Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (персональний комп'ютер, принтер)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2018-12-04-000371-a 9fa855b802bd4fc2b68fda5541b4d5c4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тимцуник Олена Дмитрівна

+380434921027 pischanka_osvita_td@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Піщанської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141420
Місцезнаходження: 24700, Україна , Вінницька обл., смт Піщанка, вул. Центральна, 95
Контактна особа: Тимцуник Олена Дмитрівна
+380434921027
pischanka_osvita_td@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 11:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 11:59
Початок аукціону: 07 грудня 2018 12:58
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24700, Україна, Вінницька область, смт Піщанка, вул Центральна 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24700, Україна, Вінницька область, смт Піщанка, вул Центральна 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 05 грудня 2018 11:14
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-04-000371-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 12 грудня 2018 06:56
Дискваліфікувати учасника ТОВ "КомпаКом" через невідповідність технічних вимог персональних комп'ютерів , а саме продаж програмного продукту OpenOffice який не має ліцензії та не сертифікований в Україні і не має права використовуватись у державних установах.
Тендерним комітетом не взялось до уваги, що тендерна пропозиція ТОВ "КомпаКом" не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ "КомпаКом" порушив вимоги тендерної документації, а саме:
У технічних вимогах тендерної документації в Технічній частині на закупівлю Персональних комп’ютерів чітко прописано:
Microsoft Office 2013 в тому числі додатки: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Microsoft PowerPoint, Microsoft Internet Explorer, Microsoft Publisher або еквівалент.

1. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки.

При подачі пропозиції ТОВ "КомпаКом" не дотрималось тендерних вимог, а саме:
В тендерній документації ТОВ "КомпаКом" надає цінову пропозицію завідомо порушуючи ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а саме ТОВ "КомпаКом" пропонує з власної ініціативи:
Програмний продукт OpenOffice.
Учасник ТОВ "КомпаКом" у наданому документі «propozitsiya_t__m_43200_0512.pdf» пише наступне – «Запропоновані ТОВ "КомпаКом"» товари повністю відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника».

Але Програмний продукт OpenOffice – це «відкритий офісний пакет», тобто програмний продукт із відкритим вихідним кодом, який не має ліцензії та не сертифікований в Україні і не має права використовуватись у державних установах. Окрім того «відкритий офісний пакет» не можна продавати, користувач має право встановлювати (інсталювати) програмне забезпечення самостійно. У випадку придбання комп’ютерних програм вільного користування чи у випадку отримання таких комп’ютерних програм на безоплатній основі користувачі повинні одержати від постачальника (виробника) документальне підтвердження правомірності використання комп’ютерних програм, зокрема договір щодо їх належності до «вільного програмного забезпечення».
Такого документу Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "КомпаКом" надано не було, а також не було надано сертифікатів авторизації на розповсюдження продукції OpenOffice.

Наведений факт свідчить про те, що ТОВ "КомпаКом" не правомірно подав пропозицію, чим спотворив результати тендеру.
Виходячи з вищевказаного, Тендерний комітет неналежним чином здійснив перевірку на відповідність вимогам тендерної документації Учасника ТОВ "КомпаКом".
Даними діями тендерний комітет не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Незастосування тендерним комітетом однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку тендерного комітету.
Дії тендерного комітету порушують ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 43 200,00
UAH з ПДВ
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 45 288,00
UAH з ПДВ
45 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 15:16
Договор_43200_1012.pdf
05 грудня 2018 14:27
Сертификаты GTL.rar
05 грудня 2018 14:27
Документи Компаком.rar
05 грудня 2018 14:27
Windows 10 Pro.rar
05 грудня 2018 14:27
propozitsiya_t__m_43200_0512.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 43 200,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір купівлі продажу 206.pdf укладений
18 грудня 2018 11:40