Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі (34113000-2 Повнопривідні транспортні засоби(Автомобиль Renault Duster)або їх аналоги.
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-12-03-000536-c 978dfca8fe38459b823f762fe53ed652
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавриляк Наталя Василівна

+380986655465 ver.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"верховинський центр ПМСД"
Код ЄДРПОУ: 38609428
Місцезнаходження: 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, вул.Жаб’євська 10
Контактна особа: Гавриляк Наталя Василівна
+380986655465
ver.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2018 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 11:01
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 11:01
Початок аукціону: 02 січня 2019 11:59
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Повнопривідні транспортні засоби для надання первинної медичної допомоги для КНП "Верховинського ЦПМСД" Верховинського району, Івано-Франківської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Повнопривідні транспортні засоби (Автомобиль Renault Duster) або їх аналоги.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78700, Україна, Івано-Франківська область, смт.Верховина, вул.Жаб'євська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 16:35
ДКТ(КНП Верховинський ЦПМСД).doc
11 грудня 2018 15:06
Протокол 16 (зміни).pdf
03 грудня 2018 11:45
протокол 14.pdf
03 грудня 2018 11:45
протокол 13.pdf
03 грудня 2018 11:45
протокол 12.pdf
21 грудня 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 16:35
ДКТ(КНП Верховинський ЦПМСД).doc
20 грудня 2018 10:22
ДКТ(КНП Верховинський ЦПМСД).doc
11 грудня 2018 15:06
ДКТ(КНП Верховинський ЦПМСД).doc
03 грудня 2018 17:17
ДКТ(КНП Верховинський ЦПМСД).doc
03 грудня 2018 12:31
ДКТ(КНП Верховинський ЦПМСД).doc
03 грудня 2018 11:05
ДКТ(КНП Верховинський ЦПМСД).doc
11 грудня 2018 15:06
Протокол 16 (зміни).pdf
03 грудня 2018 11:45
протокол 14.pdf
03 грудня 2018 11:45
протокол 13.pdf
03 грудня 2018 11:45
протокол 12.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000019 ● f2378a81ead44a79a022bec28eeea841
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2019 №10

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.

Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.02.2019 №10
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-03-000536-c 03.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку.

2019-02-27 09:32:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 999 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІК ПАРТНЕР 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 13:22
Фото 3.jpg
27 грудня 2018 13:22
Копія статуту.pdf
27 грудня 2018 13:22
Фото 6.jpg
27 грудня 2018 13:22
Дилерська угода.pdf
27 грудня 2018 13:22
Фото 2.jpg
27 грудня 2018 13:22
Фото 1.jpg
27 грудня 2018 13:22
Посібник з експл Duster_new.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 15:03
Статут.pdf
29 грудня 2018 15:03
Наказ на призначення.pdf
29 грудня 2018 15:03
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ ВІК ПАРТНЕР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 999 000,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 16:05
договір укладений
21 січня 2019 15:57