Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Супровід проектно-кошторисної документації для проходження експертної оцінки під назвою: "Капітальний ремонт частини нежитлових приміщень контакт-центрів №16, 17 ( без зміни геометричних розмірів фундаментів у плані) по вул.Шевченка, 19/3 в м.Кременчуці Полтавської області
Очікувана вартість
3 564,00 UAH
UA-2018-12-05-000458-b ffecb38ab4d644058481390d45e644d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Мороз

0677112737 kra@krukivadm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крюківська районна адміністрація виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40210107
Вебсайт: https://www.kremen.gov.ua
Місцезнаходження: 39621,, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Івана Приходька, 90
Контактна особа: Людмила Мороз
0677112737
kra@krukivadm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Супровід проектно-кошторисної документації для проходження експертної оцінки під назвою: "Капітальний ремонт частини нежитлових приміщень контакт-центрів №16, 17 ( без зміни геометричних розмірів фундаментів у плані) по вул.Шевченка, 19/3 в м.Кременчуці Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

05 грудня 2018 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 13:10
№02 12 Воловик.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Воловик Олександр Миколайович
#3105508454
Переможець 3 564,00
UAH
05 грудня 2018 13:30

Документи

05 грудня 2018 13:30
Електронний підпис
05 грудня 2018 13:29
№02 12 Воловик.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжується до 31.03.2019 року
Номер договору про закупівлю: 02/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 02/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розмір бюджетного призначення для фінансування робіт в 2019 році становить 3564,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 02/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 02/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML