Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2018-12-04-004916-c f7975d6004874589af357cb3a81ae9f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцулим Вікторія Романівна

+380435621025 kutsulim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141408
Вебсайт: http://mkosvita.at.ua
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, вул. Соборна, 57
Контактна особа: Куцулим Вікторія Романівна
+380435621025
kutsulim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:18
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 т
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Відповідно до документації, Вінницька область, Мурованокуриловецький р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
300 т
Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Відповідно до документації, Вінницька область, Мурованокуриловецький р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 17:16
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 05 грудня 2018 13:29
Дата відповіді: 07 грудня 2018 16:28
Шановний Замовник! Чи можно запропонувати еквівалент вугілля ДГЖАКОМ (13-100), а саме: ДГКОМ (13-100) Зольність на робочий стан- не більше 27%, вологість - не більше 12%?
Відповідь: Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками (наприклад, аналогічно неможливо застосувати еквівалент до марки бензину, оскільки марка А-92 (ДСТУ 7687:2015) не може бути замінена маркою А-95). Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Відтак, учасники закупівлі не повинні надавати інші марки вугілля, ніж ті, що визначені умовами закупівлі, у зв’язку із тим, що конкретна марка вугілля не має «еквіваленту». При цьому, учасники закупівлі мають право пропонувати більш якісні характеристики щодо товару у відповідності до ГОСТ 19242-73.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-04-004916-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ковальчук Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:3172208897
Дата подання: 11 січня 2019 13:56
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-04-004916-с)
Тендерному комітету відділу освіти
Мурованокуриловецької районної державної адміністрації

Оскарження процедури закупівлі
з приводу неправомірного визначення переможця
(Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-04-004916-с)

Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович є учасником закупівлі, відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації (далі - Замовник) через систему «Prozorro», за предметом: «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100))».
На розгляд було подано цінові пропозиції наступних учасників: ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАНСВУГІЛЛЯ», ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та ФОП Ковальчука Євгена Володимировича.
Аукціон відбувся 20 грудня 2018 року о 00:00 год.
Детально вивчивши вимоги тендерної документації, я, Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович, вважаю за необхідне повідомити Замовнику про порушення, які допущені учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо», тендерну пропозицію якого необхідно відхилити, через не відповідність вимогам тендерної документації Замовника на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», із наступних підстав, а саме:

1) Учасником на підтвердження наявних договірних відносин з виробником вугілля у складі цінової пропозиції надано: Договір № 060217 пр про постачання вугільної продукції від 06 лютого 2017 року, який укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ЗБАГАЧУВАЧ» строк дії якого вказаний до 31 грудня 2017 року, а також додаткову угоду № 2 до Договору про постачання вугільної продукції від 06 лютого 2017 року № 060217 пр від 27 грудня 2017 р., якою продовжено строк дії договору до 31 грудня 2018 року. Закупівля проводиться на 2019 рік, а додаткової угоди на продовження строку дії договору не надано, що суперечить вимогам п. 9 Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок».
2) Файли, завантажені Учасником, не згруповані за ознаками, визначеними у тендерній документації, відповідно не містять відповідну назву або зазначення номеру файлу.
3) У складі цінової пропозиції відсутні документи, які підтверджують повноваження особи, а саме копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.

Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця.
На підставі ст. 30 Закону та розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника зазначеним в документації.
Оцінивши всі наявні документи Замовник зобов’язаний відхили пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яке суперечить попередньому.
А тому, додатково повідомляємо тендерний комітет, про те, що ФОП Ковальчук Є. В., враховуючи дані факти, буде змушений звертатися до правоохоронних та контролюючих органів, для встановлення об’єктивного та правомірного рішення в рамках чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. прошу Вас:
1. Зареєструвати та розглянути дане оскарження на засіданні тендерного комітету.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо» по даній процедурі закупівлі, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та провести розгляд та оцінку пропозиції ФОП Ковальчука Є. В.
3. Повідомити ФОП Ковальчука Є. В. у встановлений законодавством термін про результати розгляду та прийнятті рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2019 11:48
Фактів, які б надавали право Замовнику обґрунтовано з посиланням на положення тендерної документації відхилити учасника закупівлі ПрАТ "ВІННИЦЯОБЛПАЛИВО" – встановлено не було. Більш детально в прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

Документи

14 січня 2019 11:48
Відповідь на Вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-04-004916-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 15 грудня 2018 23:42
Детально вивчивши вимоги тендерної документації, ми, повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме про встановлення Замовником дискримінаційних вимог які обмежують коло потенційних учасників.
Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2018-12-04-004916-с на закупівлю «ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі». Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 20.12.2018. Очікувана вартість закупівлі – 3 500 000,00 грн з ПДВ. Торги оголошені, як відкриті торги одним лотом. Детально вивчивши вимоги тендерної документації, ми, ТОВ СЛАВРЕСУРС, повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме про встановлення Замовником дискримінаційних вимог які обмежують коло потенційних учасників. Тендерною документацією на закупівлю «ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі», оголошену за номером у ЦБД № UA-2018-12-04-004916-с (надалі – ТД), встановлені наступні вимоги до предмету закупівлі, зокрема: Додатком 2 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент". 1. Опис та кількісні вимоги до предмету закупівлі: Товар визначено з урахуванням потреби на очікувану вартість та відповідно до ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» № п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру К-ть 1. Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) тонна 700 3. Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100) тонна 300 Ми вважаємо, що об’єднання в один лот вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100 та вугілля марки ДГ 13-100 що визначено у технічній частині документації конкурсних торгів яка затверджена протокольним рішенням комітету з конкурсних торгів від 04.12.2018р., (надалі – Документація) є недопустимим, оскільки станом момент подачі Скарги (15.12.2018) суміш вугілля марки ДГ/Ж/А КОМ є запатентованою, що вбачається зі звіту про надання патентно-інформаційних послуг за договором від 22.04.2014 № 2063. Тому об’єднання в один лот звичайного та запатентованого вугілля є свідомим порушенням основних принципів закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки предметом закупівлі є запатентована вугільна суміш ДГЖАКОМ 13-100, повідомляємо, що відповідно до відомостей з Державного реєстру патентів України на корисні моделі винахідниками та власниками патенту на дану суміш вугілля є: Скляр Петро Тимофійович (вул. Совєтська, буд. 58, кв. 31, м. Луганськ, 91016 (UA)), Філіппенко Юрій Миколайович (кв. Ленінського комсомолу, буд. 2, кв. 21, м. Луганськ, 91006 (UA)); Жорчинський Віталій Віталійович (вул. Калініна, буд. 3, кв. 6, м. Антрацит, Луганська обл., 94613 (UA)). Мета закупівлі запатентованого вугілля є свідоме обмеження конкуренції, та дії в інтересах окремих осіб. Вважаємо,що встановлення Замовником у Документації вимог стосовно поставки вугілля марки ДГ/Ж/А КОМ (навіть у випадку зазначення виразу "або еквівалент") позбавляє можливості усіх інших учасників, в яких відсутній патент на вказану марку вугілля, здійснювати поставку такого вугілля, а отже й брати участь у Процедурі закупівлі. За інформацією Скаржника, станом на момент подачі Скарги (15.12.2018) виробництво вугілля марки ДГ/Ж/А КОМ фактично монополізовано, зосереджено та здійснюється одним суб'єктом підприємницької діяльності, а саме власником патенту – ТОВ ЦЗФ "Центральна". При цьому повідомляємо що уповноважений орган – ВП "УкрНДІвуглезбагачення" ДП НТЦ "Вуглеінновація" відмовляє іншим «не бажаним виробникам» у проведенні необхідних досліджень та видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки ДГ/Ж/А (13-100), посилаючись на те, що дана вугільна суміш виготовляється за технологією, що є запатентованою в Україні, й таким чином її виготовлення буде порушенням права патентовласника. Нами, з метою дотримання патентного законодавства України 09.11.2016 було направлено листа на ім'я директора ТОВ ГЗФ "Центральна" – Жарчинському В. В. з проханням розглянути можливість надання відповідного дозволу із подальшим укладенням ліцензійної угоди щодо передачі права використання запатентованої технології виробництва вугілля марки ДГЖА класу 13-100 для використання у виробничих цілях та оформлення відповідно сертифікату. Але, станом на момент подачі Скарги (15.12.2018) відповідь на нашу адресу на вказаний вище лист не надійшла. Проте, незважаючи на наявне бажання та технічну можливість в інших виробників виготовити марку вугілля ДГЖАКОМ, але через заборони патентовласників на виготовлення та поширення такої вугільної суміші станом на 15.12.2018 у інших виробників які мають бажання та можливість виготовити вугілля ДГЖАКОМ відсутні юридичні підстави та фактична можливість для належного оформлення даної марки вугілля та її сертифікації. На нашу думку, вугілля марки ДГ/Ж/А КОМ 13-100 можуть поставити виключно підприємства, які мають дилерські угоди з ТОВ ЦЗФ "Центральна". Наголошуємо що, Замовник свідомо включив до предмета закупівлі вугілля двох марок – ДГ/Ж/А КОМ 13-100 та ДГ 13-1000. Поряд з цим, неможливість поставити хоча б один з видів товару, що входить до предмета закупівлі, у зв'язку з тим, що суміш вугілля ДГ/Ж/А виготовляється за технологією, що є запатентованою в Україні, дискримінує та призводить до неможливості подання іншими учасниками своїх пропозицій конкурсних торгів. Статтею 3 визначені «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників». Частиною 9 ст.8 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримінаційні умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка є складовою частиною тендерної документацii), привести тендерну документацію у відповідність iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст. 18 Закону. П Р О С И М О: 1. Встановити порушення процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2018-12-04-004916-с на закупівлю «ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі» в частині встановлення Замовником дискримінаційних умов які обмежують конкуренцію. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної пропозиції шляхом прибирання із предмету закупівлі запатентованого вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100 або закупляти ексклюзивне вугілля окремим лотом
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 18.12.2018 №12923.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 19:15
Номер скарги: UA-2018-12-04-004916-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Ковальчук Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:3172208897
Дата подання: 13 січня 2019 16:24
Скарга на дії та рішення Замовника про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополіта В. Липківського, 45, м. Київ Суб`єкт оскарження : Фізична особа – підприємець Ковальчук Є. В. ЄДРПОУ 3172208897 23000, Вінницька обл., Барський район, с. Шпирки, вул. Центральна,49 Інформація про закупівлю: відкриті торги, № ЦБД: UA-2018-12-04-004916-с Замовник: Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації ЄДРПОУ 02141408 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані-Курилівці, вул. Соборна, 57 Скарга на дії та рішення Замовника про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2018-12-04-004916-с на закупівлю «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100))». Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 20.12.2018 00:00 год. Очікувана вартість закупівлі – 3 500 000,00 грн. з ПДВ. Торги оголошені, як відкриті торги одним лотом. На розгляд було подано цінові пропозиції наступних учасників: 1) ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАНСВУГІЛЛЯ»; 2) ПрАТ «Вінницяоблпаливо» - переможець (протокол № 3 від 02 січня 2019 року); 3) ФОП Ковальчук Євген Володимирович - (Скаржник). Аукціон відбувся 27 грудня 2018 року о 11:45 год. Детально вивчивши вимоги тендерної документації, я, Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович, вважаю за необхідне повідомити про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що стосується визначення Замовником переможцем торгів учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», якого необхідно було б відхилити, через не відповідність вимогам тендерної документації Замовника на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема про таке. Замовник вивчивши та проаналізувавши подані документи учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», який надав найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, протоколом тендерного комітету № 3 від 02 січня 2019 року, який оприлюднений 03 січня 2019 р. о 15 год. 14 хв. було визначено переможцем, яким встановлено, що документація даного учасника відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовником не було враховано вимоги тендерної документації, при яких потрібно було б відхилити дану цінову пропозицію, оскільки його пропозиція не відповідає їм із наступних підстав, а саме: № п/п Пункт ТД Вимога (надати) Зауваження 1 ДОДАТОК 2 п. 9 п. 1 Розділ 3 9. Для підтвердження спроможності поставити товар Учасник, який не є виробником вугілля повинен надати оригінал листа від виробника вугілля або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора адресованого на замовника, в якому зазначено, що особа, яка надає листа в змозі поставити відповідну кількість вугілля учаснику для потреб замовника. Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок. Якщо тендерною документацією вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачається, що така інформація повинна бути чинною та достовірною на дату її подання учасником. Учасники надають у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що інформація, подана ними є чинною та достовірною. Виробником Вугілля ДГ (13-100) є ТОВ «Донінтервугілля», Замовнику дану марку вугілля планують поставляти через офіційного представника виробника ТОВ «ПК» Збагачувач» згідно договору №060217 від 06.02.2017. Відповідно до п.9.2 цей договір діяв до 31.12.2017, додатковою угодою №2 від 27.12.2018 дія договору продовжена до 31.12.2018. Тобто, в період поставки вугілля в учасника відсутні діючі договірні відносини з офіційним представником виробника вугілля. 2 Додаток 3 п. 2 Учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати, інформацію викладену нижче Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (працівники, водії, тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, відомості про освіту та щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, або копії договорів цивільно-правового характеру.. У довідці зазначити тих працівників, що будуть безпосередньо залучені до виконання договору. Надана довідка містить невідповідність щодо займаних посад працівників із наданими наказами, а саме: № довідки ПІБ працівника Посада згідно довідки Посада згідно наказу 4 Білик Віталій Петрович Директор Муронокуриловецького паливного складу Директор –продавець Муронокуриловецького паливного складу Наказ №70-к від 29.07.2013 р. (п.2.1) 6 Маліновський Ігор Станіславович Водій автомобіля Водій експедитор автомобіля Наказ №58-к від 28.10.2017 А також: 1) Файли, завантажені Учасником, не згруповані за ознаками, визначеними у тендерній документації, відповідно не містять відповідну назву або зазначення номеру файлу. 2) У складі цінової пропозиції відсутні документи, які підтверджують повноваження особи, а саме копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця. На підставі ст. 30 Закону та розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника зазначеним в документації. Оцінивши всі наявні документи Замовник зобов’язаний відхили пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яке суперечить попередньому. Замовник не зважаючи на явну невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо»умовам тендерної документації, всупереч чинному законодавству, прийняв рішення про намір укласти договір, чим порушив один із головних принципів здійснення закупівель, а саме принцип неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також порушив вимоги статті 30 Закону, оскільки відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам тендерної документації є обов’язком Замовника, а не правом. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Прошу Вас: 1. Прийняти скаргу Фізичної особи – підприємця Ковальчука Євгена Володимировича до розгляду. 2. Заборонити Замовнику вчиняти будь - які дії та приймати будь – які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю. 3. Здійснити органом оскарження ретельну перевірку всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» всім вимогам тендерної документації. 4. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем торгів процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо», оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі, а також відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо». 5. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію Учасника, у зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає вимогам Замовника зазначеним в документації та провести оцінку тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Ковальчука Євгена Володимировича та завершити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства. Додатки: 1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги до органу оскарження в розмірі 5000, 00 тис. грн. з підтвердженням їх зарахування їх до Державного бюджету відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. 2. Документи (тендерна документація та цінова пропозиція учасника) на електронному майданчику www.dzo.com.ua в системі https://prozorro.gov.ua/. Фізична особа –підприємець Ковальчук Євген Володимирович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Детально вивчивши тендерну пропозицію переможця, я прийшов до висновку про відсутність підстав для оскарження рішення Замовника.
Дата: 15 січня 2019 10:50
Рішення від 15.01.2019 № 410 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 11:14
Рішення від 30.01.2019 № 1011.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 15:45

Документи подані скаржником

15 грудня 2018 23:42
скарга UA-2018-12-04-004916-с.pdf

Документи Органу Оскарження

19 грудня 2018 19:15
рішення від 18.12.2018 №12923.pdf

Документи подані скаржником

13 січня 2019 16:24
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-07-000009 ● 60c69bf544c244879516318d28386fc8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.05.2019 №23
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.05.2019 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2018-12-04-004916-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-10 10:00:40

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного за предметом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-04-004916-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. З яких підстав в тендерній документації міститься вимога щодо надання переможцем торгів гарантійного листа для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п.4, 9, 10 частини 2 статті 17 Закону?
2. Що слугувало підставою для прийняття рішень про укладання додаткових угод (додаткова угода від 21.03.2019 №1, додаткова угода від 08.04.2019 №3) до договору від 04.02.2019 №29 та зміни ціни за одиницю товару та його кількість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне обгрунтування.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-11 16:03:09

Пояснення з власної ініціативи

Детально опис законності прийнятих рішень знаходиться в прикріплених файлах. Наголошуємо, що процедура закупівлі, а також виконання Договору забезпечена з неухильним дотриманням законодавства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 2 799 000,00
UAH з ПДВ
2 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" 3 190 000,00
UAH з ПДВ
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 3 493 500,00
UAH з ПДВ
3 493 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 16:53
Сертифікат ДГЖАКОМ.pdf
19 грудня 2018 16:53
Сертифікат ДГ.pdf
19 грудня 2018 16:53
Протокол і наказ.pdf
19 грудня 2018 16:53
ПДВ.pdf
19 грудня 2018 16:53
Статут.pdf

Публічні документи

19 грудня 2018 21:54
Електронний підпис
19 грудня 2018 21:51
23 техпаспорта авто.pdf
19 грудня 2018 21:51
21 Трудовий договір.pdf
19 грудня 2018 21:51
20 Замовлення.pdf
19 грудня 2018 21:51
17 Сертифікат ДГ.pdf
19 грудня 2018 21:51
17 Сертифiкат ДГЖАКОМ.pdf
19 грудня 2018 21:50
14 Відгук Маньківці АС.pdf
19 грудня 2018 21:50
14 Відгук Маньківці АМ.pdf
19 грудня 2018 21:50
6 Витяг з ЄДР.pdf
19 грудня 2018 21:50
5 витяг_з_ДФС оригiнал.PDF
19 грудня 2018 21:50
4 виписка оригiнал.pdf
19 грудня 2018 21:50
3 IПН оригiнал.PDF
19 грудня 2018 21:50
2 паспорт_оригiнал.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ"

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 2 799 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
2 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 15:06
Дод.угода 5.pdf зміни до договору
08 січня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:24
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 15:12
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:31
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 16:19
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 16:18
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 березня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 15:39
Договір про закупівлю №29 від 04.02.2019 укладений
04 лютого 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості товару за тонну не більше, як на 10 % без зміни загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості товару за тонну не більше як на 10 % без зміни загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.03.2020 року. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Ціна Договору збільшується на суму 559800,00 грн. Кількість товару: Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) – 162,355 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 3 358 790,88
UAH (в тому числі ПДВ 559 798,48 UAH)