Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Закупівлю додаткових робіт з Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) можливо здійснити лише на підставі п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2018 15:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 грудня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
04 грудня 2018 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000020 ● 65becfeff3ca40f0ae5d9f1bfaa1371e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-12-04-003637-c 04.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-30 13:46:04
Запит про надання пояснень
Якими експертними документами підтверджено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не були передбачені договором від 12.12.2017 № 255-17?
Які додаткові будівельні роботи передбачені договором від 17.12.2018 № 255-17/18, та з яких причин вони не були включені в кошторисну документацію до процедури відкритих торгів UA-2017-10-27-001958-c?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-01 17:00:40
Відповідь
Причинами необхідності проведення переговорної процедури по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області» є
зміни до діючих нормативних документів (вступили в дію ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» що привело до коригування частин розділів проекту), вимушені роботи по відновленню конструкцій і матеріалів, які під впливом атмосферних дій зазнали руйнації, зміни проектних рішень, урахування застосування сучасних технологій та матеріалів, що привело до значного збільшення вартості будівництва, виявлення робіт не врахованих початковим проектом.
Крім того відповідно до технічного обстеження 2016 р., було встановлено, що частина конструкцій знаходяться у непридатному для експлуатації технічному стані. Рекомендовано демонтувати конструкції 2го та частини 1го поверхів. Висновками обстеження передбачалося підсилення стін та простінків існуючих стін першого поверху.
При продовженні будівництва у 2018р., після демонтажу конструкцій другого поверху, проектувальники обстежили конструкції першого поверху повторно. Виявилося, що несучі конструкції 1-го поверху також непридатні до експлуатації, оскільки цегляні стіни не витримали багаторічного атмосферного впливу, і почали руйнуватися, утворюючи загрозу обрушення плит перекриття. Підсилення стін та простінків згідно звіту дворічної давнини виконувати стало недоцільно. Було прийняте рішення демонтувати і конструкції першого поверху. Внесені зміни і в конструкцію зовнішніх стін. Мінераловатний утеплювач вирішено влаштувати з зовнішньої сторони, на відміну від першого варіанту, коли утеплювач знаходився в середині стіни, за притискною стінкою товщиною 120мм з облицювальної цегли. На разі застосовується цегла М100,150 на розчині М100, а також у зв’язку з тим, що на майданчику будівництва досить високий рівень ґрунтових вод, які постійно підтоплюють територію майданчика та будівлю школи, вирішено виконати дренаж з відводом поверхових вод з території школи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок моніторингу по процедурі закупівлі Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області 13 листопада 2019 року вами опубліковано висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів: Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області, в якому зазначено, що « Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області. Таким чином, Замовник в порушення п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону застосував переговорну процедуру закупівлі без наявності умов визначених цією нормою Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону.». Департамент регіонального розвитку не погоджується з вашими доводами виходячи з наступного. Переговорна процедура закупівлі по даному предмету оприлюднена Замовником в системі Prozorro під номером оголошення UA-2018-12-04-003637-c. У формі повідомлення про намір укласти договір, за даною процедурою закупівлі, в пункті 14 міститься обґрунтування застосування переговорної процедури наступного змісту: «ПП "АНАБУД" виконує роботи з Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) так як у 2017 році стало переможцем процедури відкритих торгів по вказаному предмету закупівлі. Однак, в ході виконання даних робіт виникла непередбачувана необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті та які є необхідними для виконання проекту вцілому. Окрім того, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, а тому не можуть бути виконані іншими підрядниками. Закупівлю додаткових робіт з Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) можливо здійснити лише на підставі п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.». Окрім того, на ваш запит від 30.10.2019 року наступного змісту: «Якими експертними документами підтверджено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не були передбачені договором від 12.12.2017 № 255-17? Та Які додаткові будівельні роботи передбачені договором від 17.12.2018 № 255-17/18, та з яких причин вони не були включені в кошторисну документацію до процедури відкритих торгів UA-2017-10-27-001958-c?», Вам було надано змістовне пояснення, у якому йшлося про те, що: «Причинами необхідності проведення переговорної процедури по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області» єзміни до діючих нормативних документів (вступили в дію ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» що привело до коригування частин розділів проекту), вимушені роботи по відновленню конструкцій і матеріалів, які під впливом атмосферних дій зазнали руйнації, зміни проектних рішень, урахування застосування сучасних технологій та матеріалів, що привело до значного збільшення вартості будівництва, виявлення робіт не врахованих початковим проектом. Крім того відповідно до технічного обстеження 2016 р., було встановлено, що частина конструкцій знаходяться у непридатному для експлуатації технічному стані. Рекомендовано демонтувати конструкції 2го та частини 1го поверхів. Висновками обстеження передбачалося підсилення стін та простінків існуючих стін першого поверху. При продовженні будівництва у 2018р., після демонтажу конструкцій другого поверху, проектувальники обстежили конструкції першого поверху повторно. Виявилося, що несучі конструкції 1-го поверху також непридатні до експлуатації, оскільки цегляні стіни не витримали багаторічного атмосферного впливу, і почали руйнуватися, утворюючи загрозу обрушення плит перекриття. Підсилення стін та простінків згідно звіту дворічної давнини виконувати стало недоцільно. Було прийняте рішення демонтувати і конструкції першого поверху. Внесені зміни і в конструкцію зовнішніх стін. Мінераловатний утеплювач вирішено влаштувати з зовнішньої сторони, на відміну від першого варіанту, коли утеплювач знаходився в середині стіни, за притискною стінкою товщиною 120мм з облицювальної цегли. На разі застосовується цегла М100,150 на розчині М100, а також у зв’язку з тим, що на майданчику будівництва досить високий рівень ґрунтових вод, які постійно підтоплюють територію майданчика та будівлю школи, вирішено виконати дренаж з відводом поверхових вод з території школи.» Відповідно до листа роз’яснення МЕРТУ за вих. № 3302-06/37709-06 від 22.11.2016 року щодо застосування переговорної процедури закупівлі – замовник в пункті 14 повідомлення про намір зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури (що і було зроблено департаментом), і у залежності від предмета закупівлі, самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Ні дане роз’яснення МЕРТУ ні інші нормативно-правові акти в сфері публічних закупівель, що регулюють порядок проведення переговорної процедури закупівлі, не містять обов’язку замовника щодо публікації всіх чи конкретних документів, які замовник бере в основу обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Тож ваші доводи щодо неналежного обґрунтування департаментом застосування переговорної процедури закупівлі необґрунтовані та нічим не підтверджені. Враховуючи викладене, переговорна процедура торгів: Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області була проведена департаментом у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а тому порушення порядку її проведення відсутні.
2019-11-18 14:04:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНАБУД" #31564367 |
Переможець |
52 510 046,97
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 20:12
|
Додаткова угода №5 від 31.12.2020_255_17_18.PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 20:07
|
Додаткова угода №12 від 31.12.2020_255_17.PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 20:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 11:37
|
Додаткова угода № 11 від 18.11.2020 до дог № 255_17.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2020 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 11:34
|
Додаткова угода №9 від 24.06.2020.PDF | зміни до договору |
24 червня 2020 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:48
|
DOC001.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 11:56
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2019 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 09:52
|
ДОГОВІР 255-17-18.PDF | укладений |
17 грудня 2018 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 255-17/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 255-17/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки №2, №3, №3-20 викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 255-17/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 255-17/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 255-17/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |