Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони приміщень та території
Очікувана вартість
1 713 360,00 UAH
UA-2018-11-30-001297-a fa17a32475a04856a84d7b24ec8a2766
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатенко Юрій Олексійович

+380995361663 kp.gnatenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Вебсайт: http://ztv.dp.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 66
Контактна особа: Гнатенко Юрій Олексійович
+380995361663
kp.gnatenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 16:08
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2018 16:08
Початок аукціону: 17 грудня 2018 12:04
Очікувана вартість: 1 713 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 566,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34267.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42096 людино-год.
Послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березанівська 67, вул. Гаванська 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 16:04
Додаток 5 проект договору.doc
30 листопада 2018 16:04
Додаток 4 технічна частина.docx
30 листопада 2018 16:04
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Офіс
Дата подання: 05 грудня 2018 11:42
Дата відповіді: 07 грудня 2018 16:15
Наявність фактичного розташування офісу або постійнодіючого представника Учасника в м. Дніпро (з метою здійснення належного контролю за виконанням послуг та ведення переговорів з представниками Замовника) - дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Адже зараз таку інформацію можуть подати лише ті, хто зареєстрований в Дніпрі. Немає проблем орендувати офіс в Дніпрі на весь термін надання послуг після того, як учасника визначать переможцем. Тому провимо виключити дану вимогу на етапі подачі пропозиції та замінити її на надання гарантійного листа про те, що учасник який буде визначений переможцем - буде зобов'язаний підтвердити наявність офісу на момент початку виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою надання учасниками належної оцінки якості послуг, що належить їм виконувати, в Тендерної документації чітко визначено місце знаходження об’єктів охорони, це - м. Дніпро. Вимога замовника щодо фактичного розташування офісу або постійнодіючого представника учасника в м. Дніпро (з метою здійснення належного контролю за виконанням послуг та ведення переговорів з представниками Замовника) є цілком обґрунтованою, з урахуванням того, що за відсутності учасника в м. Дніпро (якщо його матеріально-технічна база та автотранспорт будуть знаходитись в іншому місті), то здійснення оперативного реагування, зокрема і мобільної групи учасника (час прибуття якої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв. 00 сек.) буде дуже сумнівним, враховуючи те, що при проведенні відкритих торгів замовник повинен керуватися ЗУ «Про публічні закупівлі». У даному випадку замовник перш за все ставить за мету належне виконання послуг з боку учасника, а не наявність у нього договору оренди. З урахуванням вказаного дана вимога не є дискримінаційною для учасників.
Вимога
Дата подання: 05 грудня 2018 11:45
Дата відповіді: 07 грудня 2018 16:16
Учасник повинен мати договір з регіональним представництвом Поліції охорони (копія договору, або оригінал гарантійного листа про наміри щодо укладення договору) щодо надання послуг групи затримання, оснащеної вогнепальною зброєю для реагування на об’єктах Замовника згідно дислокації - ЗУ "Про охоронну діяльність" не передбачає обов'язкову співпрацю з органами поліції. Це право, а не обов'язок! То на підставі чого учасник повинен обов'язково співпрацювати з поліцією??? Він може реагувати сам ,або за договором реагування з іншим суб'єктом. Вимагаємо виключити дану вимогу, як неправомірну!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» має, в межах чинного законодавства, в тендерній документації висунути вимоги до учасника щодо належного забезпечення надійної охорони та дотримання правил громадського порядку на об’єктах охорони. Закон передбачає спільну організацію суб'єктами охоронної діяльності з правоохоронними органами взаємодії та надання взаємодопомоги у діяльності, що спрямована на попередження, припинення та розкриття правопорушень і забезпечення охорони громадського порядку. Враховуючи, що лише правоохоронні органи, згідно з вимогами діючого законодавства мають саму повну низку повноважень щодо своєчасного та максимально ефективного припинення протиправних дії (у разі їх виникнення), в тому числі повноваження на носіння та застосування вогнепальної зброї, затримання та догляду осіб, застосування засобів примусу, тощо (на відміну від інших охоронних структур), ми, як Замовник, просимо учасників організувати таке підсилення.
Досвід
Дата подання: 05 грудня 2018 11:55
Дата відповіді: 07 грудня 2018 16:17
Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів (надати у складі пропозиції учасника довідку у довільній формі та оригінали відгуків від керівництва комунальних закладів щодо виконання аналогічних договорів не менше двох). Все ж таки учасник повинен мати досвід 2 роки чи 5? Просимо роз'яснити. Також повідомляємо, що дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши такі вимоги про наявність досвіду охорони саме комунальних закладів не менше 2 чи 5 років та взагалі досвіду на ринку охоронних послуг не менше 5 років, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони комунальних підприємств та взагалі мають досвід на ринку охоронних послуг менше 5 років (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України , а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" "Основні принципи здійснення закупіввель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, з метою отримання послуг належної якості, Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження відповідного досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що в свою чергу не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги щодо професіоналізму досвіду роботи, відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не лобіюють будь-чиїх інтересів, а лише передбачають надання послуг професіоналами у своїй сфері, зважаючи на те, що послуги надаватимуться з охорони об’єктів, де перебувають люди похилого (пенсійного) віку та неповнолітні діти, які самостійно, швидко і впевнено не зможуть діяти при виникненні будь-яких несприятливих умов, а потребують сторонньої уваги та допомоги, зокрема з боку охорони, дії якої повинні бути скоординовані та чітко визначені. Замовник повинен бути впевненим, що послуги мають надавати професіонали у своїй діяльності, тобто які мають певний досвід роботи з даною категорією.
Аналоігчні
Дата подання: 05 грудня 2018 11:57
Дата відповіді: 07 грудня 2018 16:19
Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає, що замовник має право вимгагати наявність досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного. Тоді чому Ви вимагаєте 2 відгуки та ще й тільки від комунальних закладів??? Законодавець не визначає суб'єкта аналогічного договору, то чому це робите Ви? Вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, крім кваліфікаційних критеріїв, інші технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимоги щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів мотивовано безпосереднім забезпеченням отримання послуг належної якості, у зв’язку з тим, що послуги надаватимуться з охорони об’єктів, де перебувають люди похилого (пенсійного) віку та неповнолітні діти, які самостійно, швидко і впевнено не зможуть діяти при виникненні будь-яких несприятливих умов, а потребують сторонньої уваги та допомоги, зокрема з боку охорони, дії якої повинні бути скоординовані та чітко визначені, про що можна з впевненістю дійти висновку, переглянувши аналогічний досвід надання послуг, що має бути документально підтверджено, зокрема договорами. Серед критерії, визначених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не має чіткого визначення, що це має бути лише один договір. Крім, зазначено в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», закон передбачає право замовника вимагати підтвердження досвіду роботи, що відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Закон не має виключень та заборон щодо надання інформації комунальних закладів.
Уточнення
Дата подання: 05 грудня 2018 12:02
Дата відповіді: 07 грудня 2018 16:19
У тендерній документації Ви передбааєте можливість залучення для реагування третього суб'єкта і просите надати про це договір. Але даний договір буде укладено після того, як учасник виграє процедуру і підпише з вами договір. Укладати такий договір на етапі подачі пропозиції не раціонально, оскільки учасники не знають, чи будуть переможцем в даній закупівлі. Просимо видозмінити дану вимогу та викласти її таким чином: надати гарантійни йлист про те, що на момент початку надання послуг виконавець повинен надати договір реагування (якщо для цього залучається третя особа).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою належного та якісного надання послуг тендерною документацією передбачено наявність у учасника мобільної групи затримання. Тобто учасник у своїй діяльності повинен використовувати мобільні групи затримання та мати відповідний досвід щодо їх залучення. З урахуванням викладеного підстав для видозміни даної вимоги не має, оскільки дана вимога відноситься доякісної характеристики послуг.
Уточнення
Дата подання: 05 грудня 2018 12:04
Дата відповіді: 07 грудня 2018 16:25
Наявність цілодобової диспетчерської служби з визначенням телефонного номеру - яким чином підтвердити дану вимогу? І якщо учасник буде залучати третю сторону для надання послуг чи можна надати пояснення про це, але без зазначення конкретного учасника, оскільки договір на реагування буде підписаний після підписання договору за цією закупівлею.
Відповідь: Наявність цілодобової диспетчерської служби з визначенням телефонного номеру можете підтвердити довідкою в довільній формі (як вказано в Додатку 2 до ТД, пункт 2.8).
Учасник закупівлі повинен визначитися з порядком залучення сил та засобів для охорони об’єкта до початку торгів, інакше складується враження, що послуги будуть надані неякісно.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АСГАРД-К 1 573 360,00
UAH з ПДВ
1 573 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СБ-СЕКУРІТІ" 1 711 202,40
UAH з ПДВ
1 711 202,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 12:27
9. Статут 3 лист.jpg
14 грудня 2018 12:27
8. Статут 2 лист.jpg
14 грудня 2018 12:27
7. Статут 1 лист.jpg
14 грудня 2018 12:27
6. Наказ Директор.jpg
14 грудня 2018 12:26
4. Держ.реєстрація 2.jpg
14 грудня 2018 12:26
3. Держ.реєстрація 1.jpg
14 грудня 2018 12:26
2. Ліцензія.jpg
14 грудня 2018 12:26
15. Технічна частина.docx
14 грудня 2018 12:26
14. Св-во един.налога.jpg
14 грудня 2018 12:26
13. ДОСВІД.docx
14 грудня 2018 12:26
12. Статут 13 лист.jpg
14 грудня 2018 12:26
11. Статут 12 лист.jpg
14 грудня 2018 12:26
10. Статут 4 лист.jpg
14 грудня 2018 12:26
1. Пропозиція.docx

Публічні документи

15 грудня 2018 13:10
Електронний підпис
15 грудня 2018 13:07
Экипировка.pdf
15 грудня 2018 13:07
Устав СБ СЕКУРИТИ.pdf
15 грудня 2018 13:07
Тех задание.pdf
15 грудня 2018 13:07
Ст 17.pdf
15 грудня 2018 13:07
Согласованный договор.pdf
15 грудня 2018 13:07
Согласование договора.pdf
15 грудня 2018 13:07
Согласие.pdf
15 грудня 2018 13:07
Реестр.pdf
15 грудня 2018 13:07
Реагирование.pdf
15 грудня 2018 13:07
Предложение начало.pdf
15 грудня 2018 13:07
Отзыв школа 4.pdf
15 грудня 2018 13:07
Отзыв УФ.pdf
15 грудня 2018 13:07
Нет судебных дел.pdf
15 грудня 2018 13:07
Нет задолженности.pdf
15 грудня 2018 13:07
Не судим.pdf
15 грудня 2018 13:07
МТБ СБ.pdf
15 грудня 2018 13:07
Лицензия СБ.pdf
15 грудня 2018 13:07
Коррупция нет.pdf
15 грудня 2018 13:07
Квалификация.pdf
15 грудня 2018 13:07
Договор школа 4.pdf
15 грудня 2018 13:07
Договор УФ.pdf
15 грудня 2018 13:07
Договор реагирование.pdf
15 грудня 2018 13:07
Договор аренды СБ.pdf
15 грудня 2018 13:07
Довкілля.pdf
15 грудня 2018 13:07
Диспетчер.pdf
15 грудня 2018 13:07
Директор подпись.pdf
15 грудня 2018 13:07
Директор не судим.pdf
15 грудня 2018 13:07
Гарантия Полиция.pdf
15 грудня 2018 13:07
Гарантия Законы.pdf
15 грудня 2018 13:07
Аналог договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АСГАРД-К

ПП "СБ-СЕКУРІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АСГАРД-К
#25011861
Відхилено 1 573 360,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 13:59
ПП "СБ-СЕКУРІТІ"
#31142959
Відхилено 1 711 202,40
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 15:39

Документи

19 грудня 2018 13:59
Електронний підпис
19 грудня 2018 13:49
Протокол

Документи

19 грудня 2018 15:39
Електронний підпис
19 грудня 2018 15:37
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
19 грудня 2018 15:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі