Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (гранули паливні (пелети))
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2018-12-05-001803-c f64c2f65120e4d1ebe6315e4a0ce72e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валенина Горчак

+380973117816 kszhi2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Клеванська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22568669
Місцезнаходження: 35312, Україна , Рівненська обл., смт Клевань - ІІ, вул. Заводська, буд. 3
Контактна особа: Валенина Горчак
+380973117816
kszhi2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 13:00
Початок аукціону: 21 грудня 2018 12:41
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Пелети (дуб, сосна) 6 та 8 мм, зольність 0,5-1%.Фасовка в мішках до 50 кг., період постачання - щомісяця, згідно кошторисних призначень.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 тони
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, смт. Клевань - 2, вул. Заводська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 12:16
Тендерна документація пелети.doc
05 грудня 2018 12:16
проект договору пелети.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-22-000013 ● aad78adae560444e8ae3bdea298a1ec2
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2019 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.02.2019 № 4

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.02.2019 № 4

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-05-001803-c 05.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ми погоджуємося з висновками моніторингу. Договір буде розірвано.

2019-03-14 15:10:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Договір укладений за результатами процедури закупівлі - розірвано

2019-04-23 09:45:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хоменко Анатолій Іванович 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Соловей О.Г. 324 000,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 12:36
Лист Відмова
20 грудня 2018 11:16
Сертифікат.pdf
20 грудня 2018 11:16
тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2018 11:16
Проект договору.pdf
20 грудня 2018 11:16
Довідка про довкілля.pdf
20 грудня 2018 11:16
Санкції.pdf
20 грудня 2018 11:16
Довідка ліцензії.pdf
20 грудня 2018 11:16
Відомості учасника.pdf

Публічні документи

20 грудня 2018 10:40
Сертифікат.pdf
20 грудня 2018 10:40
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2018 10:40
стаття 17.PDF
20 грудня 2018 10:40
Проект договору.pdf
20 грудня 2018 10:40
Паспорт 2.pdf
20 грудня 2018 10:40
Паспорт 1.pdf
20 грудня 2018 10:40
м.-т. база.PDF
20 грудня 2018 10:40
індифікаційний код.pdf
20 грудня 2018 10:40
Захист довкілля.pdf
20 грудня 2018 10:40
Довідка про працюючих.pdf
20 грудня 2018 10:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хоменко Анатолій Іванович

ФОП Соловей О.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хоменко Анатолій Іванович
#2304103714
Рішення скасоване 315 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 11:19
ФОП Хоменко Анатолій Іванович
#2304103714
Відхилено 315 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 11:23
ФОП Соловей О.Г.
#3225013535
Переможець 324 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 11:51

Документи

27 грудня 2018 10:25
Електронний підпис
27 грудня 2018 10:20
погодження пелетів.doc

Документи

29 грудня 2018 11:23
Електронний підпис
29 грудня 2018 11:21
Image.JPG

Документи

03 січня 2019 11:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Соловей О.Г.
#3225013535
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 10:00
Image.JPG укладений
22 березня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 10:51
Image.JPG зміни до договору
13 лютого 2019 10:50
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 09:43
Image0005.JPG зміни до договору
23 січня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 12:39
Image0003.JPG укладений
21 січня 2019 12:38
Image0002.JPG укладений
21 січня 2019 12:38
Image0001.JPG укладений
21 січня 2019 12:38
Image0004.JPG укладений
21 січня 2019 12:38
Image.JPG укладений
21 січня 2019 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору вказана з урахуванням кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 190 908,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано за домовленістю сторін.