Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки, планшетні комп’ютери, ноутбук)
Очікувана вартість
344 020,89 UAH
UA-2018-11-30-000959-b 32105851f5514ecebbd3d145608a1317
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Моісєєнко

0677981562 ekocentr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" М. КРЕМЕНЧУКА
Код ЄДРПОУ: 38742846
Місцезнаходження: 39627, Украина , Полтавська обл., Кременчук, 39627, Полтавська обл., місто Кременчук, КВАРТАЛ 278, будинок 13-Б
Контактна особа: Михайло Моісєєнко
0677981562
ekocentr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:32
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:32
Очікувана вартість: 344 020,89 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29%

Інформація про предмет закупівлі

системні блоки - 15 шт., планшетні комп’ютери - 3 шт., ноутбук - 1 шт.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
системні блоки, планшетні комп’ютери, ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 грудня 2018 11:06
Дата відповіді: 07 грудня 2018 11:36
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно з тендерною документацією, у системних блоках має бути встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Професійна 64-bit. Проектом договору (додаток №3 до тендерної документації) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Під час отримання товару буде здійснена кваліфікована перевірка системних блоків на відповідність технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. В тому числі буде перевірена і ліцензія на операційну систему. У разі виявлення неліцензійної операційної системи оплата за товар проведена не буде, а товар підлягає заміні постачальником.
Крім того, вимога до учасників надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора на етапі подачі документів на тендер може бути розцінена як дискримінація учасників, які планували здійснювати придбання операційної системи вже після перемоги у електронному аукціоні.
Враховуючи вищенаведене, необхідності вносити запропоновані Вами зміни немає.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-30-000959-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 грудня 2018 14:58
До уваги Замовника
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "КОМЕЛ", хочемо звернути увагу Замовника на наступну деталь. .

Учасником ТОВ "КОМЕЛ" в своїй пропозиції надано Tray-версію процессора, що означає, що процесор продається без оригінальної упаковки і не комплектується системою охолодження. Це вказує на те, що до процесора необхідно додатково купувати систему охолодження, оскільки, як видно з тендерної пропозиції, Учасником окремо не надається система охолодження.

Просимо дискваліфікувати ТОВ "КОМЕЛ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2018 13:23
Шановний учасник!
Вказана ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" інформація про відсутність системи охолодження не знайшла свого підтвердження. Так, на офіційному сайті виробника процесорів Intel.com у технічних характеристиках процесора Intel® Core™ i3-8100 не зазначено про наявність чи відсутність системи охолодження у комплектаціях box чи tray. Отже, запропонований учасником ТОВ «КОМЕЛ» процесор є еквівалентом процесора, визначеного у тендерній документації.
Крім того, згідно з Додатком №2 до Тендерної документації, системні блоки мають поставлятись у зібраному вигляді, готовими до використання. Проектом договору (додаток №3 до тендерної документації) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Під час отримання товару буде здійснена кваліфікована перевірка системних блоків на відповідність технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. В тому числі буде перевірена і готовність системних блоків до використання, що є неможливим без встановлення систем охолодження процесорів. Тож, у разі виявлення відсутності систем охолодження процесорів оплата за товар проведена не буде, а товар підлягає заміні постачальником.
Враховуючи вищенаведене, замовником прийняте рішення про відхилення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" 266 037,00
UAH з ПДВ
264 037,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 329 326,00
UAH з ПДВ
264 100,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 311 738,46
UAH з ПДВ
289 998,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2018 16:27
Електронний підпис
15 грудня 2018 18:44
Софтико.pdf
15 грудня 2018 18:44
СЕС_ASUS.PDF
15 грудня 2018 18:44
Про_дозвол_або_лiцензii.pdf
15 грудня 2018 18:44
Про_Гарантiйний_термiн.pdf
15 грудня 2018 18:44
Про захист довкілля..pdf
15 грудня 2018 18:44
Пис_мове_пiдтвердження.pdf
15 грудня 2018 18:44
Лист-згода_.pdf
15 грудня 2018 18:44
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
15 грудня 2018 18:44
Лист-гарантiя_про_нове.pdf
15 грудня 2018 18:44
ДОГОВІР.pdf
15 грудня 2018 18:44
Гарантійний лист.pdf
15 грудня 2018 18:44
Витяг_з_реэстру.pdf
15 грудня 2018 18:44
Вiдповiднiст__пропозицii.pdf
15 грудня 2018 18:44
Вiдповiднiст__вимогам.pdf
15 грудня 2018 18:44
ВIДОМОСТI_ПРО_УЧАСНИКА.pdf
15 грудня 2018 18:44
аналог.дог.комп..pdf
15 грудня 2018 18:44
Microsoft.pdf
15 грудня 2018 18:44
Iнформацiйна_довiдка.pdf
15 грудня 2018 18:44
Dovidka_18304466850860708391.pdf
15 грудня 2018 18:44
dok_tender_Udovin.pdf
15 грудня 2018 18:44
ASUS.pdf
15 грудня 2018 18:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 грудня 2018 16:34
Довідка МВС 04.12.2018.jpg
22 грудня 2018 16:34
Корупція переможця.pdf
22 грудня 2018 16:34
ДФС.pdf
15 грудня 2018 23:30
Електронний підпис
15 грудня 2018 23:29
Відгук Чижівка.pdf
15 грудня 2018 23:26
Доручення ЕЦП.pdf
15 грудня 2018 23:26
BAH-L09_UA.001.D.22574-17_20.07.2017.pdf
15 грудня 2018 23:26
X510UA.zip
15 грудня 2018 23:26
Letter certificate Silver Komel.pdf
15 грудня 2018 23:26
Статистика 13.12.2018.pdf
15 грудня 2018 23:26
Витяг ПДВ 13.12.2018.pdf
15 грудня 2018 23:26
Статут Комел 2018 печ.pdf
15 грудня 2018 23:26
Наказ про директора.pdf
15 грудня 2018 23:26
18 Гарантійний лист.pdf
15 грудня 2018 23:26
15 Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2018 23:26
14 Порівняльна таблиця.pdf
15 грудня 2018 23:26
11 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 грудня 2018 23:26
09 Частина 2 ст. 17 Закону.pdf
15 грудня 2018 23:26
02 ЛИСТ-ЗГОДА.pdf

Публічні документи

16 грудня 2018 08:52
Електронний підпис
16 грудня 2018 08:51
Довідка щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3304108999
Відхилено 264 037,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 15:52
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 264 100,83
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
264 100,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 10:12
190115 доп.соглашение-2 Комел - ЦПМСД-3.pdf зміни до договору
24 січня 2019 10:11
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 10:11
190109 Доп.соглашение Комел-ЦПМСД-3.pdf укладений
10 січня 2019 16:58
190109 Доп.соглашение Комел-ЦПМСД-3.pdf укладений
10 січня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 16:10
190108 Договір Комел-ЦПМСД-3.pdf укладений
08 січня 2019 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться у звязку з покращенням якості предмета закупівлі, а саме - у складі системних блоків буде поставлений накопичувач збільшеної ємності
Номер договору про закупівлю: 1-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться у звязку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 1-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 264 100,68
UAH (в тому числі ПДВ 44 016,78 UAH)