Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкцію сімейної амбулаторії №4 по вул. Чкалова 93 Центру первинної медико-санітарної допомоги №3 в м. Миколаєві.
Очікувана вартість
3 771 579,74 UAH
UA-2018-12-05-001443-c b59538227da1422886e988649a568018
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буніна Ярослава Олександрівна

+380512479689 yaroslava_smola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3"
Код ЄДРПОУ: 30083840
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Шосейна 128
Контактна особа: Буніна Ярослава Олександрівна
+380512479689
yaroslava_smola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: У 2017 році комунальним закладом Миколаївської міської ради «Центром первинної медико-санітарної допомоги №3» проведено процедуру закупівлі по об’єкту «Реконструкція сімейної амбулаторії №4 по вул. Чкалова 93 Центру первинної медико-санітарної допомоги №3 в м. Миколаєві» за результатами якої було визначено переможця – ПрАТ «БК «Житлопромбуд-8». Між комунальним закладом Миколаївської міської ради «Центром первинної медико-санітарної допомоги №3» та ПрАТ «БК «Житлопромбуд-8» укладено договір №161 від 27.11.2017 на загальну суму 9 707 757,00 грн. з ПДВ. Під час виконання будівельно-монтажних робіт на об’єкті було виявлено ряд факторів, які не були враховані в попередній проектно-кошторисній документації, а саме: 1. У зв’язку з уточненням топогеодезичної зйомки по факту та зауваженнями Управління патрульної поліції в Миколаївській області Департаменту патрульної поліції проектною організацією були внесені зміни у розташуванні стоянок та дорожніх знаків. 2. Під час переузгодження теплового вузла проектною організацією з ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» виникла необхідність в переробці теплового вузла, встановленню додаткової витратомірної ділянки та перепрошивці встановленого лічильника. 3. Під час виконання демонтажних робіт з розбирання існуючих підлог виявлено, що товщина існуючої підлоги, яку необхідно розібрати - товще ніж передбачено проектом. 4. Після вимірювання позначок існуючого перекриття встановлено, що для вирівнювання підлог необхідно влаштувати стяжки місцями товщиною до 100 мм з армуванням. 5. Виникла необхідність в улаштуванні основи під тротуарами та проїздами вручну через стиснені умови. 6. Кошторисною документацією не було враховано улаштування щебеню під проїздами. 7. Кошторисом не вірно врахована витрата матеріалів «Гарцовка» для влаштування стяжок підлог. 8. Після розбирання (зняття оздоблювальних шарів) існуючих ґанків було виявлено руйнування цегляної кладки, складено акт технічного стану і прийнято рішення щодо будівництва нових ґанків. 9. Після утеплення фасадів з’явилась необхідність виконання архітектурної деталі (металевий каркас з обшивкою профільованим листом) 10. Проектною документацією було упущено влаштування керамічних та полівінілхлоридних плінтусів. 11. Після відкопування цоколю господарського приміщення для утеплення було встановлено, що фундаменти цього приміщення знаходяться в аварійному стані та потребують посилення. 12. Після виконання земляних робіт для утеплення цоколю виявлено, що ґрунт від розробки включає великі каміння та сміття й не є придатним для зворотної засипки. Необхідно завезти глину для зворотної засипки. 13. В коридорі першого поверху в осях Е/4-5 виявлено недостатнє спирання плити перекриття та прийняте рішення про виконання додаткової цегляної кладки. 14. Для пробивання отвору під евакуаційний вихід проектом упущено влаштування металоконструкцій перемички. 15. Для виконання робіт з вапняного фарбування стін підвалу необхідно виконати додатковий ремонт штукатурки стін. 16. Кошторисом було упущено влаштування зовнішньої каналізації. 17. Під час влаштування вентиляції виявлено, що одна з існуючих вентиляційних шахт фактично забита і необхідно змінити проектне рішення з вентиляції. 18. Закінчення виконання робіт з водопостачання та опалення неможливо через те, що кошторисною документацією врахована довжина трубопроводів менше ніж передбачено проектом. 19. Закінчення виконання електромонтажних робіт неможливо через те, що кошторисною документацією врахована довжина кабельної продукції менше ніж передбачено проектом. Зазначені роботи є необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем робіт, так як такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, а їх виконання є технологічно необхідним для виконання проектних рішень і завершення робіт з реконструкції. Отже, виникає необхідність проведення додаткових будівельних робіт та внесення змін до проекту, не включених у попередній проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором. Отже, вищезазначена інформація, та п. 5,6 частини другої статті 35 Закону, підтверджує необхідність застосування переговорної процедури закупівлі з ПрАТ «БК «Житлопромбуд-8».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкцію сімейної амбулаторії №4 по вул. Чкалова 93 Центру первинної медико-санітарної допомоги №3 в м. Миколаєві.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Чкалова 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

06 грудня 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "БК"Житлопромбуд-8"
#05409952
Переможець 3 771 579,74
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:26

Документи

06 грудня 2018 16:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "БК"Житлопромбуд-8"
#05409952
3 771 579,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:24
додаткова угода.jpg зміни до договору
03 січня 2019 16:08
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 17:40
доп.угода.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 17:02
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:49
договір 180 від 17.12.2018.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №180
Договір:
Номер додаткової угоди: №180
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №180
Договір:
Номер додаткової угоди: №180
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 120 584,33
UAH з ПДВ