Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дератизації та деларвації на відкритих стаціях та водоймищах м. Дніпро
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-12-04-005305-c ● 148c9c7ff32541979435a3d5cd58a598
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2018 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2018 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2018 22:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 12:23 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з дератизації та деларвації на відкритих стаціях та водоймищах м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2018 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2018 18:25 |
перелік змін.doc | |
18 грудня 2018 17:54 |
Тендерна_документація.docx | |
04 грудня 2018 18:42 |
проект договору.docx |
18 грудня 2018 18:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 грудня 2018 18:25 |
перелік змін.doc
|
||||||
18 грудня 2018 17:54 |
Тендерна_документація.docx
|
||||||
04 грудня 2018 18:42 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Файл
Дата подання: 09 грудня 2018 21:03
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:14
Добрый день!
Что это за файл - sign.p7s?
(ключ?)
Відповідь: Відповідно до ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Так, на виконання зазначених вимог на процедуру закупівель накладається ЕЦП.
Файл sign.p7s? – це ЕЦП.
Так, на виконання зазначених вимог на процедуру закупівель накладається ЕЦП.
Файл sign.p7s? – це ЕЦП.
Уповноважена особа
Дата подання: 09 грудня 2018 21:08
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:20
Какой нужен документ,подтверждающий полномочия представителя, и надо ли он, если все документы будет подписывать директор предприятия?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами:
- у разі, якщо учасником є юридична особа:
1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління, або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду;
2) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження.
- у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копією паспорта (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України».
- у разі, якщо учасником є юридична особа:
1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління, або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду;
2) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження.
- у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копією паспорта (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ДЕЗСНАБ" |
1 990 165,68
UAH з ПДВ
|
1 990 165,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Дезсоюз "Астрал Н" |
1 999 539,96
UAH з ПДВ
|
1 999 539,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Янковська Лілія Валентинівна " |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ДЕЗСНАБ" #25487948 |
Відхилено |
1 990 165,68
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 18:25
|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Дезсоюз "Астрал Н" #020259332 |
Переможець |
1 999 539,96
UAH з ПДВ
|
09 січня 2019 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:13
|
ДУ2.pdf | укладений |
24 грудня 2019 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:23
|
Ду 1 22.01-1.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 12:01
|
22.01-1.pdf | укладений |
24 січня 2019 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22/01-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |