Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оригінальні тонер-картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів формату А4
Очікувана вартість
49 990,00 UAH
UA-2018-12-04-004308-c e926fdaf5d9747dba72f5b741e202437
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тарасун Лілія Федорівна

380445461279 uekdrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37415088
Вебсайт: http://desn.gov.ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, пр.Маяковського, 29
Контактна особа: Тарасун Лілія Федорівна
380445461279
uekdrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 14:42
Очікувана вартість: 49 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Оригінальні тонер-картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів формату А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Оригінальні тонер-картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, місто Київ, Київ, проспект Маяковського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 05 грудня 2018 10:56
Дата відповіді: 05 грудня 2018 11:08
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги і еквіваленти товару розглядатися не будуть.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 05 грудня 2018 13:48
Шановний замовник, поясніть чому бюджет вашої закупівлі мінімум в 2 рази менше середньоринкових цен.Картріджі які вказані в предметі закупівлі в середньому коштують не менше 2000грн за штуку, тобто 41шт х 2000грн = 82000грн (повинен становити, щонайменше, бюджет закупівлі),що набагато перевищує бюджет Вашої закупівлі, поясніть будь-ласка якими ціновими критеріями Ви керувались вказуючи такий бюджет закупівлі? Як за таку суму можна поставити таку кількість картриджів(41шт)? Дайте аргументовану відповідь (бажано с посиланням на авторитетних інтернет магазинів, або офіційних дистрибюторів.) Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме або зменшіть кількість необхідних картриджів, або приймайте до розгляду не оригінальні картриджі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коновал Петр Павлович 42 800,00
UAH з ПДВ
42 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіс-РОП" 48 900,00
UAH з ПДВ
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 08:34
Пропозиція картриджі.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 08:50
Картриджі 48900-00.pdf
07 грудня 2018 08:47
Інформація про фірму.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коновал Петр Павлович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіс-РОП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коновал Петр Павлович
#1870505419
Відхилено 42 800,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 16:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіс-РОП"
#33630415
Переможець 48 900,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 16:46

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2018 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіс-РОП"
#33630415
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 107 від 17.12.18.PDF укладений
17 грудня 2018 15:25