Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи (додаткові) з капітального ремонту підлоги холу та частини сходів навчального корпусу № 1 НАУ за адресою: пр. Космонавта Комарова, 1, корп.1 в м. Києві)
Очікувана вартість
134 469,79 UAH
UA-2018-12-05-000156-b ab98b5eb789944cc9172a0174c261a26
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скаредіна Ірина Володимирівна

+380444067776 sv@nau.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Національний авіаційний університет
Код ЄДРПОУ: 01132330
Вебсайт: http://nau.edu.ua
Місцезнаходження: 03058, Україна , м. Київ обл., Київ, пр-т Космонавта Комарова, 1
Контактна особа: Скаредіна Ірина Володимирівна
+380444067776
sv@nau.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
(Обгрунтування): Відповідно п.6 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІI від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору», враховуючи укладений договір № 508 від 30.07.18р. відповідно до проведеної процедури відкритих торгів, НАУ має здійснювати закупівлю додаткових робіт, технічно пов’язаних з головним (первинним) договором, у виконавця попереднього, головного договору - ТОВ «Гранбудсервіс». Не укладання або несвоєчасне укладання договору з попереднім виконавцем цих робіт ТОВ «Гранбудсервіс» на закупівлю додаткових робіт поставить під загрозу виконання головного проекту (договору) в його технічній частині. Відповідно до листа ТОВ «Гранбудсервіс» (вих.№ 26-11/18-1 від 26.11.18р.; вих.№ 01-15/08 від 15.08.18р.; вих.№ 01-10/09 від 10.09.18р. з додатками) в процесі виконання робіт з капітального ремонту виконавцем було виявлено, що є певний перелік об’ємів робіт, які не ввійшли до технічного завдання головного проекту (договору). 1). Стосовно сходів: Під час демонтажних робіт верхньої частини сходинок були виявлені ризики, які неможливо було передбачити під час розробки ПКД за основним договором, а саме: появи тріщин та сколів при використанні плитки товщиною 20 мм під час монтажу перильного огородження, що є недоцільним та небезпечним, на думку Виконавця. 2). Стосовно клею: Виникла необхідність заміни клейового матеріалу Ceresit CM 117, що виготовляється на основі сірого цементу і може змінювати колір граніту Kashmir White (властивість даного типу граніту змінювати колір в залежності від основи), на інший матеріал на основі білого цементу. Це також не могло бути передбачено при розробці ПКД за основним договором, оскільки замовник не має відповідного досвіду та не може знати всі деталі влаштування підлоги. 3). Виникла необхідність облицювання цоколя колон холу (плінтусом), що не було передбачено ПКД. 4). Передбачений ПКД обсяг робіт щодо ремонту та монтажу перильного огородження не співпадає з обсягом сходів, що підлягають ремонту, це унеможливлює завершити роботи по об’єму в цілому. Таким чином Національному авіаційному університету для можливості виконання робіт за первинним договором, дотримання гарантійних строків, дотримання вимог щодо безпечної експлуатації будівель і споруд загального користування стосовно закупівлі на 2018 рік за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом СРV ДК 021:2015 код 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи") (Роботи (додаткові) з капітального ремонту підлоги холу та частини сходів навчального корпусу № 1 НАУ за адресою: пр. Космонавта Комарова, 1, корп.1 в м. Києві) необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі з ТОВ «Гранбудсервіс».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 10:41
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи (додаткові) з капітального ремонту підлоги холу та частини сходів навчального корпусу № 1 НАУ за адресою: пр. Космонавта Комарова, 1, корп.1 в м. Києві) згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03058, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Космонавта Комарова,1, НАУ корп.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

05 грудня 2018 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 10:21
протокол НУД.pdf
05 грудня 2018 10:21
повідомлення.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Гранбудсервіс»
#37467838
Переможець 134 469,79
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 10:41

Документи

05 грудня 2018 10:41
Електронний підпис
05 грудня 2018 10:39
протокол НУД.pdf
05 грудня 2018 10:39
повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 10:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Гранбудсервіс»
#37467838
134 469,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 10:41
Електронний підпис
05 грудня 2018 10:39
протокол НУД.pdf
05 грудня 2018 10:39
повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:53
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 11:09
договір 829 від 18.12.2018.pdf укладений
18 грудня 2018 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 134 469,79
UAH з ПДВ