Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (додаткові роботи)
Очікувана вартість
124 126 745,00 UAH
UA-2018-12-03-003115-c ab46d8bd25ce49fea3426575b44b971c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Проектною документацією передбачено виконання робіт по нарощуванню перемичок та дамб обвалування навколо мулових майданчиків №1, №2 з використанням мінерального грунту з прилеглого кар’єру Гартівського родовища: Відстані перевезення грунту враховані в кошторисної документації становлять - для мулового поля №1 - 32,5 км, для мулового поля №2 - 25 км , але на початок будівництва дія дозволу на користування надрами ТОВ «ТВФ «Г.АРТ» була призупинена на невизначений час, і, як наслідок, використання грунту Гартівського кар’єру стало неможливим.
КП «Київбудреконструкція», за участю авторів проекту ПрАТ «Укрводпроект» було проведено моніторинг значної кількості кар’єрів та постачальників ґрунту, що знаходяться в Київський області і з яких можливо завезення мінерального грунту, що по фізико механічним властивостям відповідає проекту, при цьому були взяті лабораторні проби та виконані додаткові геологічні вишукування, результати яких дали можливість визначити нового постачальника, яким є Копачівське родовище. Відстань від Копачивського кар’єру, значно, перевищує відстань від проектного кар’єру (Гартівського родовища) на 68,55 км, і, як наслідок це потребувало корегування кошторису на будівництво в частині відстані транспортування основного будівельного матеріалу до мулових полів.
Тому Замовником було затверджено внесення змін до завдання на проектування щодо перерахунку кошторисного розділу проектної документації по вищезазначеному об’єкту.
Інститутом ПАТ "Укрводпроект", який є автором проекту "Реконструкція дамб мулових полів № 1 та №2 Бортницькій станції аерації", за замовленням КП «Київбудреконструкція» було виконано перерахунок кошторисної частини проектної документації, яка пройшла повторну експертизу. Отримано експертний звіт від 23 листопада 2018 року № 373-1511-18/ЕП/КШ Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП».
За результатами перерахунку кошторису вартість додаткових робіт склала 124 126 745,00 грн.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2018 17:42
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (додаткові роботи) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція)). Місце виконання робіт : Мулове поле №1 Бортницької станції аерації Бориспільського р-ну, Київської обл., с. Бортничі. Мулове поле №2 Бортницької станції аерації Бориспільського р-ну, Київської обл., с. Ревне. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, адреса: 01001 м. Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Кошти місцевого бюджету. Строк виконання робіт чи надання послуг: З моменту укладання договору по 31.12.2019 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02088, Україна, Київська область, Бориспільський район, с. Бортничі та с. Ревн, Мулове поле №1 та № 2 Бортницької станції аерації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

03 грудня 2018 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000017 ● 47da9e1217a7437ab35201c0efaf7090
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2020 № 262
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 262

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2018-12-03-003115-c 03.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-29 13:42:26

Щодо результатів перевірки переговорної процедури закупівлі ДАСУ

Інформація щодо резолютивної частини викладено у листі, що додається.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-01-12 11:37:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкції дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (додаткові роботи), очікуваною вартістю 124 126 745,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-03-003115-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), зокрема просимо надати документальне підтвердження необхідності внесення змін до договору від 20.12.2018 № 83/18-КТ при укладанні додаткової угоди від 27.12.2019 № 9 в частині продовження терміну дії договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-14 15:47:59

Надання пояснень на запит

Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу, щодо внесення змін до договору від 20.12.2018 року № 83/18-КТ при укладанні додаткової угоди від 27.12.2020 № 9 в частині продовження терміну дії договору, повідомляє наступне.
Термін дії договору від 20.12.2018 року № 83/18-КТ було продовжено до 31.12.2023 року додатковою угодою від 27.12.2020 № 9 у зв’язку з затримкою бюджетного фінансування у 2019 році, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі, керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України та беручи до уваги, що даний договір технічно та економічно пов'язаний з головним (первинним) договором підряду № 7/18-КТ від 19.06.2018 р., дія якого відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, яка затверджена рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 458/8031 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049» встановлена до 31.12.2023 року.
Листом від 26.12.2019 року № 058/7/-9373 головного розпорядника бюджетних коштів Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було погоджено продовження строку дії договору від 20.12.2018 року № 83/18-КТ до 31.12.2023 року.
На підставі вищезазначеного та враховуючи, що загальна сума бюджетних асигнувань на 2019 рік не врахувала потребу у фінансуванні об’єкта будівництва на виконання вимог п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про наявність підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження терміну дії даного договору.

Додаток:
1. Лист від 26.12.2019 року № 058/7/-9373 на 1 арк.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУД»
#01514698
Переможець 124 126 744,08
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 17:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУД»
#01514698
124 126 744,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 15:23
Додаткова угода № 15 від 02.11.2021 р. до дог. № 83-18-КТ від 20.12.2021 р. Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2.pdf укладений
03 листопада 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 12:23
Додаткова угода № 14 від 24.06.2021 р. до дог.83-18-КТ від 20.12.2018 р. мулові поля №1 та №2.pdf зміни до договору
24 червня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:12
Додаткова угода 13 від 30.12.2020 до дог 83_18-КТ Мулові поля.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:08
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:35
Додаткова угода 12 від 13.11.2020 до дог 83-18-КТ від 20.12.2018р..pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 15:17
Додаткова угода № 11 від 22.06.2020 до дог. № 83-18-КТ від 20.12.2018 мулові поля (додаткові роботи).pdf зміни до договору
22 червня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:18
Додаткова угода № 10 від 06.03.2020 до дог. № 83-18-КТ від 20.12.2018, мулові поля.pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 12:25
Додаткова угода № 9 від 27.12.2019 до дог. № 83-18-КТ від 20.12.2018, мулові поля.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 12:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 15:50
Додаткова угода № 9 від 27.12.2019 до дог. № 83-18-КТ від 20.12.2018, мулові поля.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 13:26
Додаткова угода № 8 від 16.12.2019 до дог. № 83-18-КТ від 20.12.2018, мулові поля.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 13:24
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 13:35
додаткова угода 7 від 15.08.2019 до дог 83-18.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 14:49
додаткова угода № 6 від 15.08.2019 до дог 83-18-КТ.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 14:49
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 14:04
додаткова угода 5 від 09.08.2019 до дог 83-18-КТ мулові (додаткові роботи).pdf зміни до договору
09 серпня 2019 14:02
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 11:49
додаткова угода 4 від 19.06.2019 до дог 83-18-КТ мулові (додаткові роботи).pdf зміни до договору
19 червня 2019 11:47
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 15:20
Додаткова угода № 3 від 28.03.2019 до договору 83_18-КТ від 20.12.18.pdf зміни до договору
29 березня 2019 15:19
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 10:51
Додаткова угода № 2 від 20.02.2019 до договору № 83_18-КТ від 20.12.2018.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:35
Додаткова угода № 1 від 28.12.2018 до договору № 83_18-КТ від 20.12.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:32
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 16:57
Договір № 83_18-КТ від 20.12.2018.pdf укладений
20 грудня 2018 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням бюджетного періоду та відповідно до обсягів реального фінансування у 2018 році, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; - до додатків до Договору ( Додаток №2, Додаток №4). Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; - в Розділ 5 "Права та обовязки Сторін"; - в Розділ 14 "Відповідальність сторін за порушення зобовязань за Договором та порядок урегулювання спорів" ; - в Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" ; - в Додаток №2; - в Додаток № 4. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 20.02.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору виклавши п. 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт, визначений цим Договором, наступний: Початок робіт – з моменту укладання Договору. Закінчення робіт – 31 грудня 2020 року.» 2. Внести зміни в пункти 4.6,, 4.7. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору. 3. Сторони вирішили внести зміни до Розділу 17 «Інші умови Договору» Договору, виклавши п. 17.2. Договору в такій редакції: «п.17.2. Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 4. Сторони домовились внести зміни до додатків до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт. Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №3 від 28.03.2019 року
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни у Розділ 18 "Адреси та підписи Сторін" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 4 від 19.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення безперебійного виконання плану на 2019 рік по нарощуванню перемичок та дамб обвалування навколо мулового майданчика № 2 в частині транспортування основного будівельного матеріалу (мінерального грунту) до мулових полів, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору. Внести зміни до додатків: Додаток № 2 - Календарний план виконання робіт Додаток № 4 - План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 5 від 09.08.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ, тендерної пропозиції, не змінюється та складає: 124 126 744,08 грн. (сто двадцять чотири мільйони сто двадцять шість тисяч сімсот сорок чотири грн. 08 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 20 687 790,68 грн. (двадцять мільйонів шістсот вісімдесят сім тисяч сімсот дев’яносто грн. 68 коп.).». 2. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 6 від 15.08.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ, тендерної пропозиції, не змінюється та складає: 124 126 744,08 грн. (сто двадцять чотири мільйони сто двадцять шість тисяч сімсот сорок чотири грн. 08 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 20 687 790,68 грн. (двадцять мільйонів шістсот вісімдесят сім тисяч сімсот дев’яносто грн. 68 коп.).». 2. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору. 3. Внести зміни до Розділу 17 "Інші умови Договору" Договору. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 7 від 15.08.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, в Розділ 4 "Порядок розрахунків" Договору, в Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін", у Додаток №2 - Календаний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді №8 від 16.12.2019
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України та враховуючи те, що даний договір технічно та економічно пов'язаний з головним (первинним) договором підряду № 7/18-КТ від 19.06.2018 р. в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови договору» Договору, в Розділ 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 9 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторна публікація додаткової угоди №9 в зв'язку з допущенням механічної помилки при попередній публікації.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 10 від 06.03.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, Листа Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.06.2020 № 058/7/4-3319, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, у Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №11 від 22.06.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів підряника, Сторони дійшли згоди внести зміни у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 12 від 13.11.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 4.6. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 13 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року №3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 14 від 24.06.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 83/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 02 листопада 2021
Сума оплати за договором: 111 886 169,17
UAH (в тому числі ПДВ 18 647 694,86 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з розірванням Договору підряду № 7/18-КТ від 19 червня 2018 р. (далі – Договір) на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації» [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція)] та недоцільністю подальшого виконання даного Договору, Сторони, в порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, Сторони дійшли згоди про розірвання цього Договору.