Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина охолоджена (тазостегнова або лопаткова частина)
Chilled beef (hip or shoulder blade)
Очікувана вартість
7 150 000,00 UAH
UA-2018-11-30-002477-c a2b359d7c67347a2b9422dcf7b1d94ad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Desna District in Kyiv state administration
National ID: 37501684
Contact point: Tokar Nataliya Yuriivna
+380445466890
ruodesn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 16:52
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 16:52
Початок аукціону: 21 січня 2019 13:52
Очікувана вартість: 7 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 30 листопада 2018 16:48
Enquiries until: 23 грудня 2018 16:52
Complaints submission until: до 29 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2019 16:52

Information

Estimated total value: 7 150 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
The supply of goods is carried out in pre-school educational institutions (nurseries - kindergartens) and educational and educational complexes of Desniansky district of Kyiv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 кг
Яловичина охолоджена (тазостегнова або лопаткова частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Chilled beef (hip or shoulder blade)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 16:48
Додаток 9 Гарантійний лист.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 8 Лист - згода.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 7 Лист - гарантія.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 6 Проект договору.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 3 Інші документи.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 2 Стаття 17.doc
30 листопада 2018 16:48
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
30 листопада 2018 16:48
ТД яловичина.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-06-000040 ● 898648841669435eaff9f29186df5054
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.02.2019 № 24
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2019 № 24

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-30-002477-c 30.11.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок надано в додатку.

2019-03-11 10:48:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-06-27-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2019 № 128
Київ
Пропризначення перевірок закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку(додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірок закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.06.2019№ 128
Витяг з переліку процедур для здійснення перевірок закупівель
2 UA-2018-11-30-001466-a
3 UA-2018-12-07-001113-a
4 UA-2019-01-28-003556-b
5 UA-2019-01-16-003161-c
6 UA-2019-01-16-003164-c
7 UA-2018-11-27-003598-c
8 UA-2018-11-30-002477-c

2019-06-27 15:58:58


Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-05-08 16:25:04

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2019
UA-2018-11-30-002477-ca2b359d7c67347a2b9422dcf7b1d94ad
Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Місцезнаходження: 02217, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" Документи
Відхилено
Документи
ПП "НІКА-1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Стартрейдінг" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 січня 2019 17:50
Електронний підпис

Документи

15 січня 2019 17:50
Електронний підпис

Публічні документи

29 грудня 2018 13:25
Електронний підпис
29 грудня 2018 13:24
Електронний підпис
29 грудня 2018 12:58
43 Проект договору.PDF
29 грудня 2018 12:58
42 Пропозиція.PDF
29 грудня 2018 12:58
Кваліфікація.zip
29 грудня 2018 12:58
Гарантия_8044.zip
29 грудня 2018 12:58
Licence.zip
29 грудня 2018 12:58
Dovirenist_Rizhiy.zip
29 грудня 2018 12:58
Технічна.zip

Документи

15 січня 2019 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2019 22:56
Електронний підпис
22 січня 2019 22:56
Електронний підпис
22 січня 2019 22:54
МВС від 15.01.19.PDF
22 січня 2019 22:54
Довідка по ст.17 ЄДР 2.pdf
22 січня 2019 22:54
ДПІ до 23.01.19 вкл.PDF
21 січня 2019 16:20
Електронний підпис
21 січня 2019 16:20
Електронний підпис
02 січня 2019 10:00
Електронний підпис
02 січня 2019 10:00
Електронний підпис
02 січня 2019 09:59
ЦП.pdf
02 січня 2019 09:59
Техніка2.rar
02 січня 2019 09:59
Техніка1.rar
02 січня 2019 09:59
Ст. 16,17.rar
02 січня 2019 09:59
Гарантия 7849.zip
02 січня 2019 09:59
Право підпису.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ПП "НІКА-1"

ТОВ "Стартрейдінг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг" 7 125 000,00
UAH з ПДВ
7 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НІКА-1" 7 134 000,00
UAH з ПДВ
7 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 22:56
Електронний підпис
22 січня 2019 22:56
Електронний підпис
22 січня 2019 22:54
МВС від 15.01.19.PDF
22 січня 2019 22:54
Довідка по ст.17 ЄДР 2.pdf
22 січня 2019 22:54
ДПІ до 23.01.19 вкл.PDF
21 січня 2019 16:20
Електронний підпис
21 січня 2019 16:20
Електронний підпис
02 січня 2019 10:00
Електронний підпис
02 січня 2019 10:00
Електронний підпис
02 січня 2019 09:59
ЦП.pdf
02 січня 2019 09:59
Техніка2.rar
02 січня 2019 09:59
Техніка1.rar
02 січня 2019 09:59
Ст. 16,17.rar
02 січня 2019 09:59
Гарантия 7849.zip
02 січня 2019 09:59
Право підпису.rar

Публічні документи

29 грудня 2018 13:25
Електронний підпис
29 грудня 2018 13:24
Електронний підпис
29 грудня 2018 12:58
43 Проект договору.PDF
29 грудня 2018 12:58
42 Пропозиція.PDF
29 грудня 2018 12:58
Кваліфікація.zip
29 грудня 2018 12:58
Гарантия_8044.zip
29 грудня 2018 12:58
Licence.zip
29 грудня 2018 12:58
Dovirenist_Rizhiy.zip
29 грудня 2018 12:58
Технічна.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Стартрейдінг"

ПП "НІКА-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
Переможець 7 125 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
7 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:01
яловичина.pdf зміни до договору
16 січня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:26
img-191228112602-001.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:03
img-191227105656-001.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:01
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 17:56
д у 4 договор 4.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 17:55
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 13:14
доп угода 2 зміни до договору
13 листопада 2019 13:12
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 13:06
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 21:42
Додаткова угода 1 від 13.05.2019 ТОВ Стартрейдінг (яловичина).pdf зміни до договору
15 травня 2019 21:41
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:47
Договір укладений
11 лютого 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У звязку з підвищенням ціни на продукцію харчової промисловості - "яловичина охолоджена (тазостегнова або лопаткова частина)", що підтверджено копією експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати від 12.04.2019 № ЧК-190 на підставі протоколу № 198 засідання тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2019, Сторони домовились внести зміни в ціну товару, зазначеного у специфікації (Додаток 1 до Договору), не більше як на 10 відсотків, при цьому сума Договору залишається без змін. Ціна Постачальника становить: яловичина охолоджена (тазостегнова або лопаткова частина) - 156 грн. 75 коп., у тому числі ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору "Специфікація" викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пункту 1 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 4
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 870 000 грн. 00 коп. (вісімсот сімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 6 255 000 грн. 00 коп. шість мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 20% - 1 042 500 грн. 00 коп. (один мільйон сорок дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пунктів 1 та 2 Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати не дійсним додаткову угоду №2 від 13.11.2019 року 1. Зменшити ціну Договору на 870 000 грн. 00 коп. (вісімсот сімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 6 255 000 грн. 00 коп. шість мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 20% - 1 042 500 грн. 00 коп. (один мільйон сорок дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пунктів 1 та 2 Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 4699 грн. 44 коп. з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 6 250 300 грн. в тому числі ПДВ 20% -1 041 716 грн. 76 коп. 06 коп. (шість мільйонів сто вісім тисяч шістсот чотирнадцять грн. 06 коп.), в тому числі ПДВ – 20% - 1 018 102 грн. 34 коп. (один мільйон вісімнадцять тисяч сто дві грн. 34 коп.)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пунктів 1 та 2 Додаткової угоди. 4. Розрахунки Сторін, пов'язані з виконанням цієї Додаткової угоди, проводяться в порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: № 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції : "2.1. Строк поставки Товару за цим Договром - до 29 лютого 2020 року ". 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 11.1. в новій редакції : "11.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання і діє до 29 лютого 2020 року а в частині розрахунків до повного їх виконання".
Номер договору про закупівлю: № 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну Договору на 1 221 082 грн. 50 коп. (один мільйон двісті двадцять одна тисячі вісімдесят дві грн. 50 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 203 513 грн. 75 коп. (двісті три тисячі п’ятсот тринадцять грн. 75 коп.). 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 7 471 383 грн. 06 коп. (сім мільйон чотириста сімдесят одна тисяча триста вісімдесят три грн. 06 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 1 245 230 грн. 51 коп. (один мільйон двісті сорок п’ять тисяч двісті тридцять грн. 51 коп.)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додаються, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 7 471 383,06
UAH (в тому числі ПДВ 1 245 230,51 UAH)