Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
836 000,00 UAH
UA-2018-12-03-000779-c 3d9dd4fbd48f4cc99a74710adf399b89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олег Ігорович

+380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143956
Вебсайт: http://znamosvita.at.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5
Контактна особа: Макаров Олег Ігорович
+380523322024
znamosvita@zn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2018 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:11
Очікувана вартість: 836 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38000 л
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, пр. Шкільний,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 15:09
Перелік змін.docx
19 грудня 2018 15:09
ТД молоко 2019 зміни.doc
19 грудня 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 15:09
Перелік змін.docx
14 грудня 2018 14:07
Перелік змін.docx
11 грудня 2018 10:46
Перелік змін молоко.docx
19 грудня 2018 15:09
ТД молоко 2019 зміни.doc
14 грудня 2018 14:07
ТД молоко 2019 зміни.doc
11 грудня 2018 10:46
ТД молоко 2019 зміни.doc
03 грудня 2018 11:39
ТД молоко 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про довідки
Дата подання: 04 грудня 2018 10:31
Дата відповіді: 11 грудня 2018 11:54
Шановний Замовнику! Не зрозумілі Ваші вимоги про "...надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки з банку про відкриття рахунку для забезпечення та залишків коштів на вказаному рахунку". По-перше: тенологія видачі гарантії передбачає обов'язкові наступні кроки: 1. Відкриття рахунку для зарахування суми гарантії. 2. Перерахування суми гарантії і як наслідок, звісно там буде такий залишок. 3.Якщо ці операції не будуть виконані, то гарантія просто не видається. По-друге: Ваші вимоги в цій частині суперечать п.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", де вказано "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб не подаються ними у складі тендерної пропозиції...". Тобто документи, що не включені до ЗУ "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" не подаються у ТП. Згідно абз.2, п.4, ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних та фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником". Просимо переглянути тендерну документацію і привести її зміст у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" №922-VII від 25.12.2015р., враховуючи вимоги п.4 ст.16 цього закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Уточнення ТД
Дата подання: 05 грудня 2018 10:03
Дата відповіді: 11 грудня 2018 11:55
1. Така одиниця виміру як літр (л) не існує в нормативній документації та ДСТУ на молоко пастеризоване. Одиниця виміру по ДСТУ- грам (г) або кілограм (кг). Внесіть будь-ласка зміни в тендерну документацію. 2. Прошу уточнити вимоги викладені в п.1.2 додатку 4: 2.1 ... (у разі наявності найманих працівників учасник зазначає ПІБ, посаду, досвід роботи всіх службових, посадових та ін. працівників). Якщо на нашому підприємстві працює 1200 робітників, то що потрібно на всіх давати інформацію? Чи Ви мали на увазі працівників, які безпосередньо приймають участь у постачанні молока пастиризованого (комірник, водій, експедитор). Уточніть будь-ласка. 2.2 по п.3.1 - юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізвції антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару(товарів, послуги(послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. грн. Де логіка, якщо у Вас сума закупівлі складає 836 тис. грн., що набагато нижче ніж 20 млн. грн. Для чого ця довідка? Внесіть будь-ласка зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни в частині одиниці виміру.Стосовно працівників які мають необхідні знання та досвід то потрібно вказати саме тих працівників які будуть задіяні для виконання умов договору. Стосовно антикорупційної програми, то у п.п.10 п.1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказано "юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень." і ми як замовники повинні влючати дану норму у тендерну документацію, незважаючи на те, що очікувана вартсість закупівлі становить менше ніж 20 млн. грн.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-03-000779-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МП Мрія", Код ЄДРПОУ:24150945
Дата подання: 09 січня 2019 15:42
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2019 15:43
рішення від 11.01.2019 № 304 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2019 15:43
Рішення від 28.01.2018 № 890.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 18:11

Документи подані скаржником

09 січня 2019 15:42
Скарга.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП Мрія" 646 000,00
UAH з ПДВ
646 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 832 200,00
UAH з ПДВ
832 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 14:06
guaranty-I1217KGZNA38E.pdf
26 грудня 2018 14:06
Підписаний_LICENSE.pdf
26 грудня 2018 14:06
Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
26 грудня 2018 14:06
statement-181219SU15014105.pdf

Публічні документи

09 січня 2019 15:56
Документи переможця
25 грудня 2018 15:42
Електронний підпис
25 грудня 2018 15:40
Підписаний_G1218-6591-GL_tender.pdf
25 грудня 2018 15:40
ЗВЕДЕНА МОЛОКО ВАЛЕКС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП Мрія"

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
Відхилено 646 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 14:28
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 832 200,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 14:31

Документи

04 січня 2019 14:28
Електронний підпис
04 січня 2019 14:27
Протокол відхилення

Документи

04 січня 2019 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
832 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 10:15
45.PDF зміни до договору
02 березня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 10:01
45.PDF зміни до договору
08 січня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:48
молоко.PDF зміни до договору
30 жовтня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 10:50
Договір з переможцем укладений
07 лютого 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв'язку зі зменшенням фінасування видатків.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору збільшено, та строк його дії подовжено згідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв'язку з закриттям договору.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 860 691,90
UAH (в тому числі ПДВ 143 448,65 UAH)