Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів
Очікувана вартість
3 630 947,90 UAH
UA-2018-11-30-001937-c b3136dab422e4edf82630b9dc87ea2d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:53
Очікувана вартість: 3 630 947,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108928.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 11:47
ТД_Кап_рем_ лінійного_обладнання.doc
30 листопада 2018 15:25
Додаток_№_7.rar
03 грудня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 11:47
ТД_Кап_рем_ лінійного_обладнання.doc
30 листопада 2018 15:33
ТД_Кап_рем_ лінійного_обладнання.doc
30 листопада 2018 15:25
ТД_Кап_рем_ лінійного_обладнання.doc
30 листопада 2018 15:25
Додаток_№_7.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-10-000007 ● 73a79d6ee62b4b6aae7d880497054f24
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2019 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.01.2019 № 4
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.01.2019 № 4

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-30-001937-с 30.11.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-15 09:08:04

Інформація по закупівлі

1. Планування закупівлі
Відповідно до Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі ˗ Закон) «закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження».
Слід зазначити, що Південно-Західна залізниця тричі за 2018 рік оголошувала відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів»), а саме: у квітні, у жовтні та листопаді 2018 року (Додаток до цього листа). Закупівля двічі не відбувалась.
Під час оголошення першої закупівлі протоколом засідання тендерного комітету від «25» квітня 2018 року № 129 було внесено зміни до річного плану закупівель, здійснено вибір процедури закупівлі та затверджено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» (код за ДК 021:2015: 50220000-3  Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги).
У Додатку до цього листа наведено інформацію з офіційного сайту публічних закупівель «Prozorro» щодо планування відповідної закупівлі у 2018 році. У річному плані сума закупівель відображається з ПДВ-20% та становить 4 357 137,48 грн.
Оскільки торги декілька разів не відбувалися, а предмет закупівлі не змінювався, додаткове внесення змін до плану закупівель не було потрібне.
Таким чином, процедура закупівлі «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» здійснювалась відповідно до річного плану у повній відповідності до вимог Закону.

2. Вимоги щодо захисту довкілля.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
В частині шостій розділу 3 тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик послуг з капітального ремонту лінійного обладнання визначено, що капітальний ремонт обладнання проводиться відповідно до «Правил капітального ремонту ЦТ-0113» та інструкцій «Інструкція ТІ-105», «Інструкція ТІ-32-01», «Інструкція ТІ-161», «Інструкція ЦТ-0058» діючих на час ремонту згідно Додатку № 7.
Додаток №7 - Правила та інструкції по ремонту («Правила капітального ремонту «ЦТ-0113» та інструкції «Інструкція ТІ-105», «Інструкція ТІ-32-01», «Інструкція ТІ-161», Інструкція ЦТ-0058). Надаються окремим електронним файлом.
Правила капітального ремонту «ЦТ-0113» ( файл ЦТ-0113.pdf у Додатку № 7 до тендерної документації) містять вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища та заходів безпеки (Розділ 5, стор. 12-13).
Таким чином, при формуванні тендерної документації Південно-Західною залізницею дотримано усі вимоги Закону щодо передбачення необхідних заходів із захисту довкілля.

3. Визначення порядку змін умов договору
Згідно з пунктом 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, inter alia, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Невід’ємною частиною тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» є проект договору (Додаток № 6 до тендерної документації). У пункті 14.3 зазначеного проекту договору вказано, що «всі зміни та доповнення до даного Договору повинні бути здійснені в письмовій формі та підписані уповноваженими на це представниками Сторін. Здійснені таким чином зміни та доповнення є невід’ємною частиною даного Договору».
Таким чином, тендерною документацією передбачено порядок змін умов договору у відповідності до Закону.

4. Визначення критеріїв оцінки
Відповідно до абзаців третього-п’ятого пункту 1 Статті 28 Закону
«Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів».
Враховуючи вимоги Статті 28 Закону, частиною першою розділу 5 тендерної документації на закупівлю послуг з капітального ремонту лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів було визначено критерії та методика оцінки тендерних пропозицій учасників:
«Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ).
Питома вага критерію «ціна» - 100%.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».
Підхід до критерію оцінки на базі ціни виключає можливість будь-яких маніпуляцій та не є дискримінаційним.
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі відбулася у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-01-16 14:34:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу капітального ремонту лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-30-001937-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір до 31 березня 2019 року додатковою угодою №1 до договору від 29.12.2018 № ПЗ/НРП-181946/НЮ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-18 10:24:25

Запит про надання пояснень від 16 січня 2019 року

Договір на капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів №ПЗ/НРП-181946/НЮ було укладено 29.12.2018 року. Згідно умов договору строк надання послуг до 31.12.2018 року.
29 грудня 2018 року на адресу Замовника надійшов лист від ТОВ «ТВК «Квік-2006»» (Виконавець по договору) в якому останній зазначав, що ним вже виконано очищення, розбирання та дефектація отриманого в ремонт обладнання. Також ТОВ «ТВК «Квік-2006»» зазначило, що в ході проведення дефектації переданого обладнання було встановлено, що попередньо зазначений в договорі обсяг ремонту не відповідає фактично необхідному в зв’язку зі зношеністю більшої частини деталей, яка не була вказана в наданих Замовником актах.
Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги гостру потребу в ремонті обладнання було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання ремонту обладнання зі збільшеними обсягами робіт без зміни вартості ремонту протягом 1-го кварталу 2019 року.

Копія листа додається на 1 аркуші.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-24 14:23:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу капітального ремонту лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-30-001937-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Чому двічі опубліковано тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30 листопада 2018 року №1097?
Чи вносилися зміни до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 30 листопада 2018 року №1097? В якій частині?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-28 15:35:19

Пояснення на запит про надання пояснень від 24 січня 2019 року

Тендерну документацію на капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів (затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 30 листопада 2018 року № 1097) було двічі опубліковано з наступних причин.
Під час публікації зазначеної тендерної документації 30 листопада 2018 року о 15год. 33хв. замовником було допущено технічну помилку (описку) в абзаці 3 пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме в частині строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю помилково зазначено «до 20.04.2019 р.» замість «до 20.01.2019 р.». Зазначену описку було виправлено шляхом публікації правильної редакції тендерної документації першого робочого дня наступного тижня (3 грудня).
При цьому необхідно зазначити, що в пункті 12.5 додатку № 6 до тендерної документації «Проект договору» в обох редакціях тендерних документацій строк дії забезпечення виконання Договору про закупівлю було зазначено вірно (до 20.01.2019 р.).
Також потрібно враховувати, що відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору вимагається лише від учасника-переможця і не пізніше дати укладання договору про закупівлю. На етапі подачі пропозицій надання забезпечення виконання договору не вимагалося від жодного з учасників, а тому допущення описки в тендерній документації в даній ситуації жодним чином не могло вплинути і не вплинуло на подачу учасниками своїх пропозицій та в подальшому на визначення переможця торгів.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-07 11:31:41

Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі

31 січня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-11-30-001937-c) (далі ‒ Висновок).
Зауваження Державної аудиторської служби України щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї на даний час Замовником повністю усунене шляхом оприлюднення протоколу від 03 грудня 2018 року № 1097/2 засідання тендерного комітету з питання внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» код за ДК 021-2015 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» номер ID оголошення: UA-2018-11-30-001937-c.
Крім цього, керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині «внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)» з огляду на наступне.
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань до 31.03.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Потрібно зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, а тому твердження Державної аудиторської служби України про те, що «лист Переможця, на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору» на думку Замовника є необґрунтованим. Лист від ТОВ «ТВК «Квік-2006»» є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Окрім листа ТОВ «ТВК «Квік-2006»» було додатково надано Акт приймання-передачі обладнання в ремонт № 1 від 29 грудня 2018 року (Додаток 1). Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 31.03.2019 Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Також вважаємо твердження Державної аудиторської служби України щодо порушення частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає дійсності. У висновку не міститься жодної чіткої інформації щодо зазначеного можливого порушення. Вважаємо за необхідне проінформувати, що закупівля проводилась відповідно до річного плану (Додаток 2). Річний план та зміни до нього було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження, як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі». Одночасно повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі», а також нормативно-правові акти, прийняті для реалізації положень зазначеного закону, не містять вимог щодо відображення в річному плані закупівель (додатку до річного плану) інформації щодо зміни істотних умов договору про закупівлю.
Слід зазначити, що Південно-Західна залізниця тричі за 2018 рік оголошувала відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів»), а саме: у квітні, у жовтні та листопаді 2018 року (Додаток 2). Закупівля двічі не відбувалась.
Під час оголошення першої закупівлі протоколом засідання тендерного комітету від «25» квітня 2018 року № 129 було внесено зміни до річного плану закупівель, здійснено вибір процедури закупівлі та затверджено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» (код за ДК 021:2015: 50220000-3  Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги).
У Додатку до цього листа наведено інформацію з офіційного сайту публічних закупівель «Prozorro» щодо планування відповідної закупівлі у 2018 році. У річному плані сума закупівель відображається з ПДВ-20% та становить 4 357 137,48 грн. Також в пункті 8 «Інформація про предмет закупівлі» на офіційному сайті публічних закупівель «Prozorro» зазначено, що орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2018. Закупівля фактично розпочалася в квітні 2018 року. Проте торги декілька разів не відбувалися. Таким чином, в зв’язку з тим, що предмет закупівлі не змінювався, додаткове внесення змін до плану закупівель не було потрібне.



Голова тендерного комітету
регіональної філії «Південно-Західна залізниця»
ПАТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт
і послуг по напрямках фінансування
«капітальні інвестиції», «ремонти» та «інші» Ю.О. Олексієнко















Додаток 1
Акт приймання-передачі обладнання в ремонт № 1

Додаток 2
Скріншоти інформації щодо закупівлі «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів»

Плани

Статус закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 31.01.2019 Зауваження Державної аудиторської служби України щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї на даний час Замовником повністю усунене шляхом оприлюднення протоколу від 03 грудня 2018 року № 1097/2 засідання тендерного комітету з питання внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» код за ДК 021-2015 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» номер ID оголошення: UA-2018-11-30-001937-c. Щодо можливого порушення ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, Замовником прийнято рішення про розірвання договору № ПЗ/НРП-181946/НЮ від 29.12.2018 року. На даний момент відповідна додаткова угода знаходиться на реєстрації та в обов’язковому порядку буде опублікована у визначені Закону України «Про публічні закупівлі» строки. Враховуючи вищевикладене, Замовником повністю усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 31.01.2019 по закупівлі «Капітальний ремонт лінійного обладнання електро- та дизель-поїздів» код за ДК 021-2015 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» номер ID оголошення: UA-2018-11-30-001937-c.

2019-02-07 16:57:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

--

2019-03-01 10:46:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" 3 609 903,80
UAH
3 609 903,80
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАУЕР ТРЕЙДЕР" 3 630 930,00
UAH
3 630 930,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 14:39
Електронний підпис
13 грудня 2018 11:44
Електронний підпис
13 грудня 2018 11:42
1.1. листи-відгуки.pdf
13 грудня 2018 11:42
7. Статут (6 редакція).PDF
13 грудня 2018 11:42
6.1. ПРОТОКОЛ 22-10.pdf

Публічні документи

14 грудня 2018 13:32
Ліцензія завірена.zip
14 грудня 2018 13:32
Гарантия 7750.zip
14 грудня 2018 13:32
13. Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАУЕР ТРЕЙДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
Переможець 3 609 903,80
UAH
18 грудня 2018 16:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" #38284929

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

18 грудня 2018 16:14
Електронний підпис
18 грудня 2018 16:09
ПР_ТОВ_ТВК_КВІК_2006.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2018 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
3 609 903,80
UAH
Документи

Документи

18 грудня 2018 16:14
Електронний підпис
18 грудня 2018 16:09
ПР_ТОВ_ТВК_КВІК_2006.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 15:43
img077.jpg укладений
01 березня 2019 15:42
img076.jpg укладений
01 березня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 15:03
ДУ_2.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 10:07
ПРОТОКОЛ_ЗМІН_03.12.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 15:02
НРП КВІК.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 15:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:21
Договір.pdf укладений
29 грудня 2018 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НРП-181946/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НРП-181946/НЮ-д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол внесення змін в тендерну документацію від 03.12.2018
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НРП-181946/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол внесення змін в тендерну документацію від 03.12.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця. Всі інші розділи та додатки до договору - без змін
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НРП-181946/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НРП-181946/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згода сторін