Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки, планшетні комп’ютери, ноутбук)
Очікувана вартість
344 020,89 UAH
UA-2018-11-30-000959-b ● 32105851f5514ecebbd3d145608a1317
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" М. КРЕМЕНЧУКА |
Код ЄДРПОУ: | 38742846 |
Місцезнаходження: | 39627, Украина , Полтавська обл., Кременчук, 39627, Полтавська обл., місто Кременчук, КВАРТАЛ 278, будинок 13-Б |
Контактна особа: |
Михайло Моісєєнко 0677981562 ekocentr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2018 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 15:32 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 15:32 |
Очікувана вартість: | 344 020,89 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,29% |
Інформація про предмет закупівлі
системні блоки - 15 шт., планшетні комп’ютери - 3 шт., ноутбук - 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
системні блоки, планшетні комп’ютери, ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2018 10:50 |
Перелік змін до тендерної документації станом на 06.12.2018 (тех.характер.системник).docx | |
07 грудня 2018 10:50 |
Тендерна документація 30210000 системники листопад 2018 ЦПМСД-3 (зі змінами в ред.06.12.2018).doc | |
30 листопада 2018 18:25 |
Тендерна документація 30210000 системники листопад 2018 ЦПМСД-3.doc |
07 грудня 2018 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2018 10:50 |
Перелік змін до тендерної документації станом на 06.12.2018 (тех.характер.системник).docx
|
|||
07 грудня 2018 10:50 |
Тендерна документація 30210000 системники листопад 2018 ЦПМСД-3 (зі змінами в ред.06.12.2018).doc
|
|||
30 листопада 2018 18:25 |
Тендерна документація 30210000 системники листопад 2018 ЦПМСД-3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 04 грудня 2018 11:06
Дата відповіді: 07 грудня 2018 11:36
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно з тендерною документацією, у системних блоках має бути встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Професійна 64-bit. Проектом договору (додаток №3 до тендерної документації) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Під час отримання товару буде здійснена кваліфікована перевірка системних блоків на відповідність технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. В тому числі буде перевірена і ліцензія на операційну систему. У разі виявлення неліцензійної операційної системи оплата за товар проведена не буде, а товар підлягає заміні постачальником.
Крім того, вимога до учасників надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора на етапі подачі документів на тендер може бути розцінена як дискримінація учасників, які планували здійснювати придбання операційної системи вже після перемоги у електронному аукціоні.
Враховуючи вищенаведене, необхідності вносити запропоновані Вами зміни немає.
Згідно з тендерною документацією, у системних блоках має бути встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Професійна 64-bit. Проектом договору (додаток №3 до тендерної документації) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Під час отримання товару буде здійснена кваліфікована перевірка системних блоків на відповідність технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. В тому числі буде перевірена і ліцензія на операційну систему. У разі виявлення неліцензійної операційної системи оплата за товар проведена не буде, а товар підлягає заміні постачальником.
Крім того, вимога до учасників надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора на етапі подачі документів на тендер може бути розцінена як дискримінація учасників, які планували здійснювати придбання операційної системи вже після перемоги у електронному аукціоні.
Враховуючи вищенаведене, необхідності вносити запропоновані Вами зміни немає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-30-000959-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 грудня 2018 14:58
До уваги Замовника
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "КОМЕЛ", хочемо звернути увагу Замовника на наступну деталь. .
Учасником ТОВ "КОМЕЛ" в своїй пропозиції надано Tray-версію процессора, що означає, що процесор продається без оригінальної упаковки і не комплектується системою охолодження. Це вказує на те, що до процесора необхідно додатково купувати систему охолодження, оскільки, як видно з тендерної пропозиції, Учасником окремо не надається система охолодження.
Просимо дискваліфікувати ТОВ "КОМЕЛ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Учасником ТОВ "КОМЕЛ" в своїй пропозиції надано Tray-версію процессора, що означає, що процесор продається без оригінальної упаковки і не комплектується системою охолодження. Це вказує на те, що до процесора необхідно додатково купувати систему охолодження, оскільки, як видно з тендерної пропозиції, Учасником окремо не надається система охолодження.
Просимо дискваліфікувати ТОВ "КОМЕЛ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2018 13:23
Шановний учасник!
Вказана ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" інформація про відсутність системи охолодження не знайшла свого підтвердження. Так, на офіційному сайті виробника процесорів Intel.com у технічних характеристиках процесора Intel® Core™ i3-8100 не зазначено про наявність чи відсутність системи охолодження у комплектаціях box чи tray. Отже, запропонований учасником ТОВ «КОМЕЛ» процесор є еквівалентом процесора, визначеного у тендерній документації.
Крім того, згідно з Додатком №2 до Тендерної документації, системні блоки мають поставлятись у зібраному вигляді, готовими до використання. Проектом договору (додаток №3 до тендерної документації) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Під час отримання товару буде здійснена кваліфікована перевірка системних блоків на відповідність технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. В тому числі буде перевірена і готовність системних блоків до використання, що є неможливим без встановлення систем охолодження процесорів. Тож, у разі виявлення відсутності систем охолодження процесорів оплата за товар проведена не буде, а товар підлягає заміні постачальником.
Враховуючи вищенаведене, замовником прийняте рішення про відхилення Вашої вимоги.
Вказана ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" інформація про відсутність системи охолодження не знайшла свого підтвердження. Так, на офіційному сайті виробника процесорів Intel.com у технічних характеристиках процесора Intel® Core™ i3-8100 не зазначено про наявність чи відсутність системи охолодження у комплектаціях box чи tray. Отже, запропонований учасником ТОВ «КОМЕЛ» процесор є еквівалентом процесора, визначеного у тендерній документації.
Крім того, згідно з Додатком №2 до Тендерної документації, системні блоки мають поставлятись у зібраному вигляді, готовими до використання. Проектом договору (додаток №3 до тендерної документації) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Під час отримання товару буде здійснена кваліфікована перевірка системних блоків на відповідність технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. В тому числі буде перевірена і готовність системних блоків до використання, що є неможливим без встановлення систем охолодження процесорів. Тож, у разі виявлення відсутності систем охолодження процесорів оплата за товар проведена не буде, а товар підлягає заміні постачальником.
Враховуючи вищенаведене, замовником прийняте рішення про відхилення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" |
266 037,00
UAH з ПДВ
|
264 037,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
329 326,00
UAH з ПДВ
|
264 100,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" |
311 738,46
UAH з ПДВ
|
289 998,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" #3304108999 |
Відхилено |
264 037,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2018 15:52
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
264 100,83
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2018 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 10:12
|
190115 доп.соглашение-2 Комел - ЦПМСД-3.pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 10:11
|
190109 Доп.соглашение Комел-ЦПМСД-3.pdf | укладений |
10 січня 2019 16:58
|
190109 Доп.соглашение Комел-ЦПМСД-3.pdf | укладений |
10 січня 2019 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2019 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2019 16:10
|
190108 Договір Комел-ЦПМСД-3.pdf | укладений |
08 січня 2019 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору вносяться у звязку з покращенням якості предмета закупівлі, а саме - у складі системних блоків буде поставлений накопичувач збільшеної ємності |
Номер договору про закупівлю: | 1-1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору вносяться у звязку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 1-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |