Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні неорганічні хімічні речовини 24310000-0
Очікувана вартість
3 120 000,00 UAH
UA-2018-12-05-000674-a 3bbe60898fec488596efa916648cb716
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар ТК

067-504-22-62 tender@voda.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24388032
Вебсайт: http://voda.pl.ua
Місцезнаходження: 39803, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Контактна особа: Секретар ТК
067-504-22-62
tender@voda.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 15:39
Очікувана вартість: 3 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 т
Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки Полвак -68/ або еквівалент в рідкому стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська обл., Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
90 т
Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки Полвак -40/ або еквівалент в рідкому стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська обл., Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно ISO
Дата подання: 05 грудня 2018 23:00
Дата відповіді: 10 грудня 2018 16:29
У Вашому запиті є посилання Сертифікат управління якістю згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання; У Вашому запиті є така вимога про надання такого стандарту чи сертифікату, вкажіть будь-ласка у якому пункті даного стандарту йдеться про якість продукції та її безпечністьза умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання? 2. Питання стосовно досвіду виконання - хімічну формулу ніхто ще не відмінив, у вас у запиті написано чітко Полвак-68, Полвак-40 або аналог, тобто реагенти які чітко будуть замінювати вказані вище реагени, напишіть будь-ласка яка компанія або кілька компаній були допущені вашим підприємством до промислових випробувань та успішно їх провели після проведення успішних лабораторних випробувань? Ці уточнення дуже важливі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо питання 1:
Міжнародний стандарт ISO 9001:2015 висуває вимоги до системи менеджменту якості будь-якої організації, незалежно від форми власності, напрямку і масштабу діяльності. Чинна система дозволяє забезпечити якість продукції не тільки на всіх етапах виробництва (включаючи походження сировини, технологічних процесів, умов зберігання і т.п.), але і відстежити на кожному з етапів застосування продукції: дотримання гарантійного терміну зберігання, відповідність технологічним вимогам в експлуатації і т.п. Контроль якості продукції протягом всього технологічного ланцюга вкрай важливий та здатен забезпечити якість продукції та її безпечність в умовах використання у галузі господарсько-питного водопостачання.
До того ж, сертифікат про виконання вимог стандарту ISO 9001:2015 є обов’язковим для використання у європейських країнах та є актуальним для України.
Щодо питання 2:
Згідно Закону україни «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, відповідно до ч. 2 ст. 16 вищезазначеного Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документального досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, проведення промислових випробувань, на які Ви посилаєтесь у своєму запитанні, жодного відношення до підтвердження виконання аналогічного договору не мають.
КП «ВУВКГ» не веде реєстр компаній, які проводять лабораторні та промислові випробування у лабораторії та на очисних спорудах підприємства. До того ж, слід зауважити, що випробування (лабораторні та промислові) проходять не компанії, а продукти (коагулянти), характеристики яких відповідають характеристикам реагентів, які внесено до технологічного регламенту КП «ВУВКГ».
Дискримінаційні умови тендеру
Дата подання: 10 грудня 2018 16:30
Дата відповіді: 13 грудня 2018 15:26
1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору за 2016-2017 рр. з підтвердженням в якості 1-єї кольорової скан-копії оригіналу позитивного відгуку, 1-єї кольорової скан-копії оригіналу договору з кольоровою сканованою копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання. Просимо пояснити чи повинні бути надані скан-копії оригіналів підтверджуючих документів (видаткові накладні) чи належним чином завірені копії? Вважаємо, що вимога про надання аналогічних договорів за період 2016-2017 років є дискримінаційною. Так, учасники, створені у 2017-2018 роках, які мають досвід постачання реагентів, позбавляються можливості приймати участь у торгах. Також просимо пояснити чи повинен бути аналогічний договір повністю виконаним, чи можливо надати договір, який перебуває на виконанні. 2. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, доставка коагулянту обов`язково здійснюється автоцистернами, забезпеченими пристроями для перекачування коагулянту. Просимо пояснити чим саме зумовлена вимога про постачання реагенту автоцистернами? Чи будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників, які доставляють реагент спеціалізованим вантажним транспортом, обладнаних пристроями для перекачування коагулянту в пластикових ємностях? 3. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, товар повинен бути поставленим впродовж двох календарних днів з моменту направлення заявки Замовником. Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною для постачальників коагулянту іноземного виробництва. Фактично коло постачальників обмежено постачальниками продукції вітчизняного виробництва. Просимо збільшити даний термін до 7 робочих днів. 4. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, учасник повинен надати дослідження коагулянту в лабораторії Замовника протягом різних періодів року, підтверджені промисловими випробуваннями. Вважаємо, що дані вимоги обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників , оскільки направлені на участь у торгах та перемогу тих постачальників, які вже співпрацюють з Замовником та мають промислові та лабораторні випробування саме в лабораторії Замовника протягом різних періодів року. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації, якими виключити необхідність надання промислових досліджень саме у Замовника. 5. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, до пропозиції конкурсних торгів необхідно підтвердити досвід постачання коагулянту для підготовки питної води на водопровідних станціях, які використовують поверхневі води річки Дніпро, виробничою потужністю не менше 40 тис. м3/добу з періодичним посезонним виконанням протягом року (підтверджується наданням видаткових накладних). Просимо пояснити, чи мається на увазі декілька водопровідних станцій? Чим обумовлюється виробнича потужність не менше 40 тис. м3/добу? Тобто аналогічний договір має бути наданий щодо постачання коагулянту для підготовки питної води на водопровідних станціях, які використовують поверхневі води річки Дніпро, виробничою потужністю не менше 40 тис. м3/добу з періодичним посезонним виконанням протягом року? 6. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, до пропозиції конкурсних торгів необхідно надати результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту при його застосуванні у процесі водопідготовки, вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Просимо пояснити, яким чином мають виглядати такі результати? Яким документом мають бути оформлені? 7. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, до пропозиції конкурсних торгів необхідно надати довідку про наявність сировинної бази, що відповідає діючому стандарту на підставі якого вироблений товар. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки таку довідку може надати лише виробник товару. Просимо виключити дану вимогу. 8. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, до пропозиції конкурсних торгів необхідно надати відгуки від підприємств водопідготовки (не менше трьох) про використання товару в системі водопідготовки питної води за останні два роки. Дана вимога є дискримінаційною та само як і вимога про надання аналогічних договорів за 2016-2017року. 9. Замовником оголошено закупівлю на коагулянти з різними якісними показниками та з різними обсягами закупівлі. Враховуючи, що виробником обох заявлених до закупівлі реагентів Полвак-40 та ПОЛВАК-68 є ТОВ «Пологівський хімічний завод «Коагулянт», вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною. Так, потенційні учасники, які можуть поставляти еквівалент одного з коагулянтів, автоматично позбавляються можливості приймати участь у закупівлі, враховуючи, що не мають змогу поставляти еквівалент іншого коагулянту. Визначена продукція у предметі закупівлі фактично може бути поставлена тільки певними суб`єктами, які мають дилерські або партнерські відносини з конкретним виробником, що свідчить про надання переваг і можливість участі у закупівлі лише конкретних суб`єктів та усунення від участі інших потенційних учасників. Вимагаємо усунути дискримінаційні положення та поділити предмет закупівлі на лоти. 10. Просимо пояснити, яким чином впливає водневий показник рН 0,5-2,5 (як зазначено в технічних вимогах Додатку 4 до тендерної документації щодо коагулянту ПОЛВАК-40) на якість коагулянту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1:
Діяльність КП «ВУВКГ» Горишньоплавської міської Ради» з централізованого водопостачання та водовідведення населенню та підприємствам міста Горішні Плавні має стратегічне значення, оскільки від цього залежить повноцінне життя та здоров’я громадян. Дестабілізація роботи КП ВУВКГ може призвести до непоправних наслідків, тому під час формування тендерної документації передбачено всі ризики не поставки чи поставки не у повному обсязі реагентів для очистки води.
Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому перелік такого документального підтвердження в Законі та інших нормативно-правових актах, розроблених на його виконання, відсутній. Таким чином, замовник самостійно визначає якими документами учасник підтверджує відповідність встановленому критерію.
Необхідно зазначити, що закупівля коагулянту здійснюється для належного виконання основних функцій КП ВУВКГ, зокрема, з надання населенню послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, а також для виробництва і надання житлово-комунальних послуг споживачу з централізованого водопостачання холодної води та водовідведення. Так, КП ВУВКГ, як Замовником, з метою актуальності діяльності потенційного учасника, який в майбутньому може бути переможцем процедури закупівлі, встановлено одну з суттєвих вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору в повному обсязі.

Щодо питання 2:
На теперішній час на очисних спорудах підприємства КП ВУВКГ передбачено перекачування коагулянту з автоцистерни, що обумовлено наступним: при постачанні та перекачуванні коагулянту з пластикових ємностей (яких при постачанні однієї партії коагулянту потрібно використовувати біля 14 штук) потрібно задіяти більше людської сили, процес викачування займає набагато більше часу, крім того значно збільшується можливість забруднювання навколишнього середовища - загалом це незручно, довго та економічно недоцільно у порівнянні з автоцистерною. Враховуючи цей досвід з метою оптимізації процесу на підприємстві в останні роки було проведено відповідну модернізацію реагентного господарства, постачання коагулянту спеціалізованими автоцистернами, які обладнані пристроями для перекачування, є доцільною та обґрунтованою технічною вимогою. Доставка коагулянту здійснюється автоцистернами, забезпеченими пристроями для перекачування коагулянту.
Отже, дана вимога не суперечить положенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінує учасників закупівлі.

Щодо питання 3:
Наше підприємство у своїй технології використовує р. Дніпро як джерело водопостачання. Для даного джерела характерні висока забруднюваність та великі коливання якості вихідної води, так звані паводки, при настанні яких витрата коагулянту зростає в рази. Зміна якості води у сторону погіршення може відбутися за лічені часи, а витрата коагулянту може збільшитись у 10-15 разів. Широковживаною практикою для компаній, які пропонують реагенти іноземного виробництва є наявність складів на території України у компаній, це також свідчить про високу відповідальність компанії перед клієнтами. Враховуючи, що наше підприємство відповідає за цілодобове постачання якісної питної води, а коагулянт є одним з основних реагентів для очищення води, без якого вода буде неналежної якості, збільшення строку постачання може призвести до непередбачуваних наслідків.
Отже, дана вимога не суперечить положенням ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінує учасників закупівлі.

Щодо питання 4:
Підприємство, КП ВУВКГ, є постачальником питної води, яка обов’язково повинна бути безпечною та відповідати діючому в Україні стандартам, що регламентує ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Якість вихідної води у р.Дніпро дуже сильно відрізняється протягом року (може сильно відрізнятись навіть протягом тижня). Ефективність як одного коагулянту, так і коагулянтів зі схожими показниками сильно відрізняються в залежності від якості вихідної води у р.Дніпро. Враховуючи, що персонал нашого підприємства несе кримінальну відповідність за подачу неякісно очищеної води при використанні неперевірених реагентів, що може призвести до сумних наслідків, вимога щодо проведення лабораторних та промислових випробувань безпосередньо в умовах діючих очисних споруд є обґрунтованою.

Щодо питання 5:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Надання аналогічного договору дає змогу охарактеризувати підприємство, як таке, що може належним чином та добросовісно виконати зобов’язання за договором, а також дана вимога дозволяє зменшити ризик співпраці з недобросовісними постачальниками.
Роз’яснюємо яким критеріям має відповідати аналогічний договір:
• Не менше ніж на 2 (двох) водопровідних станціях, які використовують води річки Дніпро;
• Виробнича потужність не менше 40 тис. м3/добу, тобто від 40 тис. м3/добу, але не менше. Дана вимога обумовлена добовими обсягами води, яка може бути очищена Замовником в різні періоди року, погодні умови тощо;
• Документи, які підтверджують виконання договору мають засвідчувати, що договір виконувався в різні сезони року.
Отже, можна зробити висновок, що вимога про надання аналогічного договору відповідає вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо питання 6:
Результати випробувань мають бути надані у вигляді актів та/або звітів, які завірені уповноваженими представниками КП ВУВКГ .

Щодо питання 7:
Довідка про наявну сировину базу, що відповідає діючому стандарту, на підставі якого виробляється товар, надається виробником, як і деякі інші документи (такі, як наприклад сертифікат якості на продукцію .). Якщо учасник не є виробником, то відповідно він є представником виробника, та поряд з іншими документами, що надаються дилеру безпосередньо виробником, дилер має надати довідку про сировину базу. Дана вимога не суперечить положенням ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінує учасників закупівлі.

Щодо питання 8:
Зважаючи на особливості роботи підприємств з централізованого постачання та підготовки питної води та водовідведення, Замовник повинен бути впевнений в тому, що учасник має позитивний досвід використання пропонованих реагентів саме на підприємтсвах водопідготовки. Очистка вод з поверхневих джерел (особливо до норм ДСанПіН 2.2.4-171-10) є складним технологічним процесом, який залежить, не тільки від якості вихідної води, а й від якості (стабільності, постійності складу та ін.) застосованих реагентів. Позитивний відгук від підприємства (Покупця/Замовника) свідчитиме про належне та добросовісне виконання умов договору, для його отримання не має ні законодавчих, ні бюрократичних заборон, перепон, тому така вимога є вельми прийнятною в діловому середовищі та відповідає звичаям ділового обороту.
Також слід звернути увагу, що перед Замовником стоїть задача з підготовки та безперебійного постачання питної води населенню, про що, як було сказано раніше, Замовник несе кримінальну відповідальність.
З огляду на викладене, можна зробити висновок, що дана вимога не суперечить ст.ст. 3,5, 22 Закону.

Щодо питання 9:
Аналіз системи торгів Prozorro, а також інформації, що є у відкритому доступі (виставки, семінари тощо) свідчать про те, що в Україні є принаймні два вітчизняних виробника, та два представника іноземних виробників, які згідно до технічних показників продукції, мають у своєму асортименті обидва еквівалентні продукти. Розділення предмета закупівлі є правом Замовника, а не його обов’язком (відповідно до листа Мінекономрозвитку № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017), враховуючи близьку природу реагентів, розділення на лоти вважаємо недоречним.

Щодо питання 10:
При обробці води коагулянтом (гідроксихлорид алюмінію) підвищується її корозійна активність. Це пояснюється тим, що при додаванні коагулянту у воду він гідролізує з утворення слабкої основи та сильної кислоти, у результаті чого рН води, що обробляється, знижується (чим нижче рН середовища, тим швидкість корозії метала та бетону вище). Наявність у воді хлорид-іонів, які утворюються при гідролізі коагулянту (чим нижче значення рН коагулянту, тим вище концентрація хлорид-іонів), також збільшує корозійну активність води та може призвести до точеної корозії обладнання та комунікацій. Тому при очищенні води використовується коагулянт з нормованим значення рН з огляду на те, щоб мінімізувати негативний вплив корозійної активності води (з доданим коагулянтом) на обладнання та комунікації. Замовник на свій розсуд визначає опис предмета закупівлі, технічну специфікацію, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до ст.22 ч.2 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-05-000674-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 14 грудня 2018 14:15
Скарга
Скарга до Антимонопольного комітету України
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2018 10:53
рішення від 18.12.2018 №12833+лист Замовника.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 10:53
рішення від 04.01.2019 № 101.pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 18:15

Документи подані скаржником

14 грудня 2018 14:15
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 025 000,00
UAH з ПДВ
3 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 3 118 850,00
UAH з ПДВ
3 118 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ПХЗ "Коагулянт" 3 120 000,00
UAH з ПДВ
3 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 15:08
Електронний підпис
26 грудня 2018 15:07
907 Тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2018 12:52
Електронний підпис
26 грудня 2018 12:51
Технічні вимоги.rar
26 грудня 2018 12:51
Інші документи.rar
26 грудня 2018 12:51
907 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 17:25
Відповідність
26 грудня 2018 16:33
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 16:40
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:21
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:18
ТУ ПОЛВАК зі змінами 1-6.rar
26 грудня 2018 16:18
Інші документи.rar
26 грудня 2018 16:18
Відповідність ст.17.rar
26 грудня 2018 16:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

ТДВ "ПХЗ "Коагулянт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Відхилено 3 025 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 10:02
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
Переможець 3 118 850,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
3 118 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 15:36
Аква Холдинг Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:29
ТОВ ТБ АКВА-ХОЛДИНГ ду № 2 до дог № 55 від 29.01.2019 продовження дії (1) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:29
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:00
ТОВ ТБ АКВА-ХОЛДИНГ ду № 2 до дог № 55 від 29.01.2019 продовження дії (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:00
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 14:57
ТОВ ТБ АКВА ХОЛДИНГ ду № 1 до дог № 55 від 29.01.2019 (1).pdf зміни до договору
22 серпня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 09:56
ТОВ Торговий будинок Аква Холдинк № 55 від 29.01.2019 115.pdf укладений
29 січня 2019 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Частина зміна фінансування закупівлі на кошти з місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір виконано
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 16 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 175 713,60
UAH (в тому числі ПДВ 529 285,60 UAH)