Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141408 |
Вебсайт: | http://mkosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, вул. Соборна, 57 |
Контактна особа: |
Куцулим Вікторія Романівна +380435621025 kutsulim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2018 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 11:18 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2018 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 17:16 |
ТД вугілля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відтак, учасники закупівлі не повинні надавати інші марки вугілля, ніж ті, що визначені умовами закупівлі, у зв’язку із тим, що конкретна марка вугілля не має «еквіваленту». При цьому, учасники закупівлі мають право пропонувати більш якісні характеристики щодо товару у відповідності до ГОСТ 19242-73.
Вимоги про усунення порушення
Мурованокуриловецької районної державної адміністрації
Оскарження процедури закупівлі
з приводу неправомірного визначення переможця
(Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-04-004916-с)
Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович є учасником закупівлі, відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації (далі - Замовник) через систему «Prozorro», за предметом: «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100))».
На розгляд було подано цінові пропозиції наступних учасників: ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАНСВУГІЛЛЯ», ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та ФОП Ковальчука Євгена Володимировича.
Аукціон відбувся 20 грудня 2018 року о 00:00 год.
Детально вивчивши вимоги тендерної документації, я, Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович, вважаю за необхідне повідомити Замовнику про порушення, які допущені учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо», тендерну пропозицію якого необхідно відхилити, через не відповідність вимогам тендерної документації Замовника на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», із наступних підстав, а саме:
1) Учасником на підтвердження наявних договірних відносин з виробником вугілля у складі цінової пропозиції надано: Договір № 060217 пр про постачання вугільної продукції від 06 лютого 2017 року, який укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ЗБАГАЧУВАЧ» строк дії якого вказаний до 31 грудня 2017 року, а також додаткову угоду № 2 до Договору про постачання вугільної продукції від 06 лютого 2017 року № 060217 пр від 27 грудня 2017 р., якою продовжено строк дії договору до 31 грудня 2018 року. Закупівля проводиться на 2019 рік, а додаткової угоди на продовження строку дії договору не надано, що суперечить вимогам п. 9 Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок».
2) Файли, завантажені Учасником, не згруповані за ознаками, визначеними у тендерній документації, відповідно не містять відповідну назву або зазначення номеру файлу.
3) У складі цінової пропозиції відсутні документи, які підтверджують повноваження особи, а саме копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця.
На підставі ст. 30 Закону та розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника зазначеним в документації.
Оцінивши всі наявні документи Замовник зобов’язаний відхили пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яке суперечить попередньому.
А тому, додатково повідомляємо тендерний комітет, про те, що ФОП Ковальчук Є. В., враховуючи дані факти, буде змушений звертатися до правоохоронних та контролюючих органів, для встановлення об’єктивного та правомірного рішення в рамках чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. прошу Вас:
1. Зареєструвати та розглянути дане оскарження на засіданні тендерного комітету.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо» по даній процедурі закупівлі, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та провести розгляд та оцінку пропозиції ФОП Ковальчука Є. В.
3. Повідомити ФОП Ковальчука Є. В. у встановлений законодавством термін про результати розгляду та прийнятті рішення.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 грудня 2018 23:42
Дата подання: 13 січня 2019 16:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-07-000009 ● 60c69bf544c244879516318d28386fc8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2019 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2019 №23
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.05.2019 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2018-12-04-004916-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-10 10:00:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного за предметом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-04-004916-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. З яких підстав в тендерній документації міститься вимога щодо надання переможцем торгів гарантійного листа для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п.4, 9, 10 частини 2 статті 17 Закону?
2. Що слугувало підставою для прийняття рішень про укладання додаткових угод (додаткова угода від 21.03.2019 №1, додаткова угода від 08.04.2019 №3) до договору від 04.02.2019 №29 та зміни ціни за одиницю товару та його кількість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне обгрунтування.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-11 16:03:09
Пояснення з власної ініціативи
Детально опис законності прийнятих рішень знаходиться в прикріплених файлах. Наголошуємо, що процедура закупівлі, а також виконання Договору забезпечена з неухильним дотриманням законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" |
3 190 000,00
UAH з ПДВ
|
3 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
3 493 500,00
UAH з ПДВ
|
3 493 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Переможець |
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 15:06
|
Дод.угода 5.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 16:24
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 15:12
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 16:31
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2019 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 16:18
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 15:39
|
Договір про закупівлю №29 від 04.02.2019 | укладений |
04 лютого 2019 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості товару за тонну не більше, як на 10 % без зміни загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості товару за тонну не більше як на 10 % без зміни загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.03.2020 року. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Ціна Договору збільшується на суму 559800,00 грн. Кількість товару: Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) – 162,355 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |