Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони
Очікувана вартість
1 140 000,00 UAH
UA-2018-11-30-000945-a cafca5d238c543b088f0196a1d9fbf3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюменцева Наталія Миколаївна

+380457131203 tnmz1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання"
Код ЄДРПОУ: 01994793
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул Вокзальна 8
Контактна особа: Тюменцева Наталія Миколаївна
+380457131203
tnmz1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 13:15
Очікувана вартість: 1 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 14:48
Додаток_5.pdf
30 листопада 2018 14:48
Додаток_4.pdf
30 листопада 2018 14:48
Додаток_3.pdf
30 листопада 2018 14:48
Додаток_2.pdf
30 листопада 2018 14:48
Додаток_1.pdf
30 листопада 2018 14:48
Тендерна_документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 06 грудня 2018 20:54
Дата відповіді: 11 грудня 2018 10:44
Чи можете Ви завантажити документацію у ворді для зручності підготовки пропозицій?
Відповідь: Технічно, без зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій, неможливо замінити тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уточнення
Дата подання: 06 грудня 2018 21:09
Дата відповіді: 11 грудня 2018 10:46
Забезпечення пропускного режиму, підтримання установленого порядку у відділенні, збереження матеріальних цінностей, нагляд за хворими, супроводження хворих разом з медичною сестрою на прийом до лікаря, на виконання господарських робіт та ін., запобігання передачі хворим заборонених речей( згідно переліку) та ін. - в разі втечі хворого проводять пошукові заходи по розшуку та для повернення пацієнта у відділення. - Ви дійсно вважаєте, що згідно класифікатора професй охоронник зобов'язаний шукати та супроводжувати хворих? У вас для цього працює медичний персонал. І це їх обов'язки. Просимо виключити дану вимогу, оскільки це не є посадовими обов'язками охоронника згідно класифікатора профессій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наявне в системі закупівель Роз’яснення до процедури\Запитання до процедури закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з охорони), тендерний комітет КЗ Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» (далі - замовник) повідомляє наступне. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно наказу МОЗ №992 від 31.08.2017 року із змінами (п.53) Персонал служби охорони здійснює контроль за місцезнаходженням пацієнтів та їх діями.
Аналогічно до обов'язків
Дата подання: 06 грудня 2018 21:10
Дата відповіді: 11 грудня 2018 10:46
У разі виникнення тимчасових непередбачуваних ситуацій, а саме необхідності доставки (вивезення) хворих вищезазначеного відділення в інші медичні заклади для надання консультацій та лікування «Виконавець послуг» супроводжує та забезпечує необхідну охорону хворих до місця розташування та на місці розташування визначеного медичного закладу та в зворотному напрямку - Ви дійсно вважаєте, що згідно класифікатора професй охоронник зобов'язаний шукати та супроводжувати хворих? У вас для цього працює медичний персонал. І це їх обов'язки. Просимо виключити дану вимогу, оскільки це не є посадовими обов'язками охоронника згідно класифікатора профессій.Згорнути
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наявне в системі закупівель Роз’яснення до процедури\Запитання до процедури закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з охорони), тендерний комітет КЗ Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» (далі - замовник) повідомляє наступне. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно наказу МОЗ №992 від 31.08.2017 року із змінами (п.53) Персонал служби охорони здійснює контроль за місцезнаходженням пацієнтів та їх діями.
Уточнення
Дата подання: 06 грудня 2018 21:11
Дата відповіді: 11 грудня 2018 10:48
супроводження хворих разом з медичною сестрою на прийом до лікаря , консультації за межами відділення та лікувального закладу до суду, реабілітаційні заходи разом з медперсоналом ; - маємо питання: коли охоронник поїде супроводжувати до суду хворого, хто буде стояти на пості? Чому Ви обов'язки лікарів та медперсоналу, покладаєте не охоронників?
Відповідь: Згідно наказу МОЗ №992 від 31.08.2017 року із змінами (п.53) Персонал служби охорони здійснює контроль за місцезнаходженням пацієнтів та їх діями. Виконавець послуг повинен мати стільки працівників, щоб забезпечити і супроводження хворого за межами відділення і залишити охоронника у відділенні.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Кордон-2005" 1 134 000,00
UAH з ПДВ
1 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРД ГРУП" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 137 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 15:17
Електронний підпис
12 грудня 2018 15:10
Банківська гарантія.7z
12 грудня 2018 15:10
ф02.rar
12 грудня 2018 15:10
ф06.rar
12 грудня 2018 15:10
ф05.rar
12 грудня 2018 15:10
ф04.rar
12 грудня 2018 15:10
ф03.rar
12 грудня 2018 15:10
ф01.rar

Публічні документи

13 грудня 2018 13:01
Електронний підпис
13 грудня 2018 12:53
06.rar
13 грудня 2018 12:53
05.rar
13 грудня 2018 12:53
04.rar
13 грудня 2018 12:53
03.rar
13 грудня 2018 12:53
02.rar
13 грудня 2018 12:53
01.rar
13 грудня 2018 12:53
гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Кордон-2005"

ТОВ "ГАРД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Кордон-2005"
#33788729
Переможець 1 134 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 14:28

Документи

19 грудня 2018 14:27
Електронний підпис
19 грудня 2018 13:59
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Кордон-2005"
#33788729
1 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 14:27
Електронний підпис
19 грудня 2018 13:59
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 15:48
Додаткова угода _3 до договору _1 від 03.01.2019.pdf зміни до договору
04 березня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:52
Додаткова угода _2 охорона.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:42
Додаткова угода _1 від 26.12.19 до договору _1 від 03.01.2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:15
договір.pdf укладений
03 січня 2019 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного роду, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 323 000,00
UAH