Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГСБМ18П-043_45320000-6 - Ізоляційні роботи (Теплоізоляція поверхонь)
Очікувана вартість
8 875 379,00 UAH
UA-2018-12-04-004802-c 817e0484ad9d4a5381a11b672c66b9cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анна Гладкова

+380574472578
+380574470415
anna.gladkova@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж"
Код ЄДРПОУ: 33601981
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 63303, Україна , Харківська обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45
Контактна особа: Анна Гладкова
+380574472578,+380574470415
anna.gladkova@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2018 15:30
Початок аукціону: 19 грудня 2018 11:04
Очікувана вартість: 8 875 379,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,92%

Інформація про предмет закупівлі

Теплоізоляція поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Теплоізоляція поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення, стосовно суми завершених аналогічних договорів
Дата подання: 11 грудня 2018 14:11
Дата відповіді: 11 грудня 2018 14:57
Доброго дня! Розглянувши тендерну документацію закупівлі 45320000-6 «Ізоляційні роботи» (Теплоізоляція поверхонь) наше товариство має бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі. В зв'язку з цим, просимо Вас надати уточнення – згідно Додатку 1 до документації процедури закупівлі в таблиці №2 необхідно вказати суму завершеного договору або частки поточного. Ця інформація є комерційною таємницею. Чи можливо не уточнювати дану інформацію при наданні документів до участі у тендері?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Форма таблиці №2 "Відомості про досвід виконання аналогічних договорів" регламентується Інструкцією з проведення кваліфікаційного відбору контрагентів ПАТ "Укргазвидобування", затвердженої наказом ПАТ "Укргазвидобування" від 01.08.2017 р. № 496
Дякуємо за питання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-04-004802-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Трейдізол", Код ЄДРПОУ:39648370
Дата подання: 14 січня 2019 19:08
Скарга, щодо недостатньої кількості документів
За результатами розгляду пропозиції Замовником було прийнято рішення визнати переможцем ТОВ «ОІК», згідно Протоколу акцепту пропозиції процедури закупівлі допорогових торгів №УГСБМ18П-043 від 10.01.2019 р.
Детально ознайомившись з документацією ТОВ «ОІК» до тендерної пропозиції, вважаємо за потрібне звернути Вашу увагу на те, що викладені на сайті документи містять суттєві недоліки, не відповідають тендерним вимогам Замовником, а деякі, взагалі, відсутні, а саме:
1. Згідно п. 4 розділу «Технічні критерії кваліфікації» Додатку 1 до документації процедури закупівлі Таблиця 1 передбачено надати копію, завірену підписом уповноваженої особи Учасника, Дозволу та (або) Декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м.
Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 р. №62, зареєстровані в Мiн'юстi України 04.06.2007 р. за №573/13840, визначають, що:
- роботи верхолазні – це роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників i механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м i більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу;
- роботи на висоті – це роботи, що виконуються на висоті 1,3 м i більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників i механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м i більше.
Згідно до вимог чинного законодавства, а саме пункту 21 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» в редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018 р., роботи на висоті понад 1,3 м дозволено виконувати при наявності Декларації «відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці». У тендерній документації Замовника наявність такої Декларації було обов’язковою умовою для участі у закупівлі. Також Замовником було зазначено, що відсутність такого документу призводить до дискваліфікації.
В переліку документів, викладених для участі ТОВ «ОІК», Декларація на роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 м - відсутня.
2. Згідно п. 2 розділу «Технічні критерії кваліфікації» Додатку 1 до документації процедури закупівлі Таблиця 1, Замовник вимагає копії підтверджуючих документів, завірених підписом уповноваженої особи Учасника, які засвідчують кваліфікацію виконавців робіт (мінімальні вимоги), а саме: - головний інженер – 1 (одна) особа;
- інженер з ОП – 1 (одна) особа;
- виконроб – 1 (одна) особа;
- слюсар-монтажник – не менше 2 (двох) осіб;
- бляхар – не менше 2 (двох) осіб;
- ізолювальник з термоізоляції – не менше 2 (двох) осіб.
В переліку документів, викладених для участі ТОВ «ОІК», копії документів, підтверджуючих спеціальність та кваліфікацію таких виконавців робіт, як слюсарів-монтажників, бляхарів та ізолювальників з термоізоляції відсутні. Всі свідоцтва та посвідчення видані для монтажників, налагоджувальників, слюсарів, електриків, стропальників.
3. Згідно п. 5 розділу «Технічні критерії кваліфікації» Додатку 1 до документації процедури закупівлі Таблиця 1, Замовник вимагає надати Довідку за підписом керівника на бланку Учасника про наявність власної чи орендованої виробничої бази, підписана керівником (договір оренди, якщо орендована).
В переліку документів, викладених для участі ТОВ «ОІК», копії документів, підтверджуючих наявність орендованої або власної виробничої бази відсутні.
4. Відповідно до вимог п. 8 розділу «Технічні критерії кваліфікації» Додатку 1 до документації процедури закупівлі Таблиця 1, Замовник вимагає Довідки за підписом керівника на бланку Учасника згідно Таблиці №6 «Перелік документів з питань ОП та ПБ» та Таблиці №7 «Статистика пригод» та копії підтверджуючих документів, завірених підписом уповноваженої особи Учасника, які засвідчують відповідність Учасника вимогам з охорони праці та промислової безпеки, вказаних у Таблиці №6.
В переліку документів, викладених для участі ТОВ «ОІК», дані довідки надані у вільній формі без підпису уповноваженої особи Учасника.
5. Відповідно до вимог п. 2 «Порядок подання пропозиції Учасника та вимоги до оформлення» розділу ІІ Тендерної документації: Учасник повинен розмістити/завантажити усі, визначені/передбачені цією документацією документи в електронному (сканованому) вигляді, за принципом: один файл - один документ, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів (у форматі .pdf та/або .jpeg із зазначенням назви документів) в електронній системі закупівель до закінчення строку подання пропозицій. З назви кожного документа, що міститься в електронній копії пропозиції, повинно чітко слідувати який саме документ міститься у файлі.
Також для зручності завантаження документів учасником, дозволяється архівувати документи, якщо це не заборонено системою електронних закупівель.
Документи, що розміщуються Учасником у системі, повинні бути належного рівня якості зображення та доступні до перегляду Замовником (не повинні мати захисту від їх відкриття, копіювання їх вмісту або їх друку, найменування файлів має однозначно відповідати змісту в них електронних копій документів) та подаються у встановлені у цій документації процедури закупівлі строки.
Документи, завантажені ТОВ «ОІК», не відповідають вимогам оформлення та подання пропозиції, оскільки деякі документи не якісні, недодержано принципи «один файл - один документ» та «з назви кожного документа, що міститься в електронній копії пропозиції, повинно чітко слідувати який саме документ міститься у файлі».
Враховуючи викладене, керуючись порядком закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування» та Законом України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняту скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визнання переможцем у закупівлі ТОВ «ОІК», як компанію яка не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації по державній закупівлі 45320000-6 «Ізоляційні роботи» (Теплоізоляція поверхонь).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2019 11:26
Доброго дня.
Ваша скарга була розглянута на засіданні Конфліктної комісії АТ "Укргазвидобування".
Відповідь додається.

Документи подані скаржником

14 січня 2019 19:08
Скарга.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2018 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОІК" 8 844 731,24
UAH з ПДВ
8 674 731,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Трейдізол" 8 749 999,20
UAH з ПДВ
8 749 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 10:17
Дозапит.rar
24 грудня 2018 13:28
№32ОП.pdf
18 грудня 2018 14:32
№31Додаток 4.rar
18 грудня 2018 14:32
№30 Додаток 3.pdf
18 грудня 2018 14:32
№29 Додаток 6.pdf
18 грудня 2018 14:32
№28 Додаток 2.pdf
18 грудня 2018 14:32
№27 Додаток 5.pdf
18 грудня 2018 14:32
№24 Таблиця 7.pdf
18 грудня 2018 14:32
№23 97.imd
18 грудня 2018 14:32
№22 96.imd
18 грудня 2018 14:32
№21 Таблиця 6.pdf
18 грудня 2018 14:32
№16 Ліцензія.pdf
18 грудня 2018 14:32
№15 дозвіл ОП.pdf
18 грудня 2018 14:32
№6 Паспорт директора.pdf
18 грудня 2018 14:32
№5 Наказ на директора.pdf
18 грудня 2018 14:32
№3 Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 грудня 2018 14:32
№2 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2018 15:29
Електронний підпис
18 грудня 2018 15:20
4. Проект договору.pdf
18 грудня 2018 15:20
32. Опитувальник.PDF
18 грудня 2018 15:20
31. Декларація.PDF
18 грудня 2018 15:20
30. Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2018 15:20
29.Перелік робіт.PDF
18 грудня 2018 15:20
27_10. Журнал з ОП та ПБ.PDF
18 грудня 2018 15:20
27_9. Медосмотр Чолач.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_9. Медосмотр Чернов.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_9. Медосмотр Рыбак.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_9. Медосмотр Павленко.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_9. Медосмотр Бончук.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_9. Медосмотр Билецкий.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_9. Медосмотр Балаев.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_4. Положення СУОП.PDF
18 грудня 2018 15:20
27_2. Наказ про ОП.PDF
18 грудня 2018 15:20
27_2. Декларація.pdf
18 грудня 2018 15:20
27_1. ДОЗВIЛ.pdf
18 грудня 2018 15:20
27. Перелік док. з ОП ПБ.PDF
18 грудня 2018 15:20
26. Субсубпідрядники.PDF
18 грудня 2018 15:20
25. Гарантія робіт.PDF
18 грудня 2018 15:20
24. Виробнича база.PDF
18 грудня 2018 15:20
22_2. ДОЗВIЛ.pdf
18 грудня 2018 15:20
22_1. ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
18 грудня 2018 15:20
21. Відомості МТР.PDF
18 грудня 2018 15:20
20_8. Слюсар-монтажники.pdf
18 грудня 2018 15:20
20_7. Бляхари.pdf
18 грудня 2018 15:20
20_6. Ізолювальники.pdf
18 грудня 2018 15:20
20_5. Виконроб.PDF
18 грудня 2018 15:20
20_4. Інж.зТБ ОП.PDF
18 грудня 2018 15:20
20_2. Бухгалтер.PDF
18 грудня 2018 15:20
20_1. Директор.PDF
18 грудня 2018 15:20
20. Відомості про кадри.PDF
18 грудня 2018 15:20
18. Аналогічні договори.PDF
18 грудня 2018 15:20
13. Про банкрутство.PDF
18 грудня 2018 15:20
11. Паспорт.PDF
18 грудня 2018 15:20
9. Протокол.PDF
18 грудня 2018 15:20
8_3. ВIДОМОСТI З ЄДРПОУ.pdf
18 грудня 2018 15:20
8_2. Витяг з ЄДРЛФОП.PDF
18 грудня 2018 15:20
8_1. ВИПИСКА З ЄДРЮО.pdf
18 грудня 2018 15:20
6. Установчий договір.PDF
18 грудня 2018 15:20
6. Держателі акцій.PDF
18 грудня 2018 15:20
5. СТАТУТ.pdf
18 грудня 2018 15:20
3. Тех завдання.PDF
18 грудня 2018 15:20
2. Антикорупц програма.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОІК"

ТОВ "Трейдізол"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОІК"
#01497155
Переможець 8 674 731,23
UAH з ПДВ
11 січня 2019 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОІК"
#01497155
8 674 731,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
174-19 від 05.06.2019 ОІК.pdf укладений
05 червня 2019 16:55