код ДК 021:2015 – 34110000-1 – «Легкові автомобілі»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-12-01-000239-c 94ad6af589f646f6a4d3d05889a85354
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42326482
Місцезнаходження замовника: 77503, Україна, Івано-Франківська обл., Долинський р-н., м. Долина, вул. Оксани Грицей, буд. 15
Контактна особа замовника: Наталія Василівна Сенів
+380502312017
drr.cpmd@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:50
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
код ДК 021:2015 – 34110000-1 – «Легкові автомобілі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул. О.Грицей,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000023 ● df93331c8ce0429aa0f58884fe8f3dc8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 16:20:53
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2019 №10

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.

Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.02.2019 №10
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-12-01-000239-c
01.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Надаємо вам відповідь, щодо усунення порушень відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі": так вами у резулятивній частині вашого висновку вказано, що тендерним комітетом було допущено порушення ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі " при підготовці тендерної документації. Однак хочемо звернути вашу увагу на наступне, що відповідно до п.1 ч.3 ст.22 цього Закону "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити", також відповідно до п.2 ч.3 ст.22 цього ж Закону "Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій", а саме хочемо звернути уваго, що тендерна документація "може містити" іншу інформацію та "може містити" опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Тобто тендерний комітет вважає, що при подготовці тендерної документації Замовник сам вирішує чи потрібно зазначати додатку інформацію та вимоги до учасників, тощо - це не є обов'язковим. Зазначення в тексті тендерної документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок є правом, а не обов'язком Замовника! Тобто, тендерний комітет не вважає, що допустив порушення ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тому і не має жодних підстав для усунення нібито яких то порушень при проведенні данної процедури закупівлі за їх відсутності.

2019-03-05 17:14:48

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 42326482, Україна, Долинський р-н., м. Долина, вул. Оксани Грицей, буд. 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 34110000-1 – «Легкові автомобілі» , 1000000UAH, 34110000-1, ДК021, 2, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 94ad6af589f646f6a4d3d05889a85354, 2018-12-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 лютого 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівлі на 2018 рік з додатком та зміни до них, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розгляду та оцінки засідання тендерного комітету замовника, тендерну пропозицію Приватної виробничо-комерційної фірми "В.С.К.", договір про постачання товару за бюджетні кошти від 04.01.2019 № б/н та зміни до договору – додаткова угода від 31.01.2019 №4. За результатами моніторингу встановлено, що замовником в тендерній документації не враховано заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави до якої застосовано санкції, що є порушенням частини третьої статті 22 Закону, частини третьої статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017., 26 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця вимогам Закону порушення не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 999 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.Р.К." 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 10:32
Довідка з МВС.pdf
13 грудня 2018 16:45
Дилерська угода.pdf
13 грудня 2018 16:45
Проект договору.pdf
13 грудня 2018 16:45
Посібник з експл Duster_new.pdf
13 грудня 2018 16:45
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 999 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 14:04

Документи

18 грудня 2018 14:04
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2018 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2018 14:04
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 січня 2019 20:06
стр5.tif укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 7.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 6.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 2.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 1.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 3.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
Стр 4.jpg укладений
04 січня 2019 20:04
sign.p7s зміни до договору
20 березня 2019 11:59
Закр по авто.zip укладений
20 березня 2019 11:57
sign.p7s зміни до договору
01 лютого 2019 15:04
Д.у4.png зміни до договору
01 лютого 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору, подовження терміну дії.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 999 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку