Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби (склопакети)
Очікувана вартість
199 506,00 UAH
UA-2018-12-04-002229-c 684f6d9a3cae46dd8e8e0374a035b075
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Леонідівна Лисюченко

+380984242159 42272715@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ РАДСАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42272715
Місцезнаходження: 57160, Україна , Миколаївська обл., селище Радісний Сад, Миколаївський р-н., вул. Миру, буд. 5
Контактна особа: Татьяна Леонідівна Лисюченко
+380984242159
42272715@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штука
Столярні вироби (склопакети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57160, Україна, Миколаївська область, селище Радісний Сад, вулиця Миру, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

04 грудня 2018 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 12:53
Документ (30).pdf
04 грудня 2018 12:53
Документ (29).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-18-000013 ● 8adf8fb806984a149f31227d06de7dca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.12.2018 № 2
Миколаїв


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 18 грудня 2018 року № 2

Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Унікальний номер
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2018-12-04-001446-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
2 UA-2018-12-04-002229-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
3 UA-2018-12-17-003409-c 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-12-17-000899-c 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-19 11:21:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби (склопакети)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п'ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З яких підстав Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради укладено договори від 04.12.2018 № 1901 та № 1900 (звіт про укладений договір UA-2018-12-04-001446-c) за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби (склопакети)» без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
2. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель, додатку до річного плану закупівель чи змінам до них, якими передбачена дана закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-02-04-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.02.2019 № 28

Миколаїв


Про призначення перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 05 лютого 2019 року та провести протягом 10 робочих днів перевірку закупівель UA-2018-12-04-001446-c та UA-2018-12-04-002229-c, здійснених Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради.
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ЧЕРНОВОЛ Сергій Володимирович – начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області;
ШУЛЬГА Олександр Володимирович – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

2019-02-04 16:04:43


Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Коршунов Дмитро Володимирович
#3233314453
Переможець 199 506,00
UAH
04 грудня 2018 12:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2023 14:03
Документ (29).pdf укладений
04 грудня 2018 12:58
Документ (30).pdf укладений
04 грудня 2018 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 199 506,00
UAH