Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2018-12-04-004792-c e1ef82ee708d4b5b9059e2fd15f2ed0e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2018 15:34
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 17:01
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 05 грудня 2018 10:31
Дата відповіді: 07 грудня 2018 14:29
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час розгляду поданих пропозиції допускається еквівалент, якщо він не гірший за характеристиками визначеними у технічному завданні, тоді це не буде підставою для відхилення. У випадку подання еквіваленту просимо подати порівняльну таблицю, на яку саме позицію буде запропоновано еквівалент.
Документація
Дата подання: 06 грудня 2018 12:04
Дата відповіді: 07 грудня 2018 14:33
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. В мабутньому будемо враховувати вказану Вами інформацію при проведенні закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-04-004792-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство «Дженезіс», Код ЄДРПОУ:20834546
Дата подання: 18 грудня 2018 19:46
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Шановний тендерний комітет!

Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та відхилити його пропозицію через невідповідність умовам закупівлі, а саме:

Згідно п.10 «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ» учасник повинен був надати:
«гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування ноутбуків, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у АВТОРИЗОВАНОМУ сервісному (сервісних) центрі (центрах) м. Червоноград або м. Львова. Інформація підтверджується відомостями про сервісних інженерів, адреси облаштованих сервісних центрів, тощо».

Згідно даних виробника HP на його офіційному сайті https://support.hp.com/ru-ru/service-center ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не являється авторизований сервісним центром виробника.

Оскільки ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" стверджує що буде виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування ноутбуків, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у власному сервісному центрі м. Львова за адресою вул. Садова, 2-А – це означає що ремонти не будуть виконуватись не в авторизованому сервісному центрі виробника, а це суперечить п.10 «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ» документації.

Також нагадуємо, що відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 560 000 грн. до 800 000 грн.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 17:14
Оскільки закупівля UA-2018-12-04-004792-c відповідно до ст. 2 Закону не входить в порогові показники, та регулюється Наказом № 35 ДП «Зовнішторгвидав» «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» (далі-Наказ), який носить лише рекомендаційний характер та не являється нормативним актом. Виходячи з цього, та керуючись нормами рекомендаційного п.9.2 Наказу, замовник має виключні підстави для відхилення, а саме:
1. Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Однак, відповідно до п.1.2 Наказ не містить дефініції «Закупівля», при цьому зазначаючи, що інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Порядку функціонування Системи. Тож звертаючись до відсилочної норми законодавства, а саме п.20 ст. 1 Закону - Публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Тож законодавство, не вказує в імперативному порядку Замовнику, виключного переліку підстав для відхилення, а відтак тендерним комітетом, як колегіальним органом, було прийнято рішення визнати переможцем закупівлі учасника при цьому віднести надання гарантійного листа про обслуговування у власному, а не авторизованому центрі до формальної помилки.
Тож Замовник діє в рамках повноважень, які надані йому законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 167 940,00
UAH з ПДВ
167 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 182 970,00
UAH з ПДВ
170 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 183 870,00
UAH з ПДВ
171 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Дженезіс» 198 900,00
UAH з ПДВ
198 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 14:56
Електронний підпис
12 грудня 2018 14:49
Технічна документація.pdf
12 грудня 2018 14:49
Довідка.pdf
12 грудня 2018 14:39
Проект договору.pdf
12 грудня 2018 14:39
КК Відгук Укрпошта.pdf
12 грудня 2018 14:39
витяг ПДВ_копія.pdf
12 грудня 2018 14:39
копія статуту.pdf
12 грудня 2018 14:39
9165538_пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 15:10
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
12 грудня 2018 15:10
Пропозиція.pdf
12 грудня 2018 15:10
Лист-відгук.rar
12 грудня 2018 15:10
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 15:08
Електронний підпис
12 грудня 2018 15:06
6 СЕРТИФІКАТИ.rar
12 грудня 2018 15:06
0.4 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
12 грудня 2018 15:06
0.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 грудня 2018 15:06
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 17:41
Копія Статуту ДЖ.pdf
12 грудня 2018 17:41
Inspiron 3573 Сертификат.pdf
12 грудня 2018 17:41
Проект договору.PDF
12 грудня 2018 17:41
Стаття 17.PDF
12 грудня 2018 17:41
Копія паспорта ІПН.pdf
12 грудня 2018 17:41
Інформаційний лист Dell.pdf
12 грудня 2018 17:41
Копія виписки з ЄДР.pdf
12 грудня 2018 17:41
Inspiron 3573 Декларация.pdf
12 грудня 2018 17:40
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ПП "Снік-Гал"

Приватне підприємство «Дженезіс»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 167 940,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 17:57
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 170 999,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 17:58

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2018 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
170 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 17:20
договір ноутбуки 1-converted.pdf укладений
21 грудня 2018 17:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 170 999,00
UAH з ПДВ