Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання та предметів довгострокового користування, що необхідні для функціонування спортивного обладнання (у розрізі їх видів) ДК 021:2015 (CPV)- 44115310-5 Ролети (Комплект ролет захистних з монтажем) Для велоспорту. (Київський Велотрек)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2018-11-30-001753-a dfdc9f7b73b2478096d60c403f5ed2e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Черевко Микола Васильович

380672396815 sportkomplex@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Код ЄДРПОУ: 03768026
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Черевко Микола Васильович
380672396815
sportkomplex@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 22:42
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 11:51
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання обладнання та предметів довгострокового користування, що необхідні для функціонування спортивного обладнання (у розрізі їх видів) ДК 021:2015 (CPV)- 44115310-5 Ролети (Комплект ролет захистних з монтажем) Для велоспорту. (Київський Велотрек)
До складу комплекту входить: ролет захисний 2,4х2,023 – 1 шт.; металевий каркас для установки ролетної системи – 1 шт.; перфорована панель 1,1х2,76 – 4 шт.; ролет захисний 2,4х2,76 – 3 шт.; ролет захисний 2,69х2,76 – 1 шт.; ролет захисний 3,11х2,76 – 1 шт. Монтаж металокаркаса та ролет.


- Строк поставки 3 доби з дати укладання договору.
- Виконавець робіт повинен розробити та погодити з замовником конструкторську документацію на виготовлення виробів, що вказані у договорі.
- Виконавець повинен забезпечити наявність паспортів конструкцій та сертифікатів відповідності на конструкції або на матеріали, що використовувались при виробництві.
Враховуючи специфічність обладнання, товар, що буде запропонований учасником має на 100% відповідати заявленим характеристикам. У випадку невідповідності хоча б однієї із заявлених характеристик Учасник має в період уточнення із Замовником чітко визначити можливість заміни того чи іншого параметру. У разі відсутності звернення до Замовника за уточненнями до вимог комплектації товару і надання пропозиції із відмінними від заявлених характеристик така тендерна пропозиція може бути відхилена. Закупівля за бюджетні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання обладнання та предметів довгострокового користування, що необхідні для функціонування спортивного обладнання (у розрізі їх видів) ДК 021:2015 (CPV)- 44115310-5 Ролети
(Комплект ролет захистних з монтажем) Для велоспорту. (Київський Велотрек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Липинського 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44115310-5 — Ролети

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТОЛЛ" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНЛАЙН-АВТОМАТІК" 139 950,00
UAH з ПДВ
139 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 17:34
Статут ПП ІНВЕСТОЛЛ.pdf
07 грудня 2018 17:34
СЕС.pdf
07 грудня 2018 17:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 грудня 2018 17:34
Св реєстрації.pdf
07 грудня 2018 17:34
Рішення засновника.pdf
07 грудня 2018 17:34
Протокол зборів.pdf
07 грудня 2018 17:34
Паспорт+код.pdf
07 грудня 2018 17:34
Наказ про призначення.pdf
07 грудня 2018 17:34
Документи.pdf
07 грудня 2018 17:34
Виписка pdf.pdf
07 грудня 2018 17:34
4 ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТОЛЛ"

ТОВ "САНЛАЙН-АВТОМАТІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТОЛЛ"
#31172171
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 19:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТОЛЛ"
#31172171
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод Уг №1_22.12.2018 Дог№1812-2018-Р_18.12.2018_ІНВЕСТОЛЛ.pdf укладений
22 грудня 2018 16:26
Дог №1812-2018-р_18.12.2018_Ролети_ПП Інвестолл_грудень_2018.PDF укладений
18 грудня 2018 19:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Сторони за взаємною згодою вирішили розірвати укладений між ними Договір закупівлі товарів № 1812-2018-Р від 18.12.2018 р. з 22 (двадцять другого) грудня 2018 року. 2. Сторони підписанням цієї Додаткової угоди підтверджують, що не мають одна до одної жодних претензій фінансового, майнового та іншого характеру. 3. З моменту підписання цієї Додаткової угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами і обов’язками, що виникли відповідно до Договору закупівлі товарів № 1812-2018-Р від 18.12.2018 р. Зобов’язання Сторін за Договором закупівлі товарів № 1812-2018-Р від 18.12.2018 р. припиняються з моменту підписання цієї Додаткової угоди. 4. Сторони підтверджують, що викладені в Додатковій угоді умови підтверджують їх волевиявлення і породжують настання бажаних результатів, які відповідають їхнім дійсним намірам та інтересам. 5. Договір закупівлі товарів № 1812-2018-Р від 18.12.2018 р. припиняє свою дію з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди.