Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджи з тонером)
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2018-12-05-001812-c ● bc2876b22a744b438e7ca32e034368bf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01990217 |
Місцезнаходження: | 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О.Сибірцева, буд. 15 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Поетова +380627421899,+380627422972 bahmut.zakupivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2018 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2018 14:38 |
Очікувана вартість: | 83 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Картридж для принтеру Brother HL – 1112R з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.О.Сибірцева,15 (4й поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
10 штука
Картридж для принтеру Xerox WorkCentre 3335DNI з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.О.Сибірцева,15 (4й поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 10:12 |
Оголошення.docx |
05 грудня 2018 12:17 |
Цінова пропозиція (Дод1).docx |
05 грудня 2018 12:17 |
договір(Дод2).doc |
07 грудня 2018 10:12 |
Оголошення.docx
|
||
05 грудня 2018 12:17 |
Цінова пропозиція (Дод1).docx
|
||
05 грудня 2018 12:17 |
договір(Дод2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2018 10:37
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:03
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до нашої закупки ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджи з тонером) ID: UA-2018-12-05-001812-c Ми вказали технічні та якісні характеристики щодо предмету закупівлі. Тому рекомендуємо надавати свої пропозиції відповідно до документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-05-001812-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 05 грудня 2018 17:20
Дискримінаційні вимоги
повідомляємо, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Розгорнути
Згорнути
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2018 11:35
Відповідно до документації щодо вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінал гарантійного листа виробника або представника дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, не вважаємо, що це дискримінує Учасників. Якщо Ви цей товар придбали офіційно, то будь-який дистриб’ютор,дилер, тощо надасть Вам такий лист.
Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути саме такими, які вказані у документації щодо предмету закупівлі, і це ні в якому разі не обмежує конкуренцію серед Учасників закупівлі. Посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель» не мають відношення до висунутих Вами вимог відносно даної закупівлі. Тому пропонуємо Вам приймати участь в електронних закупівлях, якщо Ваша пропозиція відповідає усім нашим вимогам.
Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути саме такими, які вказані у документації щодо предмету закупівлі, і це ні в якому разі не обмежує конкуренцію серед Учасників закупівлі. Посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель» не мають відношення до висунутих Вами вимог відносно даної закупівлі. Тому пропонуємо Вам приймати участь в електронних закупівлях, якщо Ваша пропозиція відповідає усім нашим вимогам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-05-001812-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37388311
Дата подання: 06 грудня 2018 12:39
Невідповідність технічних характеристик Картриджів для принтеру Brother HL – 1112R
Замовником в технічних вимогах до предмету закупівлі зазначено не вірну характеристику до Картриджів для принтеру Brother HL – 1112R, а саме в таблиці специфікації вимагається картридж який повинен мати "Ресурс не менше 1200 аркушів", але оригінальний картридж BROTHER артикул TN-1075 для принтеру Brother HL – 1112R має ресурс друку - 1000 аркушів, підтвердження цьому є на сайті виробника за наступним посиланням: https://support.brother.com/g/b/colist.aspx?c=ru&lang=ru&prod=hl1112r_eu&cao=tn
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, для того щоб мати можливість пропонувати на торги відповідну продукцію.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, для того щоб мати можливість пропонувати на торги відповідну продукцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2018 10:14
Задовольнити вимогу, див. "технічні та якісні характеристики предмета закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-12-05-001812-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 08 грудня 2018 14:21
Порушення конкуренції!!!
Посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель» не мають відношення до висунутих Вами вимог відносно даної закупівлі.
А ВИ й радієте, що допорогові закупівлі ніхто не контролює!
І можите чинити свавілля, ставити дискримінаційні вимоги, порушувати конкуренцію серед учасників. Замість того, щоб усунути дискримінаційні вимоги, збільшити коло потенційно можливих учасників, та зекономити бюджетні кошти.
Все з Вами ясно.
Сподіваюсь все ж таки, що відповідні органи звернуть увагу на такі ваші вчинки. Та приймуть відповідні заходи!!!
Розгорнути
Згорнути
А ВИ й радієте, що допорогові закупівлі ніхто не контролює!
І можите чинити свавілля, ставити дискримінаційні вимоги, порушувати конкуренцію серед учасників. Замість того, щоб усунути дискримінаційні вимоги, збільшити коло потенційно можливих учасників, та зекономити бюджетні кошти.
Все з Вами ясно.
Сподіваюсь все ж таки, що відповідні органи звернуть увагу на такі ваші вчинки. Та приймуть відповідні заходи!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2018 09:59
Шановний Учаснику! Закон України «Про здійснення державних закупівель», на який Ви посилаєтесь в своїх вимогах, втратив чинність 01.08.2016 року. Натомість проведення електронних закупівель регулює Закон України «Про публічні закупівлі».
Що стосується допорогових закупівель, то алгоритм дій Замовника та Учасників в закупівлях регулюються Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку допорогових закупівель» та іншими нормативними документами.
При проведенні закупівлі фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку ( катриджи з тонером ) Замовник діє в рамках правового поля.
Що стосується допорогових закупівель, то алгоритм дій Замовника та Учасників в закупівлях регулюються Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку допорогових закупівель» та іншими нормативними документами.
При проведенні закупівлі фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку ( катриджи з тонером ) Замовник діє в рамках правового поля.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" |
67 860,00
UAH з ПДВ
|
67 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
78 987,00
UAH з ПДВ
|
78 987,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" #31867934 |
Переможець |
67 860,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 09:07
|
Договір 251 картриджи.pdf | укладений |
19 грудня 2018 09:05
|