Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 34110000-1 – «Легкові автомобілі»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-12-01-000239-c 94ad6af589f646f6a4d3d05889a85354
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Василівна Сенів

+380502312017 drr.cpmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42326482
Місцезнаходження: 77503, Україна , Івано-Франківська обл., Долинський р-н., м. Долина, вул. Оксани Грицей, буд. 15
Контактна особа: Наталія Василівна Сенів
+380502312017
drr.cpmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2018 23:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:50
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
код ДК 021:2015 – 34110000-1 – «Легкові автомобілі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул. О.Грицей,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:03
тендерна документація зі змінами.doc
06 грудня 2018 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2018 23:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:03
тендерна документація зі змінами.doc
06 грудня 2018 14:58
тендерна документація зі змінами.doc
01 грудня 2018 23:16
тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000023 ● df93331c8ce0429aa0f58884fe8f3dc8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2019 №10

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.

Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.02.2019 №10
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-12-01-000239-c
01.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Надаємо вам відповідь, щодо усунення порушень відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі": так вами у резулятивній частині вашого висновку вказано, що тендерним комітетом було допущено порушення ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі " при підготовці тендерної документації. Однак хочемо звернути вашу увагу на наступне, що відповідно до п.1 ч.3 ст.22 цього Закону "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити", також відповідно до п.2 ч.3 ст.22 цього ж Закону "Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій", а саме хочемо звернути уваго, що тендерна документація "може містити" іншу інформацію та "може містити" опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Тобто тендерний комітет вважає, що при подготовці тендерної документації Замовник сам вирішує чи потрібно зазначати додатку інформацію та вимоги до учасників, тощо - це не є обов'язковим. Зазначення в тексті тендерної документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок є правом, а не обов'язком Замовника! Тобто, тендерний комітет не вважає, що допустив порушення ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тому і не має жодних підстав для усунення нібито яких то порушень при проведенні данної процедури закупівлі за їх відсутності.

2019-03-05 17:14:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 999 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.Р.К." 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 10:32
Довідка з МВС.pdf
13 грудня 2018 16:45
Дилерська угода.pdf
13 грудня 2018 16:45
Проект договору.pdf
13 грудня 2018 16:45
Посібник з експл Duster_new.pdf
13 грудня 2018 16:45
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ "Ю.Р.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 999 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 14:04

Документи

18 грудня 2018 14:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2018 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2018 14:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 11:59
Закр по авто.zip укладений
20 березня 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 15:04
Д.у4.png зміни до договору
01 лютого 2019 15:02
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 20:06
стр5.tif укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 7.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 6.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 2.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 1.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 3.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 4.jpg укладений
04 січня 2019 20:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору, подовження терміну дії.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 999 000,00
UAH з ПДВ