Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області
Очікувана вартість
52 510 046,97 UAH
UA-2018-12-04-003637-c 2f42ac0df584411aa68883a8417342fb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ПП "АНАБУД" виконує роботи з Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) так як у 2017 році стало переможцем процедури відкритих торгів по вказаному предмету закупівлі. Однак, в ході виконання даних робіт виникла непередбачувана необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті та які є необхідними для виконання проекту вцілому. Окрім того, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, а тому не можуть бути виконані іншими підрядниками.
Закупівлю додаткових робіт з Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) можливо здійснити лише на підставі п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 15:27
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08252, Україна, Київська область, с. Микуличі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 70112000-9 — Будівництво нежитлової нерухомості

Тендерна документація

04 грудня 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000020 ● 65becfeff3ca40f0ae5d9f1bfaa1371e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-12-04-003637-c 04.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-30 13:46:04

Запит про надання пояснень

Якими експертними документами підтверджено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не були передбачені договором від 12.12.2017 № 255-17?
Які додаткові будівельні роботи передбачені договором від 17.12.2018 № 255-17/18, та з яких причин вони не були включені в кошторисну документацію до процедури відкритих торгів UA-2017-10-27-001958-c?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-01 17:00:40

Відповідь

Причинами необхідності проведення переговорної процедури по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області» є
зміни до діючих нормативних документів (вступили в дію ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» що привело до коригування частин розділів проекту), вимушені роботи по відновленню конструкцій і матеріалів, які під впливом атмосферних дій зазнали руйнації, зміни проектних рішень, урахування застосування сучасних технологій та матеріалів, що привело до значного збільшення вартості будівництва, виявлення робіт не врахованих початковим проектом.
Крім того відповідно до технічного обстеження 2016 р., було встановлено, що частина конструкцій знаходяться у непридатному для експлуатації технічному стані. Рекомендовано демонтувати конструкції 2го та частини 1го поверхів. Висновками обстеження передбачалося підсилення стін та простінків існуючих стін першого поверху.
При продовженні будівництва у 2018р., після демонтажу конструкцій другого поверху, проектувальники обстежили конструкції першого поверху повторно. Виявилося, що несучі конструкції 1-го поверху також непридатні до експлуатації, оскільки цегляні стіни не витримали багаторічного атмосферного впливу, і почали руйнуватися, утворюючи загрозу обрушення плит перекриття. Підсилення стін та простінків згідно звіту дворічної давнини виконувати стало недоцільно. Було прийняте рішення демонтувати і конструкції першого поверху. Внесені зміни і в конструкцію зовнішніх стін. Мінераловатний утеплювач вирішено влаштувати з зовнішньої сторони, на відміну від першого варіанту, коли утеплювач знаходився в середині стіни, за притискною стінкою товщиною 120мм з облицювальної цегли. На разі застосовується цегла М100,150 на розчині М100, а також у зв’язку з тим, що на майданчику будівництва досить високий рівень ґрунтових вод, які постійно підтоплюють територію майданчика та будівлю школи, вирішено виконати дренаж з відводом поверхових вод з території школи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок моніторингу по процедурі закупівлі Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області 13 листопада 2019 року вами опубліковано висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів: Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області, в якому зазначено, що « Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області. Таким чином, Замовник в порушення п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону застосував переговорну процедуру закупівлі без наявності умов визначених цією нормою Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону.». Департамент регіонального розвитку не погоджується з вашими доводами виходячи з наступного. Переговорна процедура закупівлі по даному предмету оприлюднена Замовником в системі Prozorro під номером оголошення UA-2018-12-04-003637-c. У формі повідомлення про намір укласти договір, за даною процедурою закупівлі, в пункті 14 міститься обґрунтування застосування переговорної процедури наступного змісту: «ПП "АНАБУД" виконує роботи з Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) так як у 2017 році стало переможцем процедури відкритих торгів по вказаному предмету закупівлі. Однак, в ході виконання даних робіт виникла непередбачувана необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті та які є необхідними для виконання проекту вцілому. Окрім того, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, а тому не можуть бути виконані іншими підрядниками. Закупівлю додаткових робіт з Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) можливо здійснити лише на підставі п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.». Окрім того, на ваш запит від 30.10.2019 року наступного змісту: «Якими експертними документами підтверджено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не були передбачені договором від 12.12.2017 № 255-17? Та Які додаткові будівельні роботи передбачені договором від 17.12.2018 № 255-17/18, та з яких причин вони не були включені в кошторисну документацію до процедури відкритих торгів UA-2017-10-27-001958-c?», Вам було надано змістовне пояснення, у якому йшлося про те, що: «Причинами необхідності проведення переговорної процедури по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області» єзміни до діючих нормативних документів (вступили в дію ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» що привело до коригування частин розділів проекту), вимушені роботи по відновленню конструкцій і матеріалів, які під впливом атмосферних дій зазнали руйнації, зміни проектних рішень, урахування застосування сучасних технологій та матеріалів, що привело до значного збільшення вартості будівництва, виявлення робіт не врахованих початковим проектом. Крім того відповідно до технічного обстеження 2016 р., було встановлено, що частина конструкцій знаходяться у непридатному для експлуатації технічному стані. Рекомендовано демонтувати конструкції 2го та частини 1го поверхів. Висновками обстеження передбачалося підсилення стін та простінків існуючих стін першого поверху. При продовженні будівництва у 2018р., після демонтажу конструкцій другого поверху, проектувальники обстежили конструкції першого поверху повторно. Виявилося, що несучі конструкції 1-го поверху також непридатні до експлуатації, оскільки цегляні стіни не витримали багаторічного атмосферного впливу, і почали руйнуватися, утворюючи загрозу обрушення плит перекриття. Підсилення стін та простінків згідно звіту дворічної давнини виконувати стало недоцільно. Було прийняте рішення демонтувати і конструкції першого поверху. Внесені зміни і в конструкцію зовнішніх стін. Мінераловатний утеплювач вирішено влаштувати з зовнішньої сторони, на відміну від першого варіанту, коли утеплювач знаходився в середині стіни, за притискною стінкою товщиною 120мм з облицювальної цегли. На разі застосовується цегла М100,150 на розчині М100, а також у зв’язку з тим, що на майданчику будівництва досить високий рівень ґрунтових вод, які постійно підтоплюють територію майданчика та будівлю школи, вирішено виконати дренаж з відводом поверхових вод з території школи.» Відповідно до листа роз’яснення МЕРТУ за вих. № 3302-06/37709-06 від 22.11.2016 року щодо застосування переговорної процедури закупівлі – замовник в пункті 14 повідомлення про намір зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури (що і було зроблено департаментом), і у залежності від предмета закупівлі, самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Ні дане роз’яснення МЕРТУ ні інші нормативно-правові акти в сфері публічних закупівель, що регулюють порядок проведення переговорної процедури закупівлі, не містять обов’язку замовника щодо публікації всіх чи конкретних документів, які замовник бере в основу обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Тож ваші доводи щодо неналежного обґрунтування департаментом застосування переговорної процедури закупівлі необґрунтовані та нічим не підтверджені. Враховуючи викладене, переговорна процедура торгів: Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області була проведена департаментом у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а тому порушення порядку її проведення відсутні.

2019-11-18 14:04:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНАБУД"
#31564367
Переможець 52 510 046,97
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 15:27

Документи

04 грудня 2018 15:27
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:27
Протокол №644.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 15:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНАБУД"
#31564367
52 510 046,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 15:27
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:27
Протокол №644.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 11:38
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 20:12
Додаткова угода №5 від 31.12.2020_255_17_18.PDF зміни до договору
04 січня 2021 20:07
Додаткова угода №12 від 31.12.2020_255_17.PDF зміни до договору
04 січня 2021 20:05
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 11:37
Додаткова угода № 11 від 18.11.2020 до дог № 255_17.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 11:34
Додаткова угода №9 від 24.06.2020.PDF зміни до договору
24 червня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:48
DOC001.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:45
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 11:56
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
01 жовтня 2019 11:55
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 09:52
ДОГОВІР 255-17-18.PDF укладений
17 грудня 2018 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 255-17/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 255-17/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки №2, №3, №3-20 викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 255-17/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 255-17/18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 255-17/18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 829 140,42
UAH (в тому числі ПДВ 2 804 856,73 UAH)