Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сіно природних сіножатей, сіно сіножатей культурних (люцерна), трав’яне борошно)
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2018-12-03-001773-c 3ce87b8d746f448ab549ccbdd42f3427
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вікторівна Філатова

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Наталія Вікторівна Філатова
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 15:30
Початок аукціону: 27 грудня 2018 14:09
Очікувана вартість: 1 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90000 кілограм
сіно природних сіножатей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
40000 кілограм
сіно сіножатей культурних (люцерна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
5000 кілограм
трав’яне борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 09:23
Додатки 1-3 сено 06.12.doc
06 грудня 2018 09:23
Тендерна документація сено 06.12.doc
06 грудня 2018 09:23
Додатки 4-5 сено 06.12.doc
06 грудня 2018 09:23
Перелік змін сено 06.12.doc
06 грудня 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 09:23
Додатки 1-3 сено 06.12.doc
03 грудня 2018 14:40
Додатки 1-3 сено.doc
06 грудня 2018 09:23
Тендерна документація сено 06.12.doc
03 грудня 2018 14:40
Тендерна документація сено.doc
06 грудня 2018 09:23
Додатки 4-5 сено 06.12.doc
03 грудня 2018 14:40
Додатки 4-5 сено.doc
06 грудня 2018 09:23
Перелік змін сено 06.12.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-03-001773-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3256510439
Дата подання: 19 січня 2019 13:39
скарга ФОП Колісника І.М. на дії, бездіяльність та рішення тендерного комітету КО "Харківський зоологічний парк"
Порушення прав та інтересів ФОП Колісника І.М. з приводу дій, бездіяльності та рішеннь Замовника КО "Харківський зоологічний парк", що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі код ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сіно природних сіножатей, сіно сіножатей культурних (люцерна), трав’яне борошно), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-03-001773-c., ID: 3ce87b8d746f448ab549ccbdd42f3427. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Колісника Івана Миколайовича код ЄДРПОУ 3256510439, зазначене у протоколі засідання тендерного комітету КО «Харківський зоологічний парк» розгляду тендерних пропозицій №14/3 від «08» січня 2019 року щодо розгляду пропозиції відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сіно природних сіножатей, сіно сіножатей культурних (люцерна), трав’яне борошно). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Фізичної особи-підприємця Годунової Людмили Олександрівни код ЄДРПОУ 1770609782, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету КО «Харківський зоологічний парк» розгляду тендерних пропозицій №14/4 від «10» січня 2019 року тендеру на закупівлю товарів код ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сіно природних сіножатей, сіно сіножатей культурних (люцерна), трав’яне борошно) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-03-001773-c., ID: 3ce87b8d746f448ab549ccbdd42f3427. 4. Зобов’язати Замовника визнати Фізичну особу-підприємеця Колісника Івана Миколайовича код ЄДРПОУ 3256510439, переможцем тендеру на закупівлю товарів код ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сіно природних сіножатей, сіно сіножатей культурних (люцерна), трав’яне борошно) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-03-001773-c., ID: 3ce87b8d746f448ab549ccbdd42f3427. повний текст скарги поданий в супровідних документах
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 січня 2019 11:03
Рішення від 21.01.2019 № 657 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 11:02
Про перенесення скарги UA-2018-12-03-001773-c.b1 .pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 17:38
Рішення від 08.02.2019 № 1370.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2019 18:52

Документи подані скаржником

19 січня 2019 13:38
1.PDF
19 січня 2019 13:39
16.PDF
19 січня 2019 13:39
17.PDF
19 січня 2019 13:39
18.PDF
19 січня 2019 13:39
19.PDF
19 січня 2019 13:39
2.PDF
19 січня 2019 13:39
20.PDF
19 січня 2019 13:39
21.PDF
19 січня 2019 13:39
3.PDF
19 січня 2019 13:39
4.PDF
19 січня 2019 13:39
5.PDF
19 січня 2019 13:39
6.PDF
19 січня 2019 13:39
квитанция.PDF
19 січня 2019 13:39
ПР 14-2 стор 1(1).pdf
19 січня 2019 13:39
ПР 14-2 стор 2(1).pdf
19 січня 2019 13:39
ПР 14-3(1).pdf
19 січня 2019 13:39
квитанція.PDF
19 січня 2019 13:39
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
19 січня 2019 13:39
Свідотство ФУ.PDF(1).rar
19 січня 2019 13:39
Додатки 1-3 сено 06.12.doc
19 січня 2019 13:39
Додатки 4-5 сено 06.12.doc
19 січня 2019 13:39
Перелік змін сено 06.12.doc
19 січня 2019 13:39
КОПІЇ(2).pdf
19 січня 2019 13:39
11 ВИПИСКА З РЕЄСТРУ(2).pdf
19 січня 2019 13:39
3 ПАСПОРТ, КОД(1).pdf
19 січня 2019 13:39
скарга.PDF
19 січня 2019 13:39
пояснювальна.PDF
21 січня 2019 17:59
1.PDF
21 січня 2019 17:59
10002.PDF
21 січня 2019 17:59
10003.PDF
21 січня 2019 17:59
квитанція.PDF
22 січня 2019 15:56
лист.PDF
22 січня 2019 15:56
підтвердження.PDF
22 січня 2019 16:05
квитанция00.PDF
22 січня 2019 16:17
довіреність.PDF

Документи подані замовником

30 січня 2019 15:00
Пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-22-000023 ● 86ea4da4ff0547d893083fdd95ad7a71
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.03.2019 № 75
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 21.03.2019 № 75

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2018-12-03-001773-c 03.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Тахтаджієв Юрій Юрійович 1 069 200,00
UAH з ПДВ
593 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 795 150,00
UAH з ПДВ
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОДУНОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2018 16:08
11 ВИПИСКА З РЕЄСТРУ.pdf
25 грудня 2018 16:08
3 ПАСПОРТ, КОД.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 12:24
специфікація.PDF
04 січня 2019 12:24
економобгрунтування.PDF
04 січня 2019 12:24
довідка.PDF
04 січня 2019 12:23
висновок ТПП.pdf
04 січня 2019 12:23
Електронний підпис
04 січня 2019 12:11
Електронний підпис
26 грудня 2018 14:51
Електронний підпис
26 грудня 2018 14:01
Свідотство ФУ.PDF(1).rar
26 грудня 2018 14:01
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
26 грудня 2018 14:01
квитанція.PDF
26 грудня 2018 14:00
трудові відносини.PDF
26 грудня 2018 14:00
згода повноваження.PDF
26 грудня 2018 14:00
аналогічні договори.PDF

Публічні документи

14 січня 2019 19:44
Стаття 17.pdf
14 січня 2019 19:44
МВС.PDF
14 січня 2019 19:44
ДФС.PDF
26 грудня 2018 14:32
Електронний підпис
26 грудня 2018 14:31
КОПІЇ.pdf
26 грудня 2018 14:31
ДОВІЛЬНІ ДОВІДКИ 2 .PDF
26 грудня 2018 14:31
ДОВІЛЬНІ ДОВІДКИ 1.pdf
26 грудня 2018 14:31
ГАРАНТІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тахтаджієв Ю. Ю.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ГОДУНОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Тахтаджієв Юрій Юрійович
#3215104852
Відхилено 593 000,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 14:50
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3256510439
Відхилено 594 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 16:23
ФОП "ГОДУНОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#1770609782
Переможець 1 080 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 06:12

Документи

02 січня 2019 14:50
Електронний підпис
02 січня 2019 14:50
ПР 14-2 стор 1.pdf
02 січня 2019 14:50
ПР 14-2 стор 2.pdf
27 грудня 2018 14:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

08 січня 2019 16:23
Електронний підпис
08 січня 2019 16:22
ПР 14-3.pdf
02 січня 2019 14:51
Звіт з ЄДР (припинено)
02 січня 2019 14:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 06:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОДУНОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#1770609782
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 14:04
дод.угода_1_стор_1.pdf зміни до договору
05 березня 2019 14:03
дод.угода_1_стор_2.pdf зміни до договору
05 березня 2019 14:03
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 15:45
Договор сено.pdf укладений
21 лютого 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 15710000-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 15710000-8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML