Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери, ноутбуки
Очікувана вартість
82 740,00 UAH
UA-2018-12-04-005098-c 904ef93313d64cb2bf688f65f5230a06
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорокун Рімма Вікторівна

380442798301 osvita@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02147629
Вебсайт: http://don.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Сорокун Рімма Вікторівна
380442798301
osvita@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 18:00
Очікувана вартість: 82 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,21%

Інформація про предмет закупівлі

Комп’ютери, ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Комп’ютери, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, бул.Т. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 05 грудня 2018 10:08
Дата відповіді: 05 грудня 2018 10:24
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги не розглядаються
Документація
Дата подання: 06 грудня 2018 12:16
Дата відповіді: 07 грудня 2018 09:45
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни унесено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 73 796,00
UAH з ПДВ
73 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 73 796,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
73 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір комп, ноут 2018.pdf укладений
22 грудня 2018 11:39