Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
816 818,00 UAH
UA-2018-12-05-002850-c ● d6435125db2a47529682f056a51ecdac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Олег Лобунець +380937876480 ikz@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2018 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 15:30 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2018 12:42 |
Очікувана вартість: | 816 818,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 084,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2018 15:14 |
ТД_охоронні послуги_ЗМІНИ (2).doc | |
07 грудня 2018 15:07 |
ТД_охоронні послуги_ЗМІНИ (2).doc |
07 грудня 2018 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 грудня 2018 15:14 |
ТД_охоронні послуги_ЗМІНИ (2).doc
|
|||||||||
07 грудня 2018 15:07 |
ТД_охоронні послуги_ЗМІНИ (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду 5 років
Дата подання: 10 грудня 2018 15:25
Дата відповіді: 12 грудня 2018 16:35
Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога про те, що учасник повинен працювати на ринку надання охоронних послуг не менше 5 років обумовлена наступним.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Житомира. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для територіальної громади м. Житомира, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Житомира. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для територіальної громади м. Житомира, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Офіс та ПЦС в Житомирі
Дата подання: 10 грудня 2018 15:27
Дата відповіді: 12 грудня 2018 16:35
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Житомирі. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Житомирі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Житомирі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Житомира, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс та ПЦС у Житомирі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додатку № 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ згідно з ДК 021:2015 – 79710000-4 – «Охоронні послуги» зазначено, що учасник повинен працювати на ринку надання охоронних послуг не менше 5-ти років, мати копії ліцензії, на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами; мати власний/орендований пульт централізованого спостереження в м. Житомирі. Ще однією вимогою є наявність відповідної матеріально-технічної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомир; наявність власних/орендованих автомобілів – не менше 3-х спеціально обладнаних автомобілів та досвіду надання охоронних послуг .
Такі вимоги замовника обумовлені наступною вимогою до учасника: наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х груп. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 7 хв. 00 сек. Це дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які здійснюють охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації. Крім того, пошук офісу та його оренда потребуватимуть часу, а надання послуг замовнику потрібно забезпечити з 01.01.2019.
Такі вимоги замовника обумовлені наступною вимогою до учасника: наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х груп. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 7 хв. 00 сек. Це дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які здійснюють охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації. Крім того, пошук офісу та його оренда потребуватимуть часу, а надання послуг замовнику потрібно забезпечити з 01.01.2019.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ФОРПОСТ" #32805676 |
Переможець |
815 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2018 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 11:02
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 18:07
|
Дод.угода №2 від 02.01.20.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:03
|
Додаткова угода №1 від 27.12.19.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 11:59
|
Договір 12_16 від 02.01.2019.pdf | укладений |
02 січня 2019 11:52
|
Договір 12_16 від 02.12.2019.pdf | укладений |
02 січня 2019 11:48
|
Договір №12_16 від 01.01.2019.pdf | укладений |
02 січня 2019 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 12_16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 12_16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 12_16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |