Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
902 055,00 UAH
UA-2018-12-05-001572-c a54c59597ee5433a9792ca9f896c3627
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрчук Богдан Васильович

+380347625156 vid.kulturi2012@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА РЕЛІГІЙ СНЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02228463
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., Снятин, вул.Воєводи Коснятина, 41
Контактна особа: Юрчук Богдан Васильович
+380347625156
vid.kulturi2012@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 15:38
Очікувана вартість: 902 055,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, Снятин, Заклади культури м. Снятин, Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 11:44
Тендерна документація_газ_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000034 ● 7c47c69148c946adadb5fafcea4e6f93
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019 10:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.02.2019 № 14

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Б. ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2019 №14

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-05-001572-с 05.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-06 12:09:32

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі газового палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-05-001572-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. У які саме заклади культури та в якому обсязі передбачалося та здійснюється постачання природного газу?
2. Як розраховувався місячний обсяг природного газу на січень 2019 року в кількості 14000 куб. м (п. 2.1 Договору), якщо строк дії договору постачання природного газу від 28.01.2019 №19-326 набирає чинності з моменту його підписання (п. 9.7 Договору)?
3. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення про підвищення ціни на газ відповідно до додаткових угод №1 від 29.01.2019 та №2 від 30.01.2019 до договору постачання природного газу від 28.01.2019 №19-326?
4. В яких обсягах та на яку суму помісячно (п. 3.4 п. 4.3 Договору) Замовником отримано та оплачено за отриманий природний газ з часу укладення договору станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація згідно доданого файлу

2019-03-27 21:29:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 556 380,00
UAH з ПДВ
556 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" 754 793,60
UAH з ПДВ
754 793,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 18:47
Електронний підпис
11 січня 2019 18:46
часть 2.pdf
11 січня 2019 18:46
МВС.pdf
11 січня 2019 18:46
ДФС.pdf
20 грудня 2018 20:16
Електронний підпис
20 грудня 2018 20:15
Статут +опис коп.pdf
20 грудня 2018 20:15
6 Протокол призначення.pdf
20 грудня 2018 20:15
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 грудня 2018 20:15
Характеристики.pdf
20 грудня 2018 20:15
Тендерна.pdf
20 грудня 2018 20:15
Паспорт.pdf
20 грудня 2018 20:15
ліцензія.pdf
20 грудня 2018 20:15
Лист-згода.pdf
20 грудня 2018 20:15
договор.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 09:16
Електронний підпис
21 грудня 2018 09:15
Договір.pdf
21 грудня 2018 09:15
Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2018 09:15
Установчі документи.pdf
21 грудня 2018 09:15
Ліцензія (датована).pdf
21 грудня 2018 09:15
Договір на зберігання.pdf
21 грудня 2018 09:15
Інші довідки датовані.pdf
21 грудня 2018 09:15
Довідка.pdf
21 грудня 2018 09:15
сканирование0003.jpg
21 грудня 2018 09:15
сканирование0002.jpg
21 грудня 2018 09:15
сканирование0001.jpg
21 грудня 2018 09:15
Паспорт фхп.rar
21 грудня 2018 09:15
Довіреність Коцаб_юк.pdf
21 грудня 2018 09:15
S22C-618121817341.pdf
21 грудня 2018 09:15
S22C-618121817340.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Переможець 556 380,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 14:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 січня 2019 14:06
Електронний підпис
09 січня 2019 13:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2019 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
556 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2019 14:06
Електронний підпис
09 січня 2019 13:54
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 21:04
доп. угода _7 від 26.12.19 .pdf зміни до договору
27 грудня 2019 21:03
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 20:58
доп.угода _6 від 26.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:56
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 20:54
доп.угода 5 від 26.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 20:47
доп.угода 4 від 24.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:45
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 20:42
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 16:07
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 11:03
додаткова угода .pdf зміни до договору
31 січня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 10:37
додаткова угода.pdf зміни до договору
31 січня 2019 10:35
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 13:29
газ.pdf укладений
29 січня 2019 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 19-326
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): долучаємо додаткову угоду №1 від 29.01.2019
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-326
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-326
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-326
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнень в текст договору
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 19-326
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML