Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Обслуговування системи відеонагляду встановленої в м. Павлоград, Дніпропетровської області)
Очікувана вартість
373 530,00 UAH
UA-2018-12-05-002810-c c95448b410f64448a7121deb405c16de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Морарь

+380950710121 tender2017pvl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052229
Вебсайт: http://pavlogradmrada.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 95
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Морарь
+380950710121
tender2017pvl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 21 грудня 2018 15:02
Очікувана вартість: 373 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 868,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Обслуговування системи відеонагляду встановленої в м. Павлоград, Дніпропетровської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 14:28
Тендерна документація.doc
05 грудня 2018 14:28
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-05-002810-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!", Код ЄДРПОУ:38832714
Дата подання: 27 грудня 2018 09:02
Щодо відхилення пропозиція ТОВ "Безпека Плюс!"
Доброго дня!
Шановні Замовники!
Відповідно до Протоколу розгляду пропозицій № 97 від 26.12.2018, причиной дискваліфікації пропозицій учасника ТОВ "Безпека Плюс!" вказано відсутність копій документів, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Звертаємо увагу Замовника, що в пропозиції учасника ТОВ "Безпека Плюс!" в переліку документів вказані два файли:
"Акт Гончар Сервіс" ,дата розміщення: 18.12.2018, 10.56
"Договір Гончар Сервіс" ,дата розміщення: 18.12.2018, 10.56
Надайте будь - ласка роз'яснення, яким чином ви не помітили копію аналогічного договору та акту наданих послуг за місяць? Як так виявилося, що ви дискваліфікуєте пропозицію учасника ТОВ "Безпека Плюс!", вказуючи причину ненадання документів, хоча вони є у складі пропозицїї, і завантажені перед аукціоном.
Дискваліфікація пропозиція учасника ТОВ "Безпека Плюс!" з подібним формулюванням свідчить про упередженість та некомпетентність представників тендерного комітету замовника, лобіювання інтересів певного учасника з метою визнати його переможцем всупереч основі Закону України "Про публічні закупівлі", що має забезпечувати кваліфікований та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Замовником закупівлі.
Вимагаємо від Вас відмінити рішення про визнання переможцем ФОП "Ізюмська Світлана Олександрівна" та повернутися до розгляду пропозицій учасника ТОВ "Безпека Плюс!". В разі невиконання даної вимоги або ненадання чіткої та зрозумілої відповіді, чи ігнорування вимоги, ми будемо змушені звернутися до АМКУ, бо дії Замовника дуже схожі на корупцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2018 12:50
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію аналогічного виконаного договору за 2016-2018 р., що наведений в листі в довільній формі (пункт 3.1. Додатку 1 Тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою Учасник (у разі наявності печатки), копії документів, що підтверджують факт виконання даного договору.
ТОВ «Безпека Плюс!» не підтвердило факт виконання аналогічного договору, так як акт надання послуг №533 від 31 серпня 2018 року на суму 2600,0 грн. (з ПДВ) підтверджує лише надання послуг в серпні 2018 року, а не повне виконання договору №ТО-ПС/ОС/КД/В-1 від 29.12.2017 року на загальну суму 31200,0 грн., який на час подання пропозиції учасником є діючим.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться на автоматично електронною системою.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Члени тендерного комітету розглянули пропозицію ТОВ «Безпека Плюс!» на відповідність вимогам тендерної документації (Протокол № 97 від 26.12.2018 року) та виявили що пропозиція даного учасника, підлягає відхиленню відповідно до ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-12-05-002810-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!", Код ЄДРПОУ:38832714
Дата подання: 02 січня 2019 11:46
Щодо відхилення вимоги учасника ТОВ "Безпека Плюс!"
Шановні Замовники!
Відхиляючи вимогу учасника ТОВ "Безпека Плюс!", ви вказуєте, що розміщена учасником у складі пропозиції копія акту наданих послуг до копії аналогічного договору не є свідченням виконання цього договору, і що учасник мав би надати всі акти виконаних послуг по договору. Виходячи х вашої відповіді, дана вимога має бути актуальною для пропозицій всії учасників закупівлі.
Однак в пропозиції учасника ФОП Ізюмська Світлана Олександрівна наявні лише копії аналогічних договорів без жодних додатків,без актів наданих послуг по всім місяцям виконання договору. Тобто, на цього учасника вимога про підтвердження факту виконання договору не розповсюджується? У складі пропозиції цього учасника, якого ви визнали переможцем, взагалі відсутні будь-які документи,що підтверджують факт надання послуг.
Ще раз вимогаємо:
1). Або відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Ізюмська Світлана Олександрівна, оскільки пропозиція попереднього учасника ТОВ "Безпека Плюс!" була розглянута упереджено та некомпетентно, з порушеннями принципів ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме про кваліфікований розгляд пропозиції учасника торгів. Копія договору в учасника є, акт теж подано, якщо вам мало за один місяць, надамо ще..
2). Пояснити, як так учасник ФОП Ізюмська Світлана Олександрівна підтвердив повне виконання послуг по договору без розміщення складі пропозиції будь - яких копій документів, що мають це підтвердити? Надайте ,будь - ласка, роз'яснення, чому на пропозицію цього учасника ваша ж вимога про підтвердження повного виконання договору не діє. Якщо в переможця чотири договори, то хай надасть тоді і акти по цим договорам, при цьому по всім місяцям. Бо складається вражання, що Замовник лобіює інтереси цього учасника, і його дія містять ознаки корупційної складової або повної некомпетентності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 січня 2019 14:34
Колегіально розглянувши вимогу щодо оскарження визначення переможця від ТОВ «Безпека Плюс!», тендерним комітетом зроблено наступні висновки.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію аналогічного виконаного договору за 2016-2018 р., що наведений в листі в довільній формі (пункт 3.1. Додатку 1 Тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою Учасник (у разі наявності печатки), копії документів, що підтверджують факт виконання даного договору. ТОВ «Безпека Плюс!» не підтвердило факт виконання аналогічного договору, так як акт надання послуг №533 від 31 серпня 2018 року на суму 2600,0 грн. (з ПДВ) підтверджує лише надання послуг в серпні 2018 року, а не повне виконання договору №ТО-ПС/ОС/КД/В-1 від 29.12.2017 року на загальну суму 31200,0 грн., який на час подання пропозиції учасником є діючим. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться на автоматично електронною системою. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Члени тендерного комітету розглянули пропозицію ТОВ «Безпека Плюс!» на відповідність вимогам тендерної документації (Протокол № 97 від 26.12.2018 року) та виявили що пропозиція даного учасника, підлягає відхиленню відповідно до ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо відповідності пропозиції ФОП Ізюмська С.О. кваліфікаційним критеріям необхідно зазначити, що відповідно до п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації, під аналогічним договором розуміється договір з надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
В складі пропозиції ФОП Ізюмська С.О. наявний договір надання послуг №28 від 15 грудня 2016 року з актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) на всю суму договору, що є підтвердженням його виконання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА"ПРОМСЕЛЬХОЗ -СЕРВИС" 373 530,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!" 339 898,32
UAH з ПДВ
339 898,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ізюмська Світлана Олександрівна 373 530,00
UAH з ПДВ
373 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 12:42
фирма св-во.JPG
20 грудня 2018 12:42
фирма реквизиты.JPG
20 грудня 2018 12:42
фирма 4ОПП.JPG
20 грудня 2018 12:42
св-во НДС.jpg
20 грудня 2018 12:42
пропозиция.pdf

Публічні документи

18 грудня 2018 10:59
Електронний підпис
18 грудня 2018 10:56
Фін звіт та квитанція.pdf
18 грудня 2018 10:56
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2018 10:56
ЄДРПОУ (БП!).pdf
18 грудня 2018 10:56
Договір Гончар Сервіс.pdf
18 грудня 2018 10:56
Запит банкрутство.pdf
18 грудня 2018 10:56
Витяг ПДВ (БП!).pdf
18 грудня 2018 10:56
Акт Гончар Сервіс.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 09:09
Електронний підпис
27 грудня 2018 09:05
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2018 09:05
Довідка с налоговой.pdf
27 грудня 2018 09:05
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2018 10:14
Електронний підпис
20 грудня 2018 10:04
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2018 10:04
Технічне завдання.pdf
20 грудня 2018 10:04
Лист згода.pdf
20 грудня 2018 10:04
Лист гарантія.pdf
20 грудня 2018 10:04
Договор Налоговая.pdf
20 грудня 2018 10:04
Договор Исполком.pdf
20 грудня 2018 10:04
Довідка фахівців.pdf
20 грудня 2018 10:04
довідка по ст.17_нов.pdf
20 грудня 2018 10:04
Довідка договорів.pdf
20 грудня 2018 10:04
Витяг.pdf
20 грудня 2018 10:04
Витяг - копия.pdf
20 грудня 2018 10:04
Виписка.pdf
20 грудня 2018 10:04
4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА"ПРОМСЕЛЬХОЗ -СЕРВИС"

ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!"

ФОП Ізюмська Світлана Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА"ПРОМСЕЛЬХОЗ -СЕРВИС"
#23080094
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:59
ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!"
#38832714
Відхилено 339 898,32
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 17:01
ФОП Ізюмська Світлана Олександрівна
#2931010984
Переможець 373 530,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 17:02

Документи

26 грудня 2018 16:59
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:58
Протокол №97.pdf

Документи

26 грудня 2018 17:01
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:00
Протокол №97.pdf

Документи

26 грудня 2018 17:02
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:01
Протокол №97.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ізюмська Світлана Олександрівна
#2931010984
373 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2018 17:02
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:01
Протокол №97.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 21:04
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
03 вересня 2019 21:02
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 13:17
Договір № 1.pdf зміни до договору
18 січня 2019 13:13
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 10:44
Договір №1.pdf укладений
10 січня 2019 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 365 025,00
UAH з ПДВ