Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м’ясо (м'ясо яловиче свіже або охолоджене, м'ясо птиці охолоджене (філе куряче), м'ясо птиці охолоджене (четвертина куряча), печінка яловича охолоджена або заморожена)
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2018-12-03-003607-c 856ca151ecda4503b0dd302d45c0342b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Воротнікова

+380678786598 zolushka380@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад "Попелюшка"
Код ЄДРПОУ: 23550236
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Конституції, 38
Контактна особа: Юлія Воротнікова
+380678786598
zolushka380@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2018 23:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 23:03
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 23:03
Очікувана вартість: 264 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

на потребу 2019 року

Тендерна документація

03 грудня 2018 23:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 23:16
Тендерна документація.docx
03 грудня 2018 23:16
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-03-003607-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Малик Олександр Михайлович, Код ЄДРПОУ:2618603457
Дата подання: 08 січня 2019 13:35
Щодо визнання переможця
Шановний Замовнику! Відповідно Додатку 3 тендерної документації п.3.2: у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. В публічних документах визначеного Вами переможця відповідний документ відсутній. Крім того, відповідно Додатку 3 п. 5.1 учасник процедури закупівлі повинен надати: заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. В складі тендерної документації визначеного Вами переможця відсутній відповідний документ, що тягне за собою невідповідність пропозиції переможця тендерній документації Замовника. Прохаємо Замовника виправити допущені порушення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2019 17:50
Тендерний комітет ДНЗ «Попелюшка» (далі – Тендерний комітет), уважно розглянувши вимоги визначення переможця (№UA-2018-12-03-003607-c.a1 та №UA-2018-12-03-003607-c.a3) процедури закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15110000-2 (м’ясо) (Лот 1 - м'ясо яловиче свіже або охолоджене, Лот 2 - м'ясо птиці охолоджене (філе куряче), Лот 3 - м'ясо птиці охолоджене (четвертина куряча), Лот 4 - печінка яловича охолоджена або заморожена) (далі – Процедура закупівлі), які були опубліковані о 13:35 та о 13.52 08.01.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу (за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-003607-c) учасником – Фізичною особою-підприємцем Маликом Олександром Михайловичем, (ідент. код: 2618603457) (далі – Скаржник), повідомляє наступне.
У своїх вимогах Скаржник повідомляє:
1. Шановний Замовнику! Відповідно Додатку 3 тендерної документації п.3.2: у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. В публічних документах визначеного Вами переможця відповідний документ відсутній.
Щодо викладеної учасником вимоги Тендерний комітет повідомляє, що вимогами п.3.1 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, визначено, що учасник процедури закупівлі повинен подати у складі своєї пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). Учасником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» надано у складі тендерної пропозиції копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (файл формату pdf «Витяг ПДВ»). Вимоги, визначені п.3.2 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації виконуються учасником у тому випадку, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» не повинен надавати у складі тендерної пропозиції документ, подання якого у складі тендерної пропозиції передбачено вимогами п.3.2 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації.
2. Відповідно Додатку 3 п. 5.1 учасник процедури закупівлі повинен надати: заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. В складі тендерної документації визначеного Вами переможця, ТОВ "ТВК"ФОРВАРД-ГРУП", відсутній відповідний документ, що тягне за собою невідповідність пропозиції переможця тендерній документації Замовника.
Щодо викладеної учасником вимоги Тендерний комітет повідомляє, що учасником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» надано у складі тендерної пропозиції заяву про надання згоди на обробку персональних даних працівників, які будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин, за підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, з додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. (сторінка 12 файлу формату pdf «документи»)
Отже підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» за зазначеними скаржником підставами – відсутні. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2018-12-03-003607-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Малик Олександр Михайлович, Код ЄДРПОУ:2618603457
Щодо визнання переможця
Шановний Замовнику! Відповідно Додатку 3 тендерної документації п.3.2: у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. В публічних документах визначеного Вами переможця відповідний документ відсутній. Крім того, відповідно Додатку 3 п. 5.1 учасник процедури закупівлі повинен надати: заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. В складі тендерної документації визначеного Вами переможця відсутній відповідний документ, що тягне за собою невідповідність пропозиції переможця тендерній документації Замовника. Прохаємо Замовника виправити допущені порушення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 січня 2019 13:43
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2018-12-03-003607-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Малик Олександр Михайлович, Код ЄДРПОУ:2618603457
Дата подання: 08 січня 2019 13:52
Щодо визнання переможця за лотом 3, за лотом 4
Щодо визнання переможця
Шановний Замовнику! Відповідно Додатку 3 тендерної документації п.3.2: у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. В публічних документах визначеного Вами переможця, ТОВ "ТВК "ФОРВАРД-ГРУП", відповідний документ відсутній. Крім того, відповідно Додатку 3 п. 5.1 учасник процедури закупівлі повинен надати: заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. В складі тендерної документації визначеного Вами переможця, ТОВ "ТВК"ФОРВАРД-ГРУП", відсутній відповідний документ, що тягне за собою невідповідність пропозиції переможця тендерній документації Замовника. Прохаємо Замовника виправити допущені порушення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2019 17:50
Тендерний комітет ДНЗ «Попелюшка» (далі – Тендерний комітет), уважно розглянувши вимоги визначення переможця (№UA-2018-12-03-003607-c.a1 та №UA-2018-12-03-003607-c.a3) процедури закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15110000-2 (м’ясо) (Лот 1 - м'ясо яловиче свіже або охолоджене, Лот 2 - м'ясо птиці охолоджене (філе куряче), Лот 3 - м'ясо птиці охолоджене (четвертина куряча), Лот 4 - печінка яловича охолоджена або заморожена) (далі – Процедура закупівлі), які були опубліковані о 13:35 та о 13.52 08.01.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу (за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-03-003607-c) учасником – Фізичною особою-підприємцем Маликом Олександром Михайловичем, (ідент. код: 2618603457) (далі – Скаржник), повідомляє наступне.
У своїх вимогах Скаржник повідомляє:
1. Шановний Замовнику! Відповідно Додатку 3 тендерної документації п.3.2: у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. В публічних документах визначеного Вами переможця відповідний документ відсутній.
Щодо викладеної учасником вимоги Тендерний комітет повідомляє, що вимогами п.3.1 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, визначено, що учасник процедури закупівлі повинен подати у складі своєї пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). Учасником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» надано у складі тендерної пропозиції копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (файл формату pdf «Витяг ПДВ»). Вимоги, визначені п.3.2 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації виконуються учасником у тому випадку, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» не повинен надавати у складі тендерної пропозиції документ, подання якого у складі тендерної пропозиції передбачено вимогами п.3.2 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації.
2. Відповідно Додатку 3 п. 5.1 учасник процедури закупівлі повинен надати: заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. В складі тендерної документації визначеного Вами переможця, ТОВ "ТВК"ФОРВАРД-ГРУП", відсутній відповідний документ, що тягне за собою невідповідність пропозиції переможця тендерній документації Замовника.
Щодо викладеної учасником вимоги Тендерний комітет повідомляє, що учасником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» надано у складі тендерної пропозиції заяву про надання згоди на обробку персональних даних працівників, які будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин, за підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, з додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. (сторінка 12 файлу формату pdf «документи»)
Отже підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» за зазначеними скаржником підставами – відсутні. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2018-12-03-003607-c.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Малик Олександр Михайлович, Код ЄДРПОУ:2618603457
Дата подання: 08 січня 2019 17:45
Щодо визнання переможця за лотом 1
Шановний Замовнику! Відповідно Додатку 1 учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику: 1.1. Довідку у довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням стану або виду права за кожним окремим об'єктом матеріально-технічної бази. З обов'язковим зазначенням:
- наявності приміщення для зберігання предмета закупівлі з дотриманням холодового режиму та всіх вимог щодо безпечності його зберігання;
- наявності автотранспорту для транспортування предмета закупівлі з дотриманням всіх вимог щодо безпечності його транспортування.
Серед публічних документів визначеного Вами переможця, ФОП Завгородній В.В., відсутні підтверджуючі документи на нежитлове приміщення для збереження предмета закупівлі з дотриманням холодового режиму та всіх вимог щодо безпечності його зберігання, а також замість автотранспорту вказаний причіп бортовий власником якого згідно наданого свідоцтва про реєстрацію є Лисовський Олександр Олександрович, а не Завгородній В.В., як вказано в Довідці про наявність матеріально-технічної бази учасника ФОП Завгородній В.В. Вищезазначені зауваження є невідповідностями тендерної документації ФОП Завгородній В.В. кваліфікаційним вимогам згідно ст. 16 тендерній документації Замовника. Прохаємо Замовника виправити допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: м'ясо яловиче свіже або охолоджене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 117 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 585,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 грудня 2018 11:42
Закінчення: 27 грудня 2018 12:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

900 кг
м'ясо яловиче свіже або охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Конституції,38
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 108 000,00
UAH з ПДВ
100 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВГОРОДНІЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 94 500,00
UAH з ПДВ
90 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скобель Олександр Володимирович 103 500,00
UAH з ПДВ
91 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 107 460,00
UAH з ПДВ
91 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Малик Олександр Михайлович 112 500,00
UAH з ПДВ
112 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 115 830,00
UAH з ПДВ
115 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 17:05
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:58
Статут.PDF
26 грудня 2018 16:58
Протокол.PDF
26 грудня 2018 16:58
Наказ.PDF
26 грудня 2018 16:58
наказ печатки.PDF
26 грудня 2018 16:58
мирг курорт мясо птиці.pdf
26 грудня 2018 16:58
кваліфікаційні.pdf
26 грудня 2018 16:58
документи.pdf
26 грудня 2018 16:58
договір яловичина.PDF
26 грудня 2018 16:58
декларації.PDF
26 грудня 2018 16:58
Відгук яловичина.pdf
26 грудня 2018 16:58
Витяг ПДВ.PDF
26 грудня 2018 16:58
витяг 12 2018.pdf
26 грудня 2018 16:58
виписка.PDF
26 грудня 2018 16:58
Статут.PDF
26 грудня 2018 16:58
Протокол.PDF
26 грудня 2018 16:58
Наказ.PDF
26 грудня 2018 16:58
наказ печатки.PDF
26 грудня 2018 16:58
мирг курорт мясо птиці.pdf
26 грудня 2018 16:58
кваліфікаційні.pdf
26 грудня 2018 16:58
документи.pdf
26 грудня 2018 16:58
договір яловичина.PDF
26 грудня 2018 16:58
декларації.PDF
26 грудня 2018 16:58
Відгук яловичина.pdf
26 грудня 2018 16:58
Витяг ПДВ.PDF
26 грудня 2018 16:58
витяг 12 2018.pdf
26 грудня 2018 16:58
виписка.PDF

Публічні документи

20 грудня 2018 15:10
Довідка підтвердж..pdf
20 грудня 2018 15:10
Гарантійний лист.pdf
20 грудня 2018 15:10
Погодження.pdf
20 грудня 2018 15:10
Гарант лист п1.2.р4дод5.pdf
20 грудня 2018 15:10
Копія посв.водія.pdf
20 грудня 2018 15:10
Копія мед. книжка.pdf
20 грудня 2018 15:10
Гарант лист р2дод5.pdf
20 грудня 2018 15:10
Сан. обробка.pdf
20 грудня 2018 15:10
Свідоцтво тех.зас..pdf
20 грудня 2018 15:10
Пропозиція.pdf
20 грудня 2018 15:10
Прект договору.pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка погодж.дог..pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка дод5..pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка п5ч1ст17.pdf
20 грудня 2018 15:10
Гарант. лист над. док..pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка коруп..pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка зах. довкілля.pdf
20 грудня 2018 15:10
Заява на обробку даних.pdf
20 грудня 2018 15:10
Інформ. лист печатка.pdf
20 грудня 2018 15:10
Копія ІНП.pdf
20 грудня 2018 15:10
копія паспорт.pdf
20 грудня 2018 15:10
Копія витяг з ЄДР.pdf
20 грудня 2018 15:10
Копія Свідоцтво.pdf
20 грудня 2018 15:10
Інформ. лист.pdf
20 грудня 2018 15:10
Копія витяг.pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка підпис.pdf
20 грудня 2018 15:10
Відгуки.pdf
20 грудня 2018 15:10
Договір№17.pdf
20 грудня 2018 15:10
Договір№6.pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка персонал.pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка2.pdf
20 грудня 2018 15:10
Довідка мат.-тех. база.pdf

Публічні документи

25 грудня 2018 05:30
1. Тендерна пропозиція.PDF
25 грудня 2018 05:30
6. Додаток 5.PDF
25 грудня 2018 05:30
5. Додаток 4.PDF
25 грудня 2018 05:30
2. Довідки ст. 16.PDF
25 грудня 2018 05:30
3. Довідки ст. 17.PDF

Публічні документи

25 грудня 2018 22:57
Електронний підпис
25 грудня 2018 22:56
доки.rar

Публічні документи

25 грудня 2018 19:31
4. Довідки ст. 16.PDF
25 грудня 2018 19:31
2. Загальні відомості.PDF
25 грудня 2018 19:31
6. Додаток 5 (яловичина).PDF
25 грудня 2018 19:31
3. Довідки ст. 17.PDF

Публічні документи

26 грудня 2018 09:04
Електронний підпис
26 грудня 2018 09:03
якісні (2).jpg
26 грудня 2018 09:03
якісні (1).jpg
26 грудня 2018 09:03
цінова.pdf
26 грудня 2018 09:03
технічка.pdf
26 грудня 2018 09:03
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.pdf
26 грудня 2018 09:03
субпідр.pdf
26 грудня 2018 09:03
ст 17 абсолютно вся.pdf
26 грудня 2018 09:03
сан обробка (2).jpg
26 грудня 2018 09:02
сан обробка (1).jpg
26 грудня 2018 09:02
про санкції.pdf
26 грудня 2018 09:02
підпис.pdf
26 грудня 2018 09:02
перс дані.jpg
26 грудня 2018 09:02
ліценз.pdf
26 грудня 2018 09:02
лист та проект.pdf
26 грудня 2018 09:02
довкілля.pdf
26 грудня 2018 09:02
довідка працівники.pdf
26 грудня 2018 09:02
довідка мат база.pdf
26 грудня 2018 09:02
довідка аналог.pdf
26 грудня 2018 09:02
дезинфекція (2).jpg
26 грудня 2018 09:02
дезинфекція (1).jpg
26 грудня 2018 09:02
відсутність підстав2.pdf
26 грудня 2018 09:02
24 мед (1).pdf
26 грудня 2018 09:02
відсутність підстав.pdf
26 грудня 2018 09:02
23 довкілля.pdf
26 грудня 2018 09:02
24 мед (2).pdf
26 грудня 2018 09:02
9.наказ на призначення.pdf
26 грудня 2018 09:02
8.статут.pdf
26 грудня 2018 09:02
5 пдв.pdf
26 грудня 2018 09:02
4. єдрпоу.pdf
26 грудня 2018 09:02
2.витяг 2018 завірений.pdf
26 грудня 2018 09:02
2 виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВГОРОДНІЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП Скобель О.В.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Малик О.М.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВГОРОДНІЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2687703832
Рішення скасоване 90 900,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 14:22
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВГОРОДНІЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2687703832
Відхилено 90 900,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 14:23
ФОП Скобель Олександр Володимирович
#2981501198
Переможець 91 080,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скобель Олександр Володимирович
#2981501198
91 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 10:30
Протокол 17.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 10:58
Д у 6 дог 27.pdf зміни до договору
15 січня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 10:55
Д у 5 дог 27.pdf зміни до договору
15 січня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:46
Д у №4 дог 27.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:43
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:36
Д у №3 дог 27.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 16:21
Д у №2 дог 27.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 15:48
Д у №1 дог 27.pdf зміни до договору
24 травня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 12:17
Договір.pdf укладений
23 січня 2019 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.6.4.4 Договору сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж 10%, при цьому зменшуючи обсяг продукції яка постачається в межах суми договору. 2. У зв’язку із застосуванням п.1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились внести зміни у «Специфікацію» до Договору (Додаток№1) та викласти її в новому вигляді
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи зміну банківських реквізитів ФОП Скобель Олександр Володимирович, пов’язану із впровадженням міжнародного номера банківського рахунку IBAN, в розділі ХІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» реквізити «Постачальника» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з закінченням фінансового року та відповідно п.3.4. цього Договору сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ «Ціна та загальна сума договору» : Сума договору зменшується на 29,60грн. – спеціальний фонд.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.9 Договору сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми договору. 2. Внести зміни до розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», а саме : - дія договору продовжується до 31.01.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи зміну банківських реквізитів Дошкільного навчального закладу «Попелюшка», в розділі ХІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» реквізити «Замовника» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.9 Договору сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми договору. 2. Внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ «Ціна та загальна сума договору» : Сума договору збільшується на суму, що не перевищує 20% від загальної суми договору, а саме на 17 808,00 грн. – спеціальний фонд.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Воротнікова Ю.О., секретар тендерного комітету, повідомила, що при оприлюдненні додаткової угоди №6 від 14.01.2020року до Договору №27 від 23.01.2019року була допущена помилка, а саме не відкоригована інформація в розділі «Редагувати контракт». В зв’язку з цим неможливо звітувати про виконання договору. ЗАПРОПОНУВАЛА: Оприлюднити даний протокол та відредагувати інформацію в розділі «Редагувати контракт».
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол ТК №17 від 03.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 108 858,40
UAH з ПДВ