Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42326482 |
Місцезнаходження: | 77503, Україна , Івано-Франківська обл., Долинський р-н., м. Долина, вул. Оксани Грицей, буд. 15 |
Контактна особа: |
Наталія Василівна Сенів +380502312017 drr.cpmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2018 23:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 15:50 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2018 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2018 15:03 |
тендерна документація зі змінами.doc |
06 грудня 2018 15:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2018 15:03 |
тендерна документація зі змінами.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000023 ● df93331c8ce0429aa0f58884fe8f3dc8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2019 №10
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.02.2019 №10
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-12-01-000239-c
01.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Надаємо вам відповідь, щодо усунення порушень відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі": так вами у резулятивній частині вашого висновку вказано, що тендерним комітетом було допущено порушення ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі " при підготовці тендерної документації. Однак хочемо звернути вашу увагу на наступне, що відповідно до п.1 ч.3 ст.22 цього Закону "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити", також відповідно до п.2 ч.3 ст.22 цього ж Закону "Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій", а саме хочемо звернути уваго, що тендерна документація "може містити" іншу інформацію та "може містити" опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Тобто тендерний комітет вважає, що при подготовці тендерної документації Замовник сам вирішує чи потрібно зазначати додатку інформацію та вимоги до учасників, тощо - це не є обов'язковим. Зазначення в тексті тендерної документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок є правом, а не обов'язком Замовника! Тобто, тендерний комітет не вважає, що допустив порушення ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тому і не має жодних підстав для усунення нібито яких то порушень при проведенні данної процедури закупівлі за їх відсутності.
2019-03-05 17:14:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." #20546451 |
Переможець |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 11:59
|
Закр по авто.zip | укладений |
20 березня 2019 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2019 15:04
|
Д.у4.png | зміни до договору |
01 лютого 2019 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 20:06
|
стр5.tif | укладений |
04 січня 2019 20:04
|
Стр 7.jpg | укладений |
04 січня 2019 20:04
|
Стр 6.jpg | укладений |
04 січня 2019 20:04
|
Стр 2.jpg | укладений |
04 січня 2019 20:04
|
Стр 1.jpg | укладений |
04 січня 2019 20:04
|
Стр 3.jpg | укладений |
04 січня 2019 20:04
|
Стр 4.jpg | укладений |
04 січня 2019 20:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договору, подовження терміну дії. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |