Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів (заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
54 540,00 UAH
UA-2018-11-30-001995-c 30108c3881404b43b30b56c7dd6a1720
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Волобуєва

+380503008345 volobuyeva-sm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі одеської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22485297
Місцезнаходження: 65001, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Садова, 10
Контактна особа: Світлана Волобуєва
+380503008345
volobuyeva-sm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:46
Очікувана вартість: 54 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів (заправка та відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65001, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Садова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 15:32
ТД- Картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-30-001995-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 26 грудня 2018 15:51
Вимога - скарга на рішення котре містить явні корупційні складові
Шановний замовник - у Ваші тендерній документації була подана вимога з потребою надати наступний документ: Довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
Дана довідка була долучена до тендерної пропозиції і успішно завантажена на майданчик у складі пропозиції і міститься на 6 сторінці у файлі scan.pdf. Керуючись вище наведеним ми можемо розцінювати дії кваліфікаційної комісії - як намірені дії з проявами та ознаками корупційних складових.
Вимагаємо повернутись до розгляду нашої пропозиції та обрати нас переможцями як це і вимагає законодавство.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 грудня 2018 14:48
Згідно до пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати
- Довідку у довільній формі, складену учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контра. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір предмет якого відповідає найменуванню предмета ДК 021:2015 – 50320000-4 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів (заправка та відновлення картриджів).
- Позитивний лист-відгук щонайменше від одного з контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.

Учасником у складі своєї пропозиції на вищезазначену вимогу не надано підтвердження того, що аналогічний договір був виконаний у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2018-11-30-001995-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 27 грудня 2018 19:14
Вимога - скарга на рішення котре містить явні корупційні складові
Ми пропонуємо повернутись до розгляду нашої пропозиції і не стверджувати на чорне, що це біле. У Вас є повний перелік документів котрий надавався не лише вашій дирекції. В переліку єІ відгук і перелік договорів. В іншому випадку скарга буде спочатку направлена в центральний апарат і якщо це не дасть відповідного результату рішення буде оскаржено в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2019 15:12
Надані Учасником документи у складі своєї пропозиції, а саме довідка про виконання аналогічного договору та відгук не містять інформації, що підтверджує факт виконання договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ 46 460,81
UAH з ПДВ
46 190,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 48 213,36
UAH з ПДВ
46 454,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком" 48 480,00
UAH з ПДВ
46 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" 49 086,00
UAH з ПДВ
49 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 11:25
Scan0006.pdf
19 грудня 2018 11:25
Scan0005.pdf
19 грудня 2018 11:25
Scan0004.pdf
18 грудня 2018 12:30
Scan.jpg
04 грудня 2018 11:13
цінова.pdf
04 грудня 2018 11:13
Scan.pdf

Публічні документи

14 грудня 2018 22:09
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
14 грудня 2018 22:09
Лист-гарантія.pdf
14 грудня 2018 22:09
Копія паспорту.pdf
14 грудня 2018 22:09
Копія витягу з ЄДР.pdf
14 грудня 2018 22:09
Довідка про договір.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 18:02
Геоком Укрпочта итог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком"

ТОВ "Корал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
Відхилено 46 190,81
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 15:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Відхилено 46 454,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 17:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком"
#32217218
Переможець 46 460,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 18:14

Документи

26 грудня 2018 15:19
Електронний підпис
26 грудня 2018 15:17
ПРОТОКОЛ 121-2.docx

Документи

26 грудня 2018 17:26
Електронний підпис
26 грудня 2018 15:21
ПРОТОКОЛ 121-3.docx

Документи

07 лютого 2019 18:14
Електронний підпис
07 лютого 2019 18:11
ПРОТОКОЛ 121-6..docx
07 лютого 2019 18:11
ПРОТОКОЛ 121-5.docx
03 січня 2019 17:25
Електронний підпис
03 січня 2019 17:23
ПРОТОКОЛ 121-4.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Геоком"
#32217218
46 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 18:14
Електронний підпис
07 лютого 2019 18:11
ПРОТОКОЛ 121-6..docx
07 лютого 2019 18:11
ПРОТОКОЛ 121-5.docx
03 січня 2019 17:25
Електронний підпис
03 січня 2019 17:23
ПРОТОКОЛ 121-4.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 16:31
Протокол розірвання договору.docx укладений
14 травня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 17:24
17-287 від 20.02.2019.pdf укладений
21 лютого 2019 17:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Постачальник не виконує зобов'язання за умовами договору.