Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень за адресою: вул.Миру,29 м.Горішні Плавні Полтавської області»
Очікувана вартість
291 678,00 UAH
UA-2018-12-05-003207-c 1a69b82d50504ddd9308341ebe01c67f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мормоль Вікторія Володимирівна

05348-3-06-98 oks_ispolkom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 13961926
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., ГОРІШНІ ПЛАВНІ, вул. Миру, буд.24, кімн. 301
Контактна особа: Мормоль Вікторія Володимирівна
05348-3-06-98
oks_ispolkom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ТОВ «Укрінвестбуд ЛТД» згідно договору підряду № 19/09 від 21.09.2017 року виконує роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень за адресою: вул.Миру,29 м.Горішні Плавні Полтавської області» (45213150-9 - Будівництво офісних комплексів). Виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, які не були зазначені у початковому проекті, але стали необхідними для повного виконання проекту, згідно коригувань внесених у проектну документацію. Враховуючи те, що проведення будівельно-монтажних робіт на даному об'єкті здійснюється ТОВ «Укрінвестбуд ЛТД», що спричиняє знаходження на даному будівельному майданчику необхідних матеріальних ресурсів та обладнання підприємства, працівників відповідної кваліфікації. Для забезпечення виконання додаткових робіт у найкоротший термін та належне завершення реконструкції в цілому, доцільно доручити виконання цих робіт з реконструкції даного об’єкту ТОВ «Укрінвестбуд ЛТД», що також забезпечить сумісність з вже розпочатим рядом робіт та досягнення показників, визначених у проектній документації. Враховуючи необхідність проведення додаткових будівельно-монтажних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання повного комплексу робіт за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, бо ці роботи технічно та економічно пов'язані з головним (первинним) договором № 19/09 від 21.09.2017 року; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 15:18
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
670 м.кв.
«Реконструкція приміщень за адресою: вул.Миру,29 м.Горішні Плавні Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, ГОРІШНІ ПЛАВНІ, вул. Миру, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45213150-9 — Будівництво офісних комплексів

Тендерна документація

05 грудня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 15:05
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Укрінвестбуд ЛТД"
#40273455
Переможець 291 678,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 15:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Укрінвестбуд ЛТД" #40273455

№ рішення у справі

70/93-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/18-р/к

Дата рішення у справі

09.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

05 грудня 2018 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 15:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрінвестбуд ЛТД"
#40273455
291 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:05
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:04
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 09:04
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 12:19
Договір 38.PDF укладений
21 грудня 2018 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі (В зв'язку з фактично виконаними об'ємами робіт та їх вартістю)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 277 816,00
UAH з ПДВ