Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове (жирністю 73%)
Очікувана вартість
700 128,00 UAH
UA-2018-12-04-000533-a 18c7323887834389b916c2a1abd6a064
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діброва Наталія Володимирівна

+380984953313 buhvidkult@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41761455
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8
Контактна особа: Діброва Наталія Володимирівна
+380984953313
buhvidkult@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 13:29
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 13:29
Початок аукціону: 27 грудня 2018 12:00
Очікувана вартість: 700 128,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3740 кг
Масло вершкове (жирністю 73 %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 13:25
Тендер масло 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів
Дата подання: 06 грудня 2018 19:12
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:44
Доброго дня. Тендерною документацією передбачено надання потенційними учасниками експлуатаційного дозволу. У випадку, якщо учасник не є виробником, необхідно надавати зазначений документ виробника, продукція якого планується до постачання?
Відповідь: Доброго Дня потрібна декларація виробника на товар або експлуатаційний дозвіл!
про уточнення
Дата подання: 07 грудня 2018 15:11
Дата відповіді: 11 грудня 2018 10:39
Відповідно до тендерної документації строк поставки надання послуг, виконання робіт - з 01 лютого 2019 по 31 грудня 2019 року. В додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми, проте в бланку тендерної документації зазначено, що строк поставки: січень-грудень 2018 року. Просимо надати роз'яснення, який саме строк поставки потрібно зазначати, щоб подана учасником пропозиція відповідала вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня строк поставки - з 01 лютого по 31 грудня 2019 р.
Щодо надання документів
Дата подання: 11 грудня 2018 20:42
Дата відповіді: 12 грудня 2018 09:08
Чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції лист (зразок, приклад) лист(-и) контрольних перевірок температури у кузові авторефрижератора?
Відповідь: Доброго Дня!Лист перевірок температури подається у складі тендерної пропозиції!
Щодо надання документів
Дата подання: 11 грудня 2018 22:39
Дата відповіді: 12 грудня 2018 09:12
Протокол досліджень хімічної, мікробіологічної безпеки на продукт має бути виданий на ім'я учасника чи виробника?
Відповідь: Доброго Дня! Протокол акредитованої лабораторії про результати досліджень може бути виданий як на ім'я учасника, так і на ім'я виробника!
Щодо надання документів
Дата подання: 11 грудня 2018 22:43
Дата відповіді: 12 грудня 2018 09:15
Якщо замість протоколу досліджень мікробіологічної безпеки буде надано експертний висновок, чи не буде це порушенням та підставою для відхилення тендерної пропозиції?
Відповідь: Доброго Дня! Експертний висновок не буде підставою для відхилення тендерної документації!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МЯКОТІН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 691 900,00
UAH з ПДВ
513 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Новіков Дмитро Вікторович 650 760,00
UAH з ПДВ
599 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 686 402,20
UAH з ПДВ
686 402,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2018 09:19
ФОП Мякотін_витяг.pdf
25 грудня 2018 09:19
ФОП Мякотін_виписка.pdf
25 грудня 2018 09:19
Транспорт.pdf
25 грудня 2018 09:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 грудня 2018 09:19
про висновки сес.pdf
25 грудня 2018 09:19
паспорт код.pdf
25 грудня 2018 09:19
ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

05 січня 2019 11:23
Пакет переможця
02 січня 2019 12:34
Оновлена пропозиція
26 грудня 2018 12:35
КРОЛЕВЕЦ МАСЛО 2019 2.rar
26 грудня 2018 12:35
КРОЛЕВЕЦ МАСЛО 2019 1.rar

Публічні документи

25 грудня 2018 16:51
скан3 кролевець масло.rar
25 грудня 2018 16:51
скан2 кролевець масло.rar
25 грудня 2018 16:51
скан1 кролевець масло.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЯКОТІН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Новіков Дмитро Вікторович

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МЯКОТІН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3448508751
Відхилено 513 244,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 10:41
ФОП Новіков Дмитро Вікторович
#3268103615
Переможець 599 900,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Новіков Дмитро Вікторович
#3268103615
599 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 09:29
ДУ 10 масло.pdf зміни до договору
25 травня 2020 09:22
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:05
ДУ 9масло.PDF зміни до договору
21 лютого 2020 10:04
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 08:52
ДУ 8 масло 20 пр.PDF зміни до договору
20 січня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:33
ДУ 7 масло пр.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 17:32
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:02
ДУ 6 масло.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 14:45
ДУ 5 масло.PDF зміни до договору
25 вересня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 15:08
ДУ 4.PDF зміни до договору
05 червня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 09:43
ДУ 3.PDF зміни до договору
11 травня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 16:04
ДУ 2.PDF зміни до договору
22 січня 2019 15:50
Договір на закупівлю зміни до договору
22 січня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 13:32
Договір на закупівлю зміни до договору
21 січня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 09:55
Договір на закупівлю укладений
21 січня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3.ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з коливанням цін на продукти.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч. 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв`язку з коливанням цін на продукти харчування
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони продовжили дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони продовжили дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшили обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41, п.3. ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML