних підстав.
Відповідно до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 за №35 (далі за текстом - Порядок), під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Відповідно до п. 9.2 Порядку зазначено, що виключними підставами дискваліфікації Учасника є факт, не відповідності пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі.
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення пропозиції Учасника 1, вважає, що рішення прийняте Замовником порушує порядок, основні принципи здійснення закупівлі, є необгрунтованим, у звязку з тим, що пропозиція ФОП Мухін Євген Юрійович не відповідає умовам закупівлі, а саме.
По-перше, відповідно до п.6.7. Порядку для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді.
Відпвідно до п.1 Додатку 2 "Кваліфікаційні вимоги до Учасника" оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів (далі за текстом - оголошення) учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf, jpg) в складі своєї пропозиції наступні документи:
1) копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2) свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
3) у вигляді листа в довільній формі на фірмовому бланку надати контактні дані відомості про Учасника:
- повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб);
-код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код для фізичної особи;
- місцезнаходження, контактний телефон, факс, е-mail;
- інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити;
- керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);
4) цінову пропозицію, оформлену на фірмовому бланку, відповідно до наданої форми в Додатку №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) ;
5) копії документів, які підтверджують якість Товару (сертифікат якості (декларація) або гарантійні зобов’язання виробника). Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ,ТУ тощо). Товар повинен бути якісним та не простроченим.
6) інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність власного автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу;
7) інформаційну довідку складену у довільній формі про наявність працівників Учасника (зазначити ПІБ та займану посаду);
Тобто, Замовником передбачено та вимагалось в оголошенні завантаження Учасником під час етапу подання пропозиції завантаження в Систему документів у електронному вигляді.
Учасником 1 під час етапу подання пропозиції не завантажено жодного документу, які перебачені оголошенням Замовника.

Тобто, пропозиція Учасника 1 не відповідає умовам закупівлі та вимогам Замовника.

По-друге, відповідно до вимог Замовника, зазначених в оголошенні, учасником-переможцем протягом одного робочого дня подається Форма «Цінової пропозиції» на фірмовому бланку в сканованому вигляді за встановленою замовником формою, з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону (у разі проведення аукціону).
Учасником 1 форма «Цінової пропозиції» завантажена 15.12.2018 о 14:21, тобто через три дня після проведення аукціону.
Тобто, Учасником 1 не виконано вимог Замовника, пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі.

Відповідно до п.6.9. Порядоку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Тобто, Замовнику необхідно було дискваліфікувати Учасника 1 - ФОП Мухін Євген Юрійович, як Учасника-переможця, як такого, що не відповідає умовам закупівлі.
Дії Замовника схожі на лобіювання інтересів ФОП Мухін Євген Юрійович.
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та відхилити, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2018 09:07
Шановний Учасник!
Тендерним комітетом відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації розглянута Ваша вимога, на що повідомляємо наступне.
Дійсно Учасник ФОП Мухін Євген Юрійович (далі Учасник) завантажив документи в електронній системі «Prozorro» 15 грудня 2018 року, але Учасником було надано до відділу освіти райдержадміністрації лист щодо несправності мережі інтернет та не можливості вчасно завантажити необхідний пакет документів в електронну систему. Також Учасником разом з листом до відділу освіти було надано пакет документів в паперовому вигляді по закупівлі UA-2018-12-05-003239-c Код ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче).
Розгорнути Згорнути
Шановний Учасник!
Тендерним комітетом відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації розглянута Ваша вимога, на що повідомляємо наступне.
Дійсно Учасник ФОП Мухін Євген Юрійович (далі Учасник) завантажив документи в електронній системі «Prozorro» 15 грудня 2018 року, але Учасником було надано до відділу освіти райдержадміністрації лист щодо несправності мережі інтернет та не можливості вчасно завантажити необхідний пакет документів в електронну систему. Також Учасником разом з листом до відділу освіти було надано пакет документів в паперовому вигляді по закупівлі UA-2018-12-05-003239-c Код ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 13:41
яйцо.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мухін Євген Юрійович 30 550,00
UAH з ПДВ
30 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 32 370,00
UAH з ПДВ
32 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2018 14:21
Документ ЦП яйцо.pdf

Публічні документи

10 грудня 2018 00:58
до 11.12 яйцо.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мухін Євген Юрійович

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мухін Євген Юрійович
#2924221452
Переможець 30 550,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 10:52

Документи

17 грудня 2018 10:51
Яйце куряче.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мухін Євген Юрійович
#2924221452
30 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 10:51
Яйце куряче.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 10:19
27.PDF зміни до договору
26 вересня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 13:51
доп угода.PDF зміни до договору
13 вересня 2019 13:49
27.PDF укладений
10 січня 2019 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML