Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Нікопольської міської ради (адреса: м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3) на 2019 рік
Очікувана вартість
394 200,00 UAH
UA-2018-11-30-002836-c 75849028a47e4a9a920faa54b2f36ee6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 19:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2018 21:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 11:25
Очікувана вартість: 394 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 971,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Нікопольської міської ради (адреса: м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3) на 2019 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 19:46
ТД.doc
30 листопада 2018 19:46
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx
30 листопада 2018 19:46
Додаток № 7 до ТД Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 05 грудня 2018 13:29
Дата відповіді: 06 грудня 2018 17:30
встановлення контакту з силовими структурами і правоохоронними органами України, та в разі потреби організування підтримки і взаємодії; - на підставі якого НПА визначена дана вимога і яким чином така інформація повинна підтверджуватися? Про який контакт йдеться? Щоб у разі вчинення злочину, учасник міг викликати органи поліції? Просимо роз'яснити даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проекту Договору (Додаток № 7 до Тендерної документації) - до завдань та обов*язків Виконавця належать:
- встановлення контакту з силовими структурами і правоохоронними органами України, та в разі потреби організування підтримки і взаємодії.
Оповіщення про наявність небезпекии для життя та/або майна, реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони - Закон України "Про охоронну діяльність".
Інформація не потребує окремого підтвердження, крім Листа-згоди (в довільній формі) з істотними умовами Договору.
Уточнення
Дата подання: 05 грудня 2018 13:31
Дата відповіді: 06 грудня 2018 17:39
- не менше 3 (трьох) ксерокопій технічних паспортів (або інший документ згідно чинного законодавства – копії накладних) на товарно-матеріальні цінності – засоби самозахисту; - техпаспорти це на автомобілі?
Відповідь: Замовник (в даній закупівлі) витребовує в Учасників подання:
- Витягу з інвентаризаційного опису Учасника торгів, який підтверджує перебування на його балансі засобів самозахисту (наприклад: щитки, бронежилети, шоломи, ліхтарі, форма та інші, продаж яких не заборонений чинним законодавством);
- не менше 3 (трьох) ксерокопій технічних паспортів (або інший документ згідно чинного законодавства – копії накладних) на товарно-матеріальні цінності – засоби самозахисту.
Автомобілі не є засобами самозахисту.
Аналоігчні
Дата подання: 05 грудня 2018 13:37
Дата відповіді: 06 грудня 2018 17:17
На підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше трьох) надаються: - копії вказаних у довідці договорів з усіма додатками до них. Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає наявність аналогічного договору. тобто одного. Чому у вас вимога про 3 аналогічні? Ваша вимога не відповідає нормам закону, просимо узгодити дану положення та внести зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерії: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В умовах даної закупівлі - наявність документального підтвердження досвіду виконання договору про надання послуг з охорони адміністративної будівлі.
Тобто кількість аналогічних договорів, яке Замовник має право витребовувати в Учасників на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію Законом не встановлена.
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в Тендерній документації по даній закупівлі відсутні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-30-002836-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Могильний Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:2083115214
Дата подання: 22 грудня 2018 16:03
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2018 15:38
Тендерна пропозиція ФОП Могильного О.І. була відхилена правомірно в зв*язку з її невідповідністю вимогам, встановленим Замовником в Тендерній документаії (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі").
Номер вимоги: UA-2018-11-30-002836-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Могильний Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:2083115214
Дата подання: 26 грудня 2018 17:07
Оскардження
ВИМОГА
про скасування рішення тендерного комітету про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.

Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога -
UA-2018-11-30-002836-c.
Згідно з протоколам засідання тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 21.12.2018 року № 142 була відхилена тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Могильного Олександра Івановича за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративної будівлі (адреса: м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3) на 2019 рік).
Вважаю, що рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції є безпідставним та неправомірним.
Так, в протоколі тендерного комітету зазначено, що підставою для моєї дискваліфікації стало те, що у складі моєї тендерної пропозиції не надано (не завантажено у систему) документу(ів), що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема копії виписки з протоколу засновників, наказу про призначення тощо. А також не надано лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання таких документів у складі тендерної пропозиції.
Фізичною особою-підприємцем є громадянин України, іноземний громадянин, особа без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність.
Відповідно до частини 2 статті 50 Цивільного кодексу України фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Статус фізичної особи - підприємця – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
На підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю ФОП Могильним О.І. у складі тендерної пропозиції надані завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Всі інші документи для підтвердження повноваження особи на укладання договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність, доручення) є ознаками документообігу юридичних осіб та не стосуються фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також слід зазначити, що Тендерній документації замовника, саме пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати будь-який із документів, зазначених у цій документації, такий учасник надає лист-роз’яснення у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів».
На виконання даної вимоги ФОП Могильним О.І. була надана «Довідка про повноваження, відсутність статуту», в якій були надані пояснення щодо ненадання копій виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності тощо. Про те, Замовником дана довідка не була прийнята до уваги.
Стосовно посилання тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської ради на те, що згідно з вартісною складовою тендерної пропозиції ФОП Могильного О.І. заробітна плата одного охоронця на місяць складає 5 104,17 грн., після відрахування податків і зборів буде становити 3 367,91 грн. і такий рівень фонду оплати праці зумовить закупівлю Замовником послуги неналежної якості і неефективне використання коштів місцевого бюджету, повідомляємо наступне.
Суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.
Згідно з чинним законодавством, суб’єкти господарювання самостійно встановлюють форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством.
Держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності шляхом встановлення розміру мінімальної заробітної плати.
Верховною радою був ухвалений проект Закону про державний бюджет України на 2019 рік, згідно з яким мінімальна заробітна плата з 01.01.2019 року буде складати 4 173,00 грн.
Таким чином, ФОП Могильним О.І. при визначенні вартості охоронних послуг та поданні цінової пропозиції були повністю дотримані вимоги щодо мінімальної заробітної плати охоронців.
Посилання Замовника на те що, послуги охоронцями ФОП Могильного О.І. будуть надаватися неналежної якості є нічим необґрунтованими.
Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції міститься у ч.1 ст. 30 Закону України про публічні закупівлі, саме:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею - 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ФОП Могильного О.І. повністю відповідає вимогам, встановленим Тендерною документацією замовника.
Жодних підстав, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», для відхилення тендерної пропозиції ФОП Могильного О.І. замовник не має.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І., пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Вважаємо, що такі дії замовника можуть свідчити на особисту зацікавленість в результатах торгів та визначенні переможцем закупівлі конкретного учасника.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1) Скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І.;
2) Визнати ФОП Могильний О.І. переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 393 937,20
UAH з ПДВ
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Могильний Олександр Іванович 289 080,00
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 306 600,00
UAH з ПДВ
245 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" 392 185,20
UAH з ПДВ
392 185,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 18:25
Електронний підпис
14 грудня 2018 17:29
Тендерна пропозиція.PDF
14 грудня 2018 17:29
Статут.PDF
14 грудня 2018 17:29
Додаток № 7 Договір.PDF
14 грудня 2018 17:29
Додаток № 6 Лист-згода.PDF
14 грудня 2018 17:29
ВИПИСКА з ЭДР юр. осіб.PDF

Публічні документи

14 грудня 2018 08:53
Тендерна пропозиція.PDF
14 грудня 2018 08:53
Страховий договір ФОП.PDF
14 грудня 2018 08:53
Прект договора.PDF
14 грудня 2018 08:53
Сертифікати GPS.zip
14 грудня 2018 08:53
Довідка про гшр.PDF
14 грудня 2018 08:53
Витяг Document_USR_1004756303.rtf

Публічні документи

15 грудня 2018 16:35
Електронний підпис
15 грудня 2018 15:27
технічне.pdf
15 грудня 2018 15:27
статут.pdf
15 грудня 2018 15:27
свідоцтва 3-го розряду.pdf
15 грудня 2018 15:27
пропозиція.pdf
15 грудня 2018 15:27
проект договору.pdf
15 грудня 2018 15:27
про працівників.pdf
15 грудня 2018 15:27
мат.база.pdf
15 грудня 2018 15:27
ліцензія.pdf
15 грудня 2018 15:27
док-ти на працівників.pdf
15 грудня 2018 15:27
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

22 грудня 2018 10:45
Електронний підпис
22 грудня 2018 10:14
Тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2018 10:14
Довідка Заозерної Н.В..pdf
15 грудня 2018 14:04
Електронний підпис
15 грудня 2018 14:02
Електронний підпис
15 грудня 2018 13:43
Видатк_накл.pdf
15 грудня 2018 13:36
Технічні_вимоги.pdf
15 грудня 2018 13:25
Довідка_авто.pdf
15 грудня 2018 13:25
Видаткова_накладна.pdf
14 грудня 2018 19:41
Електронний підпис
14 грудня 2018 19:37
Техн_паспорт_рація.pdf
14 грудня 2018 19:37
Техн_паспорт_рація.pdf
14 грудня 2018 18:57
Електронний підпис
14 грудня 2018 18:52
Тех паспорт рації.pdf
14 грудня 2018 18:52
Тех паспорт рації 2.pdf
14 грудня 2018 18:52
Свідоцтво охоронника.pdf
14 грудня 2018 18:52
Проект договору.PDF
14 грудня 2018 18:52
Паспорт директора.PDF
14 грудня 2018 18:52
Наказ №3.PDF
14 грудня 2018 18:52
Лицензия.PDF
14 грудня 2018 18:52
Договір 026 ФО.PDF
14 грудня 2018 18:52
Договір 024 ФО.PDF
14 грудня 2018 18:52
Договір 004 ФО.PDF
14 грудня 2018 18:52
Довідка Заозерной Н.В..PDF
14 грудня 2018 18:52
Довідка № 22 Реквізити.PDF
14 грудня 2018 18:52
Довідка 4 Авто.pdf
14 грудня 2018 18:52
Видаткові накладні.PDF
14 грудня 2018 18:52
Видаткова накладна.pdf
14 грудня 2018 18:52
16 Тех_Характ.pdf
14 грудня 2018 18:52
2 Лист гарантія.PDF
14 грудня 2018 18:52
1 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

ФОП Могильний Олександр Іванович

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Відхилено 219 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 11:16
ФОП Могильний Олександр Іванович
#2083115214
Відхилено 245 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 18:23
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Відхилено 245 280,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 18:26
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
#41612783
Переможець 392 185,20
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 18:28

Документи

21 грудня 2018 18:23
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2018 18:26
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2018 18:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
#41612783
392 185,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 18:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 10:58
ДУ 5.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 14:33
ДУ 4 20.01.2020.pdf зміни до договору
20 січня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 13:03
ДУ 3 19.12.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 13:02
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 16:36
Додаткова угода 2, протокол 15 від 04.02.2019.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 14:16
ДУ 1 охорона 2019.pdf зміни до договору
28 січня 2019 14:14
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 14:50
Договор охрана.pdf зміни до договору
14 січня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:55
Договір охорона 2019.rar укладений
02 січня 2019 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 392 185,20
UAH з ПДВ