Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 40210751 |
Місцезнаходження: | 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 |
Контактна особа: |
Ігор Вікторович Путнік +38052585181 osvita-mvrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2018 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2018 12:37 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2018 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 13:47 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
04 грудня 2018 13:47 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
04 грудня 2018 13:47 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc | |
04 грудня 2018 13:47 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
04 грудня 2018 13:47 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
04 грудня 2018 13:47 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Вугiлля).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією з реєстром наданих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 1.1. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою відповідно до додатку 1.1. до тендерної документації). У додатку 1.1. міститься форма довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в примітці до якої зазначено: «*У разі наявності орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг учасник повинен надати копії відповідних договорів з додатками (до договору оренди учасник додатково надає акти приймання-передачі).». Згідно з пунктом 5 розділу 1 тендерної документації документальне підтвердження, що надається учасником щодо відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам, які визначені у тендерній документації повинні відповідати загальним вимогам встановленим законодавством, зокрема: правочини не можуть суперечити ст. 209,793,794,799,828 Цивільного кодексу України, іншим актам цивільного законодавства. Відповідно до статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, зокрема, зазначено наявність орендованого транспортного засобу для поставки товару. На підтвердження наявності орендованого транспортного засобу надано договір оренди № 03-09/1 від 03.09.2018, згідно з яким ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" «Орендар» приймає, а фізична особа Коваленко Валентина Володимирівна «Орендодавець» передає у строкове платне користування вантажний автомобіль КАМАЗ 55102. Зазначений договір нотаріально не посвідчений, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу 1 тендерної документації. Крім того, до вказаного договору оренди учасник додатково не надав акт приймання-передачі, що вимагається згідно з приміткою, зазначеною у формі «Довідка» до додатку 1.1. до тендерної документації. Також, згідно з умовами тендерної документації необхідно було надати копії відповідних договорів про наявність орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг. Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" замість копій надано оригінали відповідних договорів про наявність орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг. Вказане порушує, також, одну із вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, де зазначено, що документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією з реєстром наданих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 2.1. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до тендерної документації). У додатку 1.2. міститься форма довідки «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із графами: № п.п, ПІБ, посада, стаж роботи. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій не зазначено стаж роботи працівників, а лише вказана дата з якої працівник прийнятий на роботу.
Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації, зокрема, документи, що надано в складі тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток, написів тощо) на скановані документи, що розміщуються учасником в цій системі. У складі тендерної пропозиції надано документи, що містять накладення, зокрема, надана копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля марки А, АМ (13-25) з накладенням підпису, печатки, напису ТОВ «ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН», що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Копія платіжного доручення про перерахування розміру забезпечення тендерної пропозиції на користь замовника наявна у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ".
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" відхилена на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією з реєстром наданих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 1.1. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою відповідно до додатку 1.1. до тендерної документації). У додатку 1.1. міститься форма довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в примітці до якої зазначено: «*У разі наявності орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг учасник повинен надати копії відповідних договорів з додатками (до договору оренди учасник додатково надає акти приймання-передачі).». Згідно з пунктом 5 розділу 1 тендерної документації документальне підтвердження, що надається учасником щодо відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам, які визначені у тендерній документації повинні відповідати загальним вимогам встановленим законодавством, зокрема: правочини не можуть суперечити ст. 209,793,794,799,828 Цивільного кодексу України, іншим актам цивільного законодавства. Відповідно до статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, зокрема, зазначено наявність орендованого транспортного засобу для поставки товару. На підтвердження наявності орендованого транспортного засобу надано договір оренди № 03-09/1 від 03.09.2018, згідно з яким ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" «Орендар» приймає, а фізична особа Коваленко Валентина Володимирівна «Орендодавець» передає у строкове платне користування вантажний автомобіль КАМАЗ 55102. Зазначений договір нотаріально не посвідчений, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу 1 тендерної документації. Крім того, до вказаного договору оренди учасник додатково не надав акт приймання-передачі, що вимагається згідно з приміткою, зазначеною у формі «Довідка» до додатку 1.1. до тендерної документації. Також, згідно з умовами тендерної документації необхідно було надати копії відповідних договорів про наявність орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг. Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" замість копій надано оригінали відповідних договорів про наявність орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг. Вказане порушує, також, одну із вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, де зазначено, що документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією з реєстром наданих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 2.1. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до тендерної документації). У додатку 1.2. міститься форма довідки «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із графами: № п.п, ПІБ, посада, стаж роботи. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій не зазначено стаж роботи працівників, а лише вказана дата з якої працівник прийнятий на роботу.
Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації, зокрема, документи, що надано в складі тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток, написів тощо) на скановані документи, що розміщуються учасником в цій системі. У складі тендерної пропозиції надано документи, що містять накладення, зокрема, надана копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля марки А, АМ (13-25) з накладенням підпису, печатки, напису ТОВ «ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН», що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" відхилена на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі
щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
«код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25))»
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією з реєстром наданих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 1.1. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою відповідно до додатку 1.1. до тендерної документації). У додатку 1.1. міститься форма довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в примітці до якої зазначено: «*У разі наявності орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг учасник повинен надати копії відповідних договорів з додатками (до договору оренди учасник додатково надає акти приймання-передачі).». Згідно з пунктом 5 розділу 1 тендерної документації документальне підтвердження, що надається учасником щодо відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам, які визначені у тендерній документації повинні відповідати загальним вимогам встановленим законодавством, зокрема: правочини не можуть суперечити ст. 209,793,794,799,828 Цивільного кодексу України, іншим актам цивільного законодавства. Відповідно до статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, зокрема, зазначено наявність орендованого транспортного засобу для поставки товару. На підтвердження наявності орендованого транспортного засобу надано договір оренди № 03-09/1 від 03.09.2018, згідно з яким ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" «Орендар» приймає, а фізична особа Коваленко Валентина Володимирівна «Орендодавець» передає у строкове платне користування вантажний автомобіль КАМАЗ 55102. Зазначений договір нотаріально не посвідчений, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу 1 тендерної документації. Крім того, до вказаного договору оренди учасник додатково не надав акт приймання-передачі, що вимагається згідно з приміткою, зазначеною у формі «Довідка» до додатку 1.1. до тендерної документації. Також, згідно з умовами тендерної документації необхідно було надати копії відповідних договорів про наявність орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг. Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" замість копій надано оригінали відповідних договорів про наявність орендованого обладнання (приміщень) та/або укладеного договору про надання послуг. Вказане порушує, також, одну із вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, де зазначено, що документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією з реєстром наданих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 2.1. таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до тендерної документації). У додатку 1.2. міститься форма довідки «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із графами: № п.п, ПІБ, посада, стаж роботи. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій не зазначено стаж роботи працівників, а лише вказана дата з якої працівник прийнятий на роботу.
Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації, зокрема, документи, що надано в складі тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток, написів тощо) на скановані документи, що розміщуються учасником в цій системі. У складі тендерної пропозиції надано документи, що містять накладення, зокрема, надана копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля марки А, АМ (13-25) з накладенням підпису, печатки, напису ТОВ «ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН», що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" відхилена на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»
щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
«код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25))»
«20» грудня 2018 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c виявили намір прийняти участь у аукціоні п’ять учасників.
Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
На виконання вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ", ТОВ Вугільна компанія центр, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" та ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ".
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №34 від «23» січня 2019 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: учасника ПП "АРТМАРКЕТ" з ціною 3 600 000,00 грн. (три мільйони шістсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Рішенням тендерного комітету №36 від «28» січня 2019 року визнано учасника ПП "АРТМАРКЕТ" переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c та прийнято рішення про намір укласти договір.
Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням тендерного комітету, «07» лютого 2019 року учасником ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №UA-2018-12-04-002618-c.c4, за результатом розгляду якої прийнято рішення №2080-р/пк-пз від 26.02.2019р. (надалі – рішення органу оскарження). Так під час розгляду скарги ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" органом оскарження було розглянуто питання щодо платіжного доручення, наданого у складі тендерної пропозиції ПП "АРТМАРКЕТ" (пункт 2.8.2 рішення органу оскарження) з аналогічним змістом вимог, зазначених у скарзі ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ". За результатами розгляду скарги щодо зазначеного питання органом оскарження було прийнято рішення наступного змісту: «2.8.2. Щодо платіжного доручення. Документація не містила окремих вимог до порядку оформлення копії платіжного доручення про перерахування розміру забезпечення тендерної пропозиції на користь замовника. Враховуючи викладене, ПП "АРТМАРКЕТ" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Також слід зазначити, що орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, якщо суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення. Таким чином, органом оскарження було розглянуто питання відповідності тендерної пропозиції учасника ПП "АРТМАРКЕТ" вимогам тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 лютого 2019 20:12
Дата подання: 16 березня 2019 09:36
Дата подання: 21 квітня 2019 21:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-05-000013 ● 5b6b5dbb5036476cae0171f53960762c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.07.2019 № 38
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.07.2019 № 38
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-12-04-002618-с 04.12.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-08 10:07:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-04-002618-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами визначено переможцем торгів ПП «АРТМАРКЕТ» при тому, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме.
У додатку № 5 «ФОРМА «Тендерна пропозиція» (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку у разі його наявності)» «Тендерної документації на закупівлю: товару за предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) ВІДКРИТІ ТОРГИ», затвердженої рішенням тендерного комітету від 04.12.2018 № 6 зазначено, що «Учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ».
На виконання даної вимоги замовника ПП «АРТМАРКЕТ» у складі тендерної пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція», у якому вказано, що ціна тендерної пропозиції складає 3 600 000,00 грн з ПДВ.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України тимчасово, до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви. Заява, у якій зазначається перелік товарних позицій товарів згідно з УКТ ЗЕД і період, на який платник відмовляється чи зупиняє використання пільги, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації платника податків до настання звітного періоду, в якому платник податку не передбачає використання зазначеної пільги. Відмова від використання пільги, зазначеної у цьому пункті, чи зупинення її використання застосовується з першого числа звітного (податкового) періоду, зазначеного у заяві».
Варто вказати, що у складі тендерної пропозиції ПП «АРТМАРКЕТ» відсутні пояснення про відмову від використання пільги щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість, проте у тендерній пропозиції визначено ціну з урахуванням ПДВ на товар, на який не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
На виконання даної вимоги замовника ПП «АРТМАРКЕТ» у складі тендерної пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція», у якому вказано, що ціна тендерної пропозиції складає 3 600 000,00 грн з ПДВ.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України тимчасово, до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви. Заява, у якій зазначається перелік товарних позицій товарів згідно з УКТ ЗЕД і період, на який платник відмовляється чи зупиняє використання пільги, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації платника податків до настання звітного періоду, в якому платник податку не передбачає використання зазначеної пільги. Відмова від використання пільги, зазначеної у цьому пункті, чи зупинення її використання застосовується з першого числа звітного (податкового) періоду, зазначеного у заяві».
Варто вказати, що у складі тендерної пропозиції ПП «АРТМАРКЕТ» відсутні пояснення про відмову від використання пільги щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість, проте у тендерній пропозиції визначено ціну з урахуванням ПДВ на товар, на який не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-11 16:11:25
На виконання вимог про надання пояснень, викладених у запиті Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області надає насутні пояснення та інформацію
На виконання вимог про надання пояснень, викладених у запиті Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (Дата: 2019-07-08 10:07:22) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області надає пояснення та інформацію наступного змісту:
У відповідності до положень статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області «04» грудня 2018 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c.
«20» грудня 2018 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c виявили намір прийняти участь у аукціоні п’ять учасників.
Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ", ТОВ Вугільна компанія центр, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" та ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ".
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №51 від «10» квітня 2019 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: учасника ПП "АРТМАРКЕТ" з ціною 3 600 000,00 грн. (три мільйони шістсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Рішенням тендерного комітету №52 від «11» квітня 2019 року визнано учасника ПП "АРТМАРКЕТ" переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c та прийнято рішення про намір укласти договір.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Вимогами Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з абз. 3 п. 45 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви. Заява, у якій зазначається перелік товарних позицій товарів згідно з УКТ ЗЕД і період, на який платник відмовляється чи зупиняє використання пільги, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації платника податків до настання звітного періоду, в якому платник податку не передбачає використання зазначеної пільги. Відмова від використання пільги, зазначеної у цьому пункті, чи зупинення її використання застосовується з першого числа звітного (податкового) періоду, зазначеного у заяві. {Абзац третій пункту 45 підрозділу 2 розділу XX із змінами, внесеними згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016} {Підрозділ 2 розділу XX доповнено пунктом 45 згідно із Законом № 812-VIII від 24.11.2015; із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII від 23.11.2018}.
Таким чином, формування ціни тендерної пропозиції не може бути у обов’язковому порядку без урахування ПДВ, оскільки відповідно до положень Податкового кодексу України платник податку може (має право за своїм бажанням) скористатися вищезазначеною пільгою або відмовитися чи зупинити її використання на один або кілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви.
Враховуючи той факт, що учасники, які скористалися «вугільною» пільгою на виконання умов тендерної документації повинні надати у складі тендерної пропозиції пояснення саме підстав неврахування ПДВ до ціни своєї тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації не встановлено обов’язку учасника надати у складі тендерної пропозиції інформацію або документи щодо відмови або зупинення використання «вугільної» пільги, що призвело до врахування до ціни тендерної пропозиції ПДВ. Слід зазначити, що учасником було сформовано розмір цінової пропозиції у відповідності до вимог п. 1 розділу 5 тендерної документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині.
Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що «01» липня 2019 року за ініціативою голови тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області Шпак Алли Володимирівни було проведено чергове засідання комітету, під час якого було наголошено в суворому порядку дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель (слідкувати за внесенням змін та доповнень, проводити засідання тендерного комітету з приводу ознайомлення складу комітету із новелами законодавства у сфері публічних закупівель та внесених змін/доповнень до нього), не допускати порушень, які в свою чергу є недопустимими в роботі органів державної влади та можуть призвести до нераціонального розпорядження державними коштами, належно виконувати службовими особами тендерного комітету своїх посадових обов'язків у частині забезпечення основних завдань, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Повторно було акцентовано увагу членів тендерного комітету на положення статті 38 Закону а саме: за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ" |
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вугільна компанія центр |
3 217 500,00
UAH з ПДВ
|
3 089 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" |
3 345 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРТМАРКЕТ" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #42234769 |
Рішення скасоване |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2019 09:58
|
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ" #40351318 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:28
|
ТОВ Вугільна компанія центр #39329352 |
Рішення скасоване |
3 089 995,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:28
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" #41073735 |
Рішення скасоване |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:28
|
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #42234769 |
Рішення скасоване |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:28
|
ПП "АРТМАРКЕТ" #40149331 |
Рішення скасоване |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:28
|
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ" #40351318 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:37
|
ТОВ Вугільна компанія центр #39329352 |
Рішення скасоване |
3 089 995,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:37
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" #41073735 |
Рішення скасоване |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:37
|
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #42234769 |
Рішення скасоване |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:37
|
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ" #40351318 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:40
|
ТОВ Вугільна компанія центр #39329352 |
Відхилено |
3 089 995,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:42
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" #41073735 |
Відхилено |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:43
|
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #42234769 |
Відхилено |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:45
|
ПП "АРТМАРКЕТ" #40149331 |
Переможець |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 09:43
|
додаткова угода тверде паливо.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:52
|
додаткова_угода_№3_вдо_договору_№233.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:45
|
Додаткова угода 2 до договору 233.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2019 16:05
|
додаткова угода тверде паливо.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2019 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 11:30
|
Договір АРТМАРКЕТ.pdf | укладений |
17 травня 2019 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми бюджетного зобов'язання відповідно до виділених кошторисних асигнувань, але такі зміни не презведуть до збільшення загальної суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із продовженням строку дії Договору до 31.03.2020 року Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканнованому вигляді) |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із продовженням строку дії Договору Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді) |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |