Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Cleaning services
Очікувана вартість
9 300 000,00 UAH
UA-2018-11-30-001483-a 2c411d7804144ddeb02295eea45c8c51
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурда Дмитро Вікторович

380577660680 lawyerundergroundcity@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Контактна особа: Бурда Дмитро Вікторович
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunal'ne pidpryemstvo "Pidzemne misto"
National ID: 39044307
Contact point: Burda Dmytro Victorovich
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 17 січня 2019 13:05
Очікувана вартість: 9 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 30 листопада 2018 16:56
Enquiries until: 30 грудня 2018 14:00
Complaints submission until: до 05 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 9 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,22 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника)
Cleaning services (Cleaning services, sweeping, sanitizing, cleaning underground underground pedestrian crossings and territory adjacent to the objects of the Customer, and wet cleaning with the use of detergents underground underground pedestrian crossings of the Customer)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Об'єкти замовника згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning services (Cleaning services, sweeping, sanitizing, cleaning underground underground pedestrian crossings and territory adjacent to the objects of the Customer, and wet cleaning with the use of detergents underground underground pedestrian crossings of the Customer)
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 13:32
TD_zminy.pdf
30 листопада 2018 16:58
Dod_4.pdf
30 листопада 2018 16:58
Dod_1.pdf
30 листопада 2018 16:58
Dod_3.pdf
30 листопада 2018 16:57
Dod_2.pdf
29 грудня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 13:32
TD_zminy.pdf
30 листопада 2018 16:57
TD.pdf
30 листопада 2018 16:58
Dod_4.pdf
30 листопада 2018 16:58
Dod_1.pdf
30 листопада 2018 16:58
Dod_3.pdf
30 листопада 2018 16:57
Dod_2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000273 ● 1be0fbe1f89f466d804685624db7d46b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.03.2019 № 65
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від _14.03.2019_ №_65___

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

35 UA-2018-11-30-001483-а 30.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-10 15:55:29

Звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням зобов’язань замовника, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі

Питання розгляду та затвердження заходів щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлених органом державного фінансового контролю у тендерній документації на закупівлю послуг з прибирання, інші (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а розглануте на засіданні тендерного комітету КП "Підземне мысто" (протокол від 10.04.2019 р. додається). На підставі частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.03.2019 р. № 65 було проведено моніторинг закупівлі послуг з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а. За результатами проведеного моніторингу (дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 05.04.2019 р.) встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерною документацією передбачено надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими, що є порушенням абзацу 2 частини третьої статті 17 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки виявлені порушення стосуються виключно тендерної документації, то необхідно взяти до уваги, що відповідно до частини другої ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. Таким чином, учасники закупівлі мали можливість оскаржити положення тендерної документації, однак не скористались таким правом. Укладений договір про закупівлю в судовому порядку не оскаржувався. Відповідно до частини другої ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до частини першої ст.10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У той же час, по даній закупівлі закінчився строк подання тендерних пропозицій, проведений електронний аукціон та підписаний договір на закупівлю. У зв’язку з цим відсутня технічна можливість для внесення змін до тендерної документації. Відповідно до частини восьмої ст.7-1 Закону, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з цим на засіданні тендерного комітету вирішено здійснити заходи по недопущенню при розробці тендерної документації Замовника зазначення у ній вимог щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими.


Також тендерним комітетом прийняте рішення звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням зобов’язань замовника, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Питання розгляду та затвердження заходів щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлених органом державного фінансового контролю у тендерній документації на закупівлю послуг з прибирання, інші (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а розглануте на засіданні тендерного комітету КП "Підземне мысто" (протокол від 10.04.2019 р. додається). На підставі частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.03.2019 р. № 65 було проведено моніторинг закупівлі послуг з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а. За результатами проведеного моніторингу (дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 05.04.2019 р.) встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерною документацією передбачено надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими, що є порушенням абзацу 2 частини третьої статті 17 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки виявлені порушення стосуються виключно тендерної документації, то необхідно взяти до уваги, що відповідно до частини другої ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. Таким чином, учасники закупівлі мали можливість оскаржити положення тендерної документації, однак не скористались таким правом. Укладений договір про закупівлю в судовому порядку не оскаржувався. Відповідно до частини другої ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до частини першої ст.10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У той же час, по даній закупівлі закінчився строк подання тендерних пропозицій, проведений електронний аукціон та підписаний договір на закупівлю. У зв’язку з цим відсутня технічна можливість для внесення змін до тендерної документації. Відповідно до частини восьмої ст.7-1 Закону, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з цим на засіданні тендерного комітету вирішено здійснити заходи по недопущенню при розробці тендерної документації Замовника зазначення у ній вимог щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими.

2019-04-10 15:26:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 січня 2019
UA-2018-11-30-001483-a2c411d7804144ddeb02295eea45c8c51
Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна, Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 січня 2019 13:22
Protokol_rozgl_1.pdf
11 січня 2019 13:28
Електронний підпис

Публічні документи

08 січня 2019 18:14
29 не має заборгов..PDF
08 січня 2019 18:14
28 Бенефіціар.PDF
08 січня 2019 18:14
27 Не банкрут.PDF
08 січня 2019 18:14
23 Антикорупция.PDF
08 січня 2019 18:14
05 Пропозиція.pdf
08 січня 2019 18:14
39 1ДФ-1.PDF
08 січня 2019 18:14
38 Мед. довідки.pdf
08 січня 2019 18:14
37 Працівники.PDF
08 січня 2019 18:14
32 Засоби механізації.PDF
08 січня 2019 18:14
31 Мат.-тех.база.pdf
08 січня 2019 18:14
30 Нот.копія Статуту.PDF
08 січня 2019 18:14
21 Листи-згоди (17 шт.).pdf
08 січня 2019 18:14
11 Екологія.PDF
08 січня 2019 18:14
10 Довкілля.PDF
08 січня 2019 18:14
07 Опис.pdf
08 січня 2019 18:14
02 Копія Наказу Орлов.PDF

Документи

11 січня 2019 13:22
Protokol_rozgl_2.pdf
11 січня 2019 13:26
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2019 10:13
Електронний підпис
09 січня 2019 10:13
Електронний підпис
09 січня 2019 09:48
ДПІ, банки.pdf
09 січня 2019 09:48
ТП.pdf
09 січня 2019 09:48
Шептуха.pdf
09 січня 2019 09:48
Сальников.pdf
09 січня 2019 09:48
Різне.pdf
09 січня 2019 09:48
Рижило.pdf
09 січня 2019 09:48
опис.pdf
09 січня 2019 09:48
МТБ.pdf
09 січня 2019 09:48
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" 9 239 010,00
UAH з ПДВ
9 199 010,00
UAH з ПДВ
Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 9 300 000,00
UAH з ПДВ
9 218 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2019 18:14
29 не має заборгов..PDF
08 січня 2019 18:14
28 Бенефіціар.PDF
08 січня 2019 18:14
27 Не банкрут.PDF
08 січня 2019 18:14
23 Антикорупция.PDF
08 січня 2019 18:14
05 Пропозиція.pdf
08 січня 2019 18:14
39 1ДФ-1.PDF
08 січня 2019 18:14
38 Мед. довідки.pdf
08 січня 2019 18:14
37 Працівники.PDF
08 січня 2019 18:14
32 Засоби механізації.PDF
08 січня 2019 18:14
31 Мат.-тех.база.pdf
08 січня 2019 18:14
30 Нот.копія Статуту.PDF
08 січня 2019 18:14
21 Листи-згоди (17 шт.).pdf
08 січня 2019 18:14
11 Екологія.PDF
08 січня 2019 18:14
10 Довкілля.PDF
08 січня 2019 18:14
07 Опис.pdf
08 січня 2019 18:14
02 Копія Наказу Орлов.PDF

Публічні документи

09 січня 2019 10:13
Електронний підпис
09 січня 2019 10:13
Електронний підпис
09 січня 2019 09:48
ДПІ, банки.pdf
09 січня 2019 09:48
ТП.pdf
09 січня 2019 09:48
Шептуха.pdf
09 січня 2019 09:48
Сальников.pdf
09 січня 2019 09:48
Різне.pdf
09 січня 2019 09:48
Рижило.pdf
09 січня 2019 09:48
опис.pdf
09 січня 2019 09:48
МТБ.pdf
09 січня 2019 09:48
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
Переможець 9 199 010,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 17:19

Документи

25 січня 2019 17:18
Електронний підпис
25 січня 2019 15:37
Povidom_pro_namir.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
9 199 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 17:18
Електронний підпис
25 січня 2019 15:37
Povidom_pro_namir.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:22
Dod_ugodaN3_dodatok.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:21
Dod_ugodaN3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:15
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 16:36
Dogovir_19-10_DodUgoda1.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 16:33
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 15:50
Dogovir_19-10_Dod2-7.pdf укладений
08 лютого 2019 15:48
Dogovir_19-10_Dod1_part1.pdf укладений
08 лютого 2019 15:47
Dogovir_19-10_Dod1_part2.pdf укладений
08 лютого 2019 15:47
Dogovir_19-10.pdf укладений
08 лютого 2019 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі", зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 19/10-ПГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/10-ПГ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 07.01.2020 р. та та збільшення ціни договору до 9 254 093,93 грн на підставі ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 19/10-ПГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2019 — 07 січня 2020
Сума оплати за договором: 9 254 093,93
UAH (в тому числі ПДВ 1 542 348,99 UAH)