Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи(капуста, буряк, морква, цибуля, часник, баклажани, перець болгарський, помідори свіжі, огірки свіжі, полуниця, черешня, яблука, банани, груші, сливи, апельсини, лимони, мандарини)
Очікувана вартість
473 000,00 UAH
UA-2018-12-04-000240-b ● 023194a871f6473dac8703f48a2ceb15
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорнобаївська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22752203 |
Місцезнаходження: | 75024, Україна , Херсонська обл., село Чорнобаївка, вулиця Соборна,1 |
Контактна особа: |
Дорошенко Катерина Павлівна +380552777358 sanschooi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2018 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2018 11:14 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2018 11:14 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 13:40 |
Очікувана вартість: | 473 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 134,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівлю розпочато на очікувану вартість на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28600 кг
Овочі, фрукти та горіхи(капуста, буряк, морква, цибуля, часник, баклажани, перець болгарський, помідори свіжі, огірки свіжі, полуниця, черешня, яблука, банани, груші, сливи, апельсини, лимони, мандарини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2018 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 4.doc | |
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 3.doc | |
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 2.doc | |
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 1.doc | |
17 грудня 2018 14:01 |
Тендерна документація.doc | |
17 грудня 2018 14:01 |
протокол.pdf | |
04 грудня 2018 11:09 |
проект договору.doc | |
04 грудня 2018 11:09 |
ТД ОВОЧІ.doc |
17 грудня 2018 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 4.doc
|
|||
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 3.doc
|
|||
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 2.doc
|
|||
17 грудня 2018 14:01 |
Додаток 1.doc
|
|||
17 грудня 2018 14:01 |
Тендерна документація.doc
|
|||
17 грудня 2018 14:01 |
протокол.pdf
|
|||
04 грудня 2018 11:09 |
проект договору.doc
|
|||
04 грудня 2018 11:09 |
ТД ОВОЧІ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 05 грудня 2018 10:34
Дата відповіді: 06 грудня 2018 09:14
Добрий день. В додатку 2 до тендерної документації вказано, що учасник в тендерній пропозиції повинен надати експлуатаційний дозвіл на приміщення. Прошу роз'яснити, чи є це Реєстр операторів потужностей (об'єктів), який вівся Держветфітослужбою до 2015 року , чи Реєстр операторів ринку та потужностей харчових продуктів, на які видано експлуатаційний дозвіл (наказ Мінагрополітики від 10.02.2016 № 40)?
В тендерній документації відсутні чіткі вказівки на надання учасниками документів, які підтверджують якість предмета закупівлі. Чи треба їх надавати?
Чи потрібно учасникам надавати додатково, крім договору оренди, документи, які містять інформацію про територію використання орендованого транспорту? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.В розділі 3 п.5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст.17 Закону " вказано, надати: -копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об"єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; -інформацію в довільній формі, про внесення потужностей (об"єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та /або обігу харчових продуктів в реєстр потужностей на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України. 2. Додатком 2 Тендерної документації абзац " Документи для посвідчення якості товару, що планується постачатися" встановлено вимогу щодо надання: -копій посвідчень, довідок (сертифікатів) про якість продукції. 3. Вимогу, щодо копії договору про використання транспортного засобу та території використання не встановлено.
уточнення відповіді
Дата подання: 06 грудня 2018 09:32
Дата відповіді: 06 грудня 2018 10:21
Добрий день. Будь ласка, уточніть яким нормативним документом визначений експлуатаційний дозвіл для потужностей (об"єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів який вимагається в тендерній документації. Дякуємо.
Відповідь: Наказ КМУ від 11.11.2015 №930 "Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу"
уточнення документації
Дата подання: 06 грудня 2018 16:11
Дата відповіді: 07 грудня 2018 14:56
Добрий день.Відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” експлуатаційний дозвіл, видається на підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, дає змогу такому операторові ринку провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Вимагаючи надання експлуатаційного дозволу, ви мали на увазі Постанову КМУ від 11.11.2015 №930? Цей дозвіл дається відносно операцій харчових продуктів тваринного походження. Предмет закупівлі відноситься до продуктів не тваринного походження. Прошу уточнити вимоги відносно дозволу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Насамперед Мінекономрозвитку наголошує на тому, що зміст кожного розділу тендерної документації, яку замовник складає на основі Примірної тендерної документації, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, визначається ним самостійно. При цьому Уповноважений орган звертає увагу ще й на те, що вимоги, встановлені у тендерній документації, та перелік документів, якими має підтвердити свою відповідність таким вимогам кожен з учасників торгів, замовник визначає самостійно з урахуванням специфіки того чи іншого предмета закупівлі, дотримуючись при цьому законодавства, в тому числі й принципів публічних закупівель. Разом з тим учасники не подають у складі тендерних пропозицій документи, що не передбачені для них чинним законодавством. Тож радимо учаснику самостійно перевірити у той чи інший спосіб документального підтвердження тієї чи іншої вимоги,встановлених у тендерній документації, ознайомитися з вимогами чинного законодавства. При цьому не забуваймо: обов’язкові вимоги, які замовник має передбачити у тендерній документації, законодавець прописав у ч. 2 ст. 22 Закону № 922.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000240-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:19221784
Дата подання: 09 січня 2019 12:09
Відхилення пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна"
Голові тендерного комітету Чорнобаївської санаторна загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради.
Вами була об'явлена закупівля №UA-2018-12-04-000240-b , ДК 02162015-03220000-9 "Овочі, фрукти та горіхи". Згідно рішення тендерного комітету від 08.01.2019р.(протокол №4/3) пропозицію ТОВ "Супермаркет Україна" було відхилено по двом підставам, а саме: надана довідка про виконання аналогічного договору не підтверджує наявність виконаних договорів за предметом закупівлі, друга підстава-надана цінова пропозиція по більшості цін на товари містить ознаки "демпенгування"( так в рішенні). Такі висновки, викладені в рішенні №4/3 безпідставні.
В пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна" надана довільна довідка про виконання договорів поставки продуктів харчування до Замовника, в яких поставлялися і продукти, вказані як предмет закупівлі. Це легко перевірити по контактам замовників виконаних договорів. Іншого в тендерній документації Замовника і не вимагалося (див. зразок довідки в тендерній документації Замовника)
В тендерній пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна", за результатами аукціону, вказана загальна ціна пропозиції і відсутні ціни на окремі найменування, тому висновок тендерного комітету про ознаки демпінгування (так правильно) по більшості цін на товари безпідставний і не ґрунтується на тендерній документації.
Переглядаючи на сторінці закупівлі в системі Прозорро документацію інших учасників процедури закупівлі треба зробити висновок про неналежну підготовку учасників до торгів.
Так в документах пропозиції ФОП Аксайська Т.А.: ціни і сума в тендерній пропозиції вказані з ПДВ, а вона не є платником ПДВ, проект договору з Замовником не заповнений, наданий витяг з ЄДРПОУ за 2017 рік, а вимагався за 2018 рік, копії документів пропозиції не завірені учасником.
ФОП Бень С.В. взагалі не надав документів до своєї тендерної пропозиції.
Прошу переглянути рішення тендерного комітету від 08.01.2019р №4/3 про відхилення пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна".
Генеральний директор ТОВ "Супермаркет Україна" Басараб І.І.
Розгорнути
Згорнути
Вами була об'явлена закупівля №UA-2018-12-04-000240-b , ДК 02162015-03220000-9 "Овочі, фрукти та горіхи". Згідно рішення тендерного комітету від 08.01.2019р.(протокол №4/3) пропозицію ТОВ "Супермаркет Україна" було відхилено по двом підставам, а саме: надана довідка про виконання аналогічного договору не підтверджує наявність виконаних договорів за предметом закупівлі, друга підстава-надана цінова пропозиція по більшості цін на товари містить ознаки "демпенгування"( так в рішенні). Такі висновки, викладені в рішенні №4/3 безпідставні.
В пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна" надана довільна довідка про виконання договорів поставки продуктів харчування до Замовника, в яких поставлялися і продукти, вказані як предмет закупівлі. Це легко перевірити по контактам замовників виконаних договорів. Іншого в тендерній документації Замовника і не вимагалося (див. зразок довідки в тендерній документації Замовника)
В тендерній пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна", за результатами аукціону, вказана загальна ціна пропозиції і відсутні ціни на окремі найменування, тому висновок тендерного комітету про ознаки демпінгування (так правильно) по більшості цін на товари безпідставний і не ґрунтується на тендерній документації.
Переглядаючи на сторінці закупівлі в системі Прозорро документацію інших учасників процедури закупівлі треба зробити висновок про неналежну підготовку учасників до торгів.
Так в документах пропозиції ФОП Аксайська Т.А.: ціни і сума в тендерній пропозиції вказані з ПДВ, а вона не є платником ПДВ, проект договору з Замовником не заповнений, наданий витяг з ЄДРПОУ за 2017 рік, а вимагався за 2018 рік, копії документів пропозиції не завірені учасником.
ФОП Бень С.В. взагалі не надав документів до своєї тендерної пропозиції.
Прошу переглянути рішення тендерного комітету від 08.01.2019р №4/3 про відхилення пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна".
Генеральний директор ТОВ "Супермаркет Україна" Басараб І.І.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 11:55
у прикріпленому файлі відповідь на оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Нагляк Віктор Сергійович |
368 125,00
UAH з ПДВ
|
326 507,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА" |
439 692,00
UAH з ПДВ
|
326 521,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" |
452 764,20
UAH з ПДВ
|
439 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бень Сергій Володимирович |
469 470,00
UAH з ПДВ
|
469 470,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Нагляк Віктор Сергійович #3020515296 |
Відхилено |
326 507,95
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 14:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА" #19221784 |
Відхилено |
326 521,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 12:07
|
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" #2510206489 |
Переможець |
439 600,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 11:28
|
ДУ зменшення ОВОЧІ.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2019 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 11:18
|
Дод.угода ОВОЧІ.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2019 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 08:07
|
Додаткова угода ОВОЧІ.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 08:06
|
обгрунтування ОВОЧІ 23.09.2019.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 08:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 12:40
|
Додаткова угода ОВОЧІ.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 15:26
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
06 травня 2019 15:24
|
Лист.pdf | зміни до договору |
06 травня 2019 15:24
|
специфікація.pdf | зміни до договору |
06 травня 2019 15:24
|
додаткова угода | зміни до договору |
06 травня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2019 09:12
|
овочі.pdf | укладений |
23 січня 2019 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"- узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) в зв2язку зі зниженням ціни на овочі на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"-узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) в зв"язку зі зниженням ціни на овочі на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"- узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) в зв"язку зі зниженням ціни на овочі на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" -зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |