Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cleaning services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Підземне місто" |
Код ЄДРПОУ: | 39044307 |
Місцезнаходження: | 61012, Україна , Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9 |
Контактна особа: |
Бурда Дмитро Вікторович 380577660680 lawyerundergroundcity@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunal'ne pidpryemstvo "Pidzemne misto" |
National ID: | 39044307 |
Contact point: |
Burda Dmytro Victorovich 380577660680 lawyerundergroundcity@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2018 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2019 13:05 |
Очікувана вартість: | 9 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,22% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 30 листопада 2018 16:56 |
Enquiries until: | 30 грудня 2018 14:00 |
Complaints submission until: | до 05 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 січня 2019 14:00 |
Information
Estimated total value: | 9 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,22 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2018 13:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2018 13:32 |
TD_zminy.pdf | |
30 листопада 2018 16:58 |
Dod_4.pdf | |
30 листопада 2018 16:58 |
Dod_1.pdf | |
30 листопада 2018 16:58 |
Dod_3.pdf | |
30 листопада 2018 16:57 |
Dod_2.pdf |
29 грудня 2018 13:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2018 13:32 |
TD_zminy.pdf
|
|||
30 листопада 2018 16:58 |
Dod_4.pdf
|
|||
30 листопада 2018 16:58 |
Dod_1.pdf
|
|||
30 листопада 2018 16:58 |
Dod_3.pdf
|
|||
30 листопада 2018 16:57 |
Dod_2.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-14-000273 ● 1be0fbe1f89f466d804685624db7d46b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2019 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2019 № 65
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від _14.03.2019_ №_65___
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
35 UA-2018-11-30-001483-а 30.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-10 15:55:29
Звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням зобов’язань замовника, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі
Питання розгляду та затвердження заходів щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлених органом державного фінансового контролю у тендерній документації на закупівлю послуг з прибирання, інші (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а розглануте на засіданні тендерного комітету КП "Підземне мысто" (протокол від 10.04.2019 р. додається). На підставі частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.03.2019 р. № 65 було проведено моніторинг закупівлі послуг з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а. За результатами проведеного моніторингу (дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 05.04.2019 р.) встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерною документацією передбачено надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими, що є порушенням абзацу 2 частини третьої статті 17 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки виявлені порушення стосуються виключно тендерної документації, то необхідно взяти до уваги, що відповідно до частини другої ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. Таким чином, учасники закупівлі мали можливість оскаржити положення тендерної документації, однак не скористались таким правом. Укладений договір про закупівлю в судовому порядку не оскаржувався. Відповідно до частини другої ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до частини першої ст.10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У той же час, по даній закупівлі закінчився строк подання тендерних пропозицій, проведений електронний аукціон та підписаний договір на закупівлю. У зв’язку з цим відсутня технічна можливість для внесення змін до тендерної документації. Відповідно до частини восьмої ст.7-1 Закону, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з цим на засіданні тендерного комітету вирішено здійснити заходи по недопущенню при розробці тендерної документації Замовника зазначення у ній вимог щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими.
Також тендерним комітетом прийняте рішення звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням зобов’язань замовника, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Питання розгляду та затвердження заходів щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлених органом державного фінансового контролю у тендерній документації на закупівлю послуг з прибирання, інші (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а розглануте на засіданні тендерного комітету КП "Підземне мысто" (протокол від 10.04.2019 р. додається). На підставі частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.03.2019 р. № 65 було проведено моніторинг закупівлі послуг з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника), код по класифікатору ДК 021:2015 – 90910000-9, номер в електронній системі закупівель UA-2018-11-30-001483-а. За результатами проведеного моніторингу (дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 05.04.2019 р.) встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерною документацією передбачено надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими, що є порушенням абзацу 2 частини третьої статті 17 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки виявлені порушення стосуються виключно тендерної документації, то необхідно взяти до уваги, що відповідно до частини другої ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. Таким чином, учасники закупівлі мали можливість оскаржити положення тендерної документації, однак не скористались таким правом. Укладений договір про закупівлю в судовому порядку не оскаржувався. Відповідно до частини другої ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до частини першої ст.10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У той же час, по даній закупівлі закінчився строк подання тендерних пропозицій, проведений електронний аукціон та підписаний договір на закупівлю. У зв’язку з цим відсутня технічна можливість для внесення змін до тендерної документації. Відповідно до частини восьмої ст.7-1 Закону, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з цим на засіданні тендерного комітету вирішено здійснити заходи по недопущенню при розробці тендерної документації Замовника зазначення у ній вимог щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, надання учасником-переможцем інформації щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми переможця, а також подання копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими.
2019-04-10 15:26:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Підземне місто" |
Код ЄДРПОУ: | 39044307 |
Місцезнаходження: | 61012, Україна, Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2019 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" |
9 239 010,00
UAH з ПДВ
|
9 199 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
9 218 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" #37365048 |
Переможець |
9 199 010,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:22
|
Dod_ugodaN3_dodatok.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:21
|
Dod_ugodaN3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2019 16:36
|
Dogovir_19-10_DodUgoda1.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2019 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2019 15:50
|
Dogovir_19-10_Dod2-7.pdf | укладений |
08 лютого 2019 15:48
|
Dogovir_19-10_Dod1_part1.pdf | укладений |
08 лютого 2019 15:47
|
Dogovir_19-10_Dod1_part2.pdf | укладений |
08 лютого 2019 15:47
|
Dogovir_19-10.pdf | укладений |
08 лютого 2019 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі", зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 19/10-ПГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/10-ПГ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 07.01.2020 р. та та збільшення ціни договору до 9 254 093,93 грн на підставі ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 19/10-ПГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |