Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі (Лот1 - Стелаж модульний, Лот2 – Стелажі)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2018-11-30-001611-c ee19f61015ff4da792bdf01f148acbe5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Захарченко

+380442300885 tenderkyiv@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Ольга Захарченко
+380442300885
tenderkyiv@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2018 00:00
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Меблі та приспособи різні
Стелажі (Лот1 - Стелаж модульний, Лот2 – Стелажі)

Тендерна документація

30 листопада 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 14:38
ТД Стелажі_2 лоти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не зазначено місце поставки (Лот-1)
Дата подання: 03 грудня 2018 11:06
Дата відповіді: 05 грудня 2018 16:50
Доброго дня! У документації вказано - Місце поставки товарів: відповідно до умов, які визначені у додатку 3 до тендерної документації, але у одатку 3 данних не вказано?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, що відповідно до умов проекту договору п.4.1(наведеному в додатку 6 тендерної документації):«Поставка Товару та його монтаж здійснюється Постачальником на об’єкти поштового зв'язку впродовж 20 робочих днів згідно із заявками Замовника. Можлива поставка залишків однією партією на склад Замовника, при цьому доставку та монтаж залишків Товару на об’єкти поштового зв'язку Замовника у подальшому виконує Постачальник.».
Тобто, замовлення на кожне відділень поштового зв’язку м. Києва та Київської обл. оформлюється заявкою та виконується Постачальником у строк, що не перевищує 20 роб. днів. Заявки із зазначенням обсягів, строків поставки та місцем поставки тощо надаватимуться протягом дії договору (строк дії договору до 31.12.19 року) відповідно до виробничих потреб.
Поставка товару
Дата подання: 03 грудня 2018 16:44
Дата відповіді: 05 грудня 2018 16:50
Чи зможемо ми поставити товар однією партією? Для розрахунку вартості по тендеру необхідно розуміти кількість поставок?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. Поставка товару однією партією не планується. Відповідно до умов проекту договору п.4.1(наведеному в додатку 6 тендерної документації): «Поставка Товару та його монтаж здійснюється Постачальником на об’єкти поштового зв'язку впродовж 20 робочих днів згідно із заявками Замовника. Можлива поставка залишків однією партією на склад Замовника, при цьому доставку та монтаж залишків Товару на об’єкти поштового зв'язку Замовника у подальшому виконує Постачальник.».
Тобто, замовлення на кожне відділень поштового зв’язку м. Києва та Київської обл. оформлюється заявкою та виконується Постачальником у строк, що не перевищує 20 роб. днів. Заявки із зазначенням обсягів, строків поставки та місцем поставки тощо надаватимуться протягом дії договору (строк дії договору до 31.12.19 року). Кількість поставок буде залежати від виробничих потреб.
Монтаж
Дата подання: 03 грудня 2018 16:48
Дата відповіді: 05 грудня 2018 16:51
Скажіть будь ласка що ви маєти на увазі по лоту №1- монтаж на обєкті?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. Щодо монтажу стелажів повідомляємо Вам, що в умовах проекту договору( наведеному в додатку 6 тендерної документації) зазначено:
- «4.1. Поставка Товару та його монтаж здійснюється Постачальником на об’єкти поштового зв'язку впродовж 20 робочих днів згідно із заявками Замовника. Можлива поставка залишків однією партією на склад Замовника, при цьому доставку та монтаж залишків Товару на об’єкти поштового зв'язку Замовника у подальшому виконує Постачальник.».
- «4.3. Витрати на завантаження, транспортування та розвантажування Товару, його монтаж несе Постачальник.».
Відповідно до цього, замовлення на кожне відділень поштового зв’язку м. Києва та Київської обл. оформлюється заявкою та виконується Постачальником у строк, що не перевищує 20 роб. днів. Заявки із зазначенням обсягів, строків поставки та місцем поставки тощо надаватимуться протягом дії договору (строк дії договору до 31.12.19 року) відповідно до виробничих потреб.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот1 - Стелаж модульний
Опис предмету закупівлі:
Лот1 - Стелаж модульний
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 125 380,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 626,90 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

110 од
Лот1 - Стелаж модульний
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 14:38
ТД Стелажі_2 лоти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" 125 290,00
UAH з ПДВ
125 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2018 17:39
Цiнова пропозицiя 1.pdf
17 грудня 2018 17:39
Додаток 7.pdf
17 грудня 2018 17:39
Додаток 5.pdf
17 грудня 2018 17:39
Наказ.pdf
17 грудня 2018 17:39
Довідка Екологія.pdf
17 грудня 2018 17:39
Додаток 3.pdf
17 грудня 2018 17:39
Додаток 2.pdf
17 грудня 2018 17:39
Лист-відгук Бінго.docx
17 грудня 2018 17:39
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 грудня 2018 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій