Послуги з аналізу та програмування систем
Systems analysis and programming services
Очікувана вартість
88 821 352,24 UAH
UA-2018-12-04-000954-a 19a09b9af7ba4be6a6c9d61c03e2be5e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Акціонерне Товариство "Укртранснафта"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Вебсайт замовника: http://www.ukrtransnafta.com
Місцезнаходження замовника: 01010, Україна, Київська обл., Київ, вул. Московська, 32/2
Контактна особа замовника: Баїк Богдана Ігорівна
0322919948
emsmarttender@ukrtransnafta.com
Додаткові контактні особи: Шеленко Федір Степанович
(+38 032) 291-97-46
f.shelenko@ukrtransnafta.com
Official name: Join Stock Company "Ukrtransnafta"
National ID: 31570412
Contact point: Bayik Bohdana
0322919948
emsmarttender@ukrtransnafta.com
Additional contacts: Shelenko Fedir
(+38 032) 291-97-46
f.shelenko@ukrtransnafta.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:35
Очікувана вартість: 88 821 352,24 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177 642,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %
Publication date: 04 грудня 2018 16:15
Enquiries until: 31 березня 2019 11:00
Complaints submission until: до 06 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 квітня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 88 821 352 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 177 643 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів
Oil pipelines technical condition and integrity managment system
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська обл., Київ, Московська,32/2
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Oil pipelines technical condition and integrity managment system
CPV: 72240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2022

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 березня 2019 16:07
Електронний цифровий підпис
20 лютого 2019 16:05
Електронний цифровий підпис
29 січня 2019 14:06
Електронний цифровий підпис
22 січня 2019 11:45
Електронний цифровий підпис
13 грудня 2018 12:53
Електронний цифровий підпис
04 грудня 2018 16:12
Електронний цифровий підпис
21 березня 2019 16:07
01. ТД система у-ння тех. станом (Загальна частина) зі змінами 5.docx
20 лютого 2019 16:05
01. ТД система у-ння тех. станом (Загальна частина) зі змінами 4.docx
29 січня 2019 14:06
01. ТД система у-ння тех. станом (Загальна частина) зі змінами 3.docx
22 січня 2019 11:45
01. ТД система у-ння тех. станом (Загальна частина) зі змінами 2.docx
13 грудня 2018 12:53
01. ТД система у-ння тех. станом (Загальна частина) зі змінами 1.docx
04 грудня 2018 16:12
01. ТД система у-ння тех. станом (Загальна частина).docx
21 березня 2019 16:07
Зміни № 5 до ТД.docx
20 лютого 2019 16:04
04. Додаток 3 (Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характерист.docx
29 січня 2019 14:06
04. Додаток 3 (Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характерист.docx
04 грудня 2018 16:12
04. Додаток 3 (Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).docx
20 лютого 2019 16:04
Зміни №4 до ТД.docx
29 січня 2019 14:06
05. Додаток 4 (Проект договору) зі змінами.docx
04 грудня 2018 16:12
05. Додаток 4 (Проект договору).docx
29 січня 2019 14:06
03. Додаток 2 (ст.17, інші вимоги) зі змінами.docx
04 грудня 2018 16:12
03. Додаток 2 (ст.17, інші вимоги).docx
29 січня 2019 14:06
Зміни №3 до ТД.docx
22 січня 2019 11:45
Зміни № 2 до ТД.docx
13 грудня 2018 12:53
Зміни № 1 до ТД.docx
04 грудня 2018 16:12
09. Додаток 8 (Питальник щодо екологічно-соціальної політики) (2).docx
04 грудня 2018 16:12
08. Додаток 7 (Опитувальник (Фізичні особи)).xlsx
04 грудня 2018 16:12
07. Додаток 6 (Опитувальник (Юридичні особи)).xls
04 грудня 2018 16:12
06. Додаток 5 (Тендерна пропозиція).docx
04 грудня 2018 16:12
02. Додаток 1 (Кваліфікаційні вимоги).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення стосовно функціональних вимог до програмних засобів СУТСіЦ
Дата подання: 14 січня 2019 11:52
Дата відповіді: 17 січня 2019 10:18
У розділі 3 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуги – система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів, наведено функціональні вимоги до програмних засобів СУТСіЦ. Відповідно до вимог Додатку 3 функціональна структура (в тому числі – групування функцій по модулях) встановлюється на етапі технічного проектування. Просимо обгрунтувати: 1. Вимогу Замовника щодо саме такого функціонального групування, який наведено в Розділі 3 Додатку 3 до ТД. 2. Вимогу Замовника щодо жорсткого закріплення структури та функцій інформаційної системи до завершення етапу аналізу, який передбачений даним документом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

Принцип об’єднання функціональних вимог до програмних засобів СУТСіЦ, наведений у Додатку 3 до тендерної документації, обумовлений алгоритмом забезпечення цілісності трубопроводів, викладених у міжнародних стандартах API RP 1160, ASME B31.8S та інших та є безперервним циклом збору та узагальнення даних, контролю стану трубопроводів, виявлення та оцінки ризиків і вжиття заходів щодо мінімізації найбільш значних ризиків.
При цьому Додатком 3 до тендерної документації (п. 2.1) не передбачається «технічного проектування» функціональної структури, а виключно аналіз існуючої практики Замовника з метою успішної взаємної адаптації впроваджуваних рішень (згідно з зарубіжними стандартами в галузі управління цілісністю трубопроводів) та діючих практик Замовника.
Роз’яснення стосовно функціональних вимог до модуля оцінки результатів ВТД МН
Дата подання: 14 січня 2019 11:53
Дата відповіді: 17 січня 2019 10:19
У п.3.4 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуги – система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів, останнім булітом наведено наступну функціональну вимогу до модуля оцінки результатів внутрішньотрубної технічної діагностики МН: «можливість обліку метрологічних характеристик використовуваних внутрішньотрубних інспекційних приладів при розрахунку швидкості корозії і ступеня небезпеки дефектів». Просимо роз’яснити: 1. Яким чином передбачається враховувати метрологічні характеристики обладнання ВТД при розрахунку швидкості корозії та оцінюванні дефектів та за якими методиками? 2. Підрядна організація, що виконує роботи з ВТД, сама повинна це враховувати передаючи експлуатанту «чистий» звіт? Чи, можливо, передбачається самостійне оброблення даних ВТД фахівцями Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

Враховуючи, що для внутрішньотрубної діагностики застосовуються внутрішньотрубні інспекційні прилади, які відрізняються різноманіттям технологій, конструкцій, обладнання та виробників, програмні засоби СУТСіЦ повинні забезпечувати введення значень граничних похибок внутрішньотрубних інспекційних приладів при визначенні розмірів дефектів, зазначених у документації на діагностичні пристрої та/або в технічних звітах. Зазначені значення повинні враховуватися при зіставленні даних ВТД за різні роки для розрахунку швидкості корозії, а також оцінки ступеня небезпеки дефектів.
Самостійна обробка «сирих» даних ВТД фахівцями Замовника не передбачається.
Роз’яснення стосовно нормативних документів
Дата подання: 14 січня 2019 11:53
Дата відповіді: 17 січня 2019 10:19
У розділі 1, у п.2.1 та п.4.1 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуги – система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів, наведено посилання на «загальноприйняті міжнародні стандарти» в галузі управління цілісністю трубопроводів, такі як API RP 1160, DNV-RP-F116, ASME B31.8S, AS 2885, ISO 55000. Дійсно, API RP 1160 та ASME B31.8S відносяться до керування цілісністю трубопроводів. Проте, просимо пояснити, яке відношення до МН України мають такі «загальноприйняті» міжнародні стандарти, як DNV-RP-F116 «Керування цілісністю підводних морських трубопроводів», AS 2885 – пакет стандартів Австралії та Нової Зеландії щодо трубопроводів для транспортування вуглеводнів, ISO 55000 «Управління виробничими активами» та «Управління виробничими процесами». Також просимо чітко вказати, які саме нормативні документи (стандарти), вітчизняні та міжнародні, в галузі управління цілісністю трубопроводів необхідно використовувати в програмних засобах СУТСіЦ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

У зв'язку з тим, що основні принципи функціонування Систем управління цілісністю трубопроводів сформульовані в зарубіжних стандартах, таких як API RP 1160, DNV-RP-F116, ASME B31.8S, AS 2885, а їх обов'язкове впровадження регламентовано вже протягом багатьох років у світових нафто-газотранспортних компаніях та їх дочірніх товариствах, АТ «Укртранснафта» вважає необхідним застосування загальноприйнятих міжнародних стандартів для забезпечення якісного впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю трубопроводів.
Міжнародний стандарт ISO 55000 є основоположним документом в галузі управління виробничими активами (включаючи питання управління їх цілісністю) і містить базові принципи, а також термінологію, які застосовуються при впровадженні / функціонування систем, аналогічних предмету закупівлі.
Не дивлячись на те, що стандарти DNV-RP-F116 (поширюється в тому числі на сухопутну частину трубопроводів) і AS 2885 в цілому гармонізовані з положеннями стандартів API RP 1160, ASME B31.8S і ISO 55000, в них містяться додаткові практичні рекомендації до реалізації і змісту процесів управління цілісністю, які, безвідносно до експлуатованих об'єктів, повинні бути враховані на етапі аналізу існуючої практики Замовника в області управління технічним станом і цілісністю МН.
Враховуючи вищенаведене, АТ «Укртранснафта» не вважає можливим введення будь-яких обмежень щодо застосування міжнародних стандартів у сфері управління цілісністю трубопроводів. Розгляд зазначених стандартів сприятиме ефективному застосуванню програмних засобів і методів СУТСіЦ для вирішення виробничих завдань АТ «Укртранснафта».
Враховуючи вищевикладене, а також масштаб впроваджуваних в АТ «Укртранснафта» програмних засобів і методів СУЦ, АТ «Укртранснафта» не вважає можливим вводити які-небудь обмеження щодо застосування кращих міжнародних практик у сфері управління цілісністю трубопроводів. Розгляд зазначених стандартів сприятиме ефективному застосуванню програмних засобів і методів СУТСіЦ для вирішення виробничих завдань АТ «Укртранснафта».
До завдань кваліфікованого персоналу Виконавця входить коректне та обґрунтоване застосування положень зазначених стандартів у ході реалізації даного проекту з урахуванням специфіки експлуатації нафтопровідної системи АТ "Укртранснафта". Нормативні вимоги, які пред’являються до окремого функціоналу програмних засобів, вказані у відповідних розділах Додатка 3 тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника: Інструкція з підготовки
Дата подання: 14 січня 2019 13:45
Дата відповіді: 17 січня 2019 10:20
1.Розділ 3 Інструкція з підготовки, п.7. "Інформація про субпідрядника" передбачено "Вищезазначена інформація подається Учасником за формою 1Д до Додатку 1 цієї тендерної документації.". Фактично, форми 1Д до Додатку 1 не існує. Є форма 1Г до Додатку 1.Скоріше за все, це механічна помилка з боку Замовника, але для уникнення подальших непорозумінь, просимо внести зміни до ТД та замінити у п.7 розділу 3 "інформація подається Учасником за формою 1Д до Додатку 1" на "інформація подається Учасником за формою 1Г до Додатку 1"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.
Умови ТД: визначити форму подання
Дата подання: 14 січня 2019 13:47
Дата відповіді: 17 січня 2019 10:21
1. Просимо визначити форму подання документів для переможця по статті 17 -в електронному чи паперовому вигляді. Також умовами ТД передбачено можливість подання довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків з ЕЦП уповноваженої особи, додатково можна попросити також дозволити подавати довідку з МВС про відсутність судимості у службової/посадової,оскільки її також можна взяти в ел.вигляді з ЕЦП уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.
Внести зміни до ТД
Дата подання: 14 січня 2019 13:49
Дата відповіді: 17 січня 2019 10:21
Фактично, форми 1Д до Додатку 1 не існує. Є форма 1Г до Додатку 1.Скоріше за все, для уникнення подальших непорозумінь просимо внести зміни до ТД та замінити у п.7 розділу 3 "інформація подається Учасником за формою 1Д до Додатку 1" на "інформація подається Учасником за формою 1Г до Додатку 1"
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.
Система менеджменту якості
Дата подання: 15 січня 2019 09:57
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:14
Поясніть будь-ласка що означає система менеджменту якості, що застосовується до послуг в нафтогазовій галузі?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

Оскільки область застосування системи менеджменту якості ґрунтується на характері продукції організації та процесів її створення, результатах оцінки ризиків, комерційних міркуваннях, а також контрактних, законодавчих та нормативних вимогах, область реєстрації / сертифікації, зазначена у сертифікаті відповідності Виконавця міжнародному стандарту (наприклад ISO 9001), має охоплювати / включати послуги в нафтогазовій галузі.
Питання до ТД
Дата подання: 15 січня 2019 10:04
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:16
1. В пункті 1 Додатку 3 до ТД зазначено: «Метою надання послуг з впровадження Системи управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів АТ «Укртранснафта» є підвищення ефективності використання бюджетних коштів при забезпеченні заданого рівня надійності та безпеки процесу транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами (МН)». Скажіть будь-ласка, який саме рівень надійності та безпеки СУТСіЦ (з якими характеристиками) вимагається? 2. Скажіть будь-ласка, чи передбачається розробка Технічного завдання на розробку СУТСіЦ в складі етапів закупівлі відповідно вимогам ГОСТ 19.201-78 та в який термін? 3. Скажіть будь-ласка, які саме заходи передбачає технічна підтримка СУТСіЦ? Чи включає вона, наприклад виправлення помилок, за яким алгоритмом та в які строки? 4. В пункті 10.1. Додатку 3 до ТД зазначено: Виконавець повинен володіти досвідом успішної реалізації за останні 5 років не менше 1-го проекту з впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю трубопроводів на великих підприємствах за кордоном (необхідно надати підтверджуючі документи у вигляді актів здачі / приймання послуг, відгуків та ін.). Скажіть будь-ласка, які підприємства вважаються великими, а які маленькими? 5. В Додатку 4 до ТД зазначено, що Додатком до Договору про надання послуг є Календарний графік надання послуг, проте пункти цього графіку не наведені. Скажіть будь-ласка, які основні етапи календарного графіка передбачаються? Чи можуть учасники самостійно визначати цей графік? 6. Скажіть будь-ласка, які вимоги Замовника щодо організації розмежування прав доступу в Базовому модулі СУТСіЦ? 7. Що означає абревіатура ВТД? Який формат документів трубний журнал, журнали аномалій та елементів облаштування МН, дані щодо планово-висотного положення МН (розділ 3.2 Додаток 3 до ТД)? 8. Скажіть будь-ласка, який обсяг інтеграції програмний модуль Планування завдань із зовнішніми системами, в тому числі SAP ERP (розділ 3.11 Додаток 3 ТД)? 9. Чи передбачається в процесі надання Послуг доопрацювання SAP з метою обміну даними з СУТСіЦ про технічне обслуговування і ремонт об'єктів МН через XML-інтерфейс, вимоги до якого будуть детально описані Виконавцем в Проекті надання послуг (розділ 3.11 Додатку 3 ТД)? 10. В Якому вигляді має бути реалізована можливість перевірки знань персоналу Замовника стосовно послідовності дій по безпечному виконанню технологічних операцій при запуску очисних та діагностичних поршнів? Це буде виконання тестових завдань та їх автоматична перевірка, чи просто якась спеціальна поведінка ЗD моделі при помилковій послідовності дій, наприклад повідомлення чи звуковий сигнал(п.3.12 Додатку 3 ТД)? 11. В пункті 4.5 Додатку 3 ТД зазначено: «Пропоноване рішення повинно мати клієнт-серверну архітектуру». Що означає ця фраза? Оскільки є вимога роботи з мобільними пристроями в модулі «Інформаційно-аналітична панель», можна припустити змішану чи трирівневу архітектуру? 12. Навчання якої кількості персоналу Замовника роботі з впроваджуваними програмними засобами СУТСіЦ, спрямоване на отримання навичок застосування функціональних можливостей програмних засобів для вирішення виробничих завдань Замовника повинен провести Виконавець? Де знаходиться цей персонал? Чи можна проводити онлайн – навчання, чи необхідно організовувати виїзд представників Виконавця? За якими адресами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

1. Повідомляємо, що в меті надання послуг вказано “підвищення ефективності використання бюджетних коштів при забезпеченні заданого рівня надійності та безпеки процесу транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами (МН)”, а не рівень надійності та безпеки СУТСіЦ. Програмні засоби СУТСіЦ повинні забезпечувати можливість задання Замовником значень показників надійності і безпеки нафтопровідної системи в залежності від актуальних розрахованих системою суспільних, екологічних та економічних ризиків Замовника.
2. Технічне Завдання на надання послуг з впровадження Системи управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів вказане в Додатку 3 до тендерної документації.
У складі етапів закупівлі (Форма 1А до Додатку 5) передбачено аналіз Виконавцем існуючої практики Замовника в галузі управління цілісністю МН та підготовка Проекту надання послуг.
3. Технічна підтримка повинна забезпечувати обробку запитів користувачів та оновлення (включаючи виправлення помилок) програмних засобів з метою забезпечення їх належного рівня функціонування за призначенням. Оновлення програмних засобів повинно проводитися в узгоджені між Виконавцем і Замовником терміни з урахуванням як запланованих (профілактичних), так і позапланових (критичні несправності) заходів в рамках обслуговування СУТСіЦ.
4. В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.
5. Календарний графік надання послуг складається Замовником спільно та Переможцем тендеру у відповідності до етапів Форми 1А до Додатку 5 до тендерної документації на закупівлю послуги.
6. Програмні засоби СУТСіЦ повинні забезпечувати можливість адміністраторам системи проводити налаштування прав доступу з розмежуванням як по об’єктах, так і по функціоналу системи.
7. ВТД – внутрішньотрубна діагностика. Формати документів можуть бути різними (з загальноприйнятих, наприклад Word, Excel, dbf) в залежності від фірми виконавця ВТД.
8. Обсяг інтеграції з зовнішніми системами, в тому числі SAP ERP Замовника буде визначений на етапі виконання п. 2.1 Додатка 3 ТД.
9. В процесі надання послуг доопрацювання SAP не передбачається.
10. Допускаються обидва варіанти реалізації можливості перевірки знань персоналу Замовника щодо послідовності дій щодо безпечного виконання технологічних операцій при запуску очисних і діагностичних поршнів.
11. Допускається як змішана, так і трирівнева архітектура системи.
12. Навчання персоналу Замовника роботі з впроваджуваними програмними засобами і методами СУТСіЦ спрямоване на отримання навичок застосування функціональних можливостей програмних засобів для рішення виробничих задач Замовника, буде здійснюватися централізовано представниками Виконавця за адресою Замовника за участі персоналу Замовника (до 10 чол.), безпосередньо задіяного в управлінні цілісністю МН.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 12 грудня 2018 12:18
Продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 25.01.2019
Шановний Замовник!
В зв'язку з необхідністю підготовки та збору великої кількості документів, прохання продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 25.01.2019.
Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2018 17:02
Дякуємо за Ваше звернення!

В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 02:45
Приведення у відповідність вимоги про наявність у Виконавця Системи менеджменту якості
Просимо конкретизувати та привести у відповідність до предмету тендеру «Закупівля послуг з аналізу та програмування систем (код 72240000-9 за ДК 021:2015) (система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів)» вимоги по наявності у Виконавця Системи менеджменту якості. Оскільки запропоноване в тендері формулювання «послуги в нафтогазовій галузі» (Додаток 3, п.10.1) носить абстрактний характер, не відповідає предмету закупівлі і може відноситися як до будівництва трубопроводів, їх діагностування, ремонту, так і до забезпечення спеціалістів нафтотранспортних підприємств продуктами харчування та паливно-мастильними матеріалами. Оскільки предметом закупівлі є створення інформаційної системи та формування її бази даних технічною, просторовою, кадастровою та діагностичною інформацією, то і вимоги до системи менеджменту якості Виконавця, на нашу думку, мають бути визначені відповідно, наприклад: розробка та впровадження програмного забезпечення, створення корпоративних баз даних, топографічні та картографічні роботи, технічна паспортизація об’єктів, кадастрові роботи, тощо
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 20:20
Дякуємо за Ваше звернення!

Вимога «Система менеджменту якості Виконавця повинна бути сертифікована на відповідність міжнародним стандартам, наприклад, таким як ISO 9001, що застосовується до послуг в нафтогазовій галузі» повністю відповідає предмету закупівлі послуг з впровадження Системи управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів (код ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем) та повинна розглядатися в комплексі з усіма кваліфікаційними та технічними вимогами до предмету закупівлі, в тому числі що «Учасник повинен володіти досвідом успішного виконання* у ролі головного підрядника договору (договорів) з впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю».
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 02:50
Роз’яснення стосовно вимоги по кількості членів проектної команди Виконавця (ОТСТ)
Просимо дати роз’яснення стосовно вимоги по кількості членів проектної команди Виконавця, що повинні мати вищу технічну освіту і володіти досвідом в галузі оцінки технічного стану трубопроводів (Додаток 3, п.10.1). Чому їх має бути не менше 4 (чотирьох)? Які технічні чи законодавчі нормативи регулюють дану кількість спеціалістів для успішного надання послуг по предмету закупівлі? Стаття 16, частина 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (на яку йде посилання у Додатку 1) ніяким чином не регламентує і не вимагає зазначення кількісного складу працівників відповідної кваліфікації. У разі відсутності нормативів та обгрунтування – просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації, оскільки вона, на наше переконання, носить дискримінаційний характер і послаблює конкурентні умови проведення даного тендеру (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 20:22
Для успішного та своєчасного виконання договору (відповідно до технічних вимог) Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації. Зважаючи на значну тривалість надання послуг (24 місяці) та необхідність обробки та інтеграції в Систему управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів значного об’єму інформації по МН Мозир-Броди I та II нитки (DN700) та МН Броди-Держкордон I та II нитки (DN500 та DN700) загальною протяжністю 1 410 км в однонитковому виконанні, що прокладені по територіях Житомирської, Рівненської, Хмельницької, Тернопільської, Львівської та Закарпатської областей України, виходячи з вивчення досвіду впровадження аналогічних систем в світових нафто-газотранспортних компаніях, АТ «Укртранснафта» вважає за необхідне встановлення вимог щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу для якісного та своєчасного впровадження Системи
(у даному випадку мінімізації ризиків, пов’язаних з кадровим забезпеченням виконання послуг – простоїв чи неможливості надання послуг через відсутність кваліфікованого персоналу внаслідок відпустки, хвороби, звільнення працівників тощо). Крім того, ряд передбачених технічним завданням послуг повинні виконуватись паралельно, що також обґрунтовує наявність вимоги щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу виконавця.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 02:53
Роз’яснення стосовно вимоги по кількості членів проектної команди Виконавця (ГТ)
3. Просимо дати роз’яснення стосовно вимоги по кількості членів проектної команди Виконавця, що повинні мати вищу технічну освіту і володіти досвідом в галузі геоінформаційних технологій (Додаток 3, п.10.1). Чому їх має бути не менше 2 (двох)? Які технічні чи законодавчі нормативи регулюють дану кількість спеціалістів для успішного надання послуг по предмету закупівлі? Стаття 16, частина 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (на яку йде посилання у Додатку 1) ніяким чином не регламентує і не вимагає зазначення кількісного складу працівників відповідної кваліфікації. У разі відсутності нормативів та обгрунтування – просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації, оскільки вона, на наше переконання, носить дискримінаційний характер і послаблює конкурентні умови проведення даного тендеру (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 20:23
Для успішного та своєчасного виконання договору (відповідно до технічних вимог) Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації. Зважаючи на значну тривалість надання послуг (24 місяці) та необхідність обробки та інтеграції в Систему управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів значного об’єму інформації по МН Мозир-Броди I та II нитки (DN700) та МН Броди-Держкордон I та II нитки (DN500 та DN700) загальною протяжністю 1 410 км в однонитковому виконанні, що прокладені по територіях Житомирської, Рівненської, Хмельницької, Тернопільської, Львівської та Закарпатської областей України, виходячи з вивчення досвіду впровадження аналогічних систем в світових нафто-газотранспортних компаніях, АТ «Укртранснафта» вважає за необхідне встановлення вимог щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу для якісного та своєчасного впровадження Системи
(у даному випадку мінімізації ризиків, пов’язаних з кадровим забезпеченням виконання послуг – простоїв чи неможливості надання послуг через відсутність кваліфікованого персоналу внаслідок відпустки, хвороби, звільнення працівників тощо). Крім того, ряд передбачених технічним завданням послуг повинні виконуватись паралельно, що також обґрунтовує наявність вимоги щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу виконавця.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 02:58
Вилучення з тендерних кваліфікаційних вимог позиції про досвід успішної реалізації «за останні 5 років»
Просимо вилучити з тендерних кваліфікаційних вимог (Додаток 3, п.10.1) до Виконавця вимогу про досвід успішної реалізації впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю трубопроводів на великих підприємствах «за останні 5 років». Дана часова вимога ніяким чином не обгрунтовується умовами закупівлі, а зважаючи на те, що системи управління технічним станом і цілісністю трубопроводів (СУТСЦ) у світі почали створюватися та впроваджуватися 30 років тому і основна нормативна документація по СУТСЦ, що вказана у тендерній документації, має багаторічну історію розробки та використання – вимога про створення СУТСЦ в останні 5 років розглядається нами як порушення принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та як умисне обмеження конкуренції і цільова дискримінація компаній, що створили, впровадили та мають успішний багаторічний досвід використання аналогічних систем в нафтогазовій галузі до 2014 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 20:25
Відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник не обмежує Учасника, встановлюючи вимогу щодо наявності досвіду успішної реалізації «за останні 5 років» (запобігаючи дискримінації встановлено період, а не конкретний рік) не менше одного проекту з впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю трубопроводів, оскільки замовник планує впровадити саме сучасні інформаційні технології і програмні продукти. Так, одним із основних завдань у рамках цієї закупівлі є впровадження в АТ «Укртранснафта» програмних засобів і методів Системи управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів, що відповідають, окрім іншого, сучасним і найбільш передовим технологіям в області програмування, розробки програмних інтерфейсів та подання інформаційного змісту. Беручи до уваги вищевикладене, а також технічний прогрес в цій області, АТ «Укртранснафта» вважає необхідним встановлення вимоги «за останні 5 років» щодо досвіду впровадження даних програмних засобів, що свідчитиме про наявність у Учасника відповідного досвіду впровадження програмних засобів з урахуванням сучасних вимог, що ставляться до такого роду систем.
Крім того, вимога «за останні 5 років» передбачає наявність у персоналу Учасника відповідного досвіду роботи з міжнародними стандартами в галузі управління цілісністю трубопроводів з урахуванням внесених до них змін за даний період часу, а в окремих випадках, як ISO 55000 (рік введення - 2014), знання положень та практики застосування нових стандартів.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 03:02
Вилучення з тендерних кваліфікаційних вимог положення про досвід успішної реалізації «за кордоном»
Просимо вилучити з тендерних кваліфікаційних вимог (Додаток 3, п.10.1) до Виконавця вимогу про досвід успішної реалізації впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю трубопроводів на великих підприємствах «за кордоном». Дана вимога абсолютно дискримінаційна та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», навіть без уточнення питання: «за кордоном України», чи «за кордоном країни Виконавця»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 20:28
У зв'язку з тим, що основні принципи функціонування Систем управління цілісністю трубопроводів сформульовані в зарубіжних стандартах, таких як API RP 1160, DNV-RP-F116, ASME B31.8S, AS 2885, а їх обов'язкове впровадження регламентовано вже протягом багатьох років у світових нафто-газотранспортних компаніях та їх дочірніх товариствах, АТ «Укртранснафта» вважає необхідним встановлення вимог щодо наявності у Учасника відповідного досвіду успішної реалізації впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю трубопроводів на великих підприємствах «за кордоном» для забезпечення якісного впровадження програмних засобів і методів управління технічним станом і цілісністю трубопроводів, що відповідають кращим міжнародним практикам.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a7
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 03:05
Тлумачення або усунення невідповідності вимоги тендеру про досвід успішного виконання «у ролі головного підрядника договору (договорів)»
6. Просимо дати тлумачення або усунути невідповідність вимоги тендеру про те, що Учасник повинен володіти досвідом успішного виконання «у ролі головного підрядника договору (договорів)» з впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю. Чому вимога генерального підряду підміняє реальний досвід Учасника по розробці та впровадженню інформаційно-аналітичних систем? Стаття 16, частина 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (на яку йде посилання у Додатку 1) ніяким чином не накладає обмеження на права Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору позицією «головного підрядника договору»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 січня 2019 03:06
Причина: помилка в тексті
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 03:08
Тлумачення або усунення невідповідності вимоги тендеру про досвід успішного виконання «у ролі головного підрядника договору (договорів)»
Просимо дати тлумачення або усунути невідповідність вимоги тендеру про те, що Учасник повинен володіти досвідом успішного виконання «у ролі головного підрядника договору (договорів)» з впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю. Чому вимога генерального підряду підміняє реальний досвід Учасника по розробці та впровадженню інформаційно-аналітичних систем? Стаття 16, частина 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (на яку йде посилання у Додатку 1) ніяким чином не накладає обмеження на права Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору позицією «головного підрядника договору»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 20:30
Дякуємо за Ваше звернення!

Умова «Учасник повинен володіти досвідом успішного виконання* у ролі головного підрядника договору (договорів) з впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю» означає, що учасник повинен володіти досвідом успішного виконання такого договору (договорів) самостійно (без залучення до виконання договору інших осіб) чи/або досвідом успішного виконання такого договору (договорів) у ролі генерального підрядника.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 04 січня 2019 03:10
Усунення протиріччя, між вимогами тендерної документації про час гарантійної технічної підтримки
Просимо усунути протиріччя, між вимогами тендерної документації про гарантійну та післягарантійну технічну підтримку СУТСЦ, що викладена у Додатку 4 пп.4.7 та 10.1, оскільки вони протирічять між собою у часі надання підтримки (робочі дні з 8.00 до 16.00, чи у режимі «24/7»)
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2019 20:30
Дякуємо за Ваше звернення!

В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 08 січня 2019 16:49
Деталізація інформації про наявність та стан вихідних просторових даних для наповнення Системи
Доброго дня!
Відповідно до п.2.2 Додатку 3 Виконавець повинен виконати нанесення проекцій осей ділянок МН, вичерпну інформацію про просторове розміщення яких надає Замовник (п.7.1 Додатку 3). Для визначення ресурсоємності та обсягів робіт по формуванню бази даних Системи просимо надати інформацію про наявність, повноту та точність просторового опису 1410 км магістральних нафтопроводів об'єкту впровадження, а також про аналогічні параметри населених пунктів, житлових, адміністративних та промислових будівель і споруд, інших комунікацій, що перетинаються, чи розміщені у зоні впливу магістральних нафтопроводів.
Просимо вказати формат геопросторових даних, що будуть надані Замовником по МН та об'єктам їх оточення на всю довжину нафтопроводів.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2019 20:31
Дякуємо за Ваше звернення!

Замовник надасть Виконавцеві координати ділянок МН в системі координат WGS-84 з точністю не гірше ± 0,3 м по горизонталі та висоті. Також у Замовника наявна «виконавча інженерно-топографічна зйомка» (план і профіль трубопроводу) технічного коридору МН по 50 м в кожну сторону від осі МН 1988-1992 рр., без прив’язки до будь-яких систем координат (координати відсутні).
Виявлення і позиціонування природних і техногенних об'єктів в межах буферної зони (250 м від осі МН) за матеріалами актуальної аерокосмічної зйомки покладається на Виконавця.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c11
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 11:56
Вимога змін до ТД стосовно нормативних документів
Вимагаємо видалити з ТД посилання на стандарти Австралії (AS 2885), а також на стандарти, які відносяться до підводних морських трубопроводів (DNV-RP-F116), або взагалі до управління виробничими активами та управління виробничими процесами (ISO 55000).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:11
Дякуємо за Ваше звернення!

У зв'язку з тим, що основні принципи функціонування Систем управління цілісністю трубопроводів сформульовані в зарубіжних стандартах, таких як API RP 1160, DNV-RP-F116, ASME B31.8S, AS 2885, а їх обов'язкове впровадження регламентовано вже протягом багатьох років у світових нафто-газотранспортних компаніях та їх дочірніх товариствах, АТ «Укртранснафта» вважає необхідним застосування загальноприйнятих міжнародних стандартів для забезпечення якісного впровадження програмних засобів і методів управління цілісністю трубопроводів.
Міжнародний стандарт ISO 55000 є основоположним документом в галузі управління виробничими активами (включаючи питання управління їх цілісністю) і містить базові принципи, а також термінологію, які застосовуються при впровадженні / функціонування систем, аналогічних предмету закупівлі.
Не дивлячись на те, що стандарти DNV-RP-F116 (поширюється в тому числі на сухопутну частину трубопроводів) і AS 2885 в цілому гармонізовані з положеннями стандартів API RP 1160, ASME B31.8S і ISO 55000, в них містяться додаткові практичні рекомендації до реалізації і змісту процесів управління цілісністю, які, безвідносно до експлуатованих об'єктів, повинні бути враховані на етапі аналізу існуючої практики Замовника в області управління технічним станом і цілісністю МН.
Враховуючи вищенаведене, АТ «Укртранснафта» не вважає можливим введення будь-яких обмежень щодо застосування міжнародних стандартів у сфері управління цілісністю трубопроводів. Розгляд зазначених стандартів сприятиме ефективному застосуванню програмних засобів і методів СУТСіЦ для вирішення виробничих завдань АТ «Укртранснафта».
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c12
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 11:57
Вимога стосовно внесення змін до ТД в частині вимог щодо розробки інтерактивного виробничого 3D тренажеру
У п.3.12 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуги – система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів, зазначено необхідність розробки інтерактивного виробничого 3D тренажеру оцінки кваліфікації персоналу Замовника при запуску та прийманні очисних та діагностичних поршнів в рамках впровадження програмних засобів СУТСіЦ. Такий модуль не має жодного відношення до завдань СУТСіЦ (планування ВТД та врахування результатів ВТД – так, це завдання СУТСіЦ, а безпосередньо проведення ВТД – ні), не входить до складу і змісту послуг (розділ 2 Додатку 3), та є вузькоспеціалізованим – розробку такого модуля Замовник може замовити окремо від даної закупівлі. Тому вимога розробити такий модуль є дискримінаційною по відношенню до потенційних виконавців, крім тих, хто виконує внутрішньотрубну діагностику. З метою усунення порушень згідно Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме недискримінацію учасників та для уникнення звернення учасника до АМКУ для захисту своїх прав вимагаємо видали пункт 3.12 з Додатку 3 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:12
Дякуємо за Ваше звернення!

Одним з основних принципів функціонування Систем управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів є ризик орієнтований підхід, що полягає у всебічному аналізі та планомірному зниженні ризиків експлуатації нафтопровідної системи.
Враховуючи те, що одним з факторів ризику виникнення аварії на МН, що розглядаються в міжнародних стандартах (наприклад, API RP 1160), є "некоректні дії персоналу Оператора", АТ "Укртранснафта" вважає необхідним та обґрунтованим (з огляду на значну кількість операцій з пуску/прийому очисних і діагностичних пристроїв у виробничій діяльності Товариства) включення до переліку програмних засобів СУТСіЦ інтерактивного виробничого 3D тренажера для оцінки кваліфікації персоналу Замовника при запуску та прийманні очисних та діагностичних поршнів, враховуючи відповідальність та складність технологічних операцій по запуску і прийому очисних і діагностичних пристроїв, як важливого елементу забезпечення безпечної експлуатації магістральних нафтопроводів
Враховуючи значний об’єм та складність впроваджуваних в АТ «Укртранснафта» програмних засобів і методів СУТСіЦ, розробка та впровадження такого тренажера може бути виконана будь-яким з учасників тендеру, що володіє відповідним кваліфікованим персоналом та вивчення технічної документації та діючих у Замовника процедур (алгоритмів) виконання таких операцій.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c13
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 11:58
Вимога щодо істотних умов проекту договору
Учасник закупівлі зазначає, що проект Договору про надання послуг (Додаток 4 до тендерної документації на закупівлю послуги – система управління технічним станом і цілісністю нафтопроводів) має недоліки щодо його змісту, а саме:
Пунктом 3.1. ВСТАНОВЛЕНО: Строки надання послуг, передбачених п 1.1. цього Договору, становлять ____ (_______________) календарних днів ( місяців) з дати_______________________ (з дати укладення Договору, з дати, зазначеної Замовником у письмовій заявці (далі – «Заявка»), з дати отримання Виконавцем заявки, з дати оформлення двостороннього акту про початок надання послуг тощо. ).
Строки надання послуг визначаються на підставі Календарного графіку (Додаток №__), що додається до цього Договору та є невід’ємною його частиною.
Пунктом 3.2. ВСТАНОВЛЕНО: Виконавець розпочинає надання послуг у строки, передбачені Календарним графіком на підставі отриманої від Замовника письмової Заявки про готовність до виконання Договору.
Відтак, редакція проекту Договору містить значні невідповідності щодо тлумачення змісту Договору у взаємозв’язку із Пунктами 3.1 – 3.2.
Для усунення розбіжностей в тлумаченні істотної умови Договору щодо дати надання послуг у строки, передбачених Календарним графіком, ВИМАГАЄМО:
1. Усунути розбіжності між п.3.1. та п.3.2. проекту Договору;
2. Викласти п.3.1. та п.3.2. у наступній редакції:
- п.3.1. Строки надання послуг, передбачених п 1.1. цього Договору, становлять ____ (_______________) календарних днів ( місяців) з дати_______________________ (з дати укладення Договору)
- 3.2. Виконавець розпочинає надання послуг у строки, передбачені Календарним графіком з дати укладення Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:14
Дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з ч.1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (ч.2 ст. 23 Закону).
Звернення учасника за змістом не відповідає жодній з підстав звернення, передбачених Законом, та є пропозицією щодо перегляду окремих умов проекту договору, складеного Замовником з урахуванням його вимог до надання послуг, в т.ч. підстав та обсягу відповідальності Виконавця.
Враховуючи наведене вище, відсутні підстави внесення змін до ТД в частині проекту Договору, оскільки його умови не порушують прав та законних інтересів учасника.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c14
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 12:00
Вимога щодо істотних умов проекту договору
Учасник закупівлі зазначає, що п.7.3. проекту Договору про надання послуг містить положення про відповідальність Виконавця в такій редакції:
7.3. У випадку, якщо невиконання умов цього Договору сталося з вини Виконавця, Замовник має право відмовитися від Договору в порядку, встановленому в п. 10.2.1. цього Договору. При цьому, Виконавець зобов’язується сплатити штраф у розмірі 10 (десять) відсотків від суми визначеної у п. 2.3. цього Договору.
Вказана умова Договору у поєднанні із іншими умовами розділу 7, вимагає від Виконавця послуги сплати непропорційно великого розміру санкцій разі відмови Замовника від договору і не встановлює аналогічної санкції для Замовника.
Відтак учасник Закупівлі вказує, що відсутність аналогічної санкції для замовника, свідчить про нікчемність положення п.7.3. у взаємозв’язку із іншими умовами Розділу 7 (Відповідальність сторін) у відповідності до ст.207 Господарського кодексу.
З наведеного, вбачається за доцільне доповнити умови Договору щодо пропорційності санкцій Замовника та Виконавця у разі відмови від Договору однієї із сторін зобов’язання. Тому, ВИМАГАЄМО:
1. Доповнити Розділ 7 (Відповідальність сторін) Договору пунктом 7.3.1 та викласти його в наступній редакції:
- п.7.3.1. У випадку, якщо невиконання або неналежне виконання умов цього Договору сталося з вини Замовника, Виконавець має право відмовитися від Договору в порядку, встановленому Законом. При цьому, Замовник зобов’язується сплатити штраф у розмірі 10 (десять) відсотків від суми визначеної у п. 2.3. цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:14
Дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з ч.1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (ч.2 ст. 23 Закону).
Звернення учасника за змістом не відповідає жодній з підстав звернення, передбачених Законом, та є пропозицією щодо перегляду окремих умов проекту договору, складеного Замовником з урахуванням його вимог до надання послуг, в т.ч. підстав та обсягу відповідальності Виконавця.
Враховуючи наведене вище, відсутні підстави внесення змін до ТД в частині проекту Договору, оскільки його умови не порушують прав та законних інтересів учасника.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c15
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 12:01
Вимога щодо істотних умов проекту договору
Учасник закупівлі зазначає, що п.7.6. та п.7.13. проекту Договору про надання послуг містить положення про вартісне обмеження відповідальності в частині відшкодування шкоди.
За приписами ст.1166 Цивільного кодексу Майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Зважаючи на імперативний припис законодавця в частині відшкодування шкоди, застосовувати вартісне обмеження в частині відповідальності сторін Договору є неприйнятним.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
1. Виключити пункт 7.6. та пункт 7.13 Договору, як такі, що містить ознаки нікчемності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:15
Дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з ч.1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (ч.2 ст. 23 Закону).
Звернення учасника за змістом не відповідає жодній з підстав звернення, передбачених Законом, та є пропозицією щодо перегляду окремих умов проекту договору, складеного Замовником з урахуванням його вимог до надання послуг, в т.ч. підстав та обсягу відповідальності Виконавця.
Враховуючи наведене вище, відсутні підстави внесення змін до ТД в частині проекту Договору, оскільки його умови не порушують прав та законних інтересів учасника.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c16
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 12:02
Вимога щодо істотних умов проекту договору
Умови пункту 7.12. Договору не співвідносяться із нормами Закону в т.ч. ст.207 Господарського кодексу України – є нікчемними (не дійсними в силу закону)
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
1. Виключити пункт 7.12. Договору, як такий, що містить ознаки нікчемності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:15
Дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з ч.1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (ч.2 ст. 23 Закону).
Звернення учасника за змістом не відповідає жодній з підстав звернення, передбачених Законом, та є пропозицією щодо перегляду окремих умов проекту договору, складеного Замовником з урахуванням його вимог до надання послуг, в т.ч. підстав та обсягу відповідальності Виконавця.
Враховуючи наведене вище, відсутні підстави внесення змін до ТД в частині проекту Договору, оскільки його умови не порушують прав та законних інтересів учасника.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c17
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 12:02
Вимога щодо істотних умов проекту договору
Замовник закупівлі у пунктах 7.14.-7.15 Договору дублює розділ 6 Договору. Більш того, пункти 7.14.-7.15 не встановлюють жодних положень щодо відповідальності сторін – не відносяться до розділу 7 Відповідальність сторін.
З метою приведення тексту Договору до належного змісту, ВИМАГАЄМО:
1. Виключити пункти 7.14.-7.15. договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:16
Дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з ч.1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (ч.2 ст. 23 Закону).
Звернення учасника за змістом не відповідає жодній з підстав звернення, передбачених Законом, та є пропозицією щодо перегляду окремих умов проекту договору, складеного Замовником з урахуванням його вимог до надання послуг, в т.ч. підстав та обсягу відповідальності Виконавця.
Враховуючи наведене вище, відсутні підстави внесення змін до ТД в частині проекту Договору, оскільки його умови не порушують прав та законних інтересів учасника.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c18
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 14 січня 2019 12:03
Вимога щодо істотних умов проекту договору
Замовником закупівлі у п. 9.4. встановлено: Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення однієї зі Сторін про неможливість виконання прийнятих за даним Договором зобов'язань внаслідок дії обставин непереборної сили, позбавляє Сторону права посилатися на будь-яку вищевказану обставину, як на підставу, що звільняє від відповідальності за невиконання зобов'язань.
Даний пункт Договору не співвідноситься з приписами ст.617 Цивільного кодексу.
З метою виключення нікчемних положень Договору, ВИМАГАЄМО:
1. Виключити пункт 9.4. Договору, як такий, що містить ознаки нікчемності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 10:16
Дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з ч.1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (ч.2 ст. 23 Закону).
Звернення учасника за змістом не відповідає жодній з підстав звернення, передбачених Законом, та є пропозицією щодо перегляду окремих умов проекту договору, складеного Замовником з урахуванням його вимог до надання послуг, в т.ч. підстав та обсягу відповідальності Виконавця.
Враховуючи наведене вище, відсутні підстави внесення змін до ТД в частині проекту Договору, оскільки його умови не порушують прав та законних інтересів учасника.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c19
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 14 січня 2019 13:17
Вимога про базування системи на діючих стандартах України
Просимо привести у відповідність до діючих державних стандартів України тендерні вимоги у частинах розрахунку ступеня небезпеки дефектів метала труби (пп.2.3 та 3.4 Додатку 3) та оцінки напружено-деформованого стану нафтопроводу (п.3.9 Додатку 3).
У тендерних документах жодним чином не згадується один із основних вітчизняних трубопровідних стандартів ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008. "Магістральні трубопроводи. Настанова. Визначення залишкової міцності магістральних трубопроводів з дефектами". Це при тому, що магістральні нафтопроводи АТ "Укртранснафта" повністю розміщені на території України і підпадають в обов"язковому порядку під дію українських державних технічних нормативів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2019 10:17
Дякуємо за Ваше звернення!

В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a20
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Скарга
тест1111
Скасована
Дата: 19 січня 2019 22:31
Причина: перевірка
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.c22
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 26 березня 2019 15:58
Вимога про усунення порушення
Розділ 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” містить вимогу щодо засвідчення відповідності умов Додатку 3 шляхом заповнення відповідних форм Додатку 3, однак вищевказаний додаток до Тендерної документації не містить жодних форм для заповнення.
Відтак, просимо привести у відповідність додаток №3 до Тендерної документації на закупівлю послуг з аналізу та програмування систем (код 72240000-9 за ДК 021:2015) вимогам відповідної Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 10:12
Дякуємо за Ваше звернення!

Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі “PDF”, якщо умовами цієї тендерної документації не передбачено інший формат. Зокрема, одним із таких файлів є інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до тендерної документації. У даному пункті відсутня вимога засвідчення відповідності умов Додатку 3 шляхом заповнення відповідних форм Додатку 3.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000954-a.a23
Статус:
Вирішена
Учасник: Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 29 березня 2019 13:19
Вимога про усунення порушення (повторно)
Розділ 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” містить вимогу щодо засвідчення відповідності умов Додатку 3 шляхом заповнення відповідних форм Додатку 3 «Для засвідчення відповідності умовам Додатку 3, Учасник заповнює відповідні форми Додатку 3 та подає інформацію згідно встановлених вимог.», однак вищевказаний додаток до Тендерної документації не містить жодних форм для заповнення.
Відтак, просимо привести у відповідність додаток №3 до Тендерної документації на закупівлю послуг з аналізу та програмування систем (код 72240000-9 за ДК 021:2015) вимогам відповідної Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2019 16:12
З усією повагою до Вас інформуємо про наступне!
Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі “PDF”, якщо умовами цієї тендерної документації не передбачено інший формат. Зокрема, одним із таких файлів (п.6) є інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до тендерної документації. У даному пункті відсутня вимога засвідчення форм Додатку 3.
У відповідності до частини 6 Розділу 3 замовником встановлено форму додатку 3 у вигляді тексту із інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Для виконання вимоги, що міститься у ч.6, Учасник у складі своєї пропозиції подає документ підготовлений у вигляді – формі додатку 3 до тендерної документації, засвідчує своїм підписом та печаткою (у разі її використання) та завантажує у електронну систему закупівель у форматі “PDF”.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-04-000954-a.a21
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 20 січня 2019 18:18
Скарга на вимоги тендерної документації
Дискримінаційний характер вимоги «у ролі головного підрядника договору (договорів)»
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.01.2019 № 718.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 17:48
Номер скарги: UA-2018-12-04-000954-a.a24
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 11 травня 2019 14:29
Скарга
Скарга на рішення Тендерного комітету Замовника.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 15:07
Скарга відкликана скаржником
Причина: Користуючись правом передбаченим ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", скаржник відкликає свою скаргу та просить АМКУ принити її розгляд.
Дата: 29 травня 2019 16:42
рішення від 14.05.2019 № 5895 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 15:07
рішення від 29.05.2019 № 6893.pdf
Дата публікації: 30 травня 2019 19:32

Документи подані скаржником

20 січня 2019 18:15
Скарга №1 від 18.01.2019.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

30 травня 2019 19:32
рішення від 29.05.2019 № 6893.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2019
UA-2018-12-04-000954-a19a09b9af7ba4be6a6c9d61c03e2be5e
Найменування замовника: Акціонерне Товариство "Укртранснафта"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Місцезнаходження замовника: 01010, Україна, Київська обл., Київ, вул. Московська, 32/2
Учасник Документи Рішення
ROSEN Europe B.V. Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товарищество с ограниченной ответственностью «НЕФТЕГАЗДИАГНОСТИКА - КАЗАХСТАН» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 травня 2019 16:55
286-7.PDF
07 травня 2019 16:55
sign.p7s

Публічні документи

08 квітня 2019 17:02
055___Реєстр документів.pdf
08 квітня 2019 17:01
011____Довіреність.pdf

Документи

07 травня 2019 16:55
286-7.PDF
07 травня 2019 16:55
sign.p7s

Публічні документи

09 квітня 2019 06:57
0 - Реєстр документів.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.4 - Додаток 1 - Форма 1Г.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.3 - Додаток 1 - Форма 1В.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.2 - Додаток 1 - Форма 1Б.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.1 - Додаток 1 - Форма 1А.pdf

Документи

07 травня 2019 16:57
286-7.PDF
07 травня 2019 16:57
sign.p7s

Публічні документи

09 квітня 2019 17:15
1.1 Банківська ліцензія.7z

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ROSEN Europe B.V. 60 308 795,00
UAH
59 770 000,00
UAH
Документи
Товарищество с ограниченной ответственностью «НЕФТЕГАЗДИАГНОСТИКА - КАЗАХСТАН» 73 298 800,00
UAH
59 840 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 квітня 2019 17:02
055___Реєстр документів.pdf
08 квітня 2019 17:01
011____Довіреність.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 06:57
0 - Реєстр документів.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.4 - Додаток 1 - Форма 1Г.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.3 - Додаток 1 - Форма 1В.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.2 - Додаток 1 - Форма 1Б.pdf
09 квітня 2019 06:56
2.1 - Додаток 1 - Форма 1А.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ROSEN Europe B.V.
#08089342
Переможець 59 770 000,00
UAH
19 червня 2019 09:22

Документи

19 червня 2019 09:22
sign.p7s
19 червня 2019 09:22
286-9.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ROSEN Europe B.V.
#08089342
59 770 000,00
UAH
Документи

Документи

19 червня 2019 09:22
sign.p7s
19 червня 2019 09:22
286-9.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 липня 2019 20:44
Rosen_11760.PDF укладений
09 липня 2019 20:43

Актуальні тендери

До пошуку