Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Нікопольської міської ради (адреса: м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3) на 2019 рік
Очікувана вартість
394 200,00 UAH
UA-2018-11-30-002836-c ● 75849028a47e4a9a920faa54b2f36ee6
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052198 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталя Бондарук +380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2018 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2018 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2018 21:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 11:25 |
Очікувана вартість: | 394 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 971,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Нікопольської міської ради (адреса: м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3) на 2019 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2018 19:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 19:46 |
ТД.doc | |
30 листопада 2018 19:46 |
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx | |
30 листопада 2018 19:46 |
Додаток № 7 до ТД Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 05 грудня 2018 13:29
Дата відповіді: 06 грудня 2018 17:30
встановлення контакту з силовими структурами і правоохоронними органами України, та в разі потреби організування підтримки і взаємодії; - на підставі якого НПА визначена дана вимога і яким чином така інформація повинна підтверджуватися? Про який контакт йдеться? Щоб у разі вчинення злочину, учасник міг викликати органи поліції? Просимо роз'яснити даний пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до проекту Договору (Додаток № 7 до Тендерної документації) - до завдань та обов*язків Виконавця належать:
- встановлення контакту з силовими структурами і правоохоронними органами України, та в разі потреби організування підтримки і взаємодії.
Оповіщення про наявність небезпекии для життя та/або майна, реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони - Закон України "Про охоронну діяльність".
Інформація не потребує окремого підтвердження, крім Листа-згоди (в довільній формі) з істотними умовами Договору.
- встановлення контакту з силовими структурами і правоохоронними органами України, та в разі потреби організування підтримки і взаємодії.
Оповіщення про наявність небезпекии для життя та/або майна, реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони - Закон України "Про охоронну діяльність".
Інформація не потребує окремого підтвердження, крім Листа-згоди (в довільній формі) з істотними умовами Договору.
Уточнення
Дата подання: 05 грудня 2018 13:31
Дата відповіді: 06 грудня 2018 17:39
- не менше 3 (трьох) ксерокопій технічних паспортів (або інший документ згідно чинного законодавства – копії накладних) на товарно-матеріальні цінності – засоби самозахисту; - техпаспорти це на автомобілі?
Відповідь: Замовник (в даній закупівлі) витребовує в Учасників подання:
- Витягу з інвентаризаційного опису Учасника торгів, який підтверджує перебування на його балансі засобів самозахисту (наприклад: щитки, бронежилети, шоломи, ліхтарі, форма та інші, продаж яких не заборонений чинним законодавством);
- не менше 3 (трьох) ксерокопій технічних паспортів (або інший документ згідно чинного законодавства – копії накладних) на товарно-матеріальні цінності – засоби самозахисту.
Автомобілі не є засобами самозахисту.
- Витягу з інвентаризаційного опису Учасника торгів, який підтверджує перебування на його балансі засобів самозахисту (наприклад: щитки, бронежилети, шоломи, ліхтарі, форма та інші, продаж яких не заборонений чинним законодавством);
- не менше 3 (трьох) ксерокопій технічних паспортів (або інший документ згідно чинного законодавства – копії накладних) на товарно-матеріальні цінності – засоби самозахисту.
Автомобілі не є засобами самозахисту.
Аналоігчні
Дата подання: 05 грудня 2018 13:37
Дата відповіді: 06 грудня 2018 17:17
На підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше трьох) надаються:
- копії вказаних у довідці договорів з усіма додатками до них. Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає наявність аналогічного договору. тобто одного. Чому у вас вимога про 3 аналогічні? Ваша вимога не відповідає нормам закону, просимо узгодити дану положення та внести зміни в документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерії: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В умовах даної закупівлі - наявність документального підтвердження досвіду виконання договору про надання послуг з охорони адміністративної будівлі.
Тобто кількість аналогічних договорів, яке Замовник має право витребовувати в Учасників на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію Законом не встановлена.
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в Тендерній документації по даній закупівлі відсутні.
В умовах даної закупівлі - наявність документального підтвердження досвіду виконання договору про надання послуг з охорони адміністративної будівлі.
Тобто кількість аналогічних договорів, яке Замовник має право витребовувати в Учасників на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію Законом не встановлена.
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в Тендерній документації по даній закупівлі відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-30-002836-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Могильний Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:2083115214
Дата подання: 22 грудня 2018 16:03
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2018 15:38
Тендерна пропозиція ФОП Могильного О.І. була відхилена правомірно в зв*язку з її невідповідністю вимогам, встановленим Замовником в Тендерній документаії (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі").
Номер вимоги: UA-2018-11-30-002836-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Могильний Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:2083115214
Дата подання: 26 грудня 2018 17:07
Оскардження
ВИМОГА
про скасування рішення тендерного комітету про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.
Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога -
UA-2018-11-30-002836-c.
Згідно з протоколам засідання тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 21.12.2018 року № 142 була відхилена тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Могильного Олександра Івановича за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративної будівлі (адреса: м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3) на 2019 рік).
Вважаю, що рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції є безпідставним та неправомірним.
Так, в протоколі тендерного комітету зазначено, що підставою для моєї дискваліфікації стало те, що у складі моєї тендерної пропозиції не надано (не завантажено у систему) документу(ів), що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема копії виписки з протоколу засновників, наказу про призначення тощо. А також не надано лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання таких документів у складі тендерної пропозиції.
Фізичною особою-підприємцем є громадянин України, іноземний громадянин, особа без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність.
Відповідно до частини 2 статті 50 Цивільного кодексу України фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Статус фізичної особи - підприємця – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
На підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю ФОП Могильним О.І. у складі тендерної пропозиції надані завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Всі інші документи для підтвердження повноваження особи на укладання договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність, доручення) є ознаками документообігу юридичних осіб та не стосуються фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також слід зазначити, що Тендерній документації замовника, саме пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати будь-який із документів, зазначених у цій документації, такий учасник надає лист-роз’яснення у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів».
На виконання даної вимоги ФОП Могильним О.І. була надана «Довідка про повноваження, відсутність статуту», в якій були надані пояснення щодо ненадання копій виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності тощо. Про те, Замовником дана довідка не була прийнята до уваги.
Стосовно посилання тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської ради на те, що згідно з вартісною складовою тендерної пропозиції ФОП Могильного О.І. заробітна плата одного охоронця на місяць складає 5 104,17 грн., після відрахування податків і зборів буде становити 3 367,91 грн. і такий рівень фонду оплати праці зумовить закупівлю Замовником послуги неналежної якості і неефективне використання коштів місцевого бюджету, повідомляємо наступне.
Суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.
Згідно з чинним законодавством, суб’єкти господарювання самостійно встановлюють форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством.
Держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності шляхом встановлення розміру мінімальної заробітної плати.
Верховною радою був ухвалений проект Закону про державний бюджет України на 2019 рік, згідно з яким мінімальна заробітна плата з 01.01.2019 року буде складати 4 173,00 грн.
Таким чином, ФОП Могильним О.І. при визначенні вартості охоронних послуг та поданні цінової пропозиції були повністю дотримані вимоги щодо мінімальної заробітної плати охоронців.
Посилання Замовника на те що, послуги охоронцями ФОП Могильного О.І. будуть надаватися неналежної якості є нічим необґрунтованими.
Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції міститься у ч.1 ст. 30 Закону України про публічні закупівлі, саме:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею - 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ФОП Могильного О.І. повністю відповідає вимогам, встановленим Тендерною документацією замовника.
Жодних підстав, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», для відхилення тендерної пропозиції ФОП Могильного О.І. замовник не має.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І., пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Вважаємо, що такі дії замовника можуть свідчити на особисту зацікавленість в результатах торгів та визначенні переможцем закупівлі конкретного учасника.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1) Скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.;
2) Визнати ФОП Могильний О.І. переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
про скасування рішення тендерного комітету про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.
Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога -
UA-2018-11-30-002836-c.
Згідно з протоколам засідання тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 21.12.2018 року № 142 була відхилена тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Могильного Олександра Івановича за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративної будівлі (адреса: м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3) на 2019 рік).
Вважаю, що рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції є безпідставним та неправомірним.
Так, в протоколі тендерного комітету зазначено, що підставою для моєї дискваліфікації стало те, що у складі моєї тендерної пропозиції не надано (не завантажено у систему) документу(ів), що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема копії виписки з протоколу засновників, наказу про призначення тощо. А також не надано лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання таких документів у складі тендерної пропозиції.
Фізичною особою-підприємцем є громадянин України, іноземний громадянин, особа без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність.
Відповідно до частини 2 статті 50 Цивільного кодексу України фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Статус фізичної особи - підприємця – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
На підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю ФОП Могильним О.І. у складі тендерної пропозиції надані завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Всі інші документи для підтвердження повноваження особи на укладання договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність, доручення) є ознаками документообігу юридичних осіб та не стосуються фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також слід зазначити, що Тендерній документації замовника, саме пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати будь-який із документів, зазначених у цій документації, такий учасник надає лист-роз’яснення у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів».
На виконання даної вимоги ФОП Могильним О.І. була надана «Довідка про повноваження, відсутність статуту», в якій були надані пояснення щодо ненадання копій виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності тощо. Про те, Замовником дана довідка не була прийнята до уваги.
Стосовно посилання тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської ради на те, що згідно з вартісною складовою тендерної пропозиції ФОП Могильного О.І. заробітна плата одного охоронця на місяць складає 5 104,17 грн., після відрахування податків і зборів буде становити 3 367,91 грн. і такий рівень фонду оплати праці зумовить закупівлю Замовником послуги неналежної якості і неефективне використання коштів місцевого бюджету, повідомляємо наступне.
Суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.
Згідно з чинним законодавством, суб’єкти господарювання самостійно встановлюють форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством.
Держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності шляхом встановлення розміру мінімальної заробітної плати.
Верховною радою був ухвалений проект Закону про державний бюджет України на 2019 рік, згідно з яким мінімальна заробітна плата з 01.01.2019 року буде складати 4 173,00 грн.
Таким чином, ФОП Могильним О.І. при визначенні вартості охоронних послуг та поданні цінової пропозиції були повністю дотримані вимоги щодо мінімальної заробітної плати охоронців.
Посилання Замовника на те що, послуги охоронцями ФОП Могильного О.І. будуть надаватися неналежної якості є нічим необґрунтованими.
Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції міститься у ч.1 ст. 30 Закону України про публічні закупівлі, саме:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею - 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ФОП Могильного О.І. повністю відповідає вимогам, встановленим Тендерною документацією замовника.
Жодних підстав, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», для відхилення тендерної пропозиції ФОП Могильного О.І. замовник не має.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І., пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Вважаємо, що такі дії замовника можуть свідчити на особисту зацікавленість в результатах торгів та визначенні переможцем закупівлі конкретного учасника.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1) Скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.;
2) Визнати ФОП Могильний О.І. переможцем торгів.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" |
393 937,20
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Могильний Олександр Іванович |
289 080,00
UAH з ПДВ
|
245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
306 600,00
UAH з ПДВ
|
245 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
392 185,20
UAH з ПДВ
|
392 185,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" #41612830 |
Відхилено |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 11:16
|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Відхилено |
245 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 18:23
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Відхилено |
245 280,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 18:26
|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" #41612783 |
Переможець |
392 185,20
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 18:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 10:58
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 14:33
|
ДУ 4 20.01.2020.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:03
|
ДУ 3 19.12.2019.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2019 16:36
|
Додаткова угода 2, протокол 15 від 04.02.2019.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2019 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2019 14:16
|
ДУ 1 охорона 2019.pdf | зміни до договору |
28 січня 2019 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2019 14:50
|
Договор охрана.pdf | зміни до договору |
14 січня 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:55
|
Договір охорона 2019.rar | укладений |
02 січня 2019 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |