Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (Лот №1 - яловичина охолоджена, свинина охолоджена, печінка яловича охолоджена; ЛоТ №2 - філе курей охолоджене, четверті курей охолоджені, печінка куряча охолоджена.
Очікувана вартість
4 109 000,00 UAH
UA-2018-11-30-000965-a 2fc1c6c775194d969af14c764e5bede0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пригода Наталія Олександрівна

+380459568378 borosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408355
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, Київський Шлях,35
Контактна особа: Пригода Наталія Олександрівна
+380459568378
borosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2018 14:55
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2018 14:55
Очікувана вартість: 4 109 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

30 листопада 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 14:52
Додаток 4 до Лоту 2.docx
30 листопада 2018 14:52
Додаток 4 до Лоту 1.docx
30 листопада 2018 14:52
Додаток 3.docx
30 листопада 2018 14:52
Додаток 2.docx
30 листопада 2018 14:52
Додаток 1 до Лоту 2.docx
30 листопада 2018 14:52
Додаток 1 до Лоту 1.docx
30 листопада 2018 14:52
Документацiя_2019 мясо.doc
30 листопада 2018 14:51
Договір 2019.doc
30 листопада 2018 14:51
Додаток 7.docx
30 листопада 2018 14:51
Додаток 6.docx
30 листопада 2018 14:51
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ДО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ
Дата подання: 06 грудня 2018 14:45
Дата відповіді: 07 грудня 2018 13:05
Шановний замовнику! в Тендерній документаціїї а саме в п.2.4 Таблиця 4 Інші документи, що вимагаються замовником - ДОДАТОК 2 до Тендерної документації ви вимагаєете надати "копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців;" термін дії якого не більше 3 місяців;" ???? термін дії якого не більше 3 місяців;" ??? термін дії якого не більше 3 місяців;" ???? Постанова КМУ від 31.10.18 р. № 896 "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" а саме 8. Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; ми як учасник та оператор ринку відносимося до категорії з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; Вимога надати копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців;" термін дії якого не більше 3 місяців;" - є дискримінаційною та незаконною для нас як для учасника який надає послуги більше 3 років В цій постанові не встановлено терміну дії акту перевірки, а встановлюється періодичність інспектувань та перевірок потужностей. Отже, ваша вимога є дискримінаційною та порушує вимоги до чинного законодавства та принципио здійснення публічних закупівель. Внесіть зміни до Тендерної документації а саме в п.2.4 Таблиця 4 Інші документи, що вимагаються замовником - ДОДАТОК 2 до Тендерної документації ви вимагаєете надати "копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців;" Не спотворюйте свою репутацію та не порушуйте законодавство
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачає проведення як планових так позапланових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) за господарською діяльністю суб’єктів господарювання. Відповідно до статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» однією із підстав для проведення позапланового контролю є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (стаття 20) вся відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності покладена на операторів ринку. Найбільш ефективним доказом того, що підприємство дотримується вимог передбачених вищезазначеним Законом є акт перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продукті стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» передбачено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю:
з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки;
з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Керуючись зазначеними вище нормами законодавства, враховуючи, що замовник не може передбачити до якого ступеню ризику відносяться потенційні учасники як оператори ринку, а закупівля продуктів здійснюється для організації харчування дітей у закладах освіти, управління освіти і науки, як Замовник, встановило у тендерній документації вимогу до Учасника щодо підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством - надати копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців.
Зазначена вимога не порушує вимоги чинного законодавства та не є дискримінаційною для Учасників, оскільки Додатком 5 до Тендерної документації передбачено, якщо будь-який із документів, що не може бути наданий Учасником з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Таким чином підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яловичина охолоджена, свинина охолоджена, печінка яловича охолоджена.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 2 991 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 955,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13100 кг
Яловичина І категорії охолодженна, задньостегнова, лопаткова частина без кістки
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Борисіль, за адресами закладів
Дата доставки: 31 грудня 2019
7500 кг
Свинина І-ІІ категорії охолоджена задньостегнова частина без кістки
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Борисіль, за адресами закладів
Дата доставки: 31 грудня 2019
2000 кг
Печінка яловича охолоджена І категорії
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Борисіль, за адресами закладів
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг" 2 612 750,00
UAH з ПДВ
2 612 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2018 17:20
Електронний підпис
15 грудня 2018 16:08
Електронний підпис
15 грудня 2018 16:07
Електронний підпис
15 грудня 2018 15:51
Статут 2018_червень.PDF
15 грудня 2018 15:51
Паспорт_код_Волков.pdf
15 грудня 2018 15:51
Виписка едрпоу_волков.PDF
15 грудня 2018 15:51
Виписка_волков.PDF
15 грудня 2018 15:51
Протокол_Волков.PDF
15 грудня 2018 15:51
Витяг ПДВ.PDF
15 грудня 2018 15:51
Наказ_волков.PDF
15 грудня 2018 15:51
Агро Рось (2).pdf
15 грудня 2018 15:51
Договір Агро інвест.pdf
15 грудня 2018 15:51
договір ББП.PDF
15 грудня 2018 15:51
2 Аналог дог_12 від 16.02.16.PDF
15 грудня 2018 15:51
13 ISO_оновлені.PDF
15 грудня 2018 15:51
агро рось.pdf
15 грудня 2018 15:51
Договір Дезінсекція.PDF
15 грудня 2018 15:51
АТЕСТАТ новий.PDF
15 грудня 2018 15:51
договір дезінфектор.PDF
15 грудня 2018 15:51
17 ст усі пункти.pdf
15 грудня 2018 15:51
додаток 6.PDF
15 грудня 2018 15:50
АТЕСТАТ-ВЛ-УКРЦПСЗПС.pdf
15 грудня 2018 15:50
додаток 7.PDF
15 грудня 2018 15:50
атестація_лабор.pdf
15 грудня 2018 15:50
сфера_06.06.2017.pdf
15 грудня 2018 15:50
Видаткова ваги.PDF
15 грудня 2018 15:50
сфера акредитації.pdf
15 грудня 2018 15:50
Сфера акред._ 2017 ВЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Стартрейдінг"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 грудня 2018 14:55
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій